Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:59 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 1.1 μαυροκάπακο VS 1.1 με γκρι καπάκι...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Δεκ 2011, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Οκτ 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 9
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Κοιτάζω και για saxo (από 2000 και μετά) και έχω παρατηρήσει ότι είναι μερικά με μαύρο καπάκι κινητήρα (αυτό που αφαιρείται για να ρυθμιστούν οι βαλβίδες) και άλλα με γκρι...
Αυτό που μπορώ να ξεχωρίσω είναι ότι τα μαυροκάπακα είναι μονού ψεκασμού, ενώ αυτά με γκρι είναι πολλαπλού...
Γνωρίζει κανείς:
α) Ποιές είναι οι διαφορές των 2 κινητήρων;
β) Υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση;

Ληφθεί υπ'όψιν, ότι, σε μεγάλο ντίλερ της citroen, μου είπαν ότι έχει αλλάξει η συμπεριφορά του κινητήρα (γραμμικότερος) και ότι είναι διαφορετικά τα μέταλλα γι'αυτό και άλλαξαν και τα km των service από 7500 σε 15000.

Ποιά είναι η αλήθεια;

_________________
ΠΑΡΕ TURBO ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.1 μαυροκάπακο VS 1.1 με γκρι καπάκι...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Δεκ 2011, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μου θυμησες λιγο Toyota 20V μοτερ, μαυροκαπακο ή ασημοκαπακο? :D
Δεν τους ειχα αναφερει ποτε τους TU, με το χρωμα τους...εχεις ενα point!

ΛΕΩΝΙΔΑΣ έγραψε:
Ληφθεί υπ'όψιν, ότι, σε μεγάλο ντίλερ της citroen, μου είπαν ότι έχει αλλάξει η συμπεριφορά του κινητήρα (γραμμικότερος) και ότι είναι διαφορετικά τα μέταλλα γι'αυτό και άλλαξαν και τα km των service από 7500 σε 15000.


Καπου το ειχα ακουσει και εγω αυτο, απο μηχανικο.
Σιγουρα ειναι πιο αναβαθμισμενα τα TU ασημοκαπακα απο θεμα υλικων, σε σχεση με τα μαυροκαπακα, εχουνε και τοσα χρονια διαφορα βλεπεις.

Και τα δυο παντως εχουν φοβερες επιδοσεις στην καταναλωση!

Ουσιαστικες και μεγαλες διαφορες δεν εχουν, αλλωστε και στα 1.1L και στα 1.4L ιδιες ιπποδυναμεις βγαζουν.

Εκτος του μονου ψεκασμου και του πολλαπλου, επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο (στα 1.4L) τα ασημοκαπακα εχουν καλυτερη και πιο αθορυβη, νομιζω, λειτουργια.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.1 μαυροκάπακο VS 1.1 με γκρι καπάκι...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Δεκ 2011, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για τα μεταλλα δεν το ξερω, ο Πανος ισως ξερει περισσοτερα.
Διαφορα κυριως ειχαν στον ψεκασμο, αν ακι υπηρχαν νομιζω και μαυροκαπακα κυριως ΖΧ με πολλαπλο.

Βεβαια τα γκρι, εχουν και ρουλεμανακια εκει πυο χτυπα τα κοκορακια ο εκκεντροφορος, ακι οχι γλιστρα οπως τα παλαιοτερα γι αυτο και ειναι λιγο πιο αθορυβοι.
απο θεμα λειτουργιας, και γραμμικοτητας ειναι καθαρα του συστηματος ψεκασμου και του εγγεφαλου. Ταmonopoint ειναι πιο ξερα και με θορυβωδες μπεκ, ενω του πολλαπλου ειναι πιο ηρεμοι σε λειτουργια σε ολο το φασμα στροφων. "Τσινανε" λιγο λιγοτερο απο θεμα αποκρισης βεβαια τα Monopoint σε σχεση με του πολλαπλου (οχι ομως μεγαλη διαφορα) αλλα εχουν καποια διαφορα στην καταναλωση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Κομμένο καπάκι βαλβίδας?!?!?!?!
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 10
Φλάντζα ή Ράγισμα στο καπάκι;;;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: AdamVTS
Απαντήσεις: 9
ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΑΚΙ ΔΟΧΕΙΟΥ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Oplon
Απαντήσεις: 7
Καπακι ασφαλειοθηκης μπαταριας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: rambo80
Απαντήσεις: 0
Καπακι ζαντας C2 vTs
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια