Συγγραφέας |
Μήνυμα |
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 14:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Εχθές πέθανε η μπαταρία του Xsara, δεν μίζαρε ούτε για δείγμα. Μέτρησα σήμερα με το πολύμετρο τη μπαταρία και είδα τάση - κρατηθείτε - 1,43 Volts, Ναι καλά διαβάσατε.
Με καλώδια βάλαμε μπροστά, μέτρησα εν λειτουργία τάση και ήταν 13,78 - 13,82 Volts. Πήγαμε μια βόλτα - με συνοδεία για τον φόβο να μείνουμε - το έσβησα και μετά ξαναπήρε.
Θα ρωτήσω τους πλέον έμπειρους, είναι δυνατόν να έμεινα από μπαταρία - καλοκαιριάτικα κιόλας - και μέσα σε τέσσερις ημέρες ακινησίας να ξεζουμίστηκε εντελώς με τάση τόσο χαμηλή;
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 15:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Τον προηγούμενο μήνα έκλεισε 4 έτη - αγορά τέλος Απριλίου 2009. Την επόμενη φορά που θα μείνουμε από μπαταρία, θα πάω να βάλω μια καινούργια να τελειώσουμε.
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 21:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
scientist έγραψε: Τον προηγούμενο μήνα έκλεισε 4 έτη - αγορά τέλος Απριλίου 2009. Την επόμενη φορά που θα μείνουμε από μπαταρία, θα πάω να βάλω μια καινούργια να τελειώσουμε. Δεν σε βλέπω να ξαναπαίρνει πολλές επόμενες φορές.Ε! και 4 ειναι καλά.
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 00:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Βρέθηκε ο ένοχος για την διαρροή - δεν μου έβγαινε από το μυαλό ότι για να πήγε στο 1,5 volt η μπαταρία κάπου έχει διαρροή. Αν απλά είχε αρχίσει να παραδίδει το πνεύμα θα είχε μια τάση 8-9-10 volt όχι μόλις 1,5 volt.
Περνώντας κατά τύχη γύρω στις 10 to βραδάκι δίπλα από το Xsara διακρίνω μέσα ... φως. Η πλαφονιέρα ήταν ανοικτή για 5 συνεχόμενες ημέρες και έτσι η μπαταρία μας άφησε χρόνους. Το καλό είναι πως ενώ και πάλι ήταν για περίπου 12 ώρες ανοικτή η πλαφονιέρα, μίζαρε με την πρώτη, του έκανα και μια βολτίτσα με 2,5 - 3 χιλιάδες στροφές και νομίζω είμαστε καλά.
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 08:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Πολύ σωστά κάπου θα υπήρχε διαρροή και σου έφτασε εκεί κάτι που εκ παραδρομής και smartphone δεν ανέφερα. Καλού κακού πήγαινε την για μια φόρτιση και έναν έλεγχο γιατί σου κατέβηκε πολύ χαμηλά.
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 18:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Αν σου έμεινε 2 μέρες στα 1,5v και με 4 χρόνια χρήσης εγώ δεν θα την εμπιστευόμουν. Καλύτερα άλλαξε την γιατί σύντομα θα έχεις πάλι πρόβλημα. Εκτός πια αν είναι σοβαρό οικονομικό θέμα οπότε το ρισκάρεις.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 18:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ρε μην την αλλαζεις φορτισε την και θα εισε μια χαρα.....σπανια η μπαταρια κανει κρακ το καλοκαιρι συνηθως το χειμωνα τα παιρνεις στο χερι......
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 20:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
aiolos έγραψε: Αν σου έμεινε 2 μέρες στα 1,5v και με 4 χρόνια χρήσης εγώ δεν θα την εμπιστευόμουν. Καλύτερα άλλαξε την γιατί σύντομα θα έχεις πάλι πρόβλημα. Εκτός πια αν είναι σοβαρό οικονομικό θέμα οπότε το ρισκάρεις.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 01:31 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Αυτού του τύπου οι μπαταρίες όταν υποστούν αυτή την ταλαιπωρία - να αδειάσουν - μειώνουν δραστικά το χρόνο ζωής τους. Είναι βέβαιο πως η συγκεκριμένη μπαταρία πλέον θα κρατήσει σαφώς μικρότερο χρονικό διάστημα από εκείνο που προοριζόταν να κρατήσει.
Από την άλλη μια μπαταρία είναι και αφού το Xsara μιζάρει με την πρώτη και έχουμε ολόκληρο το καλοκαίρι μπροστά μας δεν θα πάω απλά να αλλάξω την μπαταρία έτσι. Αν δω τώρα δείγματα ότι η μπαταρία είναι στα τελευταία της, ε! μια επίσκεψη για αλλαγή μπαταρίας θα την κάνω, αλλά στην παρούσα φάση δεν μου έχει δώσει δικαίωμα η μπαταρία να σκέφτομαι την αλλαγή της. Η συμπεριφορά της ακόμα και μετά το 12-ωρο άδειασμα της από την πλαφονιέρα για δεύτερη φορά κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου για παράδειγμα ήταν η συνηθισμένη.
Γενικά πάντως τις προσέχω τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα με ποια έννοια. Δεν ανεβοκατεβάζω ποτέ δύο ηλεκτρικά παράθυρα ταυτόχρονα, επίσης δεν το κάνω με σβηστό τον κινητήρα, φώτα στη μεσαία σκάλα δεν μένουν ανοικτά αν σβήσει ο κινητήρας, ο αναπτήρας επίσης δεν λειτουργεί με σβηστό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε προσπαθώ να μην αδειάζω την μπαταρία για τις ανάγκες μου, αλλά να το κάνω όταν υπάρχει διαθέσιμη ισχύς από το δυναμό. Στο Xantia που είχα η μπαταρία που άλλαξα όταν το πρωτοπήρα - μεταχειρισμένο - αλλάχτηκε μετά από 6,5 χρόνια, στο Astra το έδωσα 7,5 ετών και φόραγε την μαμά μπαταρία επάνω.
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
isi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 08:21 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23 Δημοσιεύσεις: 297 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ Εικόνες: 0
|
και στα τρια citroen,πρωτο (hot saxo I 1.1) δευτερο(xsaraII 1.4 vtr) και στο τωρινο(c4 I vtrs) απο μπαταρια εμενα και στα 3 αυτοκινητα καλοκαιριατικα με καυσωνα,και μαλιστα στο xsara ειχε βραχυκυκλωσει μεσα τα στοιχεια και με καλωδια μολις επαιρνε μπροστα μετα @@@@@@,πηγα αγοραζα και την εβαζα μονος,και τα 3 αυτοκινητα μεταχειρισμενα τα εχω παρει,αρα λογικο ειναι καποια στιγμη να παραδωσει πνευμα και η μπαταρια τους
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 08:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
scientist έγραψε: Γενικά πάντως τις προσέχω τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα με ποια έννοια. Δεν ανεβοκατεβάζω ποτέ δύο ηλεκτρικά παράθυρα ταυτόχρονα, επίσης δεν το κάνω με σβηστό τον κινητήρα, φώτα στη μεσαία σκάλα δεν μένουν ανοικτά αν σβήσει ο κινητήρας, ο αναπτήρας επίσης δεν λειτουργεί με σβηστό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε προσπαθώ να μην αδειάζω την μπαταρία για τις ανάγκες μου, αλλά να το κάνω όταν υπάρχει διαθέσιμη ισχύς από το δυναμό. Στο Xantia που είχα η μπαταρία που άλλαξα όταν το πρωτοπήρα - μεταχειρισμένο - αλλάχτηκε μετά από 6,5 χρόνια, στο Astra το έδωσα 7,5 ετών και φόραγε την μαμά μπαταρία επάνω. Ακριβως. Παιζει ρολο τι χρηση της κανεις....και οχι οι μαρκες για μενα που κοιτουν οι πιο πολλοι. Αν σε ολα αυτα που εκανες...(και κανω και γω ακριβως)..προσθεσεις τις 4-5 μιζιες την ημερα μ.ο τοτε ναι βγαινει η 6ετια και παραπανω. Αλλαξα μπαταρια απο τους ολυμπιακους αγωνες 2004 καλοκαιρι, περσι το καλοκαρι? προπερσι? δε θυμαμαι...δλδ 7 χρονια+ μπαταρια..και μαρκα που τρωει μπανανες. Καλωδια να χεις κοντα απο δω και περα αν δεν ειχες και μεινε οπως εισαι μην αλλαζεις τιποτα.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 09:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
....στο saxo 2 φορές επώνυμη (και ...στην τιμή επώδυνη ) μπαταρία μου κράτησε απο 2 χρόνια η καθεμία. Την τελευταία φορά ...άγνωστη μάρκα και αρκετά φθηνότερη, μου κράτησε 6 χρόνια! Με ακριβώς ίδιες συνθήκες χρήσεως.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2013, 15:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Η τεχνολογία στις μπαταρίες μολύβδου δεν έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Στην ουσία αν είναι σωστά κατασκευασμένες και οι φτηνές σχεδόν ίδιες είναι με τις ακριβές. Σε περίπου ίδιες τιμές προτιμάς την επώνυμη. Το να πας να πληρώνεις τριπλάσια τιμή τη Bosch silver τζάμπα λεφτά είναι.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|