Σελίδα 1 από 2

Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Απρ 2013, 23:56
από scientist
Δεν ξέρω αν έχω καλομάθει με τους υδραυλικούς συμπλέκτες αλλά το πεντάλ του Xsara που φαίνεται λίγο σκληρό και μάλλον δεν είναι η ιδέα μου.

Για να το διευκρινίσω νομίζω ότι η δύναμη που χρειάζεται να βάλει το πόδι μου για να το πατήσει είναι η ίδια όπως γνώριζα, δεν έχει αλλάξει.
Αυτό που έχει αλλάξει όμως είναι ότι όταν πχ παίζεις λίγο το συμπλέκτη με το πόδι μετά ας πούμε από μια αλλαγή ταχύτητας νοιώθω η ντίζα που τραβάει το πεντάλ να είναι ξερή. Αισθάνομαι δηλαδή στο πόδι μου την παραμικρή κίνηση του πεντάλ. Επιπλέον κάποιες φορές κάνει και θόρυβο - ή έτσι μου φαίνεται εμένα.
Θέλει κάπου κανένα λάδωμα γρασάρισμα ή κάτι τέτοιο;

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2013, 16:12
από xantiamanolis
μαλλον ετοιμασου για ρουλεμαν συμπλεκτη οποτε για ολο το σετ οποτε μην το πολυζοριζεις για να εχεις...

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2013, 18:41
από vil
xantiamanolis έγραψε:
μαλλον ετοιμασου για ρουλεμαν συμπλεκτη οποτε για ολο το σετ οποτε μην το πολυζοριζεις για να εχεις...


Μανωλη νομιζω οτι η σκληροτητα δεν εχει να κανει με το ρουλεμαν........μαλλον για πλατο το βλεπω!!!!!
και οσο για προβλημα δεν νομιζω!!!!!!θα σκληρηνει τοσο ωστε μπορει να κοπη η ντιζα.....χαχαχαχαχα και ακομη θα πηγαινει το Xsara!!!!!
Παντος δεν εχει καπου να λαδωσεις για να φτιαξει.Και αν ανοιξεις τετοια δουλεια κανεις σετ συμπλεκτη (δισκο-πλατο-ρουλεμαν-καθαρισμα διχαλου-γρασαρισμα) για να μην πληρωνεις εργατικα ξανα και ξανα!!!!

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2013, 20:30
από simos
ετοιμασου για δισκο πλατο .. κλασικο θεμα .... σε λιγο θα αρχισει να χανει η θα σε αφησει τελειως..

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Απρ 2013, 21:33
από xantiamanolis
vil έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
μαλλον ετοιμασου για ρουλεμαν συμπλεκτη οποτε για ολο το σετ οποτε μην το πολυζοριζεις για να εχεις...


Μανωλη νομιζω οτι η σκληροτητα δεν εχει να κανει με το ρουλεμαν........μαλλον για πλατο το βλεπω!!!!!
και οσο για προβλημα δεν νομιζω!!!!!!θα σκληρηνει τοσο ωστε μπορει να κοπη η ντιζα.....χαχαχαχαχα και ακομη θα πηγαινει το Xsara!!!!!
Παντος δεν εχει καπου να λαδωσεις για να φτιαξει.Και αν ανοιξεις τετοια δουλεια κανεις σετ συμπλεκτη (δισκο-πλατο-ρουλεμαν-καθαρισμα διχαλου-γρασαρισμα) για να μην πληρωνεις εργατικα ξανα και ξανα!!!!

μπορει αλλα αυτο το συμπτωμα το ειχα στο δικο μου οταν σχεδν ειχε διαλυθει το ρουλεμαν

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Απρ 2013, 14:45
από aiolos
Παλιότερα που μου είχε συμβεί αυτό (σε alfa romeo) που είχε υδραυλικό ήταν ενα ηλίθιο σωληνάκι που ή ήταν λάθος απο την αρχή ή κάποια στιγμή βούλωσε και μόλις ζεστενόταν ο κινητήρας σκλήραινε το πετάλ. Και το κακό είναι οτι δεν το έβρισκαν με τίποτα και είχα αλλάξει διάφορα μέχρι που τρύπησε και μόλις το άλλαξα είδα τη διαφορά. Βέβαια δεν είναι η δική σου περίπτωση, αλλά και τα υδραυλικά έχουν τα προβλήματα τους.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 10:27
από scientist
Είδα το service book και έχει αλλάξει συμπλέκτη μέσα 2005 το Xsara με κάτι παραπάνω από 80.000 χλμ
Τώρα έχει 120.000 χλμ, λέτε να θέλει στα 40.000 χλμ αλλαγή;
Επιπλέον αν και το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιούσα συχνά εγώ, θυμάμαι ότι και μετά την αλλαγή του τότε ο συμπλέκτης δεν ήταν ιδιαίτερα ελαφρύς, κάτι αντίστοιχο με το πως είναι σήμερα. Το ερώτημα μου έχει να κάνει με το ξερό πεντάλ όπως το αισθάνομαι και το ότι σου δίνει την εντύπωση ότι τρίζει όταν σηκώνεις το πόδι σταδιακά από το πεντάλ.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 12:12
από Tzakos
Έχει μαλακώσει το χτένι Γιώργο και θέλει αλλαγή,οπότε αλλάζεις όλο το σέτ.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 13:25
από scientist
Θα κάνει υπομονή λοιπόν ο συμπλέκτης μέχρι να ... παραδώσει το πνεύμα - ή λίγο πριν :-)
Δεν είμαστε τώρα για 300άρες.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 14:32
από xantiamanolis
χωρις να το παιξω εξυπνος με 40.000 χλμτρα μαλλον ο τυπος μπορει να εβαλε το 2005 κανενα ελαφρος μτχνο σετ οποτε μαλλον πρεπει να ηρθε η ωρα ή ζοριστικε....

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 14:46
από scientist
Xantiamanolis το συνεργείο που έγινε η αλλαγή είναι εξουσιοδοτημένο, άσε όμως που το εμπιστεύομαι γιατί εκεί πήγαινα και το Xantia μου και μέχρι τα 190.000 χλμ που το έδωσα ήταν άριστο.
Μάλλον έχει να κάνει με το ότι ο πατέρας μου ξεχνάει το πόδι στο πεντάλ για να φαγώθηκε τόσο γρήγορα αφού στο Xantia μου μέχρι τα 190.000 χλμ δεν είχα αλλάξει συμπλέκτη.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 14:47
από simos
εγω λεω πως το ξαρα εχει πιο βλακεια συμπλεκτη απο ολα τα αλλα αμαξια (φαγονετε ευκολα)

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Απρ 2013, 18:37
από xantiamanolis
simos έγραψε:
εγω λεω πως το ξαρα εχει πιο βλακεια συμπλεκτη απο ολα τα αλλα αμαξια (φαγονετε ευκολα)

εχει αδυνατο συμπλεκτη οντως και ο πατερας μου τον αλλαξε στον δικο του μετα απο 110.000 χλμτρα αν θυμαμε καλα...

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 19:47
από scientist
Για να λέμε την αλήθεια, αν οδηγήσεις αυτοκίνητο του ανταγωνισμού εκείνης της περιόδου - πχ κανένα Golf, Astra, Megane κτλ - το Xsara έχει με διαφορά τον πιο βαρύ συμπλέκτη.
Θυμάμαι σε Golf γνωστού μοντέλο 1998 ή 1999 όταν μου το έδωσε ο συμπλέκτης με άφησε τότε άφωνο με το πόσο ελαφρύς ήταν και την εξαιρετική αίσθηση που έδινε.

Re: Σκληρό πεντάλ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Απρ 2013, 21:22
από Blanc
Ισχυει...και γω την ιδια αισθηση ειχα σε Golf 4, αλλα δεν ξερω και ποσο ωραιο ειναι να εχει τοοοοσο μαλακο συμπλεκτη. Εμενα μ'αρεσε και δε μ'αρεσε...(συγκριση με ΖΧ)

simos έγραψε:
εγω λεω πως το ξαρα εχει πιο βλακεια συμπλεκτη απο ολα τα αλλα αμαξια (φαγονετε ευκολα)


Ο συμπλεκτης τρωγεται ευκολα αν το θελει ο οδηγος, αν δε το θελει τρωγεται φυσιολογικα, μη λεμε και μπουρδες μεταξυ μας... :P