Το saxo μου δεν παιρνει μπροστα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2012, 21:54
Καλησπερα κατ'αρχην...
Μολις εκανα την εγγραφη μου στο forum και θα ηθελα τη βοηθεια σας για ενα θεματακι που αντιμετωπιζω με το αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Saxo VTS 1400 μοντελο 2001 με 130000 χιλ και πριν απο 3 μηνες του εβαλα υγραεριο (συγκεκριμενα ειναι συστημα της OMVL 4ης γενιας με το οποιο το αυτοκινητο παιρνει μπρος αρχικα με βενζινη και μετα απο λιγο γυρναει σε καυση υγραεριου).
Ολα πηγαιναν καλα την πρωτη εβδομαδα και μετα παρουσιαστηκε το εξης προβλημα.....οταν πηγαινα να το βαλω μπροστα το πρωι δεν επαιρνε μπρος με την πρωτη. (μετα διαπιστωσα οτι δεν επαιρνε ακομα και οταν το αφηνα αρκετη ωρα σβηστο...2-3 ωρες π.χ)
Επρεπε να γυρισω τη μιζα 5-6 φορες για να μπορεσει τελικα να παρει μπρος και να κρατησει ρελαντι. Αυτο συνεχιζει να το κανει μεχρι και σημερα.....
Απευθυνθηκα φυσικα στον εγκατασταστη του υγρεριου για να βρω μια λυση στο προβλημα......(Σημειωτεον οτι αφου επαιρνε μπροστα και ζεσταινοταν κρατουσε σταθερο ρελαντι και πηγαινε κανονικα ακομα και οταν αλλαζε σε υγραεριο.)
Αφου λοιπον μου ελεγξε τα μπουζι και το συστημα υγραεριου το εβαλε στον εγκεφαλο και εκανε καποιες μετρησεις στη χαρτογραφηση το κινητηρα αλλα δεν βρηκε προβλημα εκτος απο ενα αισθητηρα Λ. Επισης μου ειπε να δοκιμασω πριν παρκαρω το αυτοκινητο για βραδυ, κανα χιλιομετρο πριν, να το γυρναω στη βενζινη. Το εκανα για καμια βδομαδα αλλα δεν ειδα αποτελεσμα. Αλλαξα και φιλτρο βενζινης και παλι τιποτα.
Με παρεπεμψε λοιπον στην αντιπροσωπεια της Citroen στην Καρδιτσα (εκει μενω) για περαιτερω ελεγχο μιας και αυτοι ειναι οι ειδικοι. Δεν διαπιστωσε καποιο προβλημα στο συστημα υγραεριου. Το προβλημα ειναι οταν παει να παρει μπρος με βενζινη.
Στην αντιπροσωπεια τωρα, αφου το εβαλαν και αυτοι στον εγκεφαλο, μου ειπαν οτι κατα πασα πιθανοτητα φταιει η τρομπα βενζινης. Προσφερθηκαν να μου την αλλαξουν εναντι 200 περιπου ευρω με την προυποθεση οτι αν δεν λυθει το προβλημα να μου επιστρεψουν τα χρηματα που πληρωσα.
Αυτο ειναι μεσες ακρες το ιστορικο του προβληματος. Επειδη διαβασα μερικα απο τα αρθρα που δημοσιευτηκαν ειδα οτι ισως το προβλημα να μην ειναι τοσο απλο οσο νομιζουν στην αντιπροσωπεια.
Θελω να σας ρωτησω λοιπον αν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα και αν εχει βρει λυση.
Συγγνωμη για την πολυλογια αλλα προσπαθησα να δωσω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες. Ευχαριστω εκ των προτερων.
Περιμενω τις απαντησεις σας οποιες και αν ειναι αυτες. Για οποιαδηποτε διευκρινιση ειμαι στη διαθεση σας.
Φιλικα Βασιλης
Μολις εκανα την εγγραφη μου στο forum και θα ηθελα τη βοηθεια σας για ενα θεματακι που αντιμετωπιζω με το αυτοκινητο μου.
Εχω ενα Saxo VTS 1400 μοντελο 2001 με 130000 χιλ και πριν απο 3 μηνες του εβαλα υγραεριο (συγκεκριμενα ειναι συστημα της OMVL 4ης γενιας με το οποιο το αυτοκινητο παιρνει μπρος αρχικα με βενζινη και μετα απο λιγο γυρναει σε καυση υγραεριου).
Ολα πηγαιναν καλα την πρωτη εβδομαδα και μετα παρουσιαστηκε το εξης προβλημα.....οταν πηγαινα να το βαλω μπροστα το πρωι δεν επαιρνε μπρος με την πρωτη. (μετα διαπιστωσα οτι δεν επαιρνε ακομα και οταν το αφηνα αρκετη ωρα σβηστο...2-3 ωρες π.χ)
Επρεπε να γυρισω τη μιζα 5-6 φορες για να μπορεσει τελικα να παρει μπρος και να κρατησει ρελαντι. Αυτο συνεχιζει να το κανει μεχρι και σημερα.....
Απευθυνθηκα φυσικα στον εγκατασταστη του υγρεριου για να βρω μια λυση στο προβλημα......(Σημειωτεον οτι αφου επαιρνε μπροστα και ζεσταινοταν κρατουσε σταθερο ρελαντι και πηγαινε κανονικα ακομα και οταν αλλαζε σε υγραεριο.)
Αφου λοιπον μου ελεγξε τα μπουζι και το συστημα υγραεριου το εβαλε στον εγκεφαλο και εκανε καποιες μετρησεις στη χαρτογραφηση το κινητηρα αλλα δεν βρηκε προβλημα εκτος απο ενα αισθητηρα Λ. Επισης μου ειπε να δοκιμασω πριν παρκαρω το αυτοκινητο για βραδυ, κανα χιλιομετρο πριν, να το γυρναω στη βενζινη. Το εκανα για καμια βδομαδα αλλα δεν ειδα αποτελεσμα. Αλλαξα και φιλτρο βενζινης και παλι τιποτα.
Με παρεπεμψε λοιπον στην αντιπροσωπεια της Citroen στην Καρδιτσα (εκει μενω) για περαιτερω ελεγχο μιας και αυτοι ειναι οι ειδικοι. Δεν διαπιστωσε καποιο προβλημα στο συστημα υγραεριου. Το προβλημα ειναι οταν παει να παρει μπρος με βενζινη.
Στην αντιπροσωπεια τωρα, αφου το εβαλαν και αυτοι στον εγκεφαλο, μου ειπαν οτι κατα πασα πιθανοτητα φταιει η τρομπα βενζινης. Προσφερθηκαν να μου την αλλαξουν εναντι 200 περιπου ευρω με την προυποθεση οτι αν δεν λυθει το προβλημα να μου επιστρεψουν τα χρηματα που πληρωσα.
Αυτο ειναι μεσες ακρες το ιστορικο του προβληματος. Επειδη διαβασα μερικα απο τα αρθρα που δημοσιευτηκαν ειδα οτι ισως το προβλημα να μην ειναι τοσο απλο οσο νομιζουν στην αντιπροσωπεια.
Θελω να σας ρωτησω λοιπον αν εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοιο προβλημα και αν εχει βρει λυση.
Συγγνωμη για την πολυλογια αλλα προσπαθησα να δωσω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες. Ευχαριστω εκ των προτερων.
Περιμενω τις απαντησεις σας οποιες και αν ειναι αυτες. Για οποιαδηποτε διευκρινιση ειμαι στη διαθεση σας.
Φιλικα Βασιλης