Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 09:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2014, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Τρέχα γύρευε...δεν αξίζει τον κόπο..

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2014, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Βασίλη θα πλήρωνες 2 φορες έναν ιμάντα καινούργιο μόνο και μόνο επειδή βγήκε ελατωματικός;
Απλά αναρωτιέμαι ..τα αναλώσιμα αυτού του τύπου δεν έχουν κάποια εγγύηση έστω και περιορισμένη;
Αναγκαστικά θα τον αλλάξω και βλέπουμε...


και τι να κάνεις ρε Πετρο????
το μόνο φθηνό και εύκολο να το αλλάξεις είναι ο ιμάντας .....αλλιώς το πας στο "μάστορα" που στον άλλαξε και του λες το πρόβλημα.....αλλα πρόσεξε τι θα σου πει αυτός για τη διάγνωση και το κόστος ....γιατί ετσι που περιγράφεις το πρόβλημά σου ,θα καταλήξεις να αλλάξεις και πίσω προφυλακτήρα και το πρόβλημά σου να παραμένει :D :D :D
Εγώ αυτό θα έκανα και... θα το έκανα και μόνος μου με ανταλλακτικό της αρεσκείας μου και απο 'κει και πέρα .......βλέποντας και κάνοντας!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2014, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
:agree

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2014, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Tzakos έγραψε:
Αστοχία υλικού,λέγεται αυτό και δεν καλύπτεται απο κανέναν παρά μόνο απο την κατασκευάστρια εταιρεία μετά απο έλεγχο.


:agree
Και δεν αξίζει τον κόπο ή όλη διαδικασία (αλληλογραφία -αποστολή του αντ/κου κλπ)του ελέγχου σε τόσο ευτελές ανταλλακτικό

Έστω ένας γνήσιος (σε συσκευασία Citroen) ιμάντας έχει τιμή 15 € από αυτά 2,80 πάνε άμεσα στο κράτος (ΦΠΑ)
3,50-4,00€ (μεικτά=θα πάρει κι απο κει το κράτος)περίπου κερδίζει ο τελικός πωλητής (συνεργειο- κατάστημα αντ/κων)
3,00 € περίπου(μεικτά=θα ξαναπάρει κι απο κει το κράτος) κερδίζει ο εισαγωγέας για την Ελλάδα (Citroen Hellas ή όποιος τελος πάντων είναι αυτός).
3,00 € περίπου ευρώ κερδίζει ο κεντρικός διανομέας για την Ευρώπη (PSA πχ)
0,30 € περίπου κοστίζουν συνολικά όλοι οι μεταφορείς -εκτελωνιστές κλπ
1,00€ περίπου αυτός που το κατασκευάζει (gates -spf -delco - μέλκο - μπος -φως -πως )
Άρα τι μένει ;
0,90€ για συνολικό κόστος κατασκευής = πρώτες ύλες - συντήρηση κατασκευαστικού εξοπλισμού -κάλυψη εγγυήσεων κλπ κλπ
Ρε παιδιά τι περιμένουμε από κάτι τόσο φθηνό ?

Τα ποσά δεν είναι εντελώς ακριβή αλλά πανω κάτω δείχνουν την πορεία ενός ανταλλακτικού και του κόστους από την αρχή .Αυτά μετά από την πολυετή μου εμπειρία σε τμήματα ανταλλακτικών κεντρικών αντιπροσωπειών για την Ελλάδα (Biamax- Kia-Hyundai-Fiat ) και ειδικά στο τμήμα των παραγγελιών από τους προμηθευτάς.


Τώρα τι θα γίνει σε περίπτωση που λόγω ελαττωματικού ιμάντα σου βαρύνει το τιμόνι πάνω στη στροφή και πας αλλού για αλλού αυτό είναι μια άλλη ιστορία......

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Φεβ 2014, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
μηπως χανει στροφες η τροχαλια στροφαλου?

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Φεβ 2014, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Πως μπορώ να το τσεκάρω αυτό;

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
gournods3 έγραψε:
μηπως χανει στροφες η τροχαλια στροφαλου?


Δεν γινεται αυτο .... γιατι πολυ απλα η τροχαλια ("λυκος" αλλιως) στο Xsara (και στο 1,4 και στο 1,6 8V & 16V) ειναι μεταλικη και βιδωμενη με τρις 13αρες βιδες πανω στο γραναζι του ιμαντα χρονισμου που ειναι βιδωμενο πανω στον στροφαλο.......

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
υπαρχουν τροχαλιες μασιφ και τροχαλιες με ενδιαμεσο συνεμπλοκ! θα πρεπει να δει τι απο τα δυο φοραει! ελεγχος γινεται με εναν απλο τροπο σημαδεμα την τροχαλια με κιμωλια μια καθετη γραμμη απο την ακρη προς το κεντρο! βαζεις μπροστα στριβεις τερμα το τιμονι δυο φορες σβηνεις και ελεγχεις αν εχει αλλαξει το σημαδι σου!

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 13:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Για να καταλάβω..το συνεμπλόκ εφάπτετε του ιμάντα;

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
δεν υπαρχει αυτο λεμε......... δεν υπαρχουν δυο τυποι τροχαλιας για τα Xsara μονο μια μεταλικη και μασιφ

αλλα και αν υποθέσουμε οτι ,ναι, ειναι με συνεμπλοκ , τι να επαθε δηλαδη???? κόπηκε το συνεμπλοκ και η τροχαλία βρίσκεται στην θεση της???????? και μονο χάνει στροφες ????
σε άλλο αυτοκίνητο (VAG) που το εχω δει αυτο, με το που εβαλε τον καινουργιο ιμαντα και δεν προσεξε την τροχαλια ,που ηταν ετοιμη να κοπη και οχι κομενη, με το που εβαλε μπρος τα πήρε ολα στο χερι μαζι και τον καινουργιο ιμάντα!!!!!!........ και το δυναμό (που παίρνει κίνηση απο τον ιδιο ιμαντα και την ιδια τροχαλια) τι κανει ??? δεν χανει στροφες και δεν αναβει το λαμπακι του?????και το κομπρεσερ του κλιματιστικου και αυτο το ιδιο???? δουλεθει κανονοκα????? μονο το τιμονι "την ακουει" ????
Η αντλια του τιμονιου οπως και το δυναμο γυριζουν πολυ ευκολα με το χερι και δεν εχουν μεγαλη αντισταση αυτο που επιβαρινει το ολο σύστημα των αξεσουάρ ειναι το κομπρεσέρ του κλιματιστικου οταν ειναι κομπλαρισμενο ............. αρα αν ειναι ετσι οπως τα λεει "ο παραπάνω" μολις κομπλαρεις το κλιματιστικο θα σταματησουν να γυρνάνε τα παντα και θα γυριζει μονο ο αφαλός του "λύκου"
τώρα εσύ Πέτρο βαλε σημάδια και κάτσε και κοίταζέ το ................

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασίλη, ίσως έχουν δίκιο!
Εμένα στο Xantia η τροχαλία του στροφάλλου μου έχει ενδιάμεσο λάστηχο. Υπήρχε μια περίοδος που η peugeot έβαζε τέτοια τροχαλία στα αυτοκίνητα που είχαν κομπρεσέρ για ψύξη της καμπίνας. Όλα τα άλλα είχαν μια σιδερένια μασίφ.
Εμένα όταν πρωτοξεκίνησε να γλιστράει, αρχικά το κατάλαβα επειδή την σημάδεψα με blanco με μια παύλα που έπιανε και τα 3 τμήματα της τροχαλίας (κέντρο-λάστηχο-έξω μέρος). Μετά από κανα 3μηνο παρατήρησα ότι τα σημάδια είχαν μετακινηθεί μεταξύ τους άρα η τροχαλία γλιστρούσε λίγο χωρίς να ακούγεται. Μετά από κάποιο καιρό, με την εκκίνηση του κλιματισμού όπως σωστά είπες λόγω έντονου φορτίου, άρχισε να ακούγεται τσίριγμα σαν ιμάντας που γλιστρά, και έχανε στροφές. Μόνο αρχικα με κλιματισμό. Αργότερα μέσα σε ένα μήνα περίπου άρχισε να τσιρίζει και τις στιγμές που ζήταγε η ανάρτηση πίεση λαδιού. μέσα σε μια εβδομάδα μου το έκανε μια με το στρίψιμο του τιμονιού. Ψευτοάναψε και το λαμπάκι της μπαταρίας και ένα πρωί κόντεψε να μην σηκωθεί...
Στα καινούρια αυτοκίνητα μετά το 2002 περίπου έχουν ξανακαταργήσει την τροχαλία π.χ. στα TU μοτέρ και την ξαναέκαναν μασίφ αλουμινίου αν θυμάμαι καλά.

Άρα πρέπει είτε να την δούνε οπτικά τι γίνεται, ή να την σημαδέψουν για να δουν αν πραγματικά γλιστράει η τροχαλία, ή ο τανυστήρας του λουριού δεν πιέζει αρκετά και γλιστρά το λουρί στο φορτίο!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
οκ ρε billy αλλα οσα Xsara και αν εχω λυσει δεν εχω πετυχει κανενα με τετοια τροχαλια......

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ίσως και να έχεις δίκιο, αλλά από την στιγμή που δεν μπορούμε να το δούμε από κοντά... όλα είναι υποθέσεις.

Άρα πρέπει να ελεγχθεί αρχικά τί τροχαλία φοράει (μασίφ ή αντικραδασμική) και μετά,

billaras έγραψε:
Άρα πρέπει είτε να την δούνε οπτικά τι γίνεται, ή να την σημαδέψουν για να δουν αν πραγματικά γλιστράει η τροχαλία, ή ο τανυστήρας του λουριού δεν πιέζει αρκετά και γλιστρά το λουρί στο φορτίο!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 15:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
billaras έγραψε:
Βασίλη, ίσως έχουν δίκιο!
Εμένα στο Xantia η τροχαλία του στροφάλλου μου έχει ενδιάμεσο λάστηχο.


στο σάξο την είχα αλλάξει 2 φορές (αν λέμε γι'αυτήν που δίνει στο aircondition)... φθειρόταν η τσιμούχα και έκανε έναν τρομερό θόρυβο στο άφημα του γκαζιού..... ακριβώς όπως το περιγράφετε.

Είχα ρωτήσει για να βάλω μεταλλική αλλα μου είπαν καλυτερα όχι για να μη χτυπήσει αλλού.... ίσως επειδή ήταν πολύστροφο... και δεν επέμεινα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2013, 17:58
Δημοσιεύσεις: 115
http://www.car.gr/parts/view/3946694/ εδω ειναι η τροχαλια με το συνεμπλοκ! απο οτι λεει ο συγκεκριμενος την φορανε τα 16v 1.6! το μαυρο ειναι το συνεμπλοκ! οσο για το προβλημα του παιδιου μετα την αλλαγη του ιμαντα συνεχισε να σφυριζει? το τιμονι ειναι στανταρ τα σημεια που ειναι σκληρο? δηλαδη σε μια στροφη παντα σκληρενει σε συγκεκριμενα σημεια?

_________________
οταν οι αλλοι φτιαχναν δρομους οι γαλλοι φτιαχναν αναρτησεις!!!!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 45 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ (ΓΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: texle
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα με πετρέλαίο και depollution system faulty
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 14
Πρόβλημα με πόρτα c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Siloup
Απαντήσεις: 11
Προβλημα με C2 VTS;;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: panosfx
Απαντήσεις: 8
Πρόβλημα σταθμοδείκτη καυσίμου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ