Γεια σας παιδια ειχα κανει και ενα ποστ πριν λιγο καιρο για ενα saxo vts.Oλα καλα με το αμαξι το πηρα τελικα εβγαλε ενα δυο μικρες ζημιες οπως μια βαση μοτερ και ενα τρυπιο σωληνακι βενζινης αλλα κατα τα αλλα μετα απο 700 χλμ δν μ εχει δειξει τιποτε αλλο.Το μονο που με προβληματιζει ειναι η πιεση που δειχνει στο vacuum οργανακι, διαβασα πως πρεπει να δουλευει γυρω στα 17-20 In(Mg) αλλα το δικο μου στο ρελαντι δουλευει γυρω στα 10.Σκευτικα μηπως το οργανακι τα εχει παιξει και πειρα ενα obd2 ανταπτορα και το συνδεσα στο κινιτο μου με ενα προγραμμα που κυκλοφορει για android και εκει μ εδειχνε 9-10 παλι.Ειχε 2 check το αμαξι που το βρηκε το προγραμμα, το ενα ηταν misfire και το αλλο προβλημα στον καταλυτη, αλλα καταλυτη δεν εχω
.Εσβησα τα ckeck μεσω του προγγραματος για να δω αν ανοιξουν ξανα μετα απο χιλιομετρα αλλα τιποτα, εχω κανει περιπου 100-150 χλμ απο τοτε που τα εσβησα και δεν ξαναβγηκαν οποτε θεωρησα πως απλα καποτε ειχαν αναψει στον προιγουμενο ιδιοκτητη και δεν του τα ειχαν σβησει. Σχετικα με τιν πιεση εισαγωγης (δεν ξερω πως την λενε αλλιως μπορει να κανω λαθος) παιζει να ειναι χαμηλη λογο του οτι εχει εκκεντροφορους το αμαξι και διαφορα πραγματακια 'η υπαρχει καποιο θεμα στην εισαγωγη.Επισης ι σκουπα του αμαξιου ειναι σπασμενη λογο τον τρανταγμων στο κατω μερος και φαινετε η φιλτροχοανη απο μεσα παιζει ρολο αυτο? Απλα μαζευω σιγα σιγα λευτα για να βαλω μια καινουρια.