Someone έγραψε:
εμένα απο τα 40 με 30 χλμ πέφτει στις πάυλες αλλα αυτό εξαρτάται από το πόσο σκίσιμο τρωει, μην ξεχνας οτι ο μετρητής της βενζίνης υπολογίζει τη μέση καταναλωση των τελευταίων 10 λεπτών και σου λεει πόσα χλμ εχεις ακόμα να κάνεις. για μένα μην το εμπιστευεσαι, να βλέπεις τον κανονικό δεικτη βενζίνησ στο κοντερ.
τώρα για τα λαδια δεν γνωρίζω γιατί στο κάνει αυτό.
Συμφωνώ μαζί σου Αντώνη για το μετρητή βενζίνης. Καλύτερα να κοιτάς τον δείκτη στο κοντέρ, μιας και ο ψηφιακός εξαρτάται από το αν θα τρέχεις ή όχι. Σου λέει δηλαδή πόσα χλμ μπορείς να κάνεις αν συνεχίσεις να πηγαίνεις με έναν ρυθμό. Γρήγορα=λιγότερα χλμ θα εμφανίζει. Άρα καλύτερα κοίτα το κοντερίσιο δείκτη.
Για τα λάδια, θυμάμαι μια φορά, το έσπαγα το αμάξι αφάνταστα και ξαφνικά μου ανάβουν τα λαμπάκια, αρχίζουν τα του-του-του και κοιτάω και δεν είχε ούτε ένα τετραγωνάκι στο δείκτη λαδιών. Το σβήνω για 1 λεπτό, το ξανα ανάβω και όλα ήταν μια χαρά. Από τότε κανένα πρόβλημα ξανά. Η πλάκα ήταν ότι είχα αλλάξει λάδια πριν 2-3.000 χλμ. Μάλλον κάνας μετρητής λαδιού τα παίζει σε αυτή τη περίπτωση.