Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Οκτ 2011, 21:28 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
Elina έγραψε: Brujo έγραψε: Να έχεις ξαφνικά βαρύ τιμόνι, αν σταματήσει η υποβοήθηση. Ακόμα και αν είσαι με πολλά χιλιόμετρα? Δεν υπάρχει δλδ πιθανότητα να μην ακούσει το τιμόνι και να πετάξεις? Καλησπερα!Αν ακομα ενδιαφερεσαι να βαλης υδρ. τιμονι ανεπιφυλακτα σου λεω καντο!!!Εχει ο γυιος μου ΣΑΞΟ 1.1 του 1999 και το εβαλε πριν δυο μηνες! Η τοποθετηση εγινε στο συνεργειο αυτου που πουλαει μεταχειρισμενα Γαλλικα ανταλλακτικα στηνΛιοσιων κοντα στον σταθμο των Υπεραστικων με τελικη τιμη 600 ευρω! Οπου ρωτησα μου ειπαν πολυ καλα! Α! και με εγγυηση καλης λειτουργιας! Πανω στο μηνα εχανε πολλα λαδια και οταν του το ειπα μου εκλεισε ραντεβου και το αλλαξε! Αλλαζει μονο κρεμαγιερα και βαζει αλλη με εμβολο που το υποβοειθει μια ηλεκτρικη αντλια και γι αυτο λεγεται ηλεκτρουδραυλικο!Δεν αλλαζεις ουτε κωνο ουτε τιποταλλο! (Κωνος ειναι το κεντρο του βολαν τιμονιου! Βολαν ειναι το κουλουρι που πιανεις οταν οδηγης!) Τερμα το σεμιναριο! Παντως σε ειδανε μικρη και προσπαθουν να σε δουλεψουνε αλλα εσυ δεν μασας και καλα κανεις! Γκουντ νυχτ!!!
|
|
|
|
|
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Οκτ 2011, 21:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
Elina έγραψε: Brujo έγραψε: Να έχεις ξαφνικά βαρύ τιμόνι, αν σταματήσει η υποβοήθηση. Ακόμα και αν είσαι με πολλά χιλιόμετρα? Δεν υπάρχει δλδ πιθανότητα να μην ακούσει το τιμόνι και να πετάξεις? Συγνωμη ξεχασα να απαντησω στο βασικοτερο! Αν παθη κατι το υδραυλικο τοτε το αμαξι θα συμπεριφερεται οπως τωρα χωρις υδραυλικο! Αν ομως παθη κατι το τιμονι τοτε..............
|
|
|
|
|
Elina
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 08:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19 Δημοσιεύσεις: 39
|
MAYDAY έγραψε: Elina έγραψε: Brujo έγραψε: Να έχεις ξαφνικά βαρύ τιμόνι, αν σταματήσει η υποβοήθηση. Ακόμα και αν είσαι με πολλά χιλιόμετρα? Δεν υπάρχει δλδ πιθανότητα να μην ακούσει το τιμόνι και να πετάξεις? Συγνωμη ξεχασα να απαντησω στο βασικοτερο! Αν παθη κατι το υδραυλικο τοτε το αμαξι θα συμπεριφερεται οπως τωρα χωρις υδραυλικο! Αν ομως παθη κατι το τιμονι τοτε.............. Τότε τι??????? Τι ε??????????? Μη με κόβεις πάνω στο καλύτερο!!!!! Λέγε! Πες! Μίλα! Πες τα μόνος σου μη μ' αναγκάσεις να φέρω τη λάμπα!!!! Και ξέρω να βράζω και αυγά!!! Αλήθεια?! Υπάρχει τέτοιο πράγμα? Έχω λιώσει στο διάβασμα...κάτι τέτοιο δεν βρήκα! Αν το πω στον μηχανικό μου (βρήκα καινούργιο!!!) δεν θα με πετάξει έξω?! Λέγε λέμε! Που είσαι?!!!!!!
|
|
|
|
|
Elina
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 08:19 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19 Δημοσιεύσεις: 39
|
billaras έγραψε: Ποιος σου ειπε οτι δεν αλλαζεται η κολωνα; Το συστημα δινει αλλη κολωνα για μη υδραυλικο και αλλη για υδραυλικο τιμονι. Επισης ισως χρειαζεται και αλλο δυναμο γιατι εχει ακρετη ζητηση ρευματος. Μάλλον δεν θα χρειαστώ γιατί έχω Air condition...αλλά δεν ξέρω κιόλας
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 08:28 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Να πω τώρα? Να πω?
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 09:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Elina έγραψε: billaras έγραψε: Ποιος σου ειπε οτι δεν αλλαζεται η κολωνα; Το συστημα δινει αλλη κολωνα για μη υδραυλικο και αλλη για υδραυλικο τιμονι. Επισης ισως χρειαζεται και αλλο δυναμο γιατι εχει ακρετη ζητηση ρευματος. Μάλλον δεν θα χρειαστώ γιατί έχω Air condition...αλλά δεν ξέρω κιόλας Οπως το εχω ξαναναφερει, οτι αν εχεις air condition, επειδη εχεις ηδη μεγαλυτερο, ισως δεν χρειαστει. Κολωνα το συστημα δινει δαφορετικη. Οσο για το τιμονι, απλα οτνα δεν δουλευει το υδραυλικο, τοτε μενει το καθαρα μηχανικο συστημα, αλλα βαρυ, ασχετα αν κινεισαι, σχεδον σαν αισθηση οταν εισαι με σταματημενο αυτοκινητο και μηχανικο τιμονι. Επισης υπαρχει πληρες σετ επισκευης της κρεμαγιερας, σχεδον στο οτιδηποτε χρειαστει χωρις να αντικαταστησεις κατι κοστοβορο πανω του, απο αυτα που θα βαλεις.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
MAYDAY
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 12:18 |
|
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ 2011, 22:07 Δημοσιεύσεις: 67
|
Ακόμα και αν είσαι με πολλά χιλιόμετρα? Δεν υπάρχει δλδ πιθανότητα να μην ακούσει το τιμόνι και να πετάξεις?[/quote] Συγνωμη ξεχασα να απαντησω στο βασικοτερο! Αν παθη κατι το υδραυλικο τοτε το αμαξι θα συμπεριφερεται οπως τωρα χωρις υδραυλικο! Αν ομως παθη κατι το τιμονι τοτε.............. [/quote] Τότε τι??????? Τι ε??????????? Μη με κόβεις πάνω στο καλύτερο!!!!! Λέγε! Πες! Μίλα! Πες τα μόνος σου μη μ' αναγκάσεις να φέρω τη λάμπα!!!! Και ξέρω να βράζω και αυγά!!! Αλήθεια?! Υπάρχει τέτοιο πράγμα? Έχω λιώσει στο διάβασμα...κάτι τέτοιο δεν βρήκα! Αν το πω στον μηχανικό μου (βρήκα καινούργιο!!!) δεν θα με πετάξει έξω?! Λέγε λέμε! Που είσαι?!!!!!![/quote] Τοτε κανε προσευχη!!! Το τιμονι ομως δεν αλλαζει σε θεμα αξιοπιστιας.Θα ειναι οπως και τωρα.Τωρα στο θεμα κολωνας (κολωνα ειναι το κομματι του αξονα απο το βολαν μεχρι την κρεμαγιερα) εκει που ενωνεται με την κρεμαγιερα ταιριαζει ακριβως και στις δυο περιπτωσεις (Υδραυλικο και απλο) οποτε δεν χρειαζεται αλλαγη η κολωνα.Επιτρεπεται να ονομασω που εγινε η μετατροπη αυτη η θα θεωρηθη διαφημηση;
|
|
|
|
|
Elina
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 12:36 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19 Δημοσιεύσεις: 39
|
Brujo έγραψε: Να πω τώρα? Να πω? τι να πεις?! για πες!!! (πρόσεχε τι θα πεις!!! )
|
|
|
|
|
Elina
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 12:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19 Δημοσιεύσεις: 39
|
MAYDAY έγραψε: Τοτε κανε προσευχη!!! Το τιμονι ομως δεν αλλαζει σε θεμα αξιοπιστιας.Θα ειναι οπως και τωρα.Τωρα στο θεμα κολωνας (κολωνα ειναι το κομματι του αξονα απο το βολαν μεχρι την κρεμαγιερα) εκει που ενωνεται με την κρεμαγιερα ταιριαζει ακριβως και στις δυο περιπτωσεις (Υδραυλικο και απλο) οποτε δεν χρειαζεται αλλαγη η κολωνα.Επιτρεπεται να ονομασω που εγινε η μετατροπη αυτη η θα θεωρηθη διαφημηση; Προσευχή?!!! Πάρα πολύ ωραία!!! Super φαντασικά για την ακρίβεια!!!! Έγω στο επιτρέπω...οι άλλοι δεν ξέρω... Για να καταλάβω τώρα, αν σπάσει το τιμόνι θα ευθύνεται αυστηρά και μόνο η μετατροπή ή είναι μια φυσιολογική βλάβη, που κάποια στιγμή την παθαίνουν τα αυτοκίνητα????
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 12:44 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Καλή μου, αν το σπασμένο τιμόνι θεωρούνταν φυσιολογική βλάβη τότε θα οδηγούσαμε πολύ λιγότεροι...
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Elina
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 12:51 |
|
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19 Δημοσιεύσεις: 39
|
billaras έγραψε: Οπως το εχω ξαναναφερει, οτι αν εχεις air condition, επειδη εχεις ηδη μεγαλυτερο, ισως δεν χρειαστει. Κολωνα το συστημα δινει δαφορετικη. Οσο για το τιμονι, απλα οτνα δεν δουλευει το υδραυλικο, τοτε μενει το καθαρα μηχανικο συστημα, αλλα βαρυ, ασχετα αν κινεισαι, σχεδον σαν αισθηση οταν εισαι με σταματημενο αυτοκινητο και μηχανικο τιμονι. Επισης υπαρχει πληρες σετ επισκευης της κρεμαγιερας, σχεδον στο οτιδηποτε χρειαστει χωρις να αντικαταστησεις κατι κοστοβορο πανω του, απο αυτα που θα βαλεις. Διακρίνω μια ένταση ή είναι η ιδέα μου? Το έχω καταλάβει αυτό, αλλά ψάρωσα με το "σπάσιμο" του τιμονιού... Αν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο να μην το δούμε??? α???
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 19:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Το τιμονι δεν παει πουθενα. Και να μεινεις απο υγρα και αντλια, δεν ειναι κατι, απλα σκληραινει. Τιποτε παραπανω τιποτε λιγοτερο. Η εποχη που σου κοβονταν το τιμονι εχει φυγει (1940-1960). Απλα πρεπει να παραμεινεις ψυχραιμη και να μην πεις "Ουαου ενας γκρεμος, δεν θα στριψω, θα παω ευθεια". Αν σου σκασει λαστηχο δλδ τι θα κανεις και εισαι στην εθνικη; Επισης για να μην νομιζει κανεις οτι αναφερονται ανακριβειες, το συστημα δινει αυτα για την κολωνα τιμονιου: αριστερα για μη υδραυλικο, καιδ εξια για υδραυλικο. Δειτε τους κωδικους για το ανταλλακτικο Νο 1 (αρα την κολωνα) οτι ειναι διαφορετικη, δεν ταιριαζει κανενας κωδικος. Το να γινει πατεντα για κατι πανω της που το εχει η μια και δεν το εχει η απλη, δεν το συνιστω.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Moudakas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2011, 15:02 |
|
|
Χρονια πολλά σε όλους, σκέφτομαι και εγώ να πάω σε μετατροπή υδραυλικού τιμονιού στο saxo μου 1.1 του 98 με ac γιατί ήδη έχω χαλασμένη κρεμαργιέρα και κοπανάει απίστευτα σε λακούβες και ασταθές δρόμο και αφού θα το φτιάξω να το φτιάξω σωστά. Ποιά κομμάτια πρέπει να αλλάξω?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|