gregxsara έγραψε:
Άλλη σχέση το αντιπολουσιον άλλο το δακρυ της φλατζας.μην τα μπλέκεις.αστο όπως είναι.αν δεις να μπερδεύει νερά σπάνιο στο μοτέρ σου τότε φτιαχτό.η τσέπη δικιά σου
Συγγνώμη, τώρα είδα το σχόλιο. Νερά δε μπερδεύει σίγουρα... 100%. Δεν υπάρχει κανένα σημάδι... τα λάδια είναι πεντακάθαρα... το ίδιο και η τάπα. Απλά είπα μήπως οι δυο "βλάβες" σχετίζονται. Ξέχασα να πω οτι πριν το καλοκαίρι είχα ρίξει ένα "σφραγιστικό ψυγείου" και από τότε δεν έχει ξαναδακρύσει.
Θα φτιαχτεί αλλα θα πρέπει να υπάρχει χρόνος και ταυτόχρονα να είναι στο ίδιο μέρος και τα δυο μας αυτοκίνητα για να μπορεί ο πατέρας μου να κινείται.
zeos έγραψε:
Έχω το 1.6 16V του 2007 με ηλεκτρονικό γκάζι. Μου έκανε ακριβώς το ίδιο την πρωτοχρονιά. Έκανα μια μικρή απόσταση μέχρι ένα εστιατόριο ακριβώς όπως το περιέγραψες και όταν τελείωσα και πήγα να φύγω, όλα τέλεια! Το έκανε κι άλλη μία φορά το πρωί που είχε χιονίσει στη Ν.Σμύρνη και όταν σχόλασα, όλα άψογα. Το μοτέρ έχει 135.000 χλμ εκ των οποίων τα τελευταία 76 έχουν γίνει με υγραέριο.
Το μυαλό μου την πρώτη φορά πήγε στη βαλβίδα ρελαντί, αλλά τώρα που διάβασα για τη βαλβίδα κρύας εκκίνησης (αγνοούσα την ύπαρξή της), θεωρώ ότι κάτι θα παίζει με αυτήν [emoji4]
Εγώ πλέον το χω κάνει επιστήμη. Η αντίδραση είναι πάντα η ίδια. Και μετά από 10 λεπτά αναμμένο σβήνουν τα πάντα και είναι σαν να μη το έβγαλε ποτέ. Επειδή αυτό τον καιρό δεν κινείται, δεν έχει μπει συνεργείο ακόμα.
Από τότε που έγραψα αυτό το θέμα εδώ δεν το επανεμφάνισε.
Παλιότερα όταν ήταν και στα τελευταία της η αντλία βενζίνης όλο το χειμώνα είχαμε το ίδιο θέμα. Μικρός εγώ ακόμα γυμνάσιο είπα οτι φταίει η υγρασία... Το πιο τρελό από όλα είναι οτι κατέβαινα το βράδυ το ζέσταινα 10 λεπτά και μετά έβαζα μια κουβέρτα πάνω στο χώρο του μοτέρ... ΝΑΙ κουβέρτα !!
Και το πρωί δεν έβγαζε βλάβη...
Όταν δεν έκανα το κόλπο με την κουβέρτα 99% την άλλη μέρα έβγαζε antipollution. (Δεν είχαν αλλαχθει ακομα πολλαπλασιαστες)
Αυτά που είπε ο Βαγγέλης παραπάνω όμως τα έχω γράψει να τα ελέγξουν στη λίστα με τις παρατηρήσεις μου.