Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:12 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μάιος 2014, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Γεια σας, καλο μηνα και καλη πρωτομαγια.

Εδω και αρκετο καιρο θελω να αλλαξω τα νερα του ψυγειου. Ειχα γραψει και παλιοτερα οτι ειναι καφε. Σχετικα προσφατα που βρεθηκα σε συνεργειο για ασχετο λογο, ζητησα απο το μηχανικο να δει λιγο τα νερα και να κανει μια πρωτη εκτιμηση της καταστασής τους. Απεφανθη λοιπον οτι ενω δεν εχουν λαδι μεσα (καλό αυτο, εβαλε δειγμα σε ενα οργανακι), εντουτοις ομως θελουν οπωσδηποτε αλλαγμα.

Θα μου ηταν τρομερα χρησιμο αν καποιος περιεγραφε συνοπτικα τη διαδικασια αλλαγης των υγρων σε xsara 1.6 16v, καθως θα την κανω μονος μου.

Καταρχην, υπαρχει ταπα που αδειαζει το ψυγειο ή απλα βγαζω το κατω κολαρο?

Σύμφωνα με αυτό (σχεδον τερμα κάτω, στο -9-) το συστημα ψύξης εχει δυο βίδες εξαέρωσης. Η μια, στο καλοριφερ, πρέπει να ειναι αυτή:
https://www.dropbox.com/sc/xisp66fgwjb2fwv/aIZflZF51H

Η άλλη υποθετω ειναι η χρυση (που θελει πολύγωνο) πίσω απο το καλώδιο (δε φαίνεται).
https://www.dropbox.com/sc/jjbk1dnd16t8i3o/64j3bLj5A0

Εδώ το ερώτημα ειναι, πότε τις ανοιγω αυτές τις βίδες, κατά το γέμισμα μόνο μέχρι να ξεχειλίσει το νερό ή κατα τη θερμανση του μοτερ ώστε να ξεχειλίσει με το ανοιγμα του βεντιλατέρ? Και τις δυο μαζί ή μια-μια? Φυσικά γίνεται απλά ξεσφιγμα και οχι εντελως ξεβίδωμα, αν καταλαβα καλα.

Αρχικα θα το βαλω σε αναβατόρι, μήπως η δουλειά γίνεται και με το αυτοκίνητο στο έδαφος? Λογικα ναι απλα ρωτάω μηπως το εχει κανει κανεις...

Φαντάζομαι δεν πρεπει να ειναι και κατι σπουδαίο σαν εργασία, αλλα ένα αγχος υπαρχει μιας και θα το κάνω για πρώτη φορά. Ιδανικά θα επρεπε να αλλαχτεί και το ψυγείο αλλά και ο θερμοστάτης, αλλα αυτά μάλλον θα γίνουν εν Ελλάδι όπου αν το κατεβάσω θα γινει ενα περιποιημένο σερβις με ιμάντες και τα συναφή. Αυτη τη στιγμή θεωρώ πως έχω ενα θεμα με τις θερμοκρασίες του κινητηρα και σε πρώτη φάση θέλω να δω τι επίδραση θα έχει η αλλαγή του ψυκτικού.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2014, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
λοιπον ο καλυτερος τροπος για να αδειασει το ψυγειο ειναι να βγαλεις το κατω κολλαρο του ψυγειου...μην ξεβιδωσεις καμια πλαστικη βιδα που βγαζει τα νερα αν την εχει διοτι εαν σπασει θα εχεις σοβαρο προβλημα....
στην συνεχεια βαζεις καινουργιο αντιψυκτικο αφου τοποθετησεις το κολλαρο στην θεση του και με τις 2 βιδες αυτες την χαλκινη και την πλαστικη ταπα τις ξεβιδωνεις και αρχιζεις και ριχνεις νερο στο δοχειο διαστολης ...σιγα σιγα να προλαβαινει να βγαινει ο αερας.....αφου τρεξει παραφλου απο τις 2 βιδες αυτες την πλαστικη και την χαλκινη τις βιδωνεις βαζεις μπροστα το αμαξι και περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια και να δουλεψει το βεντιλατερ αν δεις οτι το αμαξι ανεβαζει πολυ γρηγορα θερμοκρασια και δεν δουλεψει το βενιλατερ τοτε εχεις αερα στο κυκλωμα....
Αν ομως τελικα δουλεψει και εισε οκ οταν κρυωσει καλα ξανακοιτας τα νερα ναδεις μηπως θες λιγο συμπληρωμα...
ψυγειο γιατι θες να αλλαξεις? και θερμοστατη? διοτι με αυτα παλι θα χρειαστεις και αλλαγη παραφλου....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μάιος 2014, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ενδιαφερουσες πληροφορίες, ευχαριστώ!

Αν το κύκλωμα εχει τελικά αερα, πως τον αδειάζω? Ξαναξεβιδωνω τις βίδες με ανοιχτο βεντιλατερ μέχρι να βγαλουν νερό? Κάπου είχα διαβάσει και το κόλπο με την ανηφόρα αλλά δεν θυμάμαι αν και εκει πρέπει να ξεσφίξεις τις βιδες εξαέρωσης με το μοτερ να δουλευει.

Το ψυγείο όπως και τον θερμοστάτη σκεφτόμουν να τα αλλάξω προληπτικά. Παρά τα λίγα χλμ του κλείνει 12 χρόνια σε ενα μηνα και παιζει να μην εχουν αλλαχτεί ποτέ, όπως και τα υγρα. Το εξτρα παραφλού δεν με απασχολεί ιδιαίτερα, άλλωστε αν πετύχει η πρωτη αλλαγή θα πραγματοποιηθεί και δευτερη σε συντομο χρονικό διάστημα μπας και καθαρίσει το συστημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μάιος 2014, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
οταν γεμιζεις το κυκλωμα του ψυγειου φυσικα με με κλειστη μηχανη βαζεις αργα αργα το νερο με τον τροπο αυτο γεμιζει τιο κυκλωμα με υγρο και προλαβαινει να βγει ο αερας μεσα δεν εγκλωβιζετε....οσο λοιπον βαζεις υγρο και εχεις ξεβιδωσει και την χαλκινη βιδα και την πλαστικη βιδα που ειναι στο κυκλωμα του καλοριφερ καποια στιγμη θαδεις να βγαζει υγρο σε εκεινι το σημειο κλεινεις τις βιδες και λογικα το κυκλωμα δεν χει αερα
οταν δουλευει ο κινητηρας αφου ζεσταθει και το νερο ανεβασει λιγο πιεση τις ανοιγεις 1-2 φορες με προσοχη να μην καεις και κοιτας να βγει παραφλου ετσι ωστε να εξασφαλισεις οτι δεν υπαρχει αερας.....
επλιζω να καταλαβες τωρα καλυτερα...αν παλι νιωθεις οτι δεν μπορεις να το κανεις καλυτερα πηγαινε σε ενα συνεργειο για να εχεις το κεφαλι σου πιο ησυχο...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: jojo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μάιος 2014, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ησουν αρκετα κατατοπιστικος, ευχαριστώ!

Ημουν στο τσακ να το κανω σημερα, ώσπου ειδα το σφιγκτηρα του κατω κολαρου του ψυγειου και δεν ηξερα πως να τον βγαλω και το αφησα. Αγορασα εναν ακομα σφιγκτηρα (τον κλασσικο βιδωτο) για να τον βαλω γιατι μαλλον θα τον χαλασω αυτον που εχει τωρα.

Σε μηχανικο δεν το παω ακομα γιατι αφενος δεν εμπιστευομαι τους γερμανους εδω, αφετερου θα μου ζητησουν ενα σκασμο λεφτα ακομα και για αυτη την απλη εργασια. Χωρια το χρονο απο την δουλεια μου που θα χασω γιατι θα πρεπει να το παω καθημερινη και με ραντεβου. Το ειχα αφησει σε εναν ελληνα εδω να μου τα αλλαξει οταν το πηρα και αμφιβαλλω αν τα αλλαξε τελικα. Αν ειναι να πληρωνω γερμανικα εργατικα, ας κανω τη ζημια πρωτα να αξιζει και τον κοπο.

Η πρωτη αλλαγη θα γινει σε "ενοικιαζομενο" συνεργειο (ευτυχως υπαρχουν και αυτα). Νοικιαζεις αναβατορι και εργαλεια με 8-10 ευρω την ωρα και παιζεις μπαλα μονος σου. Υπαρχει και ενας υπευθυνος που επιβλεπει το χωρο και σε βοηθαει λιγακι αμα χρειαστει. Αν πιανουν τα χερια σου αξιζει τον κοπο. Εχω παει 2 φορες εκει, μια για αλλαγη λαδιων και μια για να αλλαξω την εξατμιση. Αυτος ηταν που τσεκαρε τα νερα οταν του το ζητησα.

Αν πετυχει το εγχειρημα και δω διαφορα, θα γινει και δευτερη αλλαγη στο πεζοδρομιο του σπιτιου με λεκανακι κατω απο το ψυγειο. Ε ρε γλεντια...!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Μάιος 2014, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Πρόσεχε, ο γερμανός νομοθέτης είναι αυστηρός και θεωρεί, σωστά, τα υγρά του ψυγείου απόβλητο το οποίο πρέπει να διαχειριστής ανάλογα, άρα στο πεζοδρόμιο δεν λέει.
Θα έλεγα αφου βγάλεις τα νερά, να χρησιμοποιήσεις ένα καθαριστικό κυκλώματος ψύξης
πρώτα δεν κάνει πάνω απο 5 ευρώ στα πρακτικερ κτλπ

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μάιος 2014, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ναι αυτο καπου το ειδα και το εχω υποψη. Φυσικα δεν θα τα χυσω στο δρομο, λεκανακι και μετα σε μπετονακι.

Το καθαριστικο στο σκεφτομουν, αλλα διαβασα οτι θελει αμεσα αλλαγη παλι, οχι να το αφησεις μεσα. Επειτα οι αποψεις διιστανται στο κατα πόσο "σέβεται" τσιμουχες φλατζες και λαστιχακια.
Ισως το βαλω αργοτερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μάιος 2014, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
να μην βαλεις καθαριστικο λογω παλαιοτητας πλαστικων ελαστικων μερων καλυτερα βαλε νερο και ξανααδειασετα...!!!

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μάιος 2014, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Το περασμενο σκ αλλαξα τα νερά του ψυγείου. Σηκωμα το αυτοκίνητο σε αναβατόρι, βγαλσιμο του κατω κολάρου του ψυγείου και χύθηκαν ολα. Εύκολα και γρήγορα.

Το νερο που βγήκε ηταν καφε. Δεν το σκεφτηκα, επρεπε να κρατησω ενα δειγμα για φωτό. Ξανασφιχτηκε το κολαρο, το αυτοκινητο κατεβηκε και ξεκινησε η διαδικασια συμπληρώματος.

Κάπου είχα διαβάσει οτι το σύστημα παιρνει 6 λίτρε περίπου. Ξεκίνησα να βάζω πρώτα το αντιπυκτικό. Πρέπει να του εβαλα καπου 1,5-2 λίτρα και μετά συμπλήρωνα με απιονισμένο νερό. Με ενα προχειρο υπολογισμό πηρε περιπου 1.5 λίτρο νερό. Οπότε συνολικά δεν πρέπει να εχει πανω απο 4 λίτρα μέσα.

Κατα τη διαδικασία του ζεσταματος δεν φανηκε να ζεσταινεται ευκολα. Καποια στιγμη εφτασε ο δεικτης στους 90 ενω μεχρι τοτε παρακολουθουσα τη σταθμη και συμπληρωνα οταν χρειαζόταν. Αυτο που μου εκανε εντύπωση ειναι οτι ο δεικτης ξεπερασε ελάχιστα τους 90, το βεντιλαντερ ομως δεν γυρναγε. Γυρναγε μονο σε ελαφρυ μαρσαρισμα, οταν αφηνα το γκάζι έσβηνε πάλι, με το δεικτη στους 90 και κατι ψιλα βαθμούς.

Απο τοτε που εφυγα απο το συνεργείο, ο δεικτης δεν περνάει τους 90. Βασικά μένει ελάχιστα κατω απο αυτούς:
Εικόνα

Τους 90 θα τους πιασει μονο μεσα σε κινηση με συχνες επιταχυνσεις με αλλαγες (οχι ανοιγματα), όπως και ο δεικτης του λαδιου θα ξεφυγει λίγο απο τη μεση και θα ανεβει λιγάκι. Εδώ το περίεργο τωρα ειναι πως ενώ η σταθμη στο παγουρι ειναι καπου στη μέση, αν ανοιξω το καπάκι με ζεστο μοτερ, με το ξεφυσημα που κανει λόγω της εκτόνωσης ανεβαινει η στάθμη ελάχιστα. Δεν θυμάμαι να το εχω προσεξει παλιότερα, τοσο στο ξαρα όσο και σε άλλο αυτοκίνητο.

Δεν ξερω αν αυτό ειναι ενδειξη εγκλωβισμένου αέρα. Θα ξανακάνω ομως αλλαγη, με λιγότερο μαλλον αντιπυκτικο αυτη τη φορα, γιατι μου φαινεται αρχιζει να καφετιάζει παλι. Στη βεργα του λαδιου δεν βλεπω περίεργα σημαδια που να κρυβουν υπαρξη νερου μεσα στο λάδι.

Επίσης κατά το ζεσταμα λίγο πριν φτάσει ο δείκτης στο μεγιστο σημειο, εχω παρατηρησει πως καμια φορα κάνει μια αποτομη βουτιά μέχρι τη μέση και μετά ξαναανεβαινει στο φυσιολογικο. Υποθέτω ειναι θεμα θερμοστάτη αυτο.

Σε σχεση με πριν πάντως τωρα το νερο ζεσταινεται πιο γρήγορα απο το λαδι. Πριν ζεσταινονταν σχεδον ταυτοχρονα, αν οχι πιο γρηγορα το λάδι.

Δεν ξερω ποσο φυσιολογικα ακουγονται αυτα, θα ηθελα να ακουσω αποψεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2014, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλό θα ήταν, αφού άλλαξες υγρά ψύξης, να "ξέπλενες" το κλειστό κύκλωμα με νερό ώστε να τραβήξει όση περισσότερη σκουριά ήταν δυνατόν, και μετά να τοποθετούσες το μείγμα σου.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2014, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εξαέρωση έκανες?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Μάιος 2014, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Πράκτορας έγραψε:
Καλό θα ήταν, αφού άλλαξες υγρά ψύξης, να "ξέπλενες" το κλειστό κύκλωμα με νερό ώστε να τραβήξει όση περισσότερη σκουριά ήταν δυνατόν, και μετά να τοποθετούσες το μείγμα σου.


Αυτο δεν ξερω πως θα γινόταν. Ειχα διαβασει οτι το αντιπυκτικό λειτουργεί και σαν καθαριστικο οπότε εβαλα μπόλικο. Τωρα λεω να βαλω λιγότερο ή και καθολου και να τα ξανααλλάξω παλι.


Εξαέρωση έκανα......νομίζω. Το αν πέτυχε είναι άλλο θέμα.
Ξεβίδωμα και τις δυο βαλβίδες (θερμοστάτη και καλοριφερ) και σφίξιμο μόλις αρχιζαν να στάζουν. Του καλοριφερ μαλιστα την ξαναάνοιξα με ανοιχτο μοτερ και την εκλεισα μολις αρχισε παλι να ξεχειλιζει.

Γενικοτερα εχω την αισθηση οτι δεν εγινε σωστη εξαερωση. Αδειασμα παλι και συμπληρωμα αυτη τη φορα πιο αργα. Δεν εχω βρει καποιον οδηγο που να περιγραφει σωστα τη διαδικασια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη υγρών ψύξης - Πώς?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2014, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
εχεις πμ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Persi
Απαντήσεις: 0
ΑΛΛΑΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ C3!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
αλλαγή ιμάντα χρονισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: temeteron1987
Απαντήσεις: 7
Αλλαγή εξωτερικού αριστερού καθρέπτη (καθρέφτη)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Δοχείο υγρών υδραυλικού τιμονιού. Που βρίσκεται;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: giwrgos
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια