Σελίδα 1 από 2

citroen xsara picasso 1,8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 11:34
από JIMSOR
ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ XSARA PICASSO 1,8 16V ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ .
ΕΙΧΑ ΤΟ ΙΔΙΟ 1,6 ΜΟΝΤΕΛΟ 2001 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟΥ 2003 ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ .
ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΕΝΑ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ
ΤΟ ΠΗΓΑ ΕΠΑΝΗΛΗΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Η CITROEN ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΙΤΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 1 ΧΡΟΝΟ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ, ΑΚΟΥΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ(ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ) ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΖΗΜΙΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ
Η ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΤΣΙ ΟΝΤΩΣ ΛΙΓΟ ΑΠΙΘΑΝΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 12:14
από panc4
JIMSOR
καλωσορισες στο club.
Θα ηταν καλο να εγραφες μόνο με μικρα και οχι κεφαλαια γραμματα και μετακινω το θεμα που ανοιξες διοτι υπαρχει ηδη ενοτητα με citroen xsara picasso.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 20:19
από azan
Σημαντικο ειναι να προσδιορισεις απο που ακριβως "βγαινει" ο θορυβος.
Να ξερεις πως το πικασσο εχει 2 καζανακια , 1 τελικο κι ενα μεσαιο μετα τον καταλυτη το οποιο ειναι περιπου στο τελος των μπροστα καθισματων με τον καταλυτη καπου πισω του . Βαλε ενα φιλο να σου μαρσαρει καθως εσυ εισαι μπροστα με το καπω ανοιχτο. Αν τ ακους απο μπροστα τοτε σιγουρα ειναι πυρρακια για καποιο λογο αν το κροταλισμα ερχεται απο κατω τοτε κατι ειναι χαλαρωμενο στην διαδρομη της σωληνας εξατμισης.
Σημαντικο να ξερεις πως "ακουγονται" τα πυρακια και πως το κροταλισμα της σωληνας εξατμισης (σαν να βαρας τις σωληνες του καλοριφερ ενα πραμα...).
εεεε... αυτα. Αν ειναι πυρρακια κι οχι εξατμιση δειξε στον "πολυξερο" μαντρα τι σημαινει πυρρακια και τι καταλυτης ;) :bambam

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2007, 11:47
από JIMSOR
Θανάση σε ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή, το έκανα αυτό που μου είπες και διαπίστωσα ότι δεν το κάνει όταν έχεις νεκρά στο αυτοκίνητο, αλλά μόνο αν έχει ταχύτητα και στο γκάζωμα .Μήπως τότε ζορίζετε η εξάτμιση ,η είναι σαζμαν ,αλλά δεν έχω πρόβλημα με το σαζμαν κανένα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2007, 11:58
από JIMSOR
Να ρωτήσω και κάτι άλλο πρόσφατα ο υαλοκαθαριστήρας ο πίσω όταν ρίχνω νερό δεν μου κάνει την αυτόματη κίνηση των 3 επαναλήψεων ,και ταυτόχρονα οι μπροστά ,όταν τους βάζω στην διακεκομμένη κίνηση ,ενώ παλιά αναλόγως με την ταχύτητα είχαν και τον κατάλληλο ρυθμό, τώρα έχουν ένα ρυθμό με ότι ταχύτητα και εάν πας .
Μήπως ξέρετε τι μπορεί να φταιει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ 2007, 23:26
από PANOSP
JIMSOR έγραψε:
Θανάση σε ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή, το έκανα αυτό που μου είπες και διαπίστωσα ότι δεν το κάνει όταν έχεις νεκρά στο αυτοκίνητο, αλλά μόνο αν έχει ταχύτητα και στο γκάζωμα .Μήπως τότε ζορίζετε η εξάτμιση ,η είναι σαζμαν ,αλλά δεν έχω πρόβλημα με το σαζμαν κανένα


Αν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς γκάζι με ταχύτητα και δεν στο κάνει,το κάνει μόνο με γκάζι,μην το κινείς περιτά πίγενε εκεί να σου δουν τα ημιαξώνεια,αν όντος έχουν πρόβλημα πάτα τους και ένα χε.... :spank:

φωτα xenon

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2008, 11:21
από JIMSOR
Παιδιά έβαλα πρόσφατα στο πικασονι φώτα xenon αλλά μου παρουσιάζετε το έξεις πρόβλημα δεν φεγκουνε όπως θα έπρεπε δηλαδή όχι σε θέμα ισχύος αλλά σε θέμα διάπλασης του φωτός
φεγκουν πολύ ψηλά αν και τα έχω κατεβάσει τέρμα κάτω, αλλά και πολύ αλλόκοτα με περίεργες διαθλάσεις κάτι που με τις συμβατικές λάμπες δεν το έκανε μήπως γνωρίζει κάτι κανείς?
Νιώθω ότι έδωσα τα λεφτά τσάμπα και είμαι έτοιμος να τα ξηλώσω
Ευχαριστώ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2008, 11:27
από Prokopas
JIMSOR μόνος σου τα έβαλες? Αν όχι, απευθύνσου στο μάστορα που στα τοποθέτησε. Πιθανότατα να έχει κουνηθεί η λάμπα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2008, 15:23
από ΕΠΙΣΗΜΟΣ
prokopas έγραψε:
JIMSOR μόνος σου τα έβαλες? Αν όχι, απευθύνσου στο μάστορα που στα τοποθέτησε. Πιθανότατα να έχει κουνηθεί η λάμπα.


+1 και εκτος αυτου υπαρχουν στην αγορα πολα ειδη. σιγουρεψου τι ακριβως εβαλες, ποσα κερια ειναι, τι διαπολαση εχουν...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιουν 2008, 09:24
από JIMSOR
Να εισαι καλα για την συμβουλη σου αλλα ολα αυτα που ειπες τα εχω τσεκαρει και σκεφτομαι μηπως το φαναρι με τον καθρεφτη που εχει κανει την δουλεια και δεν κανει για φωτα xenon

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιουν 2008, 23:02
από azan
οταν λεμε φωτα ξενον λεμε ολο το συστημα ξενον η τις λαμπες μονο που "ξενιζουν" τις γαλαζοπες?
Παντως ειναι γεγονος πως ενεχει καποιο κινδυνο να σου διαθλα το φως αφου το σωμα του φαναριου Κ καθρεπτη ειναι πολυ μεγαλο....
Τελικα το κροταλισμα τι ηταν αδερφε? εξατμιση η ημιαξονια?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:23
από JIMSOR
Θανάση τρόμπα νερού ήταν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2008, 22:22
από azan
JIMSOR έγραψε:
Θανάση τρόμπα νερού ήταν

:shock:
Τρεχω τωρα συνεργειο! Μου "χτυπαει πυρακια" κι εμενα αλλα μονο στην εκκινηση απο σταση και με λιγες στροφες.....
Παω να το σιγουρεψω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2008, 10:12
από JIMSOR
Θανάση αυτό μπορεί να είναι και από την βενζίνη που βάζεις η και από τον εγκέφαλο μπορεί να θέλει κάποια ψηλή ρύθμιση ,αλλά επειδή έχω δει ότι ψάχνεσαι για αλογάκια παραπάνω δες αυτό εδώ!!!!
http://cgi.ebay.co.uk/Citroen-Superchar ... ingPayment

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2008, 22:50
από azan
JIMSOR έγραψε:
Θανάση αυτό μπορεί να είναι και από την βενζίνη που βάζεις η και από τον εγκέφαλο μπορεί να θέλει κάποια ψηλή ρύθμιση ,αλλά επειδή έχω δει ότι ψάχνεσαι για αλογάκια παραπάνω δες αυτό εδώ!!!!
http://cgi.ebay.co.uk/Citroen-Superchar ... ingPayment

Ευχαριστω φιλε δημητρη αλλα δεν θα παρω.
Μακρυα απο τετοια ταρζανιλικια . Αν δεν εχεις την καταλληλη υποδομη στον κινητηρα και απλα κοπανησεις ενα ηλεκτρικο βεντιλατερακι τετοιου τυπου πανω, το σκισες το μοτερ.
Θα γινει σιγουρα πολυ πιο δυνατο απο οτι πριν . Το εγγυημενο στην ιστορια που περιγραφουν οι "επιδοξοι" ειναι πως σιγουρα καπου θα κανει ζημια. Οποιος δοκιμασει κατι τετοιο, καλο θα ηταν να εχει αγορασει το 2ο μοτερ και να το χει ετοιμο. Ειμαι σιγουρος πως καπου μεσα στις οδηγιες , εκτος απο το "δεν φερουμε καμια απολυτως ευθυνη εμεις" θα υπαρχει και ενα "καλο θα ηταν για την μακροζωια του κινητηρα να μην λειτουργειτε μονιμα τον υπερσυμπιεστη αερα "


:thumbup
Και ναι αυτα που ακουω ειναι απο βενζινη μαλλον. Τι να κανω ρε γμτ που η 100αρα ειχει παει 1.30????