Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 07:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Γεια σας παιδια! Στην προσπάθεια μου να εμπλουτίσω την λίστα μου, που παραθέτω εδώ από άλλο topic, έχουμε πρόβλημα..! :(

"..να δέσω σασμάν γιατί μου έκοψε τα πόδια...

Δίσκο - πλατό, ρουλεμάν - οδηγός, ρουλεμάν κιβωτίου / καλό κουστουμάκι..!

Την προηγούμενη βδομάδα αντλία καυσίμου, πολλαπλασιαστής - πιπέτες -/- Πίκρα!

Την προ προηγούμενη τα τρανζίστορ από το βεντιλατέρ καλοριφέρ....

Πριν από ένα μήνα κάθισα και έφτιαξα τον πίσω άξονα γιατί πίσω δεξιά είχα κάμπερ πισωκίνητου..!!

Με το που πάτησε 200.000χλμ πυρκαγιά, φωτιά!!

Ελπίζω να σταματήσει κάπου αυτό.. "

Το λοιπόν, κάθε 200χλμ και ανάλογα το ζόρι που τρώει (ταξίδι ή πόλη), συμπληρώνω 1-1,5L παραφλού..

Βρωμάει φλάντζα!

Μπορεί να ειναι κατι αλλο;

Μοτερ NFU (tu5jp4 1.6 16v 109hp).

Να λύσω να φτιάξω αυτό;

Εχει καποιος κανα καλό να μου δώσει;

Αν βάλω μοτερ αντικαταστασης (μονο κεφαλή-κορμό) NFX απο Saxo και αφήσω τα ίδια περιφεριακά (εγκέφαλο, κλπ) παίζει να δουλεύει σωστά χωρίς προγραμμα..;

Διαρροή υγρών απο αλλού δεν εχει, συμπίεση εχω μετρήσει προσφατα και ειναι οκ, λάδι δεν καίει!

Πείτε καμια γνώμη.

Ευχαριστώ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Σηκωσες το πατάκι του οδηγού μπας και χάνει απο το ψυγειο του καλοριφέρ ζεστου αέρα. Πίασε την μοκέτα να δεις αν ειναι υγρη στο οδηγό ή συνοδηγό.Κυρίως απο εκει χάνει ο nfu

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
tripas έγραψε:
Σηκωσες το πατάκι του οδηγού μπας και χάνει απο το ψυγειο του καλοριφέρ ζεστου αέρα. Πίασε την μοκέτα να δεις αν ειναι υγρη στο οδηγό ή συνοδηγό.Κυρίως απο εκει χάνει ο nfu

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

Θα το δω! Μακάρι να είναι κάτι τέτοιο... Ευχαριστώ πολύ!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αρχικα δες τις ταπες κορμου κεφαλης να δεις το γινετε
ελεξγε κολλαρα....
δες αντλια νερου.....
δες ψυγειο....
αν το ψυγειο του καλοριφερ χανει 1- 1,5 λιτρο θα επλενες τα ποδια σου με καυτο παραφλου θα βρωμαγε η καμπινα το τζαμι θα θολωνε με τα χημικα του παραφλου
αν ολα αυτα οκ υπαρχει πιθανοτητα να περναει νερα στα καυσαερια....μπακαλικα λοιπον θα κοιταξεις τα κολλαρα μετα απο πορεια εστω και χαλαρη αν ειναι τουμπανιασμενα.....θα δεις σε ολες τις φασεις να πεταει νερακια πισω η εξατμιση....θα δεις τα μπουζι να ειναι ψιλο ασπρα....αφου κανεις βολτα και το αφησεις να κρυωσει μυρισε το ψυκτικο υγρα αν σου μυριζει καυσαεριο πας κατευθειαν για φλαντζα
φτιαξε το δικο σου μοτερ βαλε γνησια φλαντζα και μετα απο αυτα θα τσεκαρεις και αισθητηρες λ διοτι με τα νερακια που πιθανα να σου πεταει πισω (αν ισχυει η τελευταια παραγραφο) ισως να σου εχουν κανει ζημια στις μετρησεις που δινει ο λ στο μοτερ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
xantiamanolis έγραψε:
αρχικα δες τις ταπες κορμου κεφαλης να δεις το γινετε
ελεξγε κολλαρα....
δες αντλια νερου.....
δες ψυγειο....
αν το ψυγειο του καλοριφερ χανει 1- 1,5 λιτρο θα επλενες τα ποδια σου με καυτο παραφλου θα βρωμαγε η καμπινα το τζαμι θα θολωνε με τα χημικα του παραφλου
αν ολα αυτα οκ υπαρχει πιθανοτητα να περναει νερα στα καυσαερια....μπακαλικα λοιπον θα κοιταξεις τα κολλαρα μετα απο πορεια εστω και χαλαρη αν ειναι τουμπανιασμενα.....θα δεις σε ολες τις φασεις να πεταει νερακια πισω η εξατμιση....θα δεις τα μπουζι να ειναι ψιλο ασπρα....αφου κανεις βολτα και το αφησεις να κρυωσει μυρισε το ψυκτικο υγρα αν σου μυριζει καυσαεριο πας κατευθειαν για φλαντζα
φτιαξε το δικο σου μοτερ βαλε γνησια φλαντζα και μετα απο αυτα θα τσεκαρεις και αισθητηρες λ διοτι με τα νερακια που πιθανα να σου πεταει πισω (αν ισχυει η τελευταια παραγραφο) ισως να σου εχουν κανει ζημια στις μετρησεις που δινει ο λ στο μοτερ


Φίλε κατά πρώτον σε ευχαριστώ πολύ!

Πρίν μια βδομάδα το έλυσα και άλλαξα ιμάντα και τεντωτήρα. Η αντλία ειναι οκ - θα το ειχα παρατηρήσει, γιατι προχθές που ημουν Αθήνα αλλαξα και τον εξωτερικό ιμαντα του δυναμο - a/c στο πεζοδρόμιο μαζι με την τροχαλία του τεντωτήρα.

Θα τσεκάρω οσα σωστά μου είπες και θα ξανα γράψω..

Το ερώτημα ειναι αξίζει φλάντζα ή να του βάλω κανα αλλο μοτερ πάνω που βρίσκω πολύ φθηνα (100-200Ε)*; Αυτο το μοτερ ειναι πολύ κινήσιμο και οταν λύνω καπάκι ΠΑΝΤΑ πλέον το στέλνω ρεκτιφιε για πλάνη και πρεσσάρισμα. Οπότε θα μου βγεί τα ίδια λ7..

πολύ φθηνα (100-200Ε)*:
160,000Km --> 100E
64,000Km --> 200E (απο C4)
κλπ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
και αμα βαλεις αλλο καπακι ποιος σου εγγυατε οτι το καπακι δεν εχει ρηγμα δεν εχει ξαναπλανιαριστει?
το δικο σου πρωτη φορα θα τ κανεις η δευτερη
αν πας για τριτη (λεω γω τωρα) πανε για αλλο μοτερ η αλλο καπακι

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
xantiamanolis έγραψε:
και αμα βαλεις αλλο καπακι ποιος σου εγγυατε οτι το καπακι δεν εχει ρηγμα δεν εχει ξαναπλανιαριστει?
το δικο σου πρωτη φορα θα τ κανεις η δευτερη
αν πας για τριτη (λεω γω τωρα) πανε για αλλο μοτερ η αλλο καπακι

Πρώτη φορά θα το πλάνιζα - αναφερόμουν σε άλλα που φτιάχνω κατα καιρούς..
αλλα,,..
Παιδια τελικά ήταν το κάτω κολάρο της βαπορέτας..
Οταν κατέβασα σασμαν το ειχα ταλαιπωρήσει και αρχισε να στάζει..
Βρήκα νερά στην κρεμαριέρα..
Ευτυχώς λάθος συναγερμός!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2019, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τελος καλο ολα καλα λοιπον

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2019, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Έχει κάποιος να μου στείλει τα καλάρα που συνδέουν μοτέρ με εβαπορέτα σε μεταχειρισμένα;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Απωλεια παραφλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: antonis76
Απαντήσεις: 27
πυρομετρο και εμπειριες απο θερμοκρασιες
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Απώλεια Υποβοήθησης Τιμονιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: giannisgaf
Απαντήσεις: 15
Έγχυση καθαριστικού υγρού σε τεπόζιτο Diesel νέας γενιάς
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 19
ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: isi
Απαντήσεις: 148
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ