Θα ήθελα την βοήθεια σας με ένα θέμα το οποίο είναι λίγο παλιό και πλέον έχω σταματήσει να ασχολούμαι ( μάλλον βρήκα λύση ) αλλά μιας και σας βρήκα λεω να ακούσω και της δικές σας γνώμες .
Από την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο στα χέρια μου είδα ότι έχει θερμοκρασία λαδιού ( 2.0 xsara ) και επειδή όσο περισσότερα όργανα έχει ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερο ασχολείσαι άρχισα και εγώ να παρατηρώ την θερμοκρασία λαδιού .
Αποτέλεσμα ; Το αυτοκίνητο όταν μένει πολύ πάνω από της 5000 στροφές ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού στα επίπεδα που βλέπεται στην φωτογραφία και λίγο παραπάνω έως την επόμενη γραμμούλα από εκεί που φαίνεται στην φωτογραφεία .
Παω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο και μου απαντούν ότι είναι φυσιολογικό μιας και έτσι λεει μέσα και το manual . Τους εξηγώ όμως ότι πρέπει να περάσει πολύ ώρα για να ξανά πέσει στα επίπεδα που ήταν πριν ( έχε και την αμφιβολία λόγο της μ@@ας λαδιού που βάζει η Citroen . Τελικά μετά από 2 αλλαγές λαδιού και μην έχοντας απάντηση που να ικανοποιεί παω στα ( δεν ξέρω εάν τα γράφω σωστά ) celenia και βλέπω μεγάλη διάφορα , δηλαδή : το αυτοκίνητο θέλει πολύ περισσότερη ώρα πάνω από της 5000 στροφές έτσι ώστε να ανεβάσει θερμοκρασία αλλά και όταν ανεβάσει με το που κατεβάσω χιλιόμετρα ή δεν έχω κανένα μπροστά μου η θερμοκρασία πέφτει άμεσα .
Τελικά για να καταλήξω και να σταματήσω να σας πρήζω όλα τα παραπάνω είναι φυσιολογικά ή ως συνήθως στα συνεργεία της Citroen δεν ασχολήθηκαν με το θέμα ή απλά έφταιγε το τελείως άθλιο λαδί που πλέον βάζει η Citroen .