Συγγραφέας |
Μήνυμα |
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 16:04 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3762
|
johnis έγραψε: Obd reader εννοεις? Εχω ενα αλλα δε το δοκιμασα. Δε μπορω να φανταστω πως η "τηλεφορτωση" θα μπορουσε να βοηθησει... Στην ανάγκη ναι αν και η αλέξια είναι η καλύτερη πλην πρέπει να στο κάνει στο συνεργείο Εαν η βλάβη πχ p170 αναφέρεται στον πίνακα που έχει η σιτροέν για όσες λύνονται με τηλεφόρτωση μπορεί να λυθεί.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 17:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
grekoulis έγραψε: johnis έγραψε: Obd reader εννοεις? Εχω ενα αλλα δε το δοκιμασα. Δε μπορω να φανταστω πως η "τηλεφορτωση" θα μπορουσε να βοηθησει... Στην ανάγκη ναι αν και η αλέξια είναι η καλύτερη πλην πρέπει να στο κάνει στο συνεργείο Εαν η βλάβη πχ p170 αναφέρεται στον πίνακα που έχει η σιτροέν για όσες λύνονται με τηλεφόρτωση μπορεί να λυθεί. Άρα θα πρέπει να σηκωθώ και να το πάω ακριβώς μόλις το κάνει. Είναι πιθανό ωσπου να πάω να έχει φτιάξει αλλά θα το προσπαθήσω...
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 17:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Επιπλέον στοιχείο. Όταν πρωτοβάλω μπρος ανεβάζει μέχρι 1500... αν επιμείνω με το γκάζι τέρμα πατημένο σταδιακά στο πρώτο πεντάλεπτο οι στροφές θα ανέβουν πολύ σιγά μέχρι και τις 3100... Όχι ξαφνικά. Δηλαδή αν επειμείνω στο γκάζι κάθε 30 δευτερόλεπτα θα ανεβάσει και 100 στροφές. Άν αφήσω απότομα το γκάζι οι στροφές θα πέσουν μέχρι τις 500... θα πάει να σβήσει, θα κάνει το χαρακτηριστικό ήχο που πάει να σβήσει και μετά θα ανεβάσει ξανά στις 1100 σταθερές. Αυτά χωρίς ταχύτητα και σταματημένος. Από την εξάτμιση βγάζει τελείως λευκό καπνό αλλά δεν ξέρω αν είναι λόγω κρύου. Θεωρώ οτι σχετίζεται με το θέμα όμως.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2016, 13:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2437 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Κάντου λίγο γούτσου γούτσου....σου κάνει νάζια... ..
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2017, 13:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
καμια φλαντζουλα?λιγα νερα σε κανα κυλινδρο?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2017, 16:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
xantiamanolis έγραψε: καμια φλαντζουλα?λιγα νερα σε κανα κυλινδρο? Φλατζουλα εχει αλλαξει αλλα επειδη η αντιπροσωπεια -Ρουσσακης- ηταν λεχριτες εχουν κανει μαμακια στην τοποθετηση και απο τοτε δακρυζει παραφλου η οποια φαινεται στον κεντρικο κορμο πισω ακριβως απο το φιλτρο λαδιου. Σαπουναδες-μαγιονεζες δεν ειχε ποτε. Απλα ηθελε συμπληρωμα γυρω στα 200-300ml το μηνα για χειμωνα και 400-500 το μηνα για καλοκαιρι. Η διαρροη σταματησε απο τοτε που εριξα για δοκιμη ενα απο αυτα τα υγρα σφραγιστικα. Δηλαδη πριν απο 7-8 μηνες. Απο τοτε δε χανει καθολου. Απο θερμοκρασιες χειμωνα καλοκαιρι ειμαι κατω απο 90 στην ενδειξη οταν κινειται το αμαξι. Ακινητο ανεβαζει μεχρι και ενα κλικ πανω απο 90. Απο τοτε που ανοιξα το θεμα καθε πρωι παιρνει μπρος με τη μια χωρις Antipollution...
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 00:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Επειδη μπαινουν νεες υποψιες. Εδω φαινεται το σημειο που υπαρχει η διαρροη παραφλου. Η διαρροη ειναι περιπου 400-700 ml το μηνα αναλογα την εποχη . Υπαρχει πιθανοτητα αυτο να σχετιζεται με τη βλαβη που βγαζει? Και ερχομαι και σε κατι χειροτερο. Το αυτοκινητο εκανε σερβις στον Ρουσσακη (νυν Ωμεγα Αγιας Παρασκευης) . Ο Ρουσσακης λοιπον ηταν καρακλεφταρος, χρεωνε πραγματα που δεν γινοντουσαν. Χρεωνε 4 λιτρα λαδια ενω εβαζε 3 και αλλα τετοια. Σε αυτον αλλαχθηκε (υποτιθεται) η φλατζα κεφαλης. Μετα μαθαμε τι φρουτο ειναι. Υπαρχει πιθανοτητα να μην εγινε ποτε η δουλεια και απλα να χρεωσαν τα ανταλλακτικα και την εργασια?? Θα μπορουσε το μοτερ αυτο να φτασει στα 250.100 που ειναι τωρα χωρις επισκευη στη φλατζα?? Το αλλο συνεργειο που παει τωρα εχει βγαλει ενα "πορισμα" οτι χανει το παραφλου καπου απο τον 3ο κυλινδρο. Αλλα ειπαν στον πατερα να το αφησει ετσι και οτι δεν υπαρχει θεμα εφοσον το εχει στο νου του παντα και συμπληρωνει. Δεν εχω αναμιξη λαδιων και παραφλου (μαγιονεζα). Ποτέ δεν ειχα. Απλα το πεταει εξω.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 08:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Γιάννη, εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά! Εφόσον έχεις διαρροή παραφλού από τον 3ο κύλινδρο, να φτιαχτεί. Είναι σίγουροι ότι το παραφλού δεν μπαίνει μέσα στο χώρο καύσης;
Κρίμα είναι ένα τόσο καλά συντηρημένο αμάξι, να πάθει καμία μεγαλύτερη ζημιά εξ αιτίας μίας διαρροής η οποία εντοπίστηκε ήδη.
Και φυσικά, να το κάνεις σε γνώστη του κινητήρα και πολύ έμπιστο άτομο, ώστε να'σαι σίγουρος και για την ποιότητα εργασίας / υλικών. Και γιατί όχι, το οικονομικό να'ναι κάπως καλύτερα διαχειρίσιμο.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 09:51 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
Γιαννη αν τα λαδια ειναι μαυρα δεν χρειαζετε να ανησυχεις..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 13:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Θα μπορουσε το μοτερ αυτο να φτασει στα 250.100 που ειναι τωρα χωρις επισκευη στη φλατζα?? το NFU5JP4??? μη σου πω και 500000χλμ.............αλλα ολα σχετίζονται με την χρηση, τον οδηγο και την συντήρηση....το δικο μου xsara 1,4 8v(TU3JP4), που συνήθως τα περισσότερα στις 100000-150000χλμ κανουν φλαντζα, πηγε στις 250000χλμ.!!!! πες στο συνεργείο που πας τωρα να κοιταξουν τις μεταλλικές ταπες του κορμου, και τα μπουζι τι χρωμα βγαινουν (αν βγαινουν ασπρα τελειως τοτε εχεις νερα στην καυση=φτωχο μιγμα και τα ξεπλενει), ετσι ισως αρχισεις να μαζευεις πληροφορίες και βγαλεις καποια στιγμη ακρη!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vil για την δημοσίευση του/της: johnis
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 13:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
barracuda έγραψε: Γιαννη αν τα λαδια ειναι μαυρα δεν χρειαζετε να ανησυχεις.. Τα λαδια ειναι μια χαρα, το παραφλου επισης. vil έγραψε: Θα μπορουσε το μοτερ αυτο να φτασει στα 250.100 που ειναι τωρα χωρις επισκευη στη φλατζα?? το NFU5JP4??? μη σου πω και 500000χλμ.............αλλα ολα σχετίζονται με την χρηση, τον οδηγο και την συντήρηση....το δικο μου xsara 1,4 8v(TU3JP4), που συνήθως τα περισσότερα στις 100000-150000χλμ κανουν φλαντζα, πηγε στις 250000χλμ.!!!!
Ναι το Tu5jp4 NFU. Η χρηση ηταν και ειναι αρκετα Light. Μονο εγω το παταω σπανια λιγο παραπανω. Αλλα ζητημα αν του εχω κανει 500 χιλιομετρα συνολικα. Ο πατερας μου δεν το τρεχει. Κανει γυρω στα 60 χιλιομετρα τη μερα μεσα στην αθηνα (και αττικη οδο) απο και προς τη δουλεια. Η συντηρηση ειναι παντα στην ωρα της. Η Φλατζοδουλεια (αν οντως εγινε) εγινε στα 185.000 χιλ. περιπου, δεν ξερω ομως αν ειχε οντως θεμα ή το ειπαν για να τσεπωσουν τα λεφτα. Απατεωνες συνεργειο ηταν οποτε ολα ειναι πιθανα. Εγω δεν ασχολιομουν τοτε για να ξερω, ημουν και μικρος. Τωρα που ερχεται η συντηρηση θα τα ρωτησω ολα αυτα.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 13:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
bakevang έγραψε: Γιάννη, εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά! Εφόσον έχεις διαρροή παραφλού από τον 3ο κύλινδρο, να φτιαχτεί. Είναι σίγουροι ότι το παραφλού δεν μπαίνει μέσα στο χώρο καύσης;
Κρίμα είναι ένα τόσο καλά συντηρημένο αμάξι, να πάθει καμία μεγαλύτερη ζημιά εξ αιτίας μίας διαρροής η οποία εντοπίστηκε ήδη.
Και φυσικά, να το κάνεις σε γνώστη του κινητήρα και πολύ έμπιστο άτομο, ώστε να'σαι σίγουρος και για την ποιότητα εργασίας / υλικών. Και γιατί όχι, το οικονομικό να'ναι κάπως καλύτερα διαχειρίσιμο.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ANTIPOLLUTION FAULT Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 13:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
bakevang έγραψε: Γιάννη, εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν αυτά! Εφόσον έχεις διαρροή παραφλού από τον 3ο κύλινδρο, να φτιαχτεί. Είναι σίγουροι ότι το παραφλού δεν μπαίνει μέσα στο χώρο καύσης;
Κρίμα είναι ένα τόσο καλά συντηρημένο αμάξι, να πάθει καμία μεγαλύτερη ζημιά εξ αιτίας μίας διαρροής η οποία εντοπίστηκε ήδη.
Και φυσικά, να το κάνεις σε γνώστη του κινητήρα και πολύ έμπιστο άτομο, ώστε να'σαι σίγουρος και για την ποιότητα εργασίας / υλικών. Και γιατί όχι, το οικονομικό να'ναι κάπως καλύτερα διαχειρίσιμο. Για το χωρο καυσης δεν γνωριζω. Γνωριζω οτι το πεταει εξω και επισης οτι δεν μπαινει στα λαδια. Για αυτο ειμαι σιγουρος. Οταν το κανω θα το κανω ειτε στην Πατρα ειτε σε καποιο απο τα συνεργεια που που πηγαινουν εδω τα μελη στην Αθηνα.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|