Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:11 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2019, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Κατά πάσα πιθανότητα ο κινητήρας (xsara 1.6, 16v, 109hp, κωδικός NFU) παρέδωσε το πνεύμα. Είχε στείλει κάποια ανησυχητικά μηνύματα (ωστήρια), αλλά το είχα αφήσει για αργότερα με την αλλαγή λαδιών, μήπως με την χρήση λεπτότερου λαδιού διορθώνονταν. Κακώς......

Στην ανηφόρα της περιφερειακής, άναψε πρώτα το λαμπάκι, μετά άρχισε να χοροπηδάει και τέλος ακούστηκαν μέταλλα να χτυπάνε και ψόφησε... Το περίεργο είναι που ξαναπαίρνει κανονικά μπρος, αλλά ακολουθεί την ίδια πορεία (λαμπάκι, χορός, τέλος).

Αύριο θα έχω διάγνωση. Αν χρειαστεί κινητήρας (το αμάξι έχει βολέψει πολύ, δεν γίνεται χωρίς αυτό), που ψάχνουμε και σε τι τιμές κυμαινόμαστε; Θεσσαλονίκη, βαριά - βαριά Μακεδονία....Επίσης πόσο πάνε τα εργατικά;

Όταν οι έμποροι λένε εγγύηση κινητήρα το εννοούν ή μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται;

Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα στην όλη διαδικασία;

Και κάτι άσχετο: πως τα πάει με το αέριο ο συγκεκριμένος κινητήρας;

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιούλ 2019, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
dap έγραψε:
Αν χρειαστεί κινητήρας (το αμάξι έχει βολέψει πολύ, δεν γίνεται χωρίς αυτό), που ψάχνουμε και σε τι τιμές κυμαινόμαστε; Θεσσαλονίκη, βαριά - βαριά Μακεδονία....Επίσης πόσο πάνε τα εργατικά;

κινητηρας απο 400+ και να εισε τυχερος
εργατικα υπολογισε κανα 250αρι....

dap έγραψε:
Όταν οι έμποροι λένε εγγύηση κινητήρα το εννοούν ή μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται;

αμα εχεις χαρτι....

dap έγραψε:
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα στην όλη διαδικασία;

καλος και παντελονατος μαστορας δες και δισκοπλατο μιας και θα βγαλεις μοτερ

dap έγραψε:
Και κάτι άσχετο: πως τα πάει με το αέριο ο συγκεκριμένος κινητήρας;

τα παει πολυ καλα...απλα απο εκει που θα τον παρεις να σου δωσει μια γραπτη εγγυηση για οσο διαστημα θελει ο πωλητης και μολις ληξει η εγγυηση του τοτε βαλε του αεριο
αν βρεις καλο μαστορα μπορει να υου πεις ανελαβε να βρεις καλο μοτερ και δωσε μου εσυ μια εγγυηση οτι το μοτερ που θα μου βρεις ειναι τσιλικο.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιούλ 2019, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Πολλά 650e για μοτέρ με τοποθέτηση.
Πραγματικά λυπάμαι. Αυτα τα μοτέρ δεν έχουν δώσει τέτοια δείγματα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Ιούλ 2019, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Πρώτη εκτίμηση, πολλαπλασιαστής. Ευτυχώς σκέφτηκα θα μας βγει σχετικά φθηνά...

Φεύ..... Το ωστήριο δεν λειτούργησε σωστά, η βαλβίδα δεν έκλεισε και ήμουν τρικύλινδρος για κάποια μέτρα.

Τελική διάγνωση : αλλαγή βαλβίδων με τα συμπαραμαρτούμενα, (τσιμουχάκια, κ.λ.π.) και δώρο-μπόνους από μαλακία του προηγούμενου ιδιοκτήτη φλάντζα κεφαλής, πλανιάρισμα. Υπόψιν ότι τα ωστήρια δεν θα αλλαχθούν, θα τα καθαρίσει.

Ποσό : 900 :sad Με φάνηκε πάρα πολύ :angr.

Με λιγότερα αλλάζω κινητήρα, αλλά αν αλλαχθούν οι βαλβίδες έχω μεγαλύτερη ανοχή για την τοποθέτηση αερίου

Σκέφτομαι να του πάω τα ανταλλακτικά που μου έδειξε (μπορώ να τα βρώ), αλλά ξέρω ότι θα στραβώσει γιατί βγάζει από αυτά και φοβάμαι μήπως δεν κάνει την δουλειά όπως πρέπει.

Τι να κάνω... :hmm

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Αύγ 2019, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Μπορεις να του κανεις μια κουβεντα. Να του το πεις στα ισα και να δεις αν μπορει να κανει κατι καλυτερο. Αν ειναι ο ιδιος που πηγαινες το 405 θεωρω θα τα βρειτε. Οντως ειναι αρκετα. Κι εγω προκρινω παντως την επισκευη παρα την αλλαγη μοτερ-γουρουνι στο σακι.
Περαστικα και παλι, ειλικρινα λυπηθηκα.

Υ.Γ. Παιδια ο ανθρωπος ειναι Θεσσαλονικη, καποιος απο τους γνωστους Θεσσαλονικεις μηπως μπορει να τον στειλει συστημενο? (πχ στον Καλουμενο?)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Αύγ 2019, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τα 900 που σου ζηταει ειναι πολλα...
μια φλαντζα παει γυρωαστο 400αρι....στο δικο σου αντε να αλλαξεις 16 βαλβιδες 16 τριμουχακια και οδηγους παρταπανω απο 200 ευρα δεν ειναι αυτα...και τα κανει το ρεκτιφιε ετοιμο....η τιμη που θα εδινα εγω ειναι γυρω στα 700 βαρια με 1100 ευρα εκανε ενα θειος μου ολικη ανακατασκευη μηχανης σε αβενσις του 2003 1600 κυβικα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Αύγ 2019, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2015, 16:53
Δημοσιεύσεις: 68
Τοποθεσία: Sicily
Εγώ θα σου έλεγα να ρωτήσεις και αλλού, αφού μένεις Θεσσαλονίκη δοκίμασε να επικοινωνήσεις εδώ https://www.car-beat.gr/ πες του ότι έμαθες για αυτόν από εδώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 07:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 18:08
Δημοσιεύσεις: 114
Τοποθεσία: thessaloniki
Αγοράστηκαν τα ανταλλακτικά από εμένα με γνωστό μου, πήγα σε άλλο συνεργείο και η τιμή έπεσε στα 580 ευρώ. Αλλάχθηκαν και τα ωστήρια αλλά όχι όλες οι βαλβίδες μόνο οι δύο καμμένες, οι υπόλοιπες βγήκαν και καθαρίστηκαν. Έλέγχθηκαν και τα μπεκ και είναι εντάξει. Το κροτάλισμα που έκανε για την ώρα εξαφανίσθηκε. Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί και πάλι.

Ο κύβος ερρίφθη, θα του περάσω και αέριο, κάνει πολλά χιλιόμετρα και ξοδεύω περίπου ένα τριακοσάρι το μήνα σε βενζίνες. Σκέφτομαι LOVATO ή ZAVOLI στους αντιπροσώπους τους. Θα εξαρτηθεί από την τιμή και τι δόσεις κάνουνε

_________________
never nervous

Toyota Corolla 1.2 -55 hp- (1985-1993)
Peugeot 405 - 1.4 -75 hp- (1994-2013)
Toyota Avensis 1.6 -110 hp- (1999-2001)
BMW 316 -82 hp- (E30) (1994-2007)
Mercedes C200, 1.8 auto (W204) -184 hp- (2007-)
Mercedes E-Class 2.0 auto (W210-MY2002) -163 hp- (2013-)
Citroen Xsara 1.6 auto (N1-MY2002) -110 hp- (2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
λοιπον κοιτα να σου πω 2 πραγματα....
και τα 2 συστηματα ειναι εξισου καλα...να κοιταξεις μαστορα ο TU μοτερ δουλευει πολυ καλα το αεριο
πριν απο ολα ομως θα κανεις 2-3.000 με βενζινα και μετα θα βαλεις αεριο

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο κινητήρας τα έφτυσε.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Αύγ 2019, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Για τον κινητήρα σου το καλύτερο σύστημα είναι το brc seq 32 καθώς η εταιρεία βασίστηκε για την εξελιξή των blue μπεκ της πάνω σε αυτόν τον κινητήρα. Επειδή είσαι από Θεσσαλονίκη αν δεν κάνω λάθος, πηγαίνε στην Γεραντίδη gas




Sent from my SM-G390F using Tapatalk

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ο κινητήρας Prince (PSA-BMW)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 1
κινητήρας/αντλία υψηλής πιεσης ίδια με MiniCooperS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zoran
Απαντήσεις: 4
Μπορεί να μπει στο C3 κινητήρας απο C4 VTS;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Σπασμένος κινητήρας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Tzartos Christos
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια