Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2016, 16:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
Καλησπερα παιδια θα ηθελα να μαθω ολες τς διαφορες μεταξύ των κινητήρων xu10j4r xu10j4rs
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2016, 16:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
giorgosxsara έγραψε: Καλησπερα παιδια θα ηθελα να μαθω ολες τς διαφορες μεταξύ των κινητήρων xu10j4r xu10j4rs Ο πρώτος είναι 136 άλογα κι ο δεύτερος 167 (πραγματικά 160-165) Ο δεύτερος έχει πιο καλοζυγισμένα κινούμενα μέρη(στροφάρει και πιο ψηλά) άλλους εκκεντροφόρους-valvetrain, μπεκ, πεταλούδα, πολλαπλή εισαγωγής, χταπόδι και ηλεκτρικά marelli με ένα πολλαπλασιαστή ανά κύλινδρο, επίσης πάει πακέτο και με κιβώτιο με κλειστές σχέσεις που βοηθάει πολύ το δυνατό μοτέρ κλπ
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Φεβ 2016, 18:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Ο επόμενος..!!
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2016, 23:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
Eγω φοράω τον πρώτο με τα 136 ... μπορώ να βαλω εκκεντρα απο το 167 με καποιο προγραμμα για να δω καποια διαφορα ? γενικα κατι να κανω να παει καλύτερα ?
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
Τελευταία επεξεργασία από giorgosxsara και Σάβ 13 Φεβ 2016, 23:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Φεβ 2016, 23:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
εμενα που ητανε 167 η αδεια εγραφε rfs...
ΥΓ.157ps στροφαλο 125ps ροδα οταν το ειχα μαμα (μονο τελικο sebring) ....
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 08:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
RFS=XU10J4RS Mόνο με τα έκκεντρα (που κανονικά χρειάζονται τα δικά τους γρανάζια και όλο το valvetrain) δεν θα δεις σημαντική διαφορά αν δεν υπάρχει η κατάλληλη πεταλούδα-πολλαπλή εισαγωγής για να τροφοδοτεί... Τι ηλεκτρικά έχει τώρα το αυτοκίνητο και τι κιβώτιο;
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
Εγω εκανα απλα μια ερώτηση για το τι μπορώ να κανω δηλαδη αν βαλω εισαγωγη κομπλε με μπεκ και πεταλούδα και ολα τα αλλα απο τo 167 και προγραμμα θα δω διαφορα ?
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
|
|
|
|
|
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
αλλιώς τι αλλο μπορω να κάνω για να το ξυπνήσω ?
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:11 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
βρες ενα μοτερ 167αρι και βαλτο οπως ειναι...αν το πας σπασμοδικα θα σου τα φανε οι μαστοροι..ουτος η αλλος με 1000 ευρω περνεις ολοκληρο 167αρι τωρα...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:26 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δεν ηθελα να αλλαξω κινητηρα γτ αυτος που εχω εχει λιγα κμ δεν εχει προβληματα και αμα πας σε αλλον μεταχ δεν ξερεις τι μπορει να σου παρουσίασή
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
μην περιμενεις πολλα και αξιοπιστα ps απο αυτο το μοτερ...θα σε συμβουλευα να μην ανοιξεις το κουτι της πανδωρας σε ασκοπες βελτιωσεις...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
giorgosxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2015, 17:17 Δημοσιεύσεις: 13
|
Εγω εχω δει δυνατο τετοιο μοτερ περιπου στα 200 αλογα χωρις καποιο προβλημα ... τελος πάντων φεύγουμε απο το θεμα .... το θεμα ειναι πως μπορώ κάπως να το βελτιώσω ... το να αλλαξω μοτερ ειναι δυσκολο 1ον γτ ξερω τ εχω πανω στο αμαξι και δεύτερον δεν θελω αλλο μοτερ πανω σε αυτο οτι κανω !!!
_________________ ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΠΟΤΕ !!!! Η ΚΕΡΔΊΖΩ Η ΜΑΘΑΊΝΩ
|
|
|
|
|
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Φεβ 2016, 13:53 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2688
|
barracuda έγραψε: βρες ενα μοτερ 167αρι και βαλτο οπως ειναι...αν το πας σπασμοδικα θα σου τα φανε οι μαστοροι..ουτος η αλλος με 1000 ευρω περνεις ολοκληρο 167αρι τωρα...
_________________ ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|