Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αποριες με θερμοκρασια λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Θα ήθελα την βοήθεια σας με ένα θέμα το οποίο είναι λίγο παλιό και πλέον έχω σταματήσει να ασχολούμαι ( μάλλον βρήκα λύση ) αλλά μιας και σας βρήκα λεω να ακούσω και της δικές σας γνώμες .

Από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο στα χέρια μου είδα ότι έχει θερμοκρασία λαδιού ( 2.0 xsara ) και επειδή όσο περισσότερα όργανα έχει ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερο ασχολείσαι άρχισα και εγώ να παρατηρώ την θερμοκρασία λαδιού .
Αποτέλεσμα ; Το αυτοκίνητο όταν μένει πολύ πάνω από της 5000 στροφές ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού στα επίπεδα που βλέπεται στην φωτογραφία και λίγο παραπάνω έως την επόμενη γραμμούλα από εκεί που φαίνεται στην φωτογραφεία .
Παω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο και μου απαντούν ότι είναι φυσιολογικό μιας και έτσι λεει μέσα και το manual . Τους εξηγώ όμως ότι πρέπει να περάσει πολύ ώρα για να ξανά πέσει στα επίπεδα που ήταν πριν ( έχε και την αμφιβολία λόγο της μ@@ας λαδιού που βάζει η Citroen . Τελικά μετά από 2 αλλαγές λαδιού και μην έχοντας απάντηση που να ικανοποιεί παω στα ( δεν ξέρω εάν τα γράφω σωστά ) celenia και βλέπω μεγάλη διάφορα , δηλαδή : το αυτοκίνητο θέλει πολύ περισσότερη ώρα πάνω από της 5000 στροφές έτσι ώστε να ανεβάσει θερμοκρασία αλλά και όταν ανεβάσει με το που κατεβάσω χιλιόμετρα ή δεν έχω κανένα μπροστά μου η θερμοκρασία πέφτει άμεσα .
Τελικά για να καταλήξω και να σταματήσω να σας πρήζω όλα τα παραπάνω είναι φυσιολογικά ή ως συνήθως στα συνεργεία της Citroen δεν ασχολήθηκαν με το θέμα ή απλά έφταιγε το τελείως άθλιο λαδί που πλέον βάζει η Citroen .

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
εγω δεν ειχα οργανακι εβαλα προσθετο στην κολωνα κ παρατηρησα ακριβως τα ιδια νουμερα κ ποιο μεγαλα!!!!!!!!!!
το δικο μου προβλημα ηταν οτι ο αισθητηρας θερμοκρασιας λαδιου ειχε μπει κατω απο το φιλτρο λαδιου στην βαση του φιλτρου κ ηταν πολυ κοντα στην εξατμισει!οταν εβαλα χταποδι κ το τυλιξα με ταινια τα νουμερα επεσαν δραματικα χωρις να εχω αλαξει μαρκα λαδιου!βαζω παντα 10/40!
λογικα τα νουμερα θα ηταν κουκουρουκου επειδη ο αισθητηρας ηταν κοντα στην εξατμισει! μετα την ταινια τα νουμερα επεσαν πολυ!
τα μαμα απο που παιρνουν θερμοκρασια!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Κάποια στιγμή ένας τεχνικός διευθυντής σε συνεργείο Citroen μου είπε ότι να μην δίνω και πολύ σημασία στο όργανο διότι η Citroen δεν έχει κάνει σωστή επιλογή στο που είναι ο αισθητήρας και έτσι δεν δείχνει σωστές τιμές και εάν θέλω να έχω σωστές τιμές να βάλω επιπλέον όργανο . Μου είχε εξηγήσει το που αλλά πανε 2 χρόνια και δεν θυμάμαι . Τώρα άντε βγάλε άκρη .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Θα την κανω και ισως τα πουμε παλι αυριο το απογευμα ή εαν τα καταφερω την Κυριακη στην συναντηση . ;) ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Στα διλιτρα η θερμοκρασια λαδιου ειναι μια χαρα γιατι εχει ψυγειο λαδιου.Τι να πουν τα 1.6 που δεν εχουν και φτανουν τους 140 στο σκισιμο.
Οσον αφορα την θεση του αισθητηρα μια χαρα ειναι,περνει μετρηση μεσα στο καρτερ και ειναι κοινος με τον αισθητηρα σταθμης.
Τωρα αν βλεπεις πχ 120 βαθμους ειναι φυσιολογικο.Η θερμοκρασια σε σχεση με διαφορες μαρκες λαδιων το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να το εξηγησω.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Καθε λαδι ειναι διαφορετικο και αντιδράει διαφορετικα αναλογα τις θερμοκραασιες .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2007, 22:12 
Άβαταρ μέλους
τελικα εγω που εχω το exclusive μπορω να βαλω το καντραν απο το 2λιτρο και να δουλευει το οργανακι της θερμοκρασιας??????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2007, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
antonios16v έγραψε:
Στα διλιτρα η θερμοκρασια λαδιου ειναι μια χαρα γιατι εχει ψυγειο λαδιου.Τι να πουν τα 1.6 που δεν εχουν και φτανουν τους 140 στο σκισιμο.
Οσον αφορα την θεση του αισθητηρα μια χαρα ειναι,περνει μετρηση μεσα στο καρτερ και ειναι κοινος με τον αισθητηρα σταθμης.
Τωρα αν βλεπεις πχ 120 βαθμους ειναι φυσιολογικο.Η θερμοκρασια σε σχεση με διαφορες μαρκες λαδιων το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να το εξηγησω.


Αυτά που έγραψα παραπάνω για το ότι είναι λάθος η θέση του αισθητήρα δεν είναι προσωπική γνώση αλλά έχω μεταφέρει τα λόγια τεχνικού διευθυντή συνεργείου Citroen ο οποίος μου είπε ότι ναι μεν είναι μέσα στο Κάρτερ αλλά δεν είναι στην ποιο σωστή θέση .Επιπλέον σιγά το ψυγείο λαδιού που έχει απλά παίρνει αέρα το Κάρτερ τίποτα περισσότερο εάν δεν κάνω λάθος .

Σχετικά με τους τύπους λαδιών η εξήγηση για εμένα είναι απλή και έχει να κάνει με της οικονομικές συμφωνίες που κάνουν κάθε φορά η εταιρίες και το τι κώλο λαδί παίρνουν . Εάν ρωτήσεις σε συνεργεία της Citroen για τα λαδιά που βάζουν τώρα όλοι οι μηχανικοί θα σου πουν ότι αυτό το λαδί συγκριτικά με το παλιό είναι χαλί μαύρο αλλά και μόνος το είδα διότι κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 7000 χιλιόμετρα και το Total ήταν τέλειος σπασμένο αφού απόρησε και ο λαδάς που δεν ήξερε τι λαδί είχα μέσα , με αυτά που βάζω τώρα και έχω καλύτερες θερμοκρασίες αλλά και βλέπεις την διάφορα όταν βγαίνει το λαδί .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποριες με θερμοκρασια λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Και για να επανελθω στη συζητηση ακομα και μετα απο τοσο καιρο (τωρα εχω Xsara και με καιει κι εμενα...) αληθεια μπορω να κανω κατι ετσι ωστε να μην τηγανιζεται το λαδι μετα απο "εμπνευσμενη" οδηγηση..?Οπως και να το κανουμε οταν βλεπεις το λαδι να χτυπαει 130αρια + σε πιανει ενα μικρο κατιτις...Η μονη λυση δηλαδη ειναι προσθετο ψυγειο λαδιου...?Παλι καλα που το ΖΧ δεν εχει αντιστοιχο οργανο καθως με αγχωνει η θερμοκρασια του λαδιου στην Xsara που ισα που την χα'ι'δευω, σκεψου τι θα βαραει το ΖΧακι που τρωει πραγματικο λιωσιμο...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποριες με θερμοκρασια λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2009, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
το ΖΧακι αν είναι σαν το BXακι το μοτερ του τότε δεν θα βλεπεις πάνω από 110-120 βαθμους στο σκίσιμο έχουν εναλλακτη νερου-λαδιου καθώς και μπεκιερα λαδιου για τα κυλινδροπίστονα για την ψύξη τους!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

θερμοκρασια κοκκινο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Katerina Pappa
Απαντήσεις: 24
Οργανο Θερμοκρασίας Λαδιού(μαμα)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: andymourtz
Απαντήσεις: 1
Περισσότερη ποσότητα λαδιού σε service
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: filippos83
Απαντήσεις: 14
Καταναλωση λαδιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: giannistef
Απαντήσεις: 43
Τρακάρισμα και απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Invisible
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ