Δεν είναι κάτι δύσκολο. Εάν πιάνει το χέρι σου και έχεις χώρο και τα κατάλληλα εργαλεία να το κάνεις.
Χαλαρώνεις τα μπουλόνια του τροχού, σηκώνεις το αμάξι με γρύλο, βάζεις ένα τρίποδο κάτω από την γέφυρα του κινητήρα στο σημείο που είναι οι βίδες της γέφυρας, βγάζεις τροχό, βγάζεις το ακρόμπαρο από το άκρο. Αν δεν βγαίνει χτυπάς δυνατά το άκρο στο σημείο που δένει το ακρόμπαρο (όχι το ίδιο το ακρόμπαρο) για να χαλαρώσει και βγεί. Αλλιώς λαδάκι σε σπρέυ για να λύσει. Αν δεν λύσει όυτε έτσι θέλει εξωλκέα για μπαλάκι.
Λύνεις την κόντρα του ακρόμπαρου που είναι δίπλα στο άκρο της φούσκας χωρίς να μετακινήσεις το παξιμάδι πάνω από μισή στροφή, ώστε να ξέρεις που ηταν πριν για να μην κάνεις ευθυγράμμιση.
Αλλιώς μετράς τις περιστροφές που έκανες στο ακρόμπαρο για να το ξεβιδώσεις από την κρεμαγιέρα και το σημειώνεις π.χ. με ένα κατσαβίδι στην σκόνη που έχει ο θόλος.
Στην μέσα μεριά η φούσκα κρατάει με έναν κολιέ. Δεν είναι δύσκολο να τον λύσεις...
Με την ευκαιρία αν είναι λερωμένη η μπάρα της κρεμαγιέρας, στρίβεις τέρμα δεξιά, και καθαρίζεις με το πανί την μπάρα και την γρασσάρεις ξανά. Πριν κλείσεις την φούσκα, βάζεις και λίγο έξτρα γράσσο μέσα της (όχι υπερβολές όχι τσιγκουνιές...).
Το ανάποδο για να δέσεις και είσαι κομπλέ.
Προσέχεις συσφίξεις στις βίδες να μην ξεχάσεις κάποια.
Όπου δεν θυμάσαι πως ήταν, βγάζεις φωτό με το κινητό πριν κάνεις το οτιδήποτε.