Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 23 Οκτ 2020, 07:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τι μοτερ να βαλω 1.6 16v saxo vts ή 1.6 16v xsara vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 15:40
Δημοσιεύσεις: 31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Εχω ενα xsara II 1.4 8v 2002 και θελω να αλλαξω το μοτερ ! ! ! hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2007, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
φιλε εχω εμπειρια και απο τα δυο μοτερ μιαs και ειμουν κατοχοs saxo vts και ειμαι κατοχοs xsara 1,6 16v.σαφεστατα το μοτερ του saxo είναι ζωηρότερο αλλά το θέμα ειναι σε τι κατασταση θα το βρειs.εγω θα τοποθετουσα απο xsara
16v σε συνδιασμό με ελευθερο φιλτρο στον παπα (οχι σκουπα,φιλτροχοάνη κ.λ.π δε δουλευουν καλα στο xsara),μια ελευθερη εξάτμιση και επαναπρογραμματισμο στον εγκεφαλο(ECU).το αποτελεσμα θα σε ικανοποιήσει
απόλυτα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ 2007, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Το μοτέρ του Xsara έχει περισσότερη ροπή από πιο χαμηλά κανοντας το αμάξι πιο εύχρηστο στην καθημερινότητα ενώ το μοτέρ του Saxo είναι πιο δυνατό ψηλά κανοντάς το αμάξι να επιταχυνει πιο γρήγορα στις υψηλές στροφές.Ενα + για το μοτέρ του Xsara είναι οτί έχει καλύτερη κεφαλή.

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: το saxo εχει 120 hp ενω το xsara 110 hp λεει τιποτα αυτο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 15:40
Δημοσιεύσεις: 31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ
δεν διαφωνω φιλε μου Στελιο κ Gez...αυτο που ξερω ειναι οτι οι εκεντροφοροι του saxo εχουν περισοτερο βυθισμα απο το xsara...περισοτερει βελτιωσει πιο μπορει να δεχτη;
αυτο που θελω να εχω αν γινετε κιολας, να εχω το xsara πανω απο 130ph γινετε!;
κ πιο μελοντικα turbo!
απο τιν εμπειρια σας τι λετε να κανω! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
με οτι σου προτεινα παραπανω θα φθασειs περι τα 125hp αν θελεις παραπανω
τοτε χρειαζεσαι εκεντροφορο μεγαλυτερης διαρκειας(θα εχεις μεγαλυτερη ιπποδυναμη στις υψηλες στροφες αλλα μικροτερη ροπη στισ χαμηλες στροφες
και ασταθεια στο ρελαντι)και ροηκη εξελιξη στο καπακινα πεσει η συμπιεση.
οσο για τουρμπισμα και τα δυο μοτερ το δεχονται αλλα θα χρειαστεις σφυρηλατα μπιελες -πιστονια ,εξτρα μπεκ και αγραφο εγκεφαλο να το οδηγει,
ιντερκουλερ κ.λ.π
εξαρταται ποσα χρηματα εισαι διατεθειμενος να διαθεσεις.
παντως προσωπικα πιστευω πως αν καποιος θελει πολλα παραπανω αλογα απο
αυτα που ηδη εχει καλυτερα να αποκτα καινουργιο μοντελο που να του καλυπτει τις απαιτησεις.ειναι φθηνοτερο συνολικα απο τη βελτιωση εχει το αβατζο της εγγυησης οτι και αν τυχει και γενικα οι μηχανολογοι της εταιρειας
εχουν και τη θεωρητικη καταρτηση και την τεχνογνωσια και σπαταλουν αρκετες ωρες σε δοκιμες πριν βγαλουν ενα μοντελο στην παραγωγη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Βαλε saxo αλλιως μην πεταξεις τα λ7 σου αδικα.Μπορεις να βρεις μοτερ σε καλη κατασταση :thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
SoCrazy έγραψε:
Βαλε saxo αλλιως μην πεταξεις τα λ7 σου αδικα.Μπορεις να βρεις μοτερ σε καλη κατασταση :thumbup

Ναι αλλά δεν το έχω δει καθόλου σε Xsara 2. Μήπως λόγω multiplex? hmmm

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κοιτα αν ησουν σερρες θα εδινες μια προσφορα στην ασφαλιστικη καπου στα 2000χιλιαρικα( κ πολλα εβαλα) κ θα επερνες το δικο μου!βγαζεις απο πανω του κινητηρα,σασμαν,χταποδι,καταλυτη,εγκεφαλο, πλεξουδες,ψηγεια φρενα,ζαντες, γενικα παιρνεις τα παντα απο πανω κ τα βαζεις στο δικο σου!
!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 21:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
μπορεις να βαλεις μοτερ απο saxo με τα ηλεκτρικα και την εισαγωγη απο το χσαρα για να μην υπαρχει προβλημα με τους εγκεφαλους,το αποτελεσμα ειναι φοβερο.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
PANOURAMIX έγραψε:
μπορεις να βαλεις μοτερ απο saxo με τα ηλεκτρικα και την εισαγωγη απο το χσαρα για να μην υπαρχει προβλημα με τους εγκεφαλους,το αποτελεσμα ειναι φοβερο.

Σωστος!!!!!!!!!!!! :thumbup :thumbup :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 15:40
Δημοσιεύσεις: 31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ
Για 2λιτρο λέει τίποτα; η να μην το σκέφτομαι! έχει πολλά έξοδα; Αξίζει;! hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αν αξιζει λεει......!Εδω εγω πηγα και το κανα στο ΖΧ αυτο....Πιστεψε με,αλλο αμαξι,αλλη κλασση.....Αλλα και πολλα €.... :s

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 15:40
Δημοσιεύσεις: 31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ
δηλαδή πόσα ευρώ θα χρειαστεί! μπορείς να με πληροφορήσεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αν ψηνεσαι για διλιτρο πρεπει να σκεφτεις σοβαρα το ενδεχομενο να δωσεις το δικο σου και να παρεις ενα μεταχειρισμενο....Μια η αλλη θα σου βγει και θα ειναι μανα.......Αλλιως να εχεις υπομονη.....

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Δεκ 2007, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
το αποτελεσμα ομως ειναι που μετραει........

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Χαρακτηριστικα Saxo style 1.1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Τι μπουζί να βάλω????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Ζάντες απο C4 Grand Picasso σε Xsara II 2004
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 5
Καρε xsara picasso?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ