Σελίδα 1 από 2

Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 22:33
από vagelis piccaso
Φίλοι καλησπέρα σας. Έπειτα απο καιρο απουσίας μου απο το φόρουμ επέστρεψα παλι.
Εχω το πικασο 1,8 2004 μοντ και σήμερα διαπιστωσα υγρασία στο πατακι του οδηγου πραγμα που 100 % δειχνει να ειναι παραφλου. και φυσικά συμπληρωσα και μισο λίτρο νεράκι. Φαντάζομαι οτι είναι κάποιο θέμα στο καλοριφερ του αυτοκινητου.
Ζητώ αν έχει κανεις παρομοια εμπειρια να μου δώσει τα φώτα του διότι....ακόμα ανεργος ότι κάνω θα το κάνω μόνος μου μεχρι εκει που ξέρω.
Ευχαριστώ εκ των προτερων

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 22:43
από diesoulas
Συνηθέστατο φαινόμενο... όλοι το έχουμε πάθει σε πεζώ- Citroen.
Θέλει ξήλωμα το ταμπλό. (τουλάχιστον από κάτω) .Δεν γνωρίζω εάν στο δικό σου γίνεται και χωρίς.

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 22:47
από vagelis piccaso
διεσουλα ευχαριστώ...σε αλλο ποστ φίλος ειπε οτι ειναι οριγκ. Παιζει αυτο, η κάθε περιπτωση ειναι διαφορετική;
Δλδ την γλιτωνω με ένα ορινγκ η πάμε για ψυγειο καλοριφερ

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 22:57
από diesoulas
Επειδή είναι πολύ συνηθισμένη περίπτωση... νομίζω ότι είναι ψυγείο. :salute

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 23:05
από vagelis piccaso
αν ειναι ψυγείο μια χαράααα. Σκέτη τρέλλα. Στην καταλληλη ώρα ήρθε και αυτό. Μετά απορουσα γιατι ο κόσμος παραδιδει πινακίδες. δυο-τρια τέτοια μαζεμένα και το αφήνεις στην άκρη. Γνωρίζουμε ενδεικτικό κόστος;

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 23:31
από gournods3
αν δεν εχεις την δυνατοτητα οικονομικα μπορεις να κανεις μια ενωση στους σωληνες που μπαινουν στο καλοριφερ και να μην εχεις καλοριφερ μετα! απλα θα το κινεις το αμαξι χωρις να χανεις νερα και υπαρχει θεμα να ανεβασει θερμοκρασια!

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 23:36
από gournods3
δεν χρειαζεται να βγει το ταμπλο για να αλλαχτει το ψυγειο!

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 00:36
από vagelis piccaso
ευχαριστω για τις απαντησεις φιλοι

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 11:24
από xantiamanolis
gournods3 έγραψε:
αν δεν εχεις την δυνατοτητα οικονομικα μπορεις να κανεις μια ενωση στους σωληνες που μπαινουν στο καλοριφερ και να μην εχεις καλοριφερ μετα! απλα θα το κινεις το αμαξι χωρις να χανεις νερα και υπαρχει θεμα να ανεβασει θερμοκρασια!

οχι δεν παιζει τετοιο θεμα να ανεβασει θερμοκρασια .....απλα ο κινητηρας θα φτανει σε πιο συντομο χρονο σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν θα εχεις θερμανση μεσα.....αν αντεχεις να την βγαλεις καλο θα ειναι.....κοιτα ομως να μην εχεις νερα στο πατακι το ηχομονωτικο που βρισκετε κατω απο την μοκετα διοτι οταν στεγνωσει θα εχεις πολυ ασχημη μυρωδια.....

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 16:00
από bakevang
Καλησπέρα σας! Και σε εμένα εμφανίστηκε υγρασία στο πατάκι του οδηγού και σε συνδιασμό με την έλλειψη παραφλού στο χώρο της μηχανής υποθέτω ότι αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα..(;) :hmm

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 16:05
από diesoulas
.....δυστυχώς...ναι..... κλασσική περίπτωση ψυγείου καλοριφέρ... :(

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 16:52
από bakevang
Είδα στο ίντερνετ ότι οι τιμές κυμαίνονται από 35 - 60 ευρώ. Για Picasso 1.8 εννοείται! Είναι λογικές; + εργασία + παραφλού + εξαέρωση υπόλοιπων ψυγείων. Ουφ.......

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Ιαν 2014, 17:40
από gournods3
xantiamanolis έγραψε:
gournods3 έγραψε:
αν δεν εχεις την δυνατοτητα οικονομικα μπορεις να κανεις μια ενωση στους σωληνες που μπαινουν στο καλοριφερ και να μην εχεις καλοριφερ μετα! απλα θα το κινεις το αμαξι χωρις να χανεις νερα και υπαρχει θεμα να ανεβασει θερμοκρασια!

οχι δεν παιζει τετοιο θεμα να ανεβασει θερμοκρασια .....απλα ο κινητηρας θα φτανει σε πιο συντομο χρονο σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν θα εχεις θερμανση μεσα.....αν αντεχεις να την βγαλεις καλο θα ειναι.....κοιτα ομως να μην εχεις νερα στο πατακι το ηχομονωτικο που βρισκετε κατω απο την μοκετα διοτι οταν στεγνωσει θα εχεις πολυ ασχημη μυρωδια.....


δεν το διατυπωσα σωστα! αν το αφησει και χανει θα ανεβασει θερμοκρασια!
αν του κανει την ενωση δεν θα εχει προβλημα με θερμοκρασιεσ!

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 00:17
από bakevang
Αμα το αφήσω μέχρι το σέρβις που είναι σε καμία 3.000 χλμ. πειράζει;;; Θα ελέγχω τακτικά την στάθμη του παραφλού.. Προχθές ήμουν για κανα μισάωρο σταθερά 170 - 190 και δεν ανέβασε θερμοκρασία. Ούτε βεντιλατέρ άναψε. Λέτε να έχω πρόβλημα; Ρωτάω γιατί από οικονομικής απόψεως είμαι χάλια...

Re: Υγρασία στο πατακι οδηγου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 00:31
από diesoulas
...εγώ θα έλεγα να πάς να το φτιάξεις.
Εάν όχι.... οπωσδήποτε δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κλιματισμό.