Μου θυμησες λιγο Toyota 20V μοτερ, μαυροκαπακο ή ασημοκαπακο?
Δεν τους ειχα αναφερει ποτε τους TU, με το χρωμα τους...εχεις ενα point!
ΛΕΩΝΙΔΑΣ έγραψε:
Ληφθεί υπ'όψιν, ότι, σε μεγάλο ντίλερ της citroen, μου είπαν ότι έχει αλλάξει η συμπεριφορά του κινητήρα (γραμμικότερος) και ότι είναι διαφορετικά τα μέταλλα γι'αυτό και άλλαξαν και τα km των service από 7500 σε 15000.
Καπου το ειχα ακουσει και εγω αυτο, απο μηχανικο.
Σιγουρα ειναι πιο αναβαθμισμενα τα TU ασημοκαπακα απο θεμα υλικων, σε σχεση με τα μαυροκαπακα, εχουνε και τοσα χρονια διαφορα βλεπεις.
Και τα δυο παντως εχουν φοβερες επιδοσεις στην καταναλωση!
Ουσιαστικες και μεγαλες διαφορες δεν εχουν, αλλωστε και στα 1.1L και στα 1.4L ιδιες ιπποδυναμεις βγαζουν.
Εκτος του μονου ψεκασμου και του πολλαπλου, επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο (στα 1.4L) τα ασημοκαπακα εχουν καλυτερη και πιο αθορυβη, νομιζω, λειτουργια.