Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
eleni_xsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μαρ 2014, 17:36 |
|
|
καλησπερα, ειμαι καινουρια στην παρεα, οποιαδηποτε βοηθειαή αποψη θα ηταν χρησιμοτατη...
εχω ενα xsaara του 2003, πηγα να το περασω απο το κτεο και μου το εκοψαν λογω αυξημενων καυσαεριων. μου ειπαν οτι εχει τρυπα στην εξατμιση πηγα σε 3-4 μαστορες, αφου μου εφτιαξαν την εξατμιση, και χωρις να δουμε καμια βελτιωση, ολοι κατεληξαν στο συμπερασμα οτι φταει ο καταλυτης και οτι θελει αλλαγμα. το αμαξι εχει 134000. βεβαια λαμπακι αναμμενο, η βλαβη λεει στον αισθητηρα λ, αλλα η ομοφωνια μιλουσε για καταλυτη γτ ακουγοντουσαν κομματια του στην εξατμιση. αλλαξα καταλυτη αλλα τα καυσαερια πανω κατω στα ιδια επιπεδα (στο κοκκινο). μου εσβησαν το λαμπακι μετα την αλλαγη του καταλυτη, το λαμπακι παρεμεινε σβηστο, αλλα τα καυσαερια παρεμειναν στα ιδια υψηλοτατα επιπεδα.
μου ειπαν θα κανουμε μια δοκιμη μηπως φταινε οι αισθητηρες, χωρις να τους πληρωσω για να ειμαστε σιγουροι οτι ειναι αυτο αλλα αν δεν ειναι αυτο το αμεσως επομενο ειναι προβλημα στον εγκεφαλο. και ερχομαι να ρωτησω εγω, προβλημα δλδ τον αλλαζουμε ή μου τον ρυθμιζουν ας πουμε? ειναι λογικο με καινουριο καταλυτη να εξακολουθουν τα καυσαερια να ειναι στο κοκκινο?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μαρ 2014, 17:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Επειδή ή μπερδεμένα μας τα λές,ή πάνε να σου φάνε λεφτά,θα πάρεις ένα υγρό που κόβει μαχαίρι τα καυσαέρια,θα περάσεις ΚΤΕΟ και μετά με την ησυχία σου βλέπεις τι θα κάνεις.
Απο εξάτμιση τρύπια το αυτοκίνητο βγάζει πολύ οξυγόνο,όχι πολλά καυσαέρια.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 13:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
σαν να θυμάμαι οτι όταν ο λ διαβάζει πολύ οξυγόνο κάνει το μείγμα πλουσιότερο με αποτέλεσμα να έχει αυξημένα καυσαέρια.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 19:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
μαλλον κατι παιζει με τον αισθητηρα λ δεν ξερω εαν τοαμαξι σου εχει 1 η 2 αισθητηρες οποτε πρεπει να κοιταξεις τι γινετε....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 23:38 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
xantiamanolis έγραψε: μαλλον κατι παιζει με τον αισθητηρα λ δεν ξερω εαν τοαμαξι σου εχει 1 η 2 αισθητηρες οποτε πρεπει να κοιταξεις τι γινετε.... του 2003 ειναι Μανωλη .... οποτε εχει δυο λ ,εναν πριν και ενα μετα απο τον καταλυτη.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μαρ 2014, 19:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Πολύ σπάνια περίπτωση,πολλά καυσαέρια να είναι απο "λ".
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
cosbout
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2014, 09:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 29 Απρ 2013, 14:14 Δημοσιεύσεις: 40
|
Επειδη και εγω ειχα καποια στιγμη το ιδιο προβλημα με αλλο βεβαια αμαξι ειναι συνδυασμος λ και καταλυτη! Οταν τα παιζει ο λ δηλητηριαζει τον καταλυτη, αν αλλαξεις καταλυτη (που ειναι πιο φτηνη λυση -παντα σε aftermarket) βλεπεις μια μικρη βελτιωση αλλα οχι το θεμιτο αν αλλαξεις μονο λ τοτε εχεις τα ιδια αποτελεσματα λογω δυαλυμενου καταλυτη πρεπει να αλλαξεις και τα δυο να κανεις δουλεια! Λογικα πρεπει να σου καιει και πολυ περισσοτερο απο οτι εκαιγε σε νορμαλ κατασταση.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|