Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 21:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Εδώ πάνω πάντως δεν έχω πετύχει - ευτυχώς - ακόμα συνεργείο που να κάνει ευθυγράμμιση.
Είναι δουλειά αλλουνού.

Όπως, επίσης, δε θα πάω το αυτοκίνητο στον ευθυγραμμισά απαιτώντας να μου αλλάξει δισκόπλατο.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
linker έγραψε:
Εδώ πάνω πάντως δεν έχω πετύχει - ευτυχώς - ακόμα συνεργείο που να κάνει ευθυγράμμιση.
Είναι δουλειά αλλουνού.

Όπως, επίσης, δε θα πάω το αυτοκίνητο στον ευθυγραμμισά απαιτώντας να μου αλλάξει δισκόπλατο.

:agree :agree :agree :agree :agree

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
linker έγραψε:
Εδώ πάνω πάντως δεν έχω πετύχει - ευτυχώς - ακόμα συνεργείο που να κάνει ευθυγράμμιση.
Είναι δουλειά αλλουνού.

.


Ε βέβαια, άμα δεν έχεις χαρτί απο το Stanford δεν μπορείς να κάνεις ευθυγράμμιση, τι να λέμε τώρα.
Ιδίως με αυτά τα καινούργια με laser σίγουρα θες και βεβαίωση απο τον Δημόκριτο για γνωσεις πυρηνικής φυσικής.
:rop :rop :rop

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Δηλαδή εσύ βρε Γιώργη όταν σταματάς στην καντίνα της Ρένας στα Οινόφυτα ζητάς σούσι?
Κι άντε πες ότι έχει, θα είναι το ίδιο καλό με αυτό που τρως στο κινέζικο?

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Δημήτρη,

Μην τα μπερδεύεις. Τα σχολεία δίδουν δύο χαρτιά. Ή ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων η μηχανικός. (Που για μένα πλέον είνα λάθος αν δεν ξέρεις πια το ένα δεν μπορείς να είσια και το άλλο) Δεν αποδίδεται ειδικότητα "ευθυγραμισσά"
Εαν μάλιστα τελειώσεις ΤΕΙ οχημάτων πιάνεις απ όλα. Επομένως, όλα είναι θέμα μελέτης. Οι σημερινές ευθυγραμμίσεις κάνουν από 20χλδ και πάνω και σου παρέχουν όλες τις ευκολίες αρκεί να διαβάσεις και να εκπαιδευτείς σωστά στο μηχάνημα. Θα πρέπει επίσης κάθε χρόνο να σκάς Χ λεφτά για τις αναβαθμίσεις γιατί βγαίνουν καινούργια μοντέλα ή να βρίσκεις τις σωστές μοίρες για κάθε μόντελο και να τις καταχωρείς στο μηχάνημα. Προσωπικά ξέρω πολλά συνεργεία που έχουν αγοράσει και εκπαιδευτεί στην ευθυγράμμιση. Και την λύση την θεωρώ την καλύτερη, το βάζεις στο τζογόμετρο, παίζουν ακρόμπαρα, μπαλάκια κτλπ τα αλλάζεις και το ευθυγραμίζεις όλα στον ίδιο χόρο

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
linker έγραψε:
Δηλαδή εσύ βρε Γιώργη όταν σταματάς στην καντίνα της Ρένας στα Οινόφυτα ζητάς σούσι?
Κι άντε πες ότι έχει, θα είναι το ίδιο καλό με αυτό που τρως στο κινέζικο?


To σούσι ειναι Ιαπωνικό πιάτο. Αρα δεν θα είναι καλό σε Κινέζικο.
ΥΓ.Καιρός να σε πάω στον http://www.matsuhisaathens.com/

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Όπως ξαναείπα, για μένα η ευθυγράμμιση είναι ολόκληρη επιστήμη.
Ξεκινώντας από το τετράγωνο του Άκερμαν και καταλήγοντας σε απλές ρυθμίσεις μεταξύ σύγκλισης-απόκλισης -- κάμπερ -- κάστερ.
Αν δεν το κατέχεις το άθλημα, δεν γίνεται ευθυγράμμιση. Απλώς, βάζουν τις εργοστασιακές τιμές και αντίο σας.

Όταν κάναμε ευθυγράμμιση στη Θεσσαλονίκη στην ζωγράφο μου, βάλαμε τέτοιες τιμές σύγκλισης-απόκλισης, ώστε να φέρουμε σε τιμές που θέλαμε, την κάμπερ. Ούτε στις Σέρρες, ούτε στην Αλεξανδρούπολη κατάφερε κανείς να μου το κάνει αυτό. Μου τα έβαζαν στο 0, και με έστελναν στο καλό. Η κάμπερ όμως, ήταν αρρύθμιστη και αυτό στη στροφή, φαίνονταν.

Να μην πω καλύτερα για τη διαδικασία της ευθυγράμμισης. Που άλλοι κάνουν ότι τους κατέβει και άλλοι ακολουθούν μία διαδικασία.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Όμορφα τα περιέγραψε ο Βαγγέλης.

Εάν, λοιπόν, έχει καλό εξοπλισμό το συνεργείο και όντως καταπιάνεται συχνά με ευθυγραμμίσεις, όπως τις θέλουμε και τις ζητάμε, δεν έχω θέμα στο να του το εμπιστευτώ.
Καλώς ή κακώς, δεν έχουν όλα τα συνεργεία τέτοιους εξοπλισμούς. Πολλές φορές μπορεί να "υποστηρίζουν" τη διόρθωση, αλλά τα μηχανήματα να μην είναι Α' Εθνική.

Για αυτό και πηγαίνω στον "ευθυγραμμισά", που συνήθως είναι κάποιο σοβαρό βουλκανιζατέρ που ασχολείται με ευθυγραμμίσεις, ανάρτηση κλπ.

Εχω θέμα σε αυτό ρε συ, όταν κάποιος κάνει 10 ευθυγραμμίσεις τη μέρα και ο άλλος 1 την εβδομάδα, στον πρώτο θα πάω.

Υ.Γ. Να κανονίσεις να με πας, μόνο που δεν τρώω σούσι. Πάλι με παλιοnoodles θα τη βγάλω.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
bakevang έγραψε:
Απλώς, βάζουν τις εργοστασιακές τιμές και αντίο σας.

Όταν κάναμε ευθυγράμμιση στη Θεσσαλονίκη στην ζωγράφο μου, βάλαμε τέτοιες τιμές σύγκλισης-απόκλισης, ώστε να φέρουμε σε τιμές που θέλαμε, την κάμπερ. Ούτε στις Σέρρες, ούτε στην Αλεξανδρούπολη κατάφερε κανείς να μου το κάνει αυτό. Μου τα έβαζαν στο 0, και με έστελναν στο καλό. Η κάμπερ όμως, ήταν αρρύθμιστη και αυτό στη στροφή, φαίνονταν.

Να μην πω καλύτερα για τη διαδικασία της ευθυγράμμισης. Που άλλοι κάνουν ότι τους κατέβει και άλλοι ακολουθούν μία διαδικασία.


Αν βάλεις τις εργοστασιακές τιμές έχεις ένα αυτοκίνητο εργοστασιακό.Αυτό που θέλει η πλειοψηφία. Το 0 δεν είναι η εργοστασιακή τιμή. Είναι η εύκολη λύση.
Εάν θες να το πειράξεις, πείραξε το. Αν δεν μπορούσαν να το κάνουν το πείραγμα σημαίνει δεν "διάβασαν" ¨Όπως φυσικά σε όλες τις τέχνες και τις επιστήμες. Δεν έχει ανακαλυφθεί "ακόμα" το γονίδιο του ευθυγραμισά για να έχουν κληρονομικό χάρισμα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Το συνεργειο ειναι εξουσιοδοτημένο citroen και προφανώς δεν ειχε μηχανημα. Ολα πιστευω οτι εγιναν οταν ο πατερας μου χτυπησε στο πεζοδρομιο της αττικης οδου. Ηταν 4 μερες αυπνος νοσοκομειο-δουλεια επειδη πεθαινε η μητερα του. Τελευταια μερα γυριζοντας απο δουλεια ειχε καταλαβει οτι νυσταζε και πηγαινε δεξια λωριδα και με 50. Καποια στιγμη κοιμηθηκε και βρηκε με τη δεξια μπροστινη ροδα στο πεζοδρομιο. Ευτυχως εσπασε μονο το τάσι. Ξεκουραστηκε και εφυγε. Την επομενη πηγε στο συνεργειο για να δει αν υπαρχει καποια ζημια. Ευτυχως δεν βρηκαν τιποτα. Αλλα μαλλον τοτε απορρυθμίστηκε η ευθυγραμμιση. Στο σερβις ζητησε ευθυγραμμιση και του ειπαν οτι αυτό ειναι δουλειά του λαστιχά και να το πάει εκεί.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
barracuda έγραψε:
οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα..

παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
xantiamanolis έγραψε:
barracuda έγραψε:
οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα..

παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος....


Αυτά τα επαγγέλματα τελειώνουν και μια σχολή. Υπάρχει ειδικότητα "ευθυγραμμισά?"
Δεύτερον στην επιστήμη υπάρχει το "Universitas" Δηλαδή να ξέρεις και να συνδιάζεις το όλον. Δυστυχώς στην πολύ μοντέρνα ιατρική ο άλλος είναι ειδικός π.χ στο έντερο αλλά ξεχνάει, ότι αυτό το όργανο είναι μέσα σε ένα σύνολο που λέγεται άνθρωπος Ομοίως και ο ευθυγραμισσάς έχει να αντιμετωπίσει ένα σύνολο που λέγεται αυτοκίνητο. Έχει άραγε ο "ειδικός" σας την ικανότητα και την ευρύτητα σκέψης να διαγνώσει πότε φταίει ο αισθητήρας γωνίας του τιμονιού και πότε η ευθυγράμμιση σε αυτοκίνητο με ESP? Και εάν τα χαζά που βγάζει το διανωστικό για το esp δεν είναι απο ευθυγράμμιση αλλά από κάτι άλλο ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ που έκανα στη Σουζούκα ευθυγράμμιση, που είναι και 4κίνητο με ηλεκτρονική 4κίνηση, ESP, ASR, TCS ABS και ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τιμόνι, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα. Και η ευθυγράμμιση έγινε όπως θέλαμε εμείς, ώστε να μου ταιριάξουν τιμές σε απόκλιση και κάμπερ, που ήταν σχεδόν παραπλήσια με αυτή του κατασκευαστή.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
grekoulis έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
barracuda έγραψε:
οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα..

παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος....


Αυτά τα επαγγέλματα τελειώνουν και μια σχολή. Υπάρχει ειδικότητα "ευθυγραμμισά?"
Δεύτερον στην επιστήμη υπάρχει το "Universitas" Δηλαδή να ξέρεις και να συνδιάζεις το όλον. Δυστυχώς στην πολύ μοντέρνα ιατρική ο άλλος είναι ειδικός π.χ στο έντερο αλλά ξεχνάει, ότι αυτό το όργανο είναι μέσα σε ένα σύνολο που λέγεται άνθρωπος Ομοίως και ο ευθυγραμισσάς έχει να αντιμετωπίσει ένα σύνολο που λέγεται αυτοκίνητο. Έχει άραγε ο "ειδικός" σας την ικανότητα και την ευρύτητα σκέψης να διαγνώσει πότε φταίει ο αισθητήρας γωνίας του τιμονιού και πότε η ευθυγράμμιση σε αυτοκίνητο με ESP? Και εάν τα χαζά που βγάζει το διανωστικό για το esp δεν είναι απο ευθυγράμμιση αλλά από κάτι άλλο ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ

δλδ ο ορθοπαιδικος πρεπει να ξερει αν εχεις προστατη..? :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με Τιμονι {2}
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Belos
Απαντήσεις: 17
Αναβοσβήνουν όλες οι ενδείξεις στο τιμόνι (ηλεκτρολογικό)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Bill30f
Απαντήσεις: 4
Ήχος Μπιπ στο ραδιόφωνο,στραβό τιμόνι,δεν ανοίγει το πορτ μπ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Υδραυλικό τιμόνι ΣΑΞΟ!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: SaxoParos
Απαντήσεις: 1
τρίξιμο στο τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: manual
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια