Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Εχθές πέθανε η μπαταρία του Xsara, δεν μίζαρε ούτε για δείγμα.
Μέτρησα σήμερα με το πολύμετρο τη μπαταρία και είδα τάση - κρατηθείτε - 1,43 Volts,
Ναι καλά διαβάσατε.

Με καλώδια βάλαμε μπροστά, μέτρησα εν λειτουργία τάση και ήταν 13,78 - 13,82 Volts.
Πήγαμε μια βόλτα - με συνοδεία για τον φόβο να μείνουμε - το έσβησα και μετά ξαναπήρε.

Θα ρωτήσω τους πλέον έμπειρους, είναι δυνατόν να έμεινα από μπαταρία - καλοκαιριάτικα κιόλας - και μέσα σε τέσσερις ημέρες ακινησίας να ξεζουμίστηκε εντελώς με τάση τόσο χαμηλή;

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Σε λειτουργία η τάση είναι τόσο γιατί στην ουσία μετράς την τάση του δυναμο. Στις 3000σαλ. θα σου έδειχνε μέχρι και 14.2 volt.Με την μπαταρία σου στα 1.43 η εσωτερική της αντίσταση απο 0.03 Ω που είναι στα 12V πρέπει να έχει φτάσει στον θεό με αποτέλεσμα να μην σου φορτίζει αποτελεσματικα. Με λίγα λόγια..: προσπάθησε να την φορτήσεις με ένα φορτιστή στο 1A-3A αλλά μην περιμένεις θαύματα. Πας για αλλαγη. Πόσο καιρό την έχεις..?? :hmm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Τον προηγούμενο μήνα έκλεισε 4 έτη - αγορά τέλος Απριλίου 2009.
Την επόμενη φορά που θα μείνουμε από μπαταρία, θα πάω να βάλω μια καινούργια να τελειώσουμε.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
vpafi έγραψε:
Σε λειτουργία η τάση είναι τόσο γιατί στην ουσία μετράς την τάση του δυναμο. Στις 3000σαλ. θα σου έδειχνε μέχρι και 14.2 volt.Με την μπαταρία σου στα 1.43 η εσωτερική της αντίσταση απο 0.03 Ω που είναι στα 12V πρέπει να έχει φτάσει στον θεό με αποτέλεσμα να μην σου φορτίζει αποτελεσματικα. Με λίγα λόγια..: προσπάθησε να την φορτήσεις με ένα φορτιστή στο 1A-3A αλλά μην περιμένεις θαύματα. Πας για αλλαγη. Πόσο καιρό την έχεις..?? :hmm



:clap :clap :clap :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Μάιος 2013, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
scientist έγραψε:
Τον προηγούμενο μήνα έκλεισε 4 έτη - αγορά τέλος Απριλίου 2009.
Την επόμενη φορά που θα μείνουμε από μπαταρία, θα πάω να βάλω μια καινούργια να τελειώσουμε.

Δεν σε βλέπω να ξαναπαίρνει πολλές επόμενες φορές.Ε! και 4 ειναι καλά.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Βρέθηκε ο ένοχος για την διαρροή - δεν μου έβγαινε από το μυαλό ότι για να πήγε στο 1,5 volt η μπαταρία κάπου έχει διαρροή. Αν απλά είχε αρχίσει να παραδίδει το πνεύμα θα είχε μια τάση 8-9-10 volt όχι μόλις 1,5 volt.

Περνώντας κατά τύχη γύρω στις 10 to βραδάκι δίπλα από το Xsara διακρίνω μέσα ... φως.
Η πλαφονιέρα ήταν ανοικτή για 5 συνεχόμενες ημέρες και έτσι η μπαταρία μας άφησε χρόνους.
Το καλό είναι πως ενώ και πάλι ήταν για περίπου 12 ώρες ανοικτή η πλαφονιέρα, μίζαρε με την πρώτη, του έκανα και μια βολτίτσα με 2,5 - 3 χιλιάδες στροφές και νομίζω είμαστε καλά.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Πολύ σωστά κάπου θα υπήρχε διαρροή και σου έφτασε εκεί κάτι που εκ παραδρομής και smartphone δεν ανέφερα. Καλού κακού πήγαινε την για μια φόρτιση και έναν έλεγχο γιατί σου κατέβηκε πολύ χαμηλά.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν σου έμεινε 2 μέρες στα 1,5v και με 4 χρόνια χρήσης εγώ δεν θα την εμπιστευόμουν. Καλύτερα άλλαξε την γιατί σύντομα θα έχεις πάλι πρόβλημα. Εκτός πια αν είναι σοβαρό οικονομικό θέμα οπότε το ρισκάρεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ρε μην την αλλαζεις φορτισε την και θα εισε μια χαρα.....σπανια η μπαταρια κανει κρακ το καλοκαιρι συνηθως το χειμωνα τα παιρνεις στο χερι......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Μάιος 2013, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
aiolos έγραψε:
Αν σου έμεινε 2 μέρες στα 1,5v και με 4 χρόνια χρήσης εγώ δεν θα την εμπιστευόμουν. Καλύτερα άλλαξε την γιατί σύντομα θα έχεις πάλι πρόβλημα. Εκτός πια αν είναι σοβαρό οικονομικό θέμα οπότε το ρισκάρεις.



:agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 01:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Αυτού του τύπου οι μπαταρίες όταν υποστούν αυτή την ταλαιπωρία - να αδειάσουν - μειώνουν δραστικά το χρόνο ζωής τους. Είναι βέβαιο πως η συγκεκριμένη μπαταρία πλέον θα κρατήσει σαφώς μικρότερο χρονικό διάστημα από εκείνο που προοριζόταν να κρατήσει.

Από την άλλη μια μπαταρία είναι και αφού το Xsara μιζάρει με την πρώτη και έχουμε ολόκληρο το καλοκαίρι μπροστά μας δεν θα πάω απλά να αλλάξω την μπαταρία έτσι. Αν δω τώρα δείγματα ότι η μπαταρία είναι στα τελευταία της, ε! μια επίσκεψη για αλλαγή μπαταρίας θα την κάνω, αλλά στην παρούσα φάση δεν μου έχει δώσει δικαίωμα η μπαταρία να σκέφτομαι την αλλαγή της. Η συμπεριφορά της ακόμα και μετά το 12-ωρο άδειασμα της από την πλαφονιέρα για δεύτερη φορά κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου για παράδειγμα ήταν η συνηθισμένη.

Γενικά πάντως τις προσέχω τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα με ποια έννοια. Δεν ανεβοκατεβάζω ποτέ δύο ηλεκτρικά παράθυρα ταυτόχρονα, επίσης δεν το κάνω με σβηστό τον κινητήρα, φώτα στη μεσαία σκάλα δεν μένουν ανοικτά αν σβήσει ο κινητήρας, ο αναπτήρας επίσης δεν λειτουργεί με σβηστό κινητήρα.
Όπως αντιλαμβάνεστε προσπαθώ να μην αδειάζω την μπαταρία για τις ανάγκες μου, αλλά να το κάνω όταν υπάρχει διαθέσιμη ισχύς από το δυναμό. Στο Xantia που είχα η μπαταρία που άλλαξα όταν το πρωτοπήρα - μεταχειρισμένο - αλλάχτηκε μετά από 6,5 χρόνια, στο Astra το έδωσα 7,5 ετών και φόραγε την μαμά μπαταρία επάνω.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 08:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:23
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Εικόνες: 0
και στα τρια citroen,πρωτο (hot saxo I 1.1) δευτερο(xsaraII 1.4 vtr) και στο τωρινο(c4 I vtrs) απο μπαταρια εμενα και στα 3 αυτοκινητα καλοκαιριατικα με καυσωνα,και μαλιστα στο xsara ειχε βραχυκυκλωσει μεσα τα στοιχεια και με καλωδια μολις επαιρνε μπροστα μετα @@@@@@,πηγα αγοραζα και την εβαζα μονος,και τα 3 αυτοκινητα μεταχειρισμενα τα εχω παρει,αρα λογικο ειναι καποια στιγμη να παραδωσει πνευμα και η μπαταρια τους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 08:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
scientist έγραψε:
Γενικά πάντως τις προσέχω τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα με ποια έννοια. Δεν ανεβοκατεβάζω ποτέ δύο ηλεκτρικά παράθυρα ταυτόχρονα, επίσης δεν το κάνω με σβηστό τον κινητήρα, φώτα στη μεσαία σκάλα δεν μένουν ανοικτά αν σβήσει ο κινητήρας, ο αναπτήρας επίσης δεν λειτουργεί με σβηστό κινητήρα.
Όπως αντιλαμβάνεστε προσπαθώ να μην αδειάζω την μπαταρία για τις ανάγκες μου, αλλά να το κάνω όταν υπάρχει διαθέσιμη ισχύς από το δυναμό. Στο Xantia που είχα η μπαταρία που άλλαξα όταν το πρωτοπήρα - μεταχειρισμένο - αλλάχτηκε μετά από 6,5 χρόνια, στο Astra το έδωσα 7,5 ετών και φόραγε την μαμά μπαταρία επάνω.



Ακριβως. Παιζει ρολο τι χρηση της κανεις....και οχι οι μαρκες για μενα που κοιτουν οι πιο πολλοι. Αν σε ολα αυτα που εκανες...(και κανω και γω ακριβως)..προσθεσεις τις 4-5 μιζιες την ημερα μ.ο τοτε ναι βγαινει η 6ετια και παραπανω. Αλλαξα μπαταρια απο τους ολυμπιακους αγωνες 2004 καλοκαιρι, περσι το καλοκαρι? προπερσι? δε θυμαμαι...δλδ 7 χρονια+ μπαταρια..και μαρκα που τρωει μπανανες.

Καλωδια να χεις κοντα απο δω και περα αν δεν ειχες και μεινε οπως εισαι μην αλλαζεις τιποτα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Μάιος 2013, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:agree :agree
....στο saxo 2 φορές επώνυμη (και ...στην τιμή επώδυνη :D ) μπαταρία μου κράτησε απο 2 χρόνια η καθεμία.
Την τελευταία φορά ...άγνωστη μάρκα και αρκετά φθηνότερη, μου κράτησε 6 χρόνια!
Με ακριβώς ίδιες συνθήκες χρήσεως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πέθανε η μπαταρία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μάιος 2013, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Η τεχνολογία στις μπαταρίες μολύβδου δεν έχει αλλάξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Στην ουσία αν είναι σωστά κατασκευασμένες και οι φτηνές σχεδόν ίδιες είναι με τις ακριβές. Σε περίπου ίδιες τιμές προτιμάς την επώνυμη. Το να πας να πληρώνεις τριπλάσια τιμή τη Bosch silver τζάμπα λεφτά είναι.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΣΤΟ c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: efoulina_c4
Απαντήσεις: 15
Μπαταρία..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με όργανα καντράν και πεσμένη μπαταρία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Μπαταρία αυτοκινήτου ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: mesastou
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ