Ν εκφράσω κι εγω εναν προβληματισμό που έχω για τη θερμοκρασία των λαδιών όμως? Για τα νερά δεν έχω πρόβλημα με τη θερμοκρασία τους αλλά με το χρώμα τους!!!
Όταν πήρα την ξαρα πριν κανα δίμηνο, τον πρώτο καιρό παρατηρούσα συχνά τις ενδείξεις στο κοντερ, το νερό ελάχιστα πάνω από τους 90 και το λάδι δύσκολα έφτανε στη μέση, μόνο σε ταξίδι με σχετικά υψηλή ταχύτητα. Τα νερα καφέ στο δοχείο (αλλά απ'οτι κατάλαβα χωρις υποψία λαδιού) οπότε μαζι με τα λάδια αποφάσισα να αλλάξω και τα νερα.
Πρώτα αλλάχτηκαν τα λάδια. Πρώτη παρατήρηση: η θερμοκρασία τους ανεβαίνει πολύ, μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα παλιά. Τώρα σε χαλαρή χρήση πόλης ο δείκτης πάει εύκολα στη μέση, με κανα άνοιγμα την περνάει λίγο.
Χτες και σήμερα η ξαρα βγήκε αουτομπαν (χτες εφυγα σημερα γύρισα) και παρατήρησα τη θερμοκρασία των λαδιών σε ταξίδι. Σημειωτεον, οχι πλακωμένο.
Για του λόγου το αληθές:
Εδώ η φωτογραφία βγήκε ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι και μετά από ένα σύντομο ρολάρισμα μετά την έξοδο από την αουτομπαν και έχει πέσει ο δείκτης ελάχιστα. Σε όλο το ταξίδι (~170χλμ, x2) η μέση ταχύτητα ήταν 120χαω με το cruise (άρα περίπου 3500σαλ) και ο δείκτης κολημένος στην 4η γραμμούλα.
Και ρωτάω, είναι φυσιολογική η τιμή αυτή? Με τα παλιά λάδια (που ειχαν και 12000χλμ στην πλάτη τους) δυσκολεύονταν να φτάσουν τη μέση, τα καινούργια ζεσταίνονται για πλάκα! Σιγουρα δεν έχουν μπει τα TOTAL που συστηνει η σιτροεν, υποψιάζομαι οτι μπήκαν κάποια castrol. Ιξώδες 10-40.
Σκεφτόμουν να πάω να ξανααλλάξω λάδια και φιλτρο, σε άλλο συνεργείο και να επιμείνω σε λάδια που θέλω εγώ και όχι σε ότι έχουν εκείνοι. Σε 10-40 τι τυπο λαδιού προτείνει η σιτροέν? Έχετε υπόψη τι αλλο θα μπορούσα να βάλω για χρήση σε ψυχρό κλίμα?
Έχω προσέξει ότι στη "γεφυρα" κατω απο το καπώ εχει ενα αυτοκόλητο με τις προδιαγραφές του λαδιού αλλά αυτη τη στιγμή δεν τις θυμαμαι...
Δυστηχώς το επόμενο σκ ενδέχεται να κάνω άλλο ένα ταξίδι (καμια 600αρα χλμ συνολικά) οπότε η αλλαγή αναπόφευκτα αναβάλεται για την επόμενη βδομάδα...
Σειρά των νερών. Όπως είπα, ήταν καφέ. Τα αλλάζω και είναι και τα νέα καφέ. Ο μηχανικός είπε ότι είναι λόγω της βρωμιάς των σωληνώσεων, δεν καθαρίζουν εύκολα. Πάντως έχω την αίθσηση ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού είναι λίγο πιο χαμηλή πλέον και σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.