Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2019, 21:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Κατά πάσα πιθανότητα ο κινητήρας (xsara 1.6, 16v, 109hp, κωδικός NFU) παρέδωσε το πνεύμα. Είχε στείλει κάποια ανησυχητικά μηνύματα (ωστήρια), αλλά το είχα αφήσει για αργότερα με την αλλαγή λαδιών, μήπως με την χρήση λεπτότερου λαδιού διορθώνονταν. Κακώς......
Στην ανηφόρα της περιφερειακής, άναψε πρώτα το λαμπάκι, μετά άρχισε να χοροπηδάει και τέλος ακούστηκαν μέταλλα να χτυπάνε και ψόφησε... Το περίεργο είναι που ξαναπαίρνει κανονικά μπρος, αλλά ακολουθεί την ίδια πορεία (λαμπάκι, χορός, τέλος).
Αύριο θα έχω διάγνωση. Αν χρειαστεί κινητήρας (το αμάξι έχει βολέψει πολύ, δεν γίνεται χωρίς αυτό), που ψάχνουμε και σε τι τιμές κυμαινόμαστε; Θεσσαλονίκη, βαριά - βαριά Μακεδονία....Επίσης πόσο πάνε τα εργατικά;
Όταν οι έμποροι λένε εγγύηση κινητήρα το εννοούν ή μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται;
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα στην όλη διαδικασία;
Και κάτι άσχετο: πως τα πάει με το αέριο ο συγκεκριμένος κινητήρας;
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2019, 22:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
dap έγραψε: Αν χρειαστεί κινητήρας (το αμάξι έχει βολέψει πολύ, δεν γίνεται χωρίς αυτό), που ψάχνουμε και σε τι τιμές κυμαινόμαστε; Θεσσαλονίκη, βαριά - βαριά Μακεδονία....Επίσης πόσο πάνε τα εργατικά; κινητηρας απο 400+ και να εισε τυχερος εργατικα υπολογισε κανα 250αρι.... dap έγραψε: Όταν οι έμποροι λένε εγγύηση κινητήρα το εννοούν ή μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται; αμα εχεις χαρτι.... dap έγραψε: Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα στην όλη διαδικασία; καλος και παντελονατος μαστορας δες και δισκοπλατο μιας και θα βγαλεις μοτερ dap έγραψε: Και κάτι άσχετο: πως τα πάει με το αέριο ο συγκεκριμένος κινητήρας; τα παει πολυ καλα...απλα απο εκει που θα τον παρεις να σου δωσει μια γραπτη εγγυηση για οσο διαστημα θελει ο πωλητης και μολις ληξει η εγγυηση του τοτε βαλε του αεριο αν βρεις καλο μαστορα μπορει να υου πεις ανελαβε να βρεις καλο μοτερ και δωσε μου εσυ μια εγγυηση οτι το μοτερ που θα μου βρεις ειναι τσιλικο.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιούλ 2019, 11:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πολλά 650e για μοτέρ με τοποθέτηση. Πραγματικά λυπάμαι. Αυτα τα μοτέρ δεν έχουν δώσει τέτοια δείγματα.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιούλ 2019, 16:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Πρώτη εκτίμηση, πολλαπλασιαστής. Ευτυχώς σκέφτηκα θα μας βγει σχετικά φθηνά... Φεύ..... Το ωστήριο δεν λειτούργησε σωστά, η βαλβίδα δεν έκλεισε και ήμουν τρικύλινδρος για κάποια μέτρα. Τελική διάγνωση : αλλαγή βαλβίδων με τα συμπαραμαρτούμενα, (τσιμουχάκια, κ.λ.π.) και δώρο-μπόνους από μαλακία του προηγούμενου ιδιοκτήτη φλάντζα κεφαλής, πλανιάρισμα. Υπόψιν ότι τα ωστήρια δεν θα αλλαχθούν, θα τα καθαρίσει. Ποσό : 900 Με φάνηκε πάρα πολύ . Με λιγότερα αλλάζω κινητήρα, αλλά αν αλλαχθούν οι βαλβίδες έχω μεγαλύτερη ανοχή για την τοποθέτηση αερίου Σκέφτομαι να του πάω τα ανταλλακτικά που μου έδειξε (μπορώ να τα βρώ), αλλά ξέρω ότι θα στραβώσει γιατί βγάζει από αυτά και φοβάμαι μήπως δεν κάνει την δουλειά όπως πρέπει. Τι να κάνω...
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Αύγ 2019, 21:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Μπορεις να του κανεις μια κουβεντα. Να του το πεις στα ισα και να δεις αν μπορει να κανει κατι καλυτερο. Αν ειναι ο ιδιος που πηγαινες το 405 θεωρω θα τα βρειτε. Οντως ειναι αρκετα. Κι εγω προκρινω παντως την επισκευη παρα την αλλαγη μοτερ-γουρουνι στο σακι. Περαστικα και παλι, ειλικρινα λυπηθηκα.
Υ.Γ. Παιδια ο ανθρωπος ειναι Θεσσαλονικη, καποιος απο τους γνωστους Θεσσαλονικεις μηπως μπορει να τον στειλει συστημενο? (πχ στον Καλουμενο?)
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Αύγ 2019, 14:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
τα 900 που σου ζηταει ειναι πολλα... μια φλαντζα παει γυρωαστο 400αρι....στο δικο σου αντε να αλλαξεις 16 βαλβιδες 16 τριμουχακια και οδηγους παρταπανω απο 200 ευρα δεν ειναι αυτα...και τα κανει το ρεκτιφιε ετοιμο....η τιμη που θα εδινα εγω ειναι γυρω στα 700 βαρια με 1100 ευρα εκανε ενα θειος μου ολικη ανακατασκευη μηχανης σε αβενσις του 2003 1600 κυβικα
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Salvatore_
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Αύγ 2019, 17:09 |
|
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2015, 16:53 Δημοσιεύσεις: 68 Τοποθεσία: Sicily
|
Εγώ θα σου έλεγα να ρωτήσεις και αλλού, αφού μένεις Θεσσαλονίκη δοκίμασε να επικοινωνήσεις εδώ https://www.car-beat.gr/ πες του ότι έμαθες για αυτόν από εδώ.
|
|
|
|
|
dap
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 07:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08 Δημοσιεύσεις: 114 Τοποθεσία: thessaloniki
|
Αγοράστηκαν τα ανταλλακτικά από εμένα με γνωστό μου, πήγα σε άλλο συνεργείο και η τιμή έπεσε στα 580 ευρώ. Αλλάχθηκαν και τα ωστήρια αλλά όχι όλες οι βαλβίδες μόνο οι δύο καμμένες, οι υπόλοιπες βγήκαν και καθαρίστηκαν. Έλέγχθηκαν και τα μπεκ και είναι εντάξει. Το κροτάλισμα που έκανε για την ώρα εξαφανίσθηκε. Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί και πάλι.
Ο κύβος ερρίφθη, θα του περάσω και αέριο, κάνει πολλά χιλιόμετρα και ξοδεύω περίπου ένα τριακοσάρι το μήνα σε βενζίνες. Σκέφτομαι LOVATO ή ZAVOLI στους αντιπροσώπους τους. Θα εξαρτηθεί από την τιμή και τι δόσεις κάνουνε
_________________ never nervous
Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993) Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013) Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001) BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007) Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-) Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-) Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 14:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8106 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
λοιπον κοιτα να σου πω 2 πραγματα.... και τα 2 συστηματα ειναι εξισου καλα...να κοιταξεις μαστορα ο TU μοτερ δουλευει πολυ καλα το αεριο πριν απο ολα ομως θα κανεις 2-3.000 με βενζινα και μετα θα βαλεις αεριο
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε..... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 17:30 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
Για τον κινητήρα σου το καλύτερο σύστημα είναι το brc seq 32 καθώς η εταιρεία βασίστηκε για την εξελιξή των blue μπεκ της πάνω σε αυτόν τον κινητήρα. Επειδή είσαι από Θεσσαλονίκη αν δεν κάνω λάθος, πηγαίνε στην Γεραντίδη gas
Sent from my SM-G390F using Tapatalk
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|