Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 28 Οκτ 2020, 04:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 19:19
Δημοσιεύσεις: 18
Καλησπέρα, θα ήθελα να αναφέρω κάποια προβλήματα που έχουν προκύψει στο αμάξι-1,8 16v-
τους τελευταίους 2 μήνες.
Το αυτοκίνητο από το 2012 αν θυμάμαι καλά μέχρι και πέρσι το Φεβρουάριο ήταν ακινητοποιημένο με κατατεθημένες τις πινακίδες. Το επανέφερα στην κυκλοφορία αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα και στη θέση τους μπήκε κλουβί για να μεταφέρω τα σκυλιά μου.
Αφού λοιπόν του έκανα ένα καλό σέρβις( εντός citroen) και στο σύστημα υγραερίου και έγινε και επαναχαρτογράφηση εγκεφάλου νομίζω, το κατέβασα στην Αθήνα.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 400 πρώτα χλμ και αφού έφτανα Θήβα μετά από μια ανωμαλία του δρόμου (σκαμπανέβασμα) ενώ είχε τελειώσει το υγραέριο και δούλευε με βενζίνη το αυτοκίνητο αργούσε να επιταχύνει σαν να υπήρχε μια καθυστέρηση στο γκάζι και δύσκολα ξεπερνούσε τα 170 χλμ/ω. Αντίθετα με το υγραέριο δεν είχε κανένα πρόβλημα πλην τις τελικής ταχύτητας όπου με λίγο δρόμο παραπάνω είδα και 185 χλμ/ω. Δεν έδωσα βάση στο πρόβλημα γτ το χρησιμοποιώ ως επι το πλείστον με υγραέριο. Το καλοκαίρι έκοψε για 3η φορά στη ζωή του (τώρα 363.000 χλμ) σπιράλ αλλά επιδιορθώθηκε άμεσα. Πριν 2 μήνες λοιπόν άρχισε να ακούγεται πάλι η εξάτμιση και ο εξατμισάς μου είπε ότι ο καταλύτης έχει γίνει κομμάτια από μέσα. Η απόδοση παρέμενε το ίδιο πεσμένη 'οπως και τα σκορτσαρίσματα παράλληλα με την καθυστέρηση στην επιτάχυνση.
Μόλις άρχισαν τα κρύα (προς τα τέλη Δεκέμβρη), παρατήρησα ότι η θερμοκρασία στο κοντέρ αργούσε να ανέβει ακόμα και ύστερα από δέκα λεπτά στο ρελαντί-άναβε μόνο η πορτοκαλί μπίλια στο θερμόμετρο. Αποτέλεσμα αυτού να μην μπαίνει εύκολα σε χρήση υγραερίου. Παραμονή πρωτοχρονιάς λοιπόν και ενώ γυρνούσα απο τη δουλειά με ταχύτητα 150 χλμ/ω για να προλάβω το ρεβεγιόν μόλις βγήκα από την εθνική μου έβγαλε ένδειξη stop engine high temperature και η θερμοκρασία είχε πάει στο μέγιστο. Σταμάτησα στην άκρη έλεγξα φτερωτές νερά λάδια-όλα κανονικά-έσβησα για 10 λεπτά και μετά όλα καλά. Μετά από αυτό το πήγα στο γιατρό όπου στο tester έβγαλε γυρω στις 10 φευγαλέες βλάβες και μία πιο κρίσιμη στην ηλεκτροβαλβίδα μάλλον του ρεζερβουάρ. Αφού έσβησε ο γιατρός τις βλάβες πήρα το αμάξι και διαπίστωσα ότι είχαν σταματήσει τα προβλήματα με το γκάζι αλλά η θερμοκρασία συνέχισε να έχει θέματα (πλέον μετά και από 40 χλμ λειτουργίας δεν ανεβάζει γραμμή στο θερμόμετρο παρα μόνο την μπίλια). Το αμάξι δούλευε πιο στρωτά εκτός από την τελική ταχύτητα όπου μετά τα 150 χλμ σαν να κρεμάει το αμάξι-αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στον καταλύτη ο οποίος μάλλον θα αδειάσει και θα παραμείνει κούφιος. Τώρα όσον αφόρα την θερμοκρασία μέσα στην εβδομάδα θα αλλάξω και τον θερμοστάτη και τον αισθητήρα θερμοκρασίας και πιστεύω να διορθωθεί.
Αν έχετε να με συμβουλέψετε κάτι άλλο να κάνω παρακαλώ κάντε το, αν πάλι αντιμετωπίζετε παρόμοια προβλήματα να ξέρετε ότι υπάρχουμε και άλλοι...μη νιώθετε μοναξιά...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9785
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
1) Χρησιμοποιείς ΛΑΘΟΣ το υγράεριο.
2) Ο καταλύτης σου, κομματιάστηκε από μέσα, λόγω λάθους χρήσης του υγραερίου.
3) Τα Picasso, ως επί το πλείστον, δεν έχουν προβλήματα με θερμοκρασίες. Το συμβάν που σου έτυχε, ήταν πιθανότατα θερμοστάτης.
4) Σκορτσαρίσματα, είχες και στα δύο καύσιμα; Αν είχες μόνο στη βενζίνη, ήταν από πολυκαιρισμένη βενζίνη και αν είχες και στα δύο, είναι από το πολλαπλασιαστή σου.

- Το υγραέριο στο αμάξι, το χρησιμοποιούμε μέχρι 4.000, ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ. Το μοτέρ που φοράς εσύ (και εγώ!) έχει κάτι λιγότερο από 150 χαω στις 4.000 στροφές. Στα 185 χαω που το πήγαινες, είχες γύρω στις 5.200 στροφές. Με τις θερμοκρασίες καυσαερίων που είχες, πως και δεν έλιωσες τον καταλύτη; Απορώ...
- Να το γυρνάς βενζίνη, αρκετά πιο συχνά. Πρέπει να φεύγει η βενζίνη από το ρεζερβουάρ μέσα σε 3 βδομάδες το μέγιστο και να ανανεώνεται.
- Όσο για την τελική σου, με βενζίνη αποκλειστικά. Βάλε VPower, φρέσκια και βγάλτο στο δρόμο. Εφόσον είσαι και άδειος, όπως προείπες, το κοντέρ σου πρέπει να γράψει οπωσδήποτε 200άρα. Εμένα φτάνει μέχρι τα 205 σε ευθεία. Αν το βλέπεις ότι ζορίζεται, πας για αντλία.

Υ.Γ.: Grekoulis, ορίστε ένα παράδειγμα μη σωστής χρήσης του υγραερίου στα ψηλά, με ανεκτικό μοτέρ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13376
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εγω αυτό που εχω να πω ειναι ότι τον καταλύτη να τον αλλάξεις με άλλον και όχι να τον έχεις να βγάζει καρκινο!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2016, 21:29
Δημοσιεύσεις: 58
Θα ηθελα να ρωτησω το αγαπητο forum , η τελευταια γραμμη στοn ηλεκτρονικο δεικτη καυσιμων σε ποσα χιλιομετρα περιπου αντιστοιχει; Με το που φτασει εκει η σταθμη βγαζει το μηνυμα low fuel . Αμεσως βαζω καυσιμο δε το στραγγιζω, απλα θα ηθελα να γνωριζω απο την εμπειρια σας. Επισης εχω παρατηρησει οτι το καλοριφερ κανει αυξομειωσεις απο μονο του στην ποσοτητα αερα που διοχετευει . Αυτο ειναι προβλημα ή εχει να κανει με κατι που λεει στο manual για ζεστη κρυα μηχανη . Ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13376
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Συνήθως 50 με 100 χιλιόμετρα ανάλογα τον τρόπο οδηγησεις!!Αυτόματο κλιματισμο έχεις?

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2016, 21:29
Δημοσιεύσεις: 58
Ναι αυτοματο . Αν εχω ποσταρει σε λαθος σημειο ας μεταφερθει σε σωστη ενοτητα το θεμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13376
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Λογικό τότε ειναι, ανάλογα την επιθυμητή θερμοκρασία που έχεις ζητήσει και την θερμοκρασία που έχει εκεινη την ωρα η καμπινα σου ο κλιματισμος κανονιζει την ταχύτητα της ροής και την κατεύθυνση του αέρα για την γρηγόρη κάλυψη των αναγκών σου και όλα αυτα πάντα σε συνάρτηση με την θερμοκρασία του κινητήρα.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιαν 2016, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9785
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Με το που ανάβει κόκκινο λαμπάκι, τότε απομένουν στο ντεπόζιτό σου, 5 λίτρα καυσίμου. Το γράφει στο βιβλίο οδηγιών.

Από προσωπική εμπειρία, μην εμπιστεύεσαι τον ηλεκτρονικό δείκτη του Picasso. Να βάζεις βενζίνη με 2-3 γραμμούλες.
Πέρα από το ότι ρουφάει όλα τα κατακάθια από το ντεπόζιτο, σε ανηφόρα, μένεις άνετα από βενζίνη, γιατί λόγω κλίσης, δεν μπορεί να τη ρουφήξει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 19:19
Δημοσιεύσεις: 18
bakevang έγραψε:
1) Χρησιμοποιείς ΛΑΘΟΣ το υγράεριο.
2) Ο καταλύτης σου, κομματιάστηκε από μέσα, λόγω λάθους χρήσης του υγραερίου.
3) Τα Picasso, ως επί το πλείστον, δεν έχουν προβλήματα με θερμοκρασίες. Το συμβάν που σου έτυχε, ήταν πιθανότατα θερμοστάτης.
4) Σκορτσαρίσματα, είχες και στα δύο καύσιμα; Αν είχες μόνο στη βενζίνη, ήταν από πολυκαιρισμένη βενζίνη και αν είχες και στα δύο, είναι από το πολλαπλασιαστή σου.

- Το υγραέριο στο αμάξι, το χρησιμοποιούμε μέχρι 4.000, ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ. Το μοτέρ που φοράς εσύ (και εγώ!) έχει κάτι λιγότερο από 150 χαω στις 4.000 στροφές. Στα 185 χαω που το πήγαινες, είχες γύρω στις 5.200 στροφές. Με τις θερμοκρασίες καυσαερίων που είχες, πως και δεν έλιωσες τον καταλύτη; Απορώ...
- Να το γυρνάς βενζίνη, αρκετά πιο συχνά. Πρέπει να φεύγει η βενζίνη από το ρεζερβουάρ μέσα σε 3 βδομάδες το μέγιστο και να ανανεώνεται.
- Όσο για την τελική σου, με βενζίνη αποκλειστικά. Βάλε VPower, φρέσκια και βγάλτο στο δρόμο. Εφόσον είσαι και άδειος, όπως προείπες, το κοντέρ σου πρέπει να γράψει οπωσδήποτε 200άρα. Εμένα φτάνει μέχρι τα 205 σε ευθεία. Αν το βλέπεις ότι ζορίζεται, πας για αντλία.

Υ.Γ.: Grekoulis, ορίστε ένα παράδειγμα μη σωστής χρήσης του υγραερίου στα ψηλά, με ανεκτικό μοτέρ.


Ο καταλύτης έχει ήδη αλλαχτεί μία φορά αλλά και με τόσα χλμ που έχει το αυτοκίνητο είναι λογικό να θέλει πάλι αλλαγή-το υγραέριο ανεξάρτητα από την χρήση του νομίζω οτι όπως και να χει επιδεινώνει την κατάσταση του καταλυτη.
Οσον αφορά την βενζίνη βάζω παντα v power αλλά μικρές ποσότητες γύρω στα 15-20 euro ανα δυο φουλαρίσματα υγραερίου(450 χλμ το καθε ενα) όποτε δεν μένει και πολύ μέσα στο ρεζερβουάρ.
Τα σκορτσαρίσματα τα έκανε πολύ έντονα όταν ήταν κρύος ο κινητήρας οπότε και δούλευε με βενζίνη.
Ο καταλύτης θα αδειάσει για αρχή να δω αν θα βελτιωθεί η απόδοση και προς το καλοκαίρι καλώς εχόντων των χρημάτων θα μπει ημιτασιόν ή μεταχειρισμένος αν υπάρχει.

Για τον φίλο που ρώτησε για το πόσο καύσιμο απομένει όταν ανάψει λαμπάκι, εξαρτάται και αν έχει υγραέριο-γιατί σε μένα πέφτει η στάθμη παρ'οτι δεν χρησιμοποιώ βενζίνη και μετά από 100χλμ μπορεί να ξανα ανέβει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 9785
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ, δεν έχω αλλάξει ποτέ καταλύτη. Ξαναλέω τα χιλιόμετρα μου, 305.500.

Picasso με 589.000 χλμ., δεν έχει αλλάξει ακόμα καταλύτη. Τρέχεις πολύ με το υγραέριο, αυξάνεις θερμοκρασίες και καταστρέφεις τα κεραμικά τοιχώματα του καταλύτη.

Το μοτέρ, κάνει αυτά τα σκορτσαρίσματα λόγω χιλιομέτρων και επειδή είναι... παγωμένο. Το ίδιο και το δικό μου. Οδηγείς άκρως συντηρητικά μέχρι να ζεσταθεί. Η μόνη λύση!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 01:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 19:19
Δημοσιεύσεις: 18
Ναι αυτό κάνω πλέον και περιμένω κανένα 10 λεπτο μέχρι να ζεσταθεί πριν ξεκινήσω, αλλά έχει προκύψει αυτό με τον θερμοστάτη και με έχει αρρωστήσει.
Από την άλλη μου λείπουν οι εποχές που έβλεπα 190χλμ/ω χαλαρά. Α το δικό μου έχει δείξει 211 χλμ/ω όταν ήταν περίπου 2 ετών


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 08:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7867
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
1.λοιπον αρχικα δεν χρειαζετε να περιμενεις 10 λεπτα..πιστευω ότι το πολύ 1 λεπτο είναι αρκετο και μετα να
ξεκινήσεις χαλαρα μεχρι το αμαξι να εναβσει πλήρως θερμοκρασια..
2.για να μην ανεβάζεις θερμοκρασια πιθανον εχεις πρόβλημα στον θερμοστατη σου αλλαξετον με καινουργιο ιδιας κλίμακας θερμοκρασίας και θα εισε οκ
3.κανε έναν καθαρισμο μπεκ βενζίνας και ελεγξε την παροχη τξς αντλιας μιας και το αμαξι ηταν ηδη ακινητοποιημενο για πολύ καιρο...
4.αλλαζεις καταλυτη και κανεις έναν επανελεγχο στο αεριο αυτην την φορα στο δρομο με ένα διαγνωστικο obd και παραλληλα με το πρόγραμμα του αεριου ετσι ώστε να φερεις τις ρυθμισεις του αεριο καυσιμου οσο κοντα γινετε στις ρυθμισεις της βενζίνας
5.τελικιασματα μονιμα και αεριο δεν πανε μαζι....θες να το σπασεις στην τελικη? γυρνατο βενζινα και πινε του το αιμα....μην ξεχνας εχεις έναν κινητηρα με πολλα χλμτρα και θελει λιγο παραπανω προσοχη....διοτι σε λιγο θα τα παρεις στο χερι όλα και θα πληρωσεις πολλα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2016, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 19:19
Δημοσιεύσεις: 18
Καλά 10 λεπτά μπορεί να μην είναι αλλά 5 λεπτά σίγουρα, ειδικά τώρα που έχω θέμα με τον θερμοστάτη, παλιότερα ξεκινούσα στο λεπτό και το αμάξι με το που μάρσαρα πήγαινε να σβήσει.
Ο θερμοστάτης θα αλλαχτεί την πέμπτη μάλλον θα βάλω αυτόν ( http://www.onparts.gr/citroen-xsara-pic ... 75261.html ) αλλά επειδή ξαφνικά εκεί που πηγαίνω νορμάλ μου δείχνει φουλ θερμοκρασία στα κόκκινα, λέω μηπως χρειαστεί και αλλαγή αισθητήρα.
Τα μπεκ σίγουρα πρέπει να καθαριστούν αλλά μάλλον τον άλλο μήνα και ο καταλύτης για αρχή θα καθαριστεί από μέσα μέχρι να βρεθεί μεταχειρισμένος ή λεφτά για ημιτασιόν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν 2016, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7867
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
προσωπικα θα εκανα το εξης
1.θα αλλαζα θερμοστατη για να μην καψω κανα κινητηρα
2.θα ελεγχα κατά ποσο είναι σωστη η ενδειξη θερμοκρασίας κινητηρα
3.θα αλλαζα καταλυτη διοτι θα σου βγαλει πολλα σφαλματα....
4.και μετα όλα τα υπολοιπα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιαν 2016, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 19:19
Δημοσιεύσεις: 18
Γνωρίζετε αν ταιριάζει ο καταλύτης απο C-5 '01-'04 σε xsara picasso?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Εισαγωγη Citroen xsara vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: efmi13
Απαντήσεις: 1
Διαστασεις Ελαστικων Xsara mkII
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 24
Θερμοκρασία λαδιού σε Xsara 1.6 16v VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 38
citroen xsara 1.400 2003 δικτις βενζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Εξωτερική θερμοκρασία (οργανάκι)?
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C1
Συγγραφέας: selemeles
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ