Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Σεπ 2007, 15:37 
Άβαταρ μέλους
Ναι αλλα κοπανάει μόνο απο αριστερά, παίζει ναι εχει πρόβλημα στο κιβώτιο και να ακούγεται μόνο με την αριστερή?
Ούφ πρέπει να το κοιτάξω το αμάξι ρε γμτ, αλλα τελείωσε και η άδεια, τα κεφάλια μέσα και τα σχετικά.
Τώρα μου βαράει και κάτι κουδουνιστό όταν περνάω εγκάρσιες ανωμαλίες στον δρόμο, και μόνο όταν περνούν οι 2 πίσω τροχοί.
Γιατρέ-δρυίδη-σαμάνε μου παώ για άξονα? Τι λες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
παιζει γιατι το σασμαν βρισκεται στα αριστερα οπως και η βαση που ανεφερα,το προβλημα αν υφιστατε ειναι στην βαση και οχι στο σασμαν,παντως για τον πισω αξονα μην το αμελεις,οσο περισσοτερο το αφηνεις τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες να χρειαστεις αξονα.Α! και κατι ακομα,τα μπαλακια τον ψαλιδιων μπροστα εχουν καλυματα σε ορισμενα αυτοκινητα,κοιτα και αυτα για τον μεταλλικο θορυβο.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2007, 23:43 
Άβαταρ μέλους
Έχετε να μου προτείνεται κάποιον στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά που να ξέρει το αυτοκίνητο μας καλά? Το αμάξι το κοιτάει ο πεθερός μου στο συνεργείο του αλλα στην προκειμένη περίπτωση πιστεύω οτι χρειάζεται ένα πιο έμπειρο μάτι στα Γαλλικά αυτοκίνητα...
Μέχρι στιγμής η πρώτη μου επιλογή είναι ο Αλεβίζος στην Πειραιώς αλλα για κάποιο λόγο δεν εμπιστεύομαι τα μεγάλα service. Πιστεύω οτι αν το πάω εκεί θα μου αλλάξουν τα πάντα πίσω χωρίς να ασχοληθούν πραγματικά με το τι φταίει. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
λοιπον λοιπον.ηδιο προβλιμα με τις ηδιες ζαντες στο zx.αρχιζοθμε απ τα αυκολα.ο μεταλικος θορηβος που ακους στις γουβες προφανος εινε απο τα μαξηλαρακια της βασης του μοτερ αριστερα(στα pug ειχαμε και ανακληση γιαυτα και βαζαμε ενισχημενα)δευτερη περιπτοση ζουαν εξατμησης τριτη ισος καποια βαση μοτερ η κατι που απλα εινε ασημαντο για να το βρεις με την πρωτη.οσον αφορα τον αξονα και τις ζαντες ειχα ακριβος το ιδιο προβλημα προχτες οταν τις εβαλα.οι διαστασεις που εβαλα εινε συμφονες με την citroen με 6.5 φαρδος,15 υπψος,18 offset αν και το zx,xsara εχει 17 βεβεα η διαφορα εινε ενα χηλιοστο.λογο του οτι χρονος δεν επεζε να δω γιατι το εκανε αυτο αλα ουτε και ορεξη εβαλα προσθικες 10mm οχι πατεντα λαστιχαδικια ωμος σε καποιο τορνο αλα kw απο πολη ελαφριο κραμα.η οδικη συμπεριφορα βελτιοθικε πολη.το προβλημα παντος δεν εινε στραβος αξονας αν ηταν το αμαξι θα περπατουσε σαν τον καβουρα οταν το εβλεπες απο πισω.δυο μπορει να το φτενε.λαθος χαμηλομα η μαλακα αμορτισερ.αν ηταν ρολεμαν τοτε ο αξονας θα ειχε περιεργη συμπεριφορα κοινος θα μαγκονε και θα εκανε θορηβο ακομα και οταν καθοσουν η σικονοσουν απο το αμαξι.το δικο εινε τελικα λαθος χαμιλομενο με αποτελεσμα οι ραβδοι να εινε πολη κατω αυξανοντας υπερβολικα την καμπερ του πισο τροχου με αποτελεσμα να βρισκει στο σασι.μια αλη εκδοχη αλα απιθανη εινε το ψαληδι να εχει σφιχτει υπερβολικα και να μην εχουν μπει οι ροδελες με αποτελεσμα να εχει ερθει ποιο μεσα.ο αξονας σε καθε περιπτοση πρεπει να λυθει και τοτε οι μασκες θα πεσουν.αν θες καμια βοιθεια πες μου

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 16:51 
Άβαταρ μέλους
καλά τα λες αλλα εγω τις έχω τις ζάντες, τα αμορτισέρ και το χαμήλωμα τουλάχιστον 20.000 χλμ.... δεν είναι κάτι που το κάνει απο την αρχή το κάνει τώρα...και επιπλέον αν έφταιγαν οι ζάντες δεν έπρεπε να το κάνει λογικά και απο την άλλη μεριά?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
λυσε τον αξονα!!!!!!μονο ετσι θα δωσεις λυση στο προβλημα σου.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
λιγο οφφ τοπικ αλλα για να μην ανοιγω αλλο θεμα θα σας τα πω εδω !!!!

το ξαρακι μου ηταν μια βδομαδα παρκαρησμενο !!
απο κυριακη ακουω ενα θορυβο κυλησεις!!! γουπ γουπ γουπ το ακουω στις χαμηλες ταχυτητες μεχρι 80-90!κ με νεκρο!! hmmm
νομιζω οτι ειναι τα λαστιχα !!υπαρχει περιπτωσει να ειναι κατι αλλο??????????
αυριο θα παω για αλλαγη πισω προς στα λαστιχα κ θα τα ριξουμε ματια αλλα στα καλα καθουμενα γιατι να κανουν θορυβο?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
παραμορφοση στα λαστιχα απο το παρκαρισμα δημιουργητε μονο αν τα λαστιχα εχουν χαμηλη πιεση.κοιτα λοιπον τις πιεσεις στα ελαστικα σου πρωτα αν χρειαζεται αυξησετη λιγο παραπανω,οδηγησε το αυτοκινητο σου για λιγα χιλιομετρα,διορθωσετη στο κανονικο και ελεγξε για τον θορυβο ξανα.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
πηγα εκανα αλαγη πισω μπρος τα λαστιχα ηταν μια χαραεκτος απο ενα που ηταν λιγο ξεφουσκοτο! αλλα ο θορυβος ακομα εκει !

υπαρχει περιπτωσει να ειναι ρουλεμαν η ποιο μεσα ?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2007, 23:28 
Άβαταρ μέλους
Τελικά το αμάξι μπήκε σήμερα μέσα για να δούμε τι παίζει με τον άξονα. Το άνοιξε ο πεθερός μου μέσα και τί να δει... ρουλεμάν, γιοκ, δεν υπήρχε τίποτα, ούτε μπίλια για δείγμα. Απο ότι μου είπε σήμερα το βράδι που τον είδα, το παθαίνουν απο οτι έμαθε πολύ συχνά τα xsara. Πάνε τον άξονα τόρνο, κάτι κάνουν λέει και περνάνε δακτυλίδια απο teflon και μετά καινούργιο ρουλεμάν, μην μου πείτε λεπτομέρειες θα σας γελάσω. Η όλη διαδικασία κοστίζει κανα 300 γιούρια, αλλά εμείς δεν θα το κάνουμε, τουλάχιστον προσωρινά. Θα καθαριστεί ο άξονας και τα ψαλίδια και θα βάλουμε καινούργια ρουλεμάν. Με συμβούλεψε να μην σκέφτομαι καινούργιο άξονα γιατι ούτος ή αλλος το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί, οπότε θα περιμένουμε μπας και πέσει άξονας στα χέρια μας, θα τον φτιάξουμε με την όλη διαδικασία και θα κάνουμε αντικατάσταση με τον δικό μου. Περισσότερες λεπτομέριες θα σας πώ αύριο που θα το πάρω και στα χέρια μου.

Παρόλα αυτά ρε γμτ μου, έχω την εξής απορία. Γίνεται να έχει διαλυθεί το ρουλεμάν και να μη έχει τζόγους η ρόδα? Να πηγαίνει κυρία, ούτε ψαλίδισμα ούτε τίποτα? Τέλος πάντων τί να πω, μπορεί αύριο που θα το πάρω στα χέρια μου να είναι άλλο αυτοκίνητο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Οκτ 2007, 23:56 
Άβαταρ μέλους
Για όσους ενδιαφέρονται ακόμα ή έχουν παρόμοιο πρόβλημα να πω οτι το αυτοκίνητο, ένα μήνα μετά την αλλαγή των ρουλεμάν συνεχίζει και πηγαίνει ρολόι. Κάναμε και ένα test και καθήσαμε 5 άτομα μέσα και δεν βρίσκει πουθενά.

Ο μηχανικός μου επιμένει οτι το πρόβλημα λύθηκε προσωρινά . Συνεχίζω να μην γνωρίζω λεπτομέρειες για την διαδικασία την επισκευής, αλλα οι άνθρωποι που το κάνουν τον συμβούλεψαν οτι είναι ο μόνος τρόπος να δωθεί σίγουρη λύση.

Σε περίπτωση που παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα και στη δική σας xsara, και δεν ξέρετε ποιόν να ρωτήσετε, στείλτε μου ένα πμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2007, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
στα ποσα χλμ στο εφαγε το ρουλεμαν?
ε πιστευω τωρα θα κρατησει αλλα τοσα οποτε μια χαρα εισαι!!!!!!!!!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2007, 23:33 
Άβαταρ μέλους
Εχω 87000 χλμ...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 28 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Προβλημα σε ΖΧ 1.4 Αδυναμια εκκινησης!
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: error
Απαντήσεις: 16
Φώτα υαλοκαθαριστηρες προβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Αφαίρεση Συναγερμού - Πρόβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stratog
Απαντήσεις: 6
Περιεργο προβλημα με αποτομο γκαζι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 58
πρόβλημα στα όργανα ελέγχου (ένδειξη βενζίνης)C2 1.1 2004
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: tzivitasos
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια