Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 01:46 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μαρ 2014, 17:36 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα, ειμαι καινουρια στην παρεα, οποιαδηποτε βοηθειαή αποψη θα ηταν χρησιμοτατη...

εχω ενα xsaara του 2003, πηγα να το περασω απο το κτεο και μου το εκοψαν λογω αυξημενων καυσαεριων. μου ειπαν οτι εχει τρυπα στην εξατμιση
πηγα σε 3-4 μαστορες, αφου μου εφτιαξαν την εξατμιση, και χωρις να δουμε καμια βελτιωση, ολοι κατεληξαν στο συμπερασμα οτι φταει ο καταλυτης και οτι θελει αλλαγμα. το αμαξι εχει 134000. βεβαια λαμπακι αναμμενο, η βλαβη λεει στον αισθητηρα λ, αλλα η ομοφωνια μιλουσε για καταλυτη γτ ακουγοντουσαν κομματια του στην εξατμιση. αλλαξα καταλυτη αλλα τα καυσαερια πανω κατω στα ιδια επιπεδα (στο κοκκινο). μου εσβησαν το λαμπακι μετα την αλλαγη του καταλυτη, το λαμπακι παρεμεινε σβηστο, αλλα τα καυσαερια παρεμειναν στα ιδια υψηλοτατα επιπεδα.

μου ειπαν θα κανουμε μια δοκιμη μηπως φταινε οι αισθητηρες, χωρις να τους πληρωσω για να ειμαστε σιγουροι οτι ειναι αυτο αλλα αν δεν ειναι αυτο το αμεσως επομενο ειναι προβλημα στον εγκεφαλο. και ερχομαι να ρωτησω εγω, προβλημα δλδ τον αλλαζουμε ή μου τον ρυθμιζουν ας πουμε? ειναι λογικο με καινουριο καταλυτη να εξακολουθουν τα καυσαερια να ειναι στο κοκκινο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μαρ 2014, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Επειδή ή μπερδεμένα μας τα λές,ή πάνε να σου φάνε λεφτά,θα πάρεις ένα υγρό που κόβει μαχαίρι τα καυσαέρια,θα περάσεις ΚΤΕΟ και μετά με την ησυχία σου βλέπεις τι θα κάνεις.

Απο εξάτμιση τρύπια το αυτοκίνητο βγάζει πολύ οξυγόνο,όχι πολλά καυσαέρια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
σαν να θυμάμαι οτι όταν ο λ διαβάζει πολύ οξυγόνο κάνει το μείγμα πλουσιότερο με αποτέλεσμα να έχει αυξημένα καυσαέρια.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8106
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μαλλον κατι παιζει με τον αισθητηρα λ δεν ξερω εαν τοαμαξι σου εχει 1 η 2 αισθητηρες οποτε πρεπει να κοιταξεις τι γινετε....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2014, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
xantiamanolis έγραψε:
μαλλον κατι παιζει με τον αισθητηρα λ δεν ξερω εαν τοαμαξι σου εχει 1 η 2 αισθητηρες οποτε πρεπει να κοιταξεις τι γινετε....


του 2003 ειναι Μανωλη .... οποτε εχει δυο λ ,εναν πριν και ενα μετα απο τον καταλυτη.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μαρ 2014, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πολύ σπάνια περίπτωση,πολλά καυσαέρια να είναι απο "λ".

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο κοκκινο τα καυσαερια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2014, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Απρ 2013, 14:14
Δημοσιεύσεις: 40
Επειδη και εγω ειχα καποια στιγμη το ιδιο προβλημα με αλλο βεβαια αμαξι ειναι συνδυασμος λ και καταλυτη!
Οταν τα παιζει ο λ δηλητηριαζει τον καταλυτη, αν αλλαξεις καταλυτη (που ειναι πιο φτηνη λυση -παντα σε aftermarket) βλεπεις μια μικρη βελτιωση αλλα οχι το θεμιτο αν αλλαξεις μονο λ τοτε εχεις τα ιδια αποτελεσματα λογω δυαλυμενου καταλυτη πρεπει να αλλαξεις και τα δυο να κανεις δουλεια!
Λογικα πρεπει να σου καιει και πολυ περισσοτερο απο οτι εκαιγε σε νορμαλ κατασταση.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

καυσαερια στην καμπινα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: px2
Απαντήσεις: 4
Καυσαέρια από την τουρμπίνα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tracker
Απαντήσεις: 9
Πολλα καυσαερια σε c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Tasosvts
Απαντήσεις: 23
Καυσαέρια διαρροη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: tomaik
Απαντήσεις: 1
Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: kriti67
Απαντήσεις: 58
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron