Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 08:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 22:48
Δημοσιεύσεις: 33
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ
Λέω πιθανή γιατί το έχω πάει σε συνεργείο το αυτοκίνητο μου καθάρισαν το ψυγείου μου έβαλαν ειδικό ψυκτικό υγρό και μετά από δυο εβδομάδες περίπου παρατήρησα ότι η στάθμη είχε πέσει λίγο πιο κάτω από το min το συμπλήρωσα τώρα με απιονισμένο νερό και σήμερα είδα ότι ενώ το είχα γεμίσει μέχρι τέρμα μου άδιασε πάλι και μου έχει μείνει αυτή την φορά λίγο πιο πάνω από το min αυτό το έκανε μέσα σε μια μέρα όταν το είδα ήταν κλειστή η μηχανή περίπου δυο ώρες.
Δεν είδα όμως και πουθενά για διαρροή ..
Τι να κάνω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Καπου εχεις διαρροη και μαλλον οπως λες δεν φαινεται αρα κοιτας για αντλια
η φλατζα κεφαλης.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
antonios16v έγραψε:
Καπου εχεις διαρροη και μαλλον οπως λες δεν φαινεται αρα κοιτας για αντλια
η φλατζα κεφαλης.


+1

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 22:48
Δημοσιεύσεις: 33
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ
Έχω κοιτάξει για φλάτζα και για αντλία και δεν έχει στάξει πουθενά
και τώρα μου φένεται πως η στάθμη είναι εντάξει είναι λίγο πιο πάνω απο το min αλλα δεν πέφτει άλλο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:13 
Άβαταρ μέλους
εγω στη θεση σου θα ξεκινουσα απο τα ευκολα. θα το γεμιζα με αντιψυκτικο θα το εκανα μια καλη βολτα προσεχοντας να μην ανεβασει θερμοκρασια και μετα θα το αφηνα σε ενα εππιπεδο μερος αφου κοιτουσα μην εχει τιποτα σταμπες..εαν εχει θα ξεκινουσα απο κατω προς τα πανω για να βρω την διαρροη. εαν δεν εχει θα προσεχα για αλατι (καταλοιπα ατιψυκτικου) στον κινητηραμε με το σκεπτικο οτι το χανει αργα και με την θερμοκρασια εξατμιζεται( μια καλη αρχη ειναι ο θερμοστατης και τα κολαρα του καλοριφερ μιας και στο τελευταιο ακουμπαμε αθελα και το σπαμε οταν ανοιγουμε το καπω). εαν δεν υπαρχουν καταλοιπα τοτε κοιταμε τα λαδια μηπως εχουν νερο μεσα (φλαντζα) εαν οχι κοιταμε τα καυσαερια μηπως εχουν χρωμα ασπρο (παλι φλαντζα). παντως αν εχεις πολλα χλμ και δεν το εχεις ζορισει τοτε σου κρυβεται η διαρροη. φλαντζα καιιγανε στα πρωτα χλμ επειδη το εργοστασιο σε πολλα δεν ειχε σφιξει καλα το καπακι.καλη τυχη και αν θες πες μου αν σε βοηθησα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αφου μας εγραψε οτι δεν εχει εξωτερικη δοιαροη... η φλατζα κεφαλης ειναι η αντλια νερου.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:16 
Άβαταρ μέλους
εαν δεν πεφτει κατω απο το minimum κοιτα τα κολαρα του καλοριφερ πανω ψηλα εκει που μπαινει στην καμπινα. λογω της υψους και δεν τα παει πιο κατω και θερμοκρασια δεν ανεβαζει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
δε παιζει τετοιο σεναριο αδερφε

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:28 
Άβαταρ μέλους
για να πεις οτι φταιει η φλαντζα και να εισαι σιγουρος πρεπει να εχεις παρει συμπιεση αν ηταν αντλια νερου παλι θα εσταζε νερο αποκλειεται να το πινει. και ουτε θα σταματουσε στο minimum παντως βεβαια υπαρχει και η περιπτωση για εσωτερικη διαρροη μεσα ομως στην καμπινα απο το καλοριφερ ουτε αυτη φαινεται εαν δεν ειναι μεγαλη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
και ομως. αν και εστω και 2 χλγρ ανα 100 καυσεις; οσο για την αντλια, μπορει να γλυφει 2 σταγωνες ανα 500 πληρη χρονους.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 17:42 
Άβαταρ μέλους
μεσα σε μια μερα ενα δοχειο υγρου οπως και να το εκανε θα φαινοταν. μαλλον αυτο το σεναριο δεν υπαρχει. οσο για τα προηγουμενα αυτα τα σεναρια υπηρξαν και μαλιστα πολυ καλογυρισμενα.και καθομουν πρωτη θεση μιας και εγω τα εφτιαξα.μια διαρροη σπανια ειναι ευκολη να τη δεις και οπως να το κανεις καλυτερα να κοιταξεις αυτα πρωτα παρα να το πας κατευθειαν στο συνεργειο οπου ειναι δεν ειναι, ειναι και να πληρωσεις. οπως και να εχει ευχομαι απο οικονομικης αποψης να εχω δικιο και να γλυτωσει κανα χρημα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιουν 2008, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 22:48
Δημοσιεύσεις: 33
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ
Λοιπόν κοίταξα παντού για διαρρόες τίποτε σας στο ξαναλέω, σήμερα άνοιξα το καπάκι και πήγα να το συμπληρώσω και είδα ότι η στάθμή μου το που το άνοιξα το καπάκι η στάθμη ήταν εκεί που την είχα αφίσει και έτσι δεν μπορούσα να συμπληρώσω ήταν FULL μου το που λειτούργησε λίγο ξαναβλέπω ότι την κατέβασε ξανά ...

Με αυτόν τον τρόπο μου δείχνι ότι δεν υπάρχει διαρρόη αλλά γιατί να κρατάει τόσο υγρό μέσα .


Αντε βγάλτε άκρη :bambam


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 22:48
Δημοσιεύσεις: 33
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ
Καμία ακόμα απόψη ρε παιδιά ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Ιουν 2008, 18:01 
Άβαταρ μέλους
Παίζει να τα πετάει από την υπερχείληση (έχουν όλα τα ψυγεία σε όλα τα αυτοκίνητα), γι' αυτό ίσως να μην βλέπεις καμιά διαρροή. Εμένα πάντως είχε πρόβλημα η τάπα του ψυγείου. Τραβούσε μέσα αέρα, ανέβαζε θερμοκρασία και άρχιζε να ρίχνει τα υγρά από την υπερχείληση. Οπότε κάθε 1-2 μήνες ήθελε εξαέρωση το ψυγείο. Αν δεν σου ανεβάζει πάντως θερμοκρασία δε νομίζω ότι πρέπει να το φοβάσαι. Αν θες ωστόσο μπορώ να σου πω πως έκανα εγώ την εξαέρωση και ίσως βοηθήσει (έχω Saxo όμως). Ή αν δε θες να την κάνεις μόνος πήγαινέ το σε συνεργείο, παίρνουν γύρω στα 10-12 ευρώ νομίζω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιουν 2008, 08:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Krokodeilos3 έγραψε:
Παίζει να τα πετάει από την υπερχείληση (έχουν όλα τα ψυγεία σε όλα τα αυτοκίνητα), γι' αυτό ίσως να μην βλέπεις καμιά διαρροή. Εμένα πάντως είχε πρόβλημα η τάπα του ψυγείου. Τραβούσε μέσα αέρα, ανέβαζε θερμοκρασία και άρχιζε να ρίχνει τα υγρά από την υπερχείληση. Οπότε κάθε 1-2 μήνες ήθελε εξαέρωση το ψυγείο. Αν δεν σου ανεβάζει πάντως θερμοκρασία δε νομίζω ότι πρέπει να το φοβάσαι. Αν θες ωστόσο μπορώ να σου πω πως έκανα εγώ την εξαέρωση και ίσως βοηθήσει (έχω Saxo όμως). Ή αν δε θες να την κάνεις μόνος πήγαινέ το σε συνεργείο, παίρνουν γύρω στα 10-12 ευρώ νομίζω.


Θελεις να μας πεις πως εκανες να το εχουμε στο αρχειο μας;


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 23 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καυσαέρια διαρροη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: tomaik
Απαντήσεις: 1
Διαρροη υγρων φρενων απο το abs
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Διαρροή σε τρόμπα φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ