Σελίδα 1 από 1

προβλημα με τιμονι.xsara 98. please help

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 01:04
από mixalis_navy
οταν ειναι σταματημενο το αμαξι και το στριψω αριστερα το τιμονι κολαει και με ζοριζει. αν βαλω δυναμη κανει ενα κλακ και ξεκολλαει. επισης αν κολλησει στα αριστερα και το κανω δεξια και παλι πισω ξεκολλαει.οταν κινουμαι δεν υπαρχει προβλημα. τα υγρα του υδραυλικου τα αλλαξα αλλα τιποτα. please help!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 01:12
από KarlBarks
ισως η αντλια να αφήνει χρόνους .

κάπου ειχε ακουστεί κάτι και για πεσμένη μπαταριά οτι βάρυνε το τιμόνι .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 10:58
από mixalis_navy
το σκεφτηκα ρε φιλε αυτο αλλα μαλλον δεν ειναι γιατι μου το κανει μονο στα αριστερα.στα δεξια καθολου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 13:38
από KarlBarks
ελα μου ντε .

εχουν κατι τεντωτηρες κατι λαστιχάκια πως τα λενε λες να κοπικε κανένα τετοι ο ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 14:19
από tolisd
Μου έκανε κάτι παρόμοιο δύο φορές πριν κανα μήνα. Αλλά μόνο όταν ξεκινούσα το πρωί με κρύο αμάξι. Εμένα κόλαγε προς τα δεξιά. Συγκεκριμένα για να βγώ από το πάρκιν πρέπει να περάσω ανάμεσα από δύο κολώνες ευθεία μπροστά μου και λίγο αριστερά. Έτσι στρίβω λίγο αριστερά το τιμόνι και μετά πρέπει να στρίψω δεξιά. Εκεί καθώς το τιμόνι έρχονταν στην ευθεία κόλαγε και δεν συνέχιζε να στρίβει (προς τα δεξιά), παρά μόνο αν έβαζα πολύ δύναμη. Δεν έκανε κλακ αλλά στιγμιαία ακουγόταν η αντλία όπως όταν είναι κομμένο τέρμα το τιμόνι και ζορίζεται.

Μου είπαν ότι κολάει η βαλβίδα του υδραυλικού.

Επίσης η Citroen είχε βγάλει οδηγία για απώλεια υποβοήθησης τιμονιού,για xsara όλων των τύπων, αλλά για νέο αυτοκίνητο. Οφειλόταν σε ακάθαρτο ρακόρ υψηλής πίεσης εξόδου της αντλίας και λυνόταν με καθαρισμό του ρακόρ.

Ααα... το δικό μου είναι xsara MKI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 17:07
από mixalis_navy
και τωρα τι λυση προτεινεις?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 18:11
από tolisd
Κοίτα καλύτερα να πας να το δούνε, δεν είμαι ο κατάλληλος να σου προτείνω κάτι. Για την βαλβίδα μου είπαν ότι συνήθως είναι αυτό και να πάω να το δούνε. (Μου το είπε ο υπεύθυνος συνεργείου σε αντιπροσωπεία σε άχετη φάση που είχα πάει για να δώ τι γίνεται με την παραγγελία του c4 που έχω κάνει. Ηταν στο χώρο της έκθεσης, μου τον σύστησαν, πιάσαμε την κουβέντα και τον ρώτησα).
Δεν ασχολήθηκα όμως γιατί 1ον δεν μου το έχει ξανακάνει και 2ον το αμάξι το βλέπει άλλο συνεργείο.
Το ανέφερα για να πάρεις μια ιδέα. Εξάλλου μπορεί να μην έχεις το ίδιο πρόβλημα. Στο κάνει συνέχεια;

φιλε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 18:34
από DARKSTARkk
εμενα μου τοκανει στο c2!ακριβως το ιδιο προβλιμα!σταματημενο το αυτοκινιτο
οταν στριβω το τιμονι αριστερα τριζει!οταν κινηται τιποτα!μια προχειρη διαγνωση σε συνεργειο ηταν οτι μαλλον το μοτερ τησ κρεμαγιερας ειναι ελλατωματικο! δεν ξερω για τα CSARA αν ειναι το ιδιο!μπορει να ειναι αυτο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μαρ 2008, 19:43
από mixalis_navy
δεν το κανει συνεχεια αλλα με ενοχλει και καπως.
βασικα φοβαμαι γιατι περναω κτεο και δεν ξερω αν το δουν και γινει καμια βλακεια. μου το ειπαν κατι φιλοι οτι μπορει να μου το κανουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 09:07
από B.M-SPORT
Καλημερα και καλο μηνα σε ολους,

γνωριζουμε αν η xsara mk1 εχει μεταβλητη υποβοηθηση;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 22:25
από PANOURAMIX
το mk1 δεν εχει μεταβλητη υποβοηθηση το προβλημα του φιλου μας μαλλον εχει να κανει με την τρομπα του υδραυλικα και την βαλβιδα πιεσεως που ειναι μεσα σε αυτην.