Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 13 Ιούλ 2020, 03:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Το μαγαζι με τα βαφτιστικα να ειναι φτηνο παρακαλω γιατι εγω θα του την βαφτισω! :D

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
zx lover έγραψε:
Το μαγαζι με τα βαφτιστικα να ειναι φτηνο παρακαλω γιατι εγω θα του την βαφτισω! :D

:ot :laugh :laugh :laugh :laugh

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15519
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ψάχνοντας για μεταχειρισμένο και πριν καταλήξω στη Xsara έψαχνα για Saxo. Πολλά μοντέλα 2002 και 2003 δεν έχουν υδραυλικό τιμόνι. Συγκεκριμένα μάλιστα, όλα τα τέλη 2002 και μετά Saxo έβγαιναν στην έκδοση MAX (χωρίς υδραυλικό) MAX Furio (στάνταρ υδραυλικό).

Ρώτησα το Μηχανικόμ μου και μου είπε για πλήρη μετατροπή γύρω στα €500 (με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά). Να ξέρεις πως δεν είναι κάτι απλό και έχει αρκετή δουλειά. Όλα αυτά στη Θεσσαλονίκη πάντα. Οπότε κοιτάζεις για παρόμοια τιμή σε καλό μηχανικό, από αυτούς που θα σου προτείνουν τα παιδιά.

Τέλος να σου πω πως το υδραυλικό του Saxo είναι μια χαρά ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Και εγω σε αυτην την τιμη εμαθα οτι εχει περιπου, με μεταχειρισμενα καλα ανταλλακτικα με εγγυηση καποιους μηνες απο τον προμηθευτη των ανταλλακτικων. :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19
Δημοσιεύσεις: 39
zx lover έγραψε:
Το μαγαζι με τα βαφτιστικα να ειναι φτηνο παρακαλω γιατι εγω θα του την βαφτισω! :D


Ναι! και έχει "ξελασπώσει" νονούς και νονούς! :D
Άντε με το καλό!!!
Έχεις να δεις φρου φρου και στρας μέχρι να διαλέξεις ρουχαλάκια... :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παιδιά ξεφύγατε! :D Στο τέλος θα αλλάξουμε και τον τίτλο σε "Είδη βάφτισης" :rtfm :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19
Δημοσιεύσεις: 39
Δημητρης000 έγραψε:
Ρώτησα το Μηχανικόμ μου και μου είπε για πλήρη μετατροπή γύρω στα €500 (με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά). Να ξέρεις πως δεν είναι κάτι απλό και έχει αρκετή δουλειά. Όλα αυτά στη Θεσσαλονίκη πάντα. Οπότε κοιτάζεις για παρόμοια τιμή σε καλό μηχανικό, από αυτούς που θα σου προτείνουν τα παιδιά.

Τέλος να σου πω πως το υδραυλικό του Saxo είναι μια χαρά ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες.


Έχω μιλήσει και με έναν άλλον μηχανικό αυτές τις μέρες και μου είπε το εξής, ότι βασικά μόνο το σύστημα που πρέπει να μπει κάνει γύρω στα 350ε μεταχειρισμένο και ότι ο "κώνος" που πρέπει να μπει (ο οποίος δεν έχω ιδέα τι είναι) κάνει 150ε οπότε ο άνθρωπος δεν θα πληρωθεί για την εργασία???
Δεν θέλω να γίνομαι και κουραστική απλά πρέπει λογικά να μάθω ακριβώς ποια είναι η διαδικασία μετατροπής και μετά να δω τι γίνεται... όποιος μπορεί ας μου πει πως γίνεται!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15519
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Elina έγραψε:
Δημητρης000 έγραψε:
Ρώτησα το Μηχανικόμ μου και μου είπε για πλήρη μετατροπή γύρω στα €500 (με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά). Να ξέρεις πως δεν είναι κάτι απλό και έχει αρκετή δουλειά. Όλα αυτά στη Θεσσαλονίκη πάντα. Οπότε κοιτάζεις για παρόμοια τιμή σε καλό μηχανικό, από αυτούς που θα σου προτείνουν τα παιδιά.

Τέλος να σου πω πως το υδραυλικό του Saxo είναι μια χαρά ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες.


Έχω μιλήσει και με έναν άλλον μηχανικό αυτές τις μέρες και μου είπε το εξής, ότι βασικά μόνο το σύστημα που πρέπει να μπει κάνει γύρω στα 350ε μεταχειρισμένο και ότι ο "κώνος" που πρέπει να μπει (ο οποίος δεν έχω ιδέα τι είναι) κάνει 150ε οπότε ο άνθρωπος δεν θα πληρωθεί για την εργασία???
Δεν θέλω να γίνομαι και κουραστική απλά πρέπει λογικά να μάθω ακριβώς ποια είναι η διαδικασία μετατροπής και μετά να δω τι γίνεται... όποιος μπορεί ας μου πει πως γίνεται!


Τώρα €100 πάνω, €100 κάτω, η δουλειά σου να γίνει. Έχει 2-3 καλούς μηχανικούς Αθήνα, νομίζω πως μπορούν να σου τους υποδείξουν τα μέλη εξ Αθηνών.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19
Δημοσιεύσεις: 39
agiorgitis έγραψε:
Παιδιά ξεφύγατε! :D Στο τέλος θα αλλάξουμε και τον τίτλο σε "Είδη βάφτισης" :rtfm :D


Γιατί???? Αφού το παιδί θα το πάνε στην εκκλησία με citroen!!! :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Ελίνα πάρε τον χρόνο σου. Έτσι κι αλλιώς αν έχω καταλάβει καλά δεν είναι παροπλισμένο το αυτοκίνητο.
Ξεκίνα κάπως έτσι:
http://www.car.gr/parts/view/1443927/
http://www.car.gr/parts/view/186652/
http://www.car.gr/parts/view/1541735/
http://www.car.gr/parts/view/1523917
http://www.car.gr/parts/view/1397400/

Επίσης ίσως υπάρχει κάποιος εδώ που μπορεί να έχει πράγματα για πούλημα.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19
Δημοσιεύσεις: 39
Brujo έγραψε:
Επίσης ίσως υπάρχει κάποιος εδώ που μπορεί να έχει πράγματα για πούλημα.


Αυτό που φοβάμαι στα μεταχειρισμένα είναι η κατάστασή τους και μη με "πουλήσουν" όταν δεν πρέπει και πάω σε κάνα τοίχο
Να ρωτήσω στην αντιπροσωπεία αν μπορώ να πάρω καινούριο σύστημα και να κάνω αλλού την τοποθέτηση ή είναι βλακεία?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασικα τοτε να υπολογισεις τουλαχιστον τα 3πλασια λεφτα στα υλικα και μονο...για καινουρια.
Δλδ τι θελω να πω: Η ηλεκτρικη αντλια υποβοηθησης για το λαδι που πιεζεται προς το τιμονι (προς την κρεμαγιερα δλδ) στην Γαλλια εχει γυρω στα 600 καινουρια, αντε να την βρεις εδω 400(;;) και εχει αλλα 1000 η κρεμαγιερα. Χωρις σωληνωσεις και εργασια.

Αν παρεις απο αγγελια πρεπει να ρωτησεις αν δινει εγγυηση για τα πραγματα αυτα εστω και 6 μηνες. Αλλιως μακριαααααααααα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τετ 14 Σεπ 2011, 11:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Δεν σου απαντάω, με έχεις αποπάρει ήδη μία φορά. :P
Αν ο μηχανικός είναι εμπιστοσύνης, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Δεν πρόκειται να βάλει πάνω κάτι που δεν αξίζει να μπεί. Η υδραυλική κρεμαργιέρα συνήθως είναι ανακατασκευασμένη, οπότε είναι καλύτερη από αυτή που θα έχει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 5ετίας για παράδειγμα.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13352
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ελινα αμα χαλασει το υδραυλικο σου απλα δεν θα εχεις υποβοηθηση και θα ξαναγινει μηχανικο,οπως αυτο που εχεις!!Κανε αυτο που σου ειπα αν θες, και απο κει αναλογα την τσεπη σου παραγγελνεις καινουργια γνησια!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντικατάσταση Saxo για Υδραυλικό Τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 10:19
Δημοσιεύσεις: 39
billaras έγραψε:
Βασικα τοτε να υπολογισεις τουλαχιστον τα 3πλασια λεφτα στα υλικα και μονο...για καινουρια.
Δλδ τι θελω να πω: Η ηλεκτρικη αντλια υποβοηθησης για το λαδι που πιεζεται προς το τιμονι (προς την κρεμαγιερα δλδ) στην Γαλλια εχει γυρω στα 600 καινουρια, αντε να την βρεις εδω 400(;;) και εχει αλλα 1000 η κρεμαγιερα. Χωρις σωληνωσεις και εργασια.

Αν παρεις απο αγγελια πρεπει να ρωτησεις αν δινει εγγυηση για τα πραγματα αυτα εστω και 6 μηνες. Αλλιως μακριαααααααααα.


Έτσι μπράβο...στράτα στρατούλα για τους άσχετους! :)
ότι τώρα θα πάρω εγώ τηλ, σε ιδιώτη και δεν θα μου πει ότι να ναι...και εγώ σαν εξπερ στο είδος θα καταλάβω...! :(

Δύσκολα πράγματα τελικά... :hmm
Θα το παλέψω όμως...! :)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 7 [ 95 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Aλλαγη διαφορικου απο saxo vts...τι λετε?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Saxo 1.1. με προβληματάκια..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
(How to) Αντικατάσταση φίλτρου αέρα με K&N σε C4 MK1 1,6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 16
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 37
Λαμπακι μηχανης Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ