Σελίδα 1 από 1
Ρυθμιση Βαλβιδων
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:37
από Someone
Μετα το ανοιγμα το καπακιου θα χρειαστεις ενα φιλλερ ,ενα κατσαβιδι ισιο μεγαλο ενα γερμανοπολυγωνο και το καρυδακι του στροφαλου με μεγαλη προεκταση για να σου δινει χερι μεσα απο το θολο.
Αφαιρεις τα μπουζι.
Στριβεις το τιμονι τερμα δεξια και παραμεριζεις τον πλαστικο θολο (αν δεν σου δινει χερι κατεβαζεις τον τροχο) βαζεις το καρυδακι στον στροφαλο και με την καστανια γυριζεις αργα το μοτερ ωστε να κλεισει η 1η βαλβιδα εισαγωγης εντελως και σταματας,λασκαρεις το παξιμαδι της και κατσαβιδι ρυθμιζεις ενω εχεις το φιλλερ ενδιαμεσα στην βαλβιδα και το κοκορακι και μετα σφιγγεις το παξιμαδι.
Αυτη η διαδικασια επαναλαμβανετε και για της 8 βαλβιδες ( γυρισμα στροφαλου ρυθμιση βαλβιδας)
Διακενα
εισαγωγης 0,20mm
εξαγωγης 0,40mm
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ!!
by Antonios 16v
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 26 Σεπ 2006, 10:48
από XSARA
To xsara 1.6 16v δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες?
Χρειάζεται εμείς να κάνουμε κάτι?
Ρυθμιση βαλβίδων
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 26 Σεπ 2006, 13:58
από jn
XSARA έγραψε:
To xsara 1.6 16v δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες?
Χρειάζεται εμείς να κάνουμε κάτι?
Την ίδια απορία έχω και εγώ. Χρειάζονται ρύθμιση;
Και αν ναι κάθε πότε;
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 26 Σεπ 2006, 14:57
από antonios16v
Η παραπανω διαδικασια ειναι για τα 8V μοτερ.
Τα 16V εχουν αυτορυθμιζομενες.
Δημοσιεύτηκε:
Τρί 26 Σεπ 2006, 22:30
από kostas2123
antonios16v έγραψε:
Η παραπανω διαδικασια ειναι για τα 8V μοτερ.
Τα 16V εχουν αυτορυθμιζομενες.
Σωστόςςςςς
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 26 Ιούλ 2007, 21:16
από ERV
παιδια δεν υπαρχουν αυτοριθμιζομενες βαλβιδες.......τα 16v εχουν καπελότα και αλαζονται προλιπτικα στα 120χιλ.χλμ
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 26 Ιούλ 2007, 22:37
από antonios16v
ERV έγραψε:
παιδια δεν υπαρχουν αυτοριθμιζομενες βαλβιδες.......τα 16v εχουν καπελότα και αλαζονται προλιπτικα στα 120χιλ.χλμ
Γιατι να τα αλλαξεις προληπτικα?Τα αλλαζεις οταν ακουσεις τις βαλβιδες να χτυπουν.
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 27 Ιούλ 2007, 21:01
από ERV
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο.
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 28 Ιούλ 2007, 20:10
από PANOURAMIX
ERV έγραψε:
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο.
+1
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:26
από antonios16v
ERV έγραψε:
μονο οι βαλβιδες με ρεγουλατορο ανοιγουν και ακουγονται λογο γρηγορης φθωρας της επιφανειας του[ανογει το διακενο]....Στις βαλβιδες με καπελοτα αυτο δεν εμφανιζεται γιατι ο εκεντροφορος σχεδον εφαπτεται τελειος.Αντιθετα ομως εχουμε μεγαλη ταχυτητα ανοδου της βαλβιδας που διμιουργει μικρη φθορα στην εδρα της [ξεχειλομα]οποτε η βαλβιδα συνεχως ανεβαινει και το διακενο της μικραινει.....συνεπως αν το πηγενεις τεζα ολη την ωρα καποια στιγμη δεν θα εχεις καθολου....διακενο.
Συμφωνω σε ολα εκτος στο οτι δεν ακουγονται αν υπαρχει φθορα.
Εδω λαδι πιο χοντρο ριχνεις και γινεται χαμος μεχρι να ζεσταθει.(πχ astra G 1.4)
Δημοσιεύτηκε:
Σάβ 04 Αύγ 2007, 21:01
από PANOURAMIX
τα υδραυλικα του ASTRA G δεν εχουν την ιδια συμπεριφορα με του xsara.το xsara μπορει να δουλεψει και με 15W/50 χωρις να εχει προβληματα.(δοκιμασμενο).
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 29 Αύγ 2007, 22:42
από antonios16v