Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 21 Δεκ 2014, 03:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιση Βαλβιδων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 6830
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
Μετα το ανοιγμα το καπακιου θα χρειαστεις ενα φιλλερ ,ενα κατσαβιδι ισιο μεγαλο ενα γερμανοπολυγωνο και το καρυδακι του στροφαλου με μεγαλη προεκταση για να σου δινει χερι μεσα απο το θολο.
Αφαιρεις τα μπουζι.
Στριβεις το τιμονι τερμα δεξια και παραμεριζεις τον πλαστικο θολο (αν δεν σου δινει χερι κατεβαζεις τον τροχο) βαζεις το καρυδακι στον στροφαλο και με την καστανια γυριζεις αργα το μοτερ ωστε να κλεισει η 1η βαλβιδα εισαγωγης εντελως και σταματας,λασκαρεις το παξιμαδι της και κατσαβιδι ρυθμιζεις ενω εχεις το φιλλερ ενδιαμεσα στην βαλβιδα και το κοκορακι και μετα σφιγγεις το παξιμαδι.
Αυτη η διαδικασια επαναλαμβανετε και για της 8 βαλβιδες ( γυρισμα στροφαλου ρυθμιση βαλβιδας)

Διακενα
εισαγωγης 0,20mm
εξαγωγης 0,40mm
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ!!


by Antonios 16v

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 10:48 
Άβαταρ μέλους
To xsara 1.6 16v δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες?

Χρειάζεται εμείς να κάνουμε κάτι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιση βαλβίδων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 13:58 
Άβαταρ μέλους
XSARA έγραψε:
To xsara 1.6 16v δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες?

Χρειάζεται εμείς να κάνουμε κάτι?


Την ίδια απορία έχω και εγώ. Χρειάζονται ρύθμιση;
Και αν ναι κάθε πότε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1537
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Η παραπανω διαδικασια ειναι για τα 8V μοτερ.
Τα 16V εχουν αυτορυθμιζομενες.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2266
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
antonios16v έγραψε:
Η παραπανω διαδικασια ειναι για τα 8V μοτερ.
Τα 16V εχουν αυτορυθμιζομενες.


Σωστόςςςςς :thumbup

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 21:16 
Άβαταρ μέλους
παιδια δεν υπαρχουν αυτοριθμιζομενες βαλβιδες.......τα 16v εχουν καπελότα και αλαζονται προλιπτικα στα 120χιλ.χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1537
Τοποθεσία: ΝΙκαια
ERV έγραψε:
παιδια δεν υπαρχουν αυτοριθμιζομενες βαλβιδες.......τα 16v εχουν καπελότα και αλαζονται προλιπτικα στα 120χιλ.χλμ


Γιατι να τα αλλαξεις προληπτικα?Τα αλλαζεις οταν ακουσεις τις βαλβιδες να χτυπουν.

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από antonios16v και Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 21:01 
Άβαταρ μέλους
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο. hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2007, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 275
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
ERV έγραψε:
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο. hmmm

+1 :thumbup

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1537
Τοποθεσία: ΝΙκαια
ERV έγραψε:
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο. hmmm


Συμφωνω σε ολα εκτος στο οτι δεν ακουγονται αν υπαρχει φθορα.
Εδω λαδι πιο χοντρο ριχνεις και γινεται χαμος μεχρι να ζεσταθει.(πχ astra G 1.4)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Αύγ 2007, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 275
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
τα υδραυλικα του ASTRA G δεν εχουν την ιδια συμπεριφορα με του xsara.το xsara μπορει να δουλεψει και με 15W/50 χωρις να εχει προβληματα.(δοκιμασμενο).

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Αύγ 2007, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1537
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Πληροφοριακα ρωτησα τιμη για καπελωτα.
29 ευρω το ενα.
29 Χ 16 =400 ευρω :-? :-? :-? :-? :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Βλαβη στη ρυθμιση καθ'υψους των μαμα xenon.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 17
ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ SAXO 1998
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: tigreos
Απαντήσεις: 18
ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια