Γεια σας παιδια! Στην προσπάθεια μου να εμπλουτίσω την λίστα μου, που παραθέτω εδώ από άλλο topic, έχουμε πρόβλημα..!
"..να δέσω σασμάν γιατί μου έκοψε τα πόδια...
Δίσκο - πλατό, ρουλεμάν - οδηγός, ρουλεμάν κιβωτίου / καλό κουστουμάκι..!
Την προηγούμενη βδομάδα αντλία καυσίμου, πολλαπλασιαστής - πιπέτες -/- Πίκρα!
Την προ προηγούμενη τα τρανζίστορ από το βεντιλατέρ καλοριφέρ....
Πριν από ένα μήνα κάθισα και έφτιαξα τον πίσω άξονα γιατί πίσω δεξιά είχα κάμπερ πισωκίνητου..!!
Με το που πάτησε 200.000χλμ πυρκαγιά, φωτιά!!
Ελπίζω να σταματήσει κάπου αυτό.. "
Το λοιπόν, κάθε 200χλμ και ανάλογα το ζόρι που τρώει (ταξίδι ή πόλη), συμπληρώνω 1-1,5L παραφλού..
Βρωμάει φλάντζα!
Μπορεί να ειναι κατι αλλο;
Μοτερ NFU (tu5jp4 1.6 16v 109hp).
Να λύσω να φτιάξω αυτό;
Εχει καποιος κανα καλό να μου δώσει;
Αν βάλω μοτερ αντικαταστασης (μονο κεφαλή-κορμό) NFX απο Saxo και αφήσω τα ίδια περιφεριακά (εγκέφαλο, κλπ) παίζει να δουλεύει σωστά χωρίς προγραμμα..;
Διαρροή υγρών απο αλλού δεν εχει, συμπίεση εχω μετρήσει προσφατα και ειναι οκ, λάδι δεν καίει!
Πείτε καμια γνώμη.
Ευχαριστώ!