Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:14 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2013, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Οκτ 2011, 21:35
Δημοσιεύσεις: 22
Καλησπερα σε ολα τα παιδια!εχω το xsara 2,σημερα γυριζοντας απο την δουλεια μου ανεβασε θερμοκρασια,εφτασε στα κοκκινα και αναψε το stop.Ειδα τα νερα ειναι ενταξει,οπως και το βεντιλατερ δουλευε,μιλησα με καποια παιδια και μου ειπαν οτι μαλλον δεν ανοιξε ο θερμοστατης.θελω να μου πειτε που βρισκεται περιπου ο θερμοστατης και αν ειναι ευκολο να τον αλλαξω εγω.Ευχαριστω εκ των προτερων


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Αύγ 2013, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Και πως δουλευε το βεντιλατερ κανονικα αν ο θερμοστατης τα εχει παιξει? :hmm

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Αύγ 2013, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μαλλον τα χει παιξει ο αισθητηρας που δειχνει την θερμοκρασια στο οργανο.....εαν ειχες φυσιολογικη θερμοκρασια στο μηχ/σιο και στα κολλαρα δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα προληπτικα ομως αλλαξε αυτο το αισθητηριο οργανο απλα για να ξερεις τι σου γινετε

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Αύγ 2013, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
:agree

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Σεπ 2013, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ν εκφράσω κι εγω εναν προβληματισμό που έχω για τη θερμοκρασία των λαδιών όμως? Για τα νερά δεν έχω πρόβλημα με τη θερμοκρασία τους αλλά με το χρώμα τους!!!

Όταν πήρα την ξαρα πριν κανα δίμηνο, τον πρώτο καιρό παρατηρούσα συχνά τις ενδείξεις στο κοντερ, το νερό ελάχιστα πάνω από τους 90 και το λάδι δύσκολα έφτανε στη μέση, μόνο σε ταξίδι με σχετικά υψηλή ταχύτητα. Τα νερα καφέ στο δοχείο (αλλά απ'οτι κατάλαβα χωρις υποψία λαδιού) οπότε μαζι με τα λάδια αποφάσισα να αλλάξω και τα νερα.

Πρώτα αλλάχτηκαν τα λάδια. Πρώτη παρατήρηση: η θερμοκρασία τους ανεβαίνει πολύ, μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα παλιά. Τώρα σε χαλαρή χρήση πόλης ο δείκτης πάει εύκολα στη μέση, με κανα άνοιγμα την περνάει λίγο.

Χτες και σήμερα η ξαρα βγήκε αουτομπαν (χτες εφυγα σημερα γύρισα) και παρατήρησα τη θερμοκρασία των λαδιών σε ταξίδι. Σημειωτεον, οχι πλακωμένο.
Για του λόγου το αληθές:
Εικόνα

Εδώ η φωτογραφία βγήκε ενώ ήμουν σταματημένος σε φανάρι και μετά από ένα σύντομο ρολάρισμα μετά την έξοδο από την αουτομπαν και έχει πέσει ο δείκτης ελάχιστα. Σε όλο το ταξίδι (~170χλμ, x2) η μέση ταχύτητα ήταν 120χαω με το cruise (άρα περίπου 3500σαλ) και ο δείκτης κολημένος στην 4η γραμμούλα.

Και ρωτάω, είναι φυσιολογική η τιμή αυτή? Με τα παλιά λάδια (που ειχαν και 12000χλμ στην πλάτη τους) δυσκολεύονταν να φτάσουν τη μέση, τα καινούργια ζεσταίνονται για πλάκα! Σιγουρα δεν έχουν μπει τα TOTAL που συστηνει η σιτροεν, υποψιάζομαι οτι μπήκαν κάποια castrol. Ιξώδες 10-40.

Σκεφτόμουν να πάω να ξανααλλάξω λάδια και φιλτρο, σε άλλο συνεργείο και να επιμείνω σε λάδια που θέλω εγώ και όχι σε ότι έχουν εκείνοι. Σε 10-40 τι τυπο λαδιού προτείνει η σιτροέν? Έχετε υπόψη τι αλλο θα μπορούσα να βάλω για χρήση σε ψυχρό κλίμα?
Έχω προσέξει ότι στη "γεφυρα" κατω απο το καπώ εχει ενα αυτοκόλητο με τις προδιαγραφές του λαδιού αλλά αυτη τη στιγμή δεν τις θυμαμαι...

Δυστηχώς το επόμενο σκ ενδέχεται να κάνω άλλο ένα ταξίδι (καμια 600αρα χλμ συνολικά) οπότε η αλλαγή αναπόφευκτα αναβάλεται για την επόμενη βδομάδα...

Σειρά των νερών. Όπως είπα, ήταν καφέ. Τα αλλάζω και είναι και τα νέα καφέ. Ο μηχανικός είπε ότι είναι λόγω της βρωμιάς των σωληνώσεων, δεν καθαρίζουν εύκολα. Πάντως έχω την αίθσηση ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού είναι λίγο πιο χαμηλή πλέον και σε πιο φυσιολογικά επίπεδα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Για το καφέ χρώμα στο παραφλού μπορει πολλά να σημαίνει...καμμένη φλάτζα κεφαλής (στην αρχή της ίσως),να είχε κάψει και να μην καθάρισαν το κύκλωμα,τίποτα απο τα παραπάνω και να χρησιμοποιούσε ο προηγούμενος
κακής ποιοτητας παραφλού η να το άλλαζε κάθε δίσεκτο έτος....τώρα όσο για τα λάδια...ανάλογα τι βάζεις φίλε (τουλάχιστον με την χρήση που περιγράφεις)
εγώ έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα ,βάζω gulf 10-40 όλα ok περισσότερες
λεπτομέρειες μίλα με τον tzakos ως ειδικότερος :thumb

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ 2013, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Δυστυχως δεν επελεξα εγω τα λαδια, εβαλε ο μηχανικος αθτα που δουλευει αυτος. Γι'αυτο θελω να τα ξανααλλαξω με λαδια της δικης μου επιλογης.

Μια αλλη αποψη που ακουσα ειναι οτι πιθανον να τοποθετηθηκε λαθος φιλτρο λαδιου με αποτελεσμα η ροη του λαδιου να μην ειναι τοσο ελευθερη και να θερμαινεται.

Εντελει τα λαδια θα αλλαχτουνε την πρωτη ευκαιρια απλα ρωταω αν εχει κανεις αποψη ωστε να μπορω κι εγω να υπψιαστω τι μπορει να με περιμενει. Το σιγουρο ειναι οτι για 3500σαλ η θερμοκρασια παραειναι ψηλη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Φιλε η θερμοκρασια λαδιου ετσι δουλευει, ψηλα.Το μοτερ δεν εχει ψυγειο νερου η εναλακτη νερου-λαδιου.Καλοκαιρι σε αναβαση πατημενη ο δεικτης φτανει κοκκινα .Μην σε τρομαζει τιποτα,το αμαξι να φτασει η ωρα να πεταξεις το μονο πραγμα που θα δουλευει ειναι το μοτερ.
Τωρα τα παραφλου εαν οι προηγουμενοι αφηναν φτηνιαρικο παραφλου για χρονια το μπλοκ απο μεσα σκουριασε και η σκουρια σου λερωνει τα καινουργια.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω johnboutsik στις Σάβ 12 Οκτ 2013, 20:00.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Οκτ 2013, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Πριν το αλλαξω λαδια, η θερμοκρασια τους δεν ανεβαινε ποτε τοσο ψηλα. Με πιο ζεστο καιρο (~20 βαθμους) πήγαινε σε χαλαρη οδηγηση εντος πολης μεχρι την πρωτη γραμμη, σε αυτοκινητοδρομο με 3500σαλ εφτανε τη δευτερη, την οποια περναγε μονο σε πατημα.

Τωρα με τα ορυκτελαια που έχει ακομα και με πιο χαμηλες θερμοκρασιες (κάτω απο 10) παει για πλακα στη μεση και στον αυτοκινητοδρομο φτάνει ενα κλικ πριν το κοκκινο. Η διαφορα του πριν με το μετα ειναι παραπάνω απο εμφανής. Δηλαδη στα 150 θα αρχίσει να βγάζει καπνούς το μοτερ? Όχι τίποτε αλλο, αμα βράζει το λάδι με πολύ χαλαρή οδήγηση, τι θα κάνει σε πίστα που σκεφτόμουν να το βάλω? Κάτι δεν μου κολάει σε όλα αυτά....

Τεσπα, από βδομάδα θα κλειστεί ραντεβου σε αντιπροσωπεία, θα μιλήσω με τον μηχανικό εκεί και ειδωμεν....αρκεί να μην ξεχάσω την βαζελίνη γιατί θα πονέσει αρκετά φοβάμαι...


Ερώτηση: μήπως ξέρετε σε τι θερμοκρασία αντιστοιχεί περίπου κάθε γραμμή του δείκτη?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Οκτ 2013, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Για το καφέ χρώμα στο παραφλού μπορει πολλά να σημαίνει...καμμένη φλάτζα κεφαλής (στην αρχή της ίσως),να είχε κάψει και να μην καθάρισαν το κύκλωμα,τίποτα απο τα παραπάνω και να χρησιμοποιούσε ο προηγούμενος
κακής ποιοτητας παραφλού η να το άλλαζε κάθε δίσεκτο έτος....τώρα όσο για τα λάδια...ανάλογα τι βάζεις φίλε (τουλάχιστον με την χρήση που περιγράφεις)
εγώ έχω το ίδιο αυτοκίνητο με σένα ,βάζω gulf 10-40 όλα ok περισσότερες
λεπτομέρειες μίλα με τον tzakos ως ειδικότερος :thumb

Λέγε τέτοια να τα διαβάσει ο dasimo με τα καφέ νερά του και να του φύγουν τα μαλλιά... :D :D Μάλλον οι σωληνώσεις είναι βρώμικες και θέλει κάποιες αλλαγές μέχρι να καθαρίσουν.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα θερμοκρασιας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Οκτ 2013, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
:laugh :laugh :laugh :laugh λές αυτό να είναι η αιτία και να...αφήσει
φαρδιά χωρίστρα ; :laugh :laugh τον καράφλιασα τον άνθρωπο :laugh :laugh

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Προβλημα στα ηλεκτρολογικα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα με το δεξί μπροστινό φανάρι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Iliasv13
Απαντήσεις: 1
Προβλημα μετα το προγραμμα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: akis_1
Απαντήσεις: 56
Πρόβλημα με λαμπτήρες Led
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GK.ENIAC
Απαντήσεις: 6
πρόβλημα με αερόσακο οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: mutunas
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron