Συγγραφέας |
Μήνυμα |
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Εδώ πάνω πάντως δεν έχω πετύχει - ευτυχώς - ακόμα συνεργείο που να κάνει ευθυγράμμιση. Είναι δουλειά αλλουνού.
Όπως, επίσης, δε θα πάω το αυτοκίνητο στον ευθυγραμμισά απαιτώντας να μου αλλάξει δισκόπλατο.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
linker έγραψε: Εδώ πάνω πάντως δεν έχω πετύχει - ευτυχώς - ακόμα συνεργείο που να κάνει ευθυγράμμιση. Είναι δουλειά αλλουνού.
. Ε βέβαια, άμα δεν έχεις χαρτί απο το Stanford δεν μπορείς να κάνεις ευθυγράμμιση, τι να λέμε τώρα. Ιδίως με αυτά τα καινούργια με laser σίγουρα θες και βεβαίωση απο τον Δημόκριτο για γνωσεις πυρηνικής φυσικής.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Δηλαδή εσύ βρε Γιώργη όταν σταματάς στην καντίνα της Ρένας στα Οινόφυτα ζητάς σούσι? Κι άντε πες ότι έχει, θα είναι το ίδιο καλό με αυτό που τρως στο κινέζικο?
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 12:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Δημήτρη,
Μην τα μπερδεύεις. Τα σχολεία δίδουν δύο χαρτιά. Ή ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων η μηχανικός. (Που για μένα πλέον είνα λάθος αν δεν ξέρεις πια το ένα δεν μπορείς να είσια και το άλλο) Δεν αποδίδεται ειδικότητα "ευθυγραμισσά" Εαν μάλιστα τελειώσεις ΤΕΙ οχημάτων πιάνεις απ όλα. Επομένως, όλα είναι θέμα μελέτης. Οι σημερινές ευθυγραμμίσεις κάνουν από 20χλδ και πάνω και σου παρέχουν όλες τις ευκολίες αρκεί να διαβάσεις και να εκπαιδευτείς σωστά στο μηχάνημα. Θα πρέπει επίσης κάθε χρόνο να σκάς Χ λεφτά για τις αναβαθμίσεις γιατί βγαίνουν καινούργια μοντέλα ή να βρίσκεις τις σωστές μοίρες για κάθε μόντελο και να τις καταχωρείς στο μηχάνημα. Προσωπικά ξέρω πολλά συνεργεία που έχουν αγοράσει και εκπαιδευτεί στην ευθυγράμμιση. Και την λύση την θεωρώ την καλύτερη, το βάζεις στο τζογόμετρο, παίζουν ακρόμπαρα, μπαλάκια κτλπ τα αλλάζεις και το ευθυγραμίζεις όλα στον ίδιο χόρο
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:00 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
linker έγραψε: Δηλαδή εσύ βρε Γιώργη όταν σταματάς στην καντίνα της Ρένας στα Οινόφυτα ζητάς σούσι? Κι άντε πες ότι έχει, θα είναι το ίδιο καλό με αυτό που τρως στο κινέζικο? To σούσι ειναι Ιαπωνικό πιάτο. Αρα δεν θα είναι καλό σε Κινέζικο. ΥΓ.Καιρός να σε πάω στον http://www.matsuhisaathens.com/
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Όπως ξαναείπα, για μένα η ευθυγράμμιση είναι ολόκληρη επιστήμη. Ξεκινώντας από το τετράγωνο του Άκερμαν και καταλήγοντας σε απλές ρυθμίσεις μεταξύ σύγκλισης-απόκλισης -- κάμπερ -- κάστερ. Αν δεν το κατέχεις το άθλημα, δεν γίνεται ευθυγράμμιση. Απλώς, βάζουν τις εργοστασιακές τιμές και αντίο σας.
Όταν κάναμε ευθυγράμμιση στη Θεσσαλονίκη στην ζωγράφο μου, βάλαμε τέτοιες τιμές σύγκλισης-απόκλισης, ώστε να φέρουμε σε τιμές που θέλαμε, την κάμπερ. Ούτε στις Σέρρες, ούτε στην Αλεξανδρούπολη κατάφερε κανείς να μου το κάνει αυτό. Μου τα έβαζαν στο 0, και με έστελναν στο καλό. Η κάμπερ όμως, ήταν αρρύθμιστη και αυτό στη στροφή, φαίνονταν.
Να μην πω καλύτερα για τη διαδικασία της ευθυγράμμισης. Που άλλοι κάνουν ότι τους κατέβει και άλλοι ακολουθούν μία διαδικασία.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Όμορφα τα περιέγραψε ο Βαγγέλης.
Εάν, λοιπόν, έχει καλό εξοπλισμό το συνεργείο και όντως καταπιάνεται συχνά με ευθυγραμμίσεις, όπως τις θέλουμε και τις ζητάμε, δεν έχω θέμα στο να του το εμπιστευτώ. Καλώς ή κακώς, δεν έχουν όλα τα συνεργεία τέτοιους εξοπλισμούς. Πολλές φορές μπορεί να "υποστηρίζουν" τη διόρθωση, αλλά τα μηχανήματα να μην είναι Α' Εθνική.
Για αυτό και πηγαίνω στον "ευθυγραμμισά", που συνήθως είναι κάποιο σοβαρό βουλκανιζατέρ που ασχολείται με ευθυγραμμίσεις, ανάρτηση κλπ.
Εχω θέμα σε αυτό ρε συ, όταν κάποιος κάνει 10 ευθυγραμμίσεις τη μέρα και ο άλλος 1 την εβδομάδα, στον πρώτο θα πάω.
Υ.Γ. Να κανονίσεις να με πας, μόνο που δεν τρώω σούσι. Πάλι με παλιοnoodles θα τη βγάλω.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
bakevang έγραψε: Απλώς, βάζουν τις εργοστασιακές τιμές και αντίο σας.
Όταν κάναμε ευθυγράμμιση στη Θεσσαλονίκη στην ζωγράφο μου, βάλαμε τέτοιες τιμές σύγκλισης-απόκλισης, ώστε να φέρουμε σε τιμές που θέλαμε, την κάμπερ. Ούτε στις Σέρρες, ούτε στην Αλεξανδρούπολη κατάφερε κανείς να μου το κάνει αυτό. Μου τα έβαζαν στο 0, και με έστελναν στο καλό. Η κάμπερ όμως, ήταν αρρύθμιστη και αυτό στη στροφή, φαίνονταν.
Να μην πω καλύτερα για τη διαδικασία της ευθυγράμμισης. Που άλλοι κάνουν ότι τους κατέβει και άλλοι ακολουθούν μία διαδικασία. Αν βάλεις τις εργοστασιακές τιμές έχεις ένα αυτοκίνητο εργοστασιακό.Αυτό που θέλει η πλειοψηφία. Το 0 δεν είναι η εργοστασιακή τιμή. Είναι η εύκολη λύση. Εάν θες να το πειράξεις, πείραξε το. Αν δεν μπορούσαν να το κάνουν το πείραγμα σημαίνει δεν "διάβασαν" ¨Όπως φυσικά σε όλες τις τέχνες και τις επιστήμες. Δεν έχει ανακαλυφθεί "ακόμα" το γονίδιο του ευθυγραμισά για να έχουν κληρονομικό χάρισμα
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 13:09 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 16:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Το συνεργειο ειναι εξουσιοδοτημένο citroen και προφανώς δεν ειχε μηχανημα. Ολα πιστευω οτι εγιναν οταν ο πατερας μου χτυπησε στο πεζοδρομιο της αττικης οδου. Ηταν 4 μερες αυπνος νοσοκομειο-δουλεια επειδη πεθαινε η μητερα του. Τελευταια μερα γυριζοντας απο δουλεια ειχε καταλαβει οτι νυσταζε και πηγαινε δεξια λωριδα και με 50. Καποια στιγμη κοιμηθηκε και βρηκε με τη δεξια μπροστινη ροδα στο πεζοδρομιο. Ευτυχως εσπασε μονο το τάσι. Ξεκουραστηκε και εφυγε. Την επομενη πηγε στο συνεργειο για να δει αν υπαρχει καποια ζημια. Ευτυχως δεν βρηκαν τιποτα. Αλλα μαλλον τοτε απορρυθμίστηκε η ευθυγραμμιση. Στο σερβις ζητησε ευθυγραμμιση και του ειπαν οτι αυτό ειναι δουλειά του λαστιχά και να το πάει εκεί.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 19:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
barracuda έγραψε: οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα.. παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 22:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
xantiamanolis έγραψε: barracuda έγραψε: οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα.. παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος.... Αυτά τα επαγγέλματα τελειώνουν και μια σχολή. Υπάρχει ειδικότητα "ευθυγραμμισά?" Δεύτερον στην επιστήμη υπάρχει το "Universitas" Δηλαδή να ξέρεις και να συνδιάζεις το όλον. Δυστυχώς στην πολύ μοντέρνα ιατρική ο άλλος είναι ειδικός π.χ στο έντερο αλλά ξεχνάει, ότι αυτό το όργανο είναι μέσα σε ένα σύνολο που λέγεται άνθρωπος Ομοίως και ο ευθυγραμισσάς έχει να αντιμετωπίσει ένα σύνολο που λέγεται αυτοκίνητο. Έχει άραγε ο "ειδικός" σας την ικανότητα και την ευρύτητα σκέψης να διαγνώσει πότε φταίει ο αισθητήρας γωνίας του τιμονιού και πότε η ευθυγράμμιση σε αυτοκίνητο με ESP? Και εάν τα χαζά που βγάζει το διανωστικό για το esp δεν είναι απο ευθυγράμμιση αλλά από κάτι άλλο ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 23:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Εγώ που έκανα στη Σουζούκα ευθυγράμμιση, που είναι και 4κίνητο με ηλεκτρονική 4κίνηση, ESP, ASR, TCS ABS και ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τιμόνι, δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα. Και η ευθυγράμμιση έγινε όπως θέλαμε εμείς, ώστε να μου ταιριάξουν τιμές σε απόκλιση και κάμπερ, που ήταν σχεδόν παραπλήσια με αυτή του κατασκευαστή.
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στραβό τιμόνι. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Αύγ 2016, 23:19 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
grekoulis έγραψε: xantiamanolis έγραψε: barracuda έγραψε: οσα περισσοτερα κανεις τοσο ποιο μισα γινονται..για μενα η εξειδικευση δεν μπορει να γινει σε πανω απο ενα πραγμα.. παγουρα τα ειπες ολα....συμφωνω με σενα....δεν μπορει γιατρος δικηγορος γυναικολογος.... Αυτά τα επαγγέλματα τελειώνουν και μια σχολή. Υπάρχει ειδικότητα "ευθυγραμμισά?" Δεύτερον στην επιστήμη υπάρχει το "Universitas" Δηλαδή να ξέρεις και να συνδιάζεις το όλον. Δυστυχώς στην πολύ μοντέρνα ιατρική ο άλλος είναι ειδικός π.χ στο έντερο αλλά ξεχνάει, ότι αυτό το όργανο είναι μέσα σε ένα σύνολο που λέγεται άνθρωπος Ομοίως και ο ευθυγραμισσάς έχει να αντιμετωπίσει ένα σύνολο που λέγεται αυτοκίνητο. Έχει άραγε ο "ειδικός" σας την ικανότητα και την ευρύτητα σκέψης να διαγνώσει πότε φταίει ο αισθητήρας γωνίας του τιμονιού και πότε η ευθυγράμμιση σε αυτοκίνητο με ESP? Και εάν τα χαζά που βγάζει το διανωστικό για το esp δεν είναι απο ευθυγράμμιση αλλά από κάτι άλλο ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ δλδ ο ορθοπαιδικος πρεπει να ξερει αν εχεις προστατη..?
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|