Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 07:47 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Ιουν 2009, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Γεια σε ολους,
μετα απο αλλαγη ψυγειου Air Contition (τρυπιο) εχω μερικες φορες προβλημα στην λειτουργια του.Οταν εχει πολυ ζέστη εξω(και μεσα στην καμπίνα) αργει να κομπλάρει ο συμπιεστης.
Και ακομη οταν κομλαρει ενω εχει αποδοση καλη και πιανει την θερμοκρασια π.χ 22οC ξεκομπλαρει και αργει παλι να κομλαρει με αποτέλεσμα μεσα στην καμπινα να εχει ανεβει η θερμοκρασια πολυ!
Μηπως μπορει καποιος να βοηθησει ;
Ευχαριστω!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:12 
Άβαταρ μέλους
γεια σου vil.
εχω και γω προβληματα με το air contition (picaso 2001)τσεκαρα το freon και ηταν μισογεματο αφου το γεμισαμε ξανα, οταν εχει πολυ ζεστη δεν λειτουργει....
υποψιαζομαι τους αισθητηρες καμπινας-εξωτερικου?
παντος σε γαλικα forum λενε οτι ειναι ενα απο τα αρνητικα του picaso να μην δουλευει ο κλιματισμος σωστα οταν εχει ζεστη
και ειναι ακριβη η επισκευη του 800ευρω(στη γαλλια)
οποιος γνωριζει σχετικα ας μας πει και μας
ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παιδια το φρεον το ελεγξατε ή το συμπηρωσατε, και καλα κανατε φυσικα. Κανονικα καθε 2 χρονια θελει ελεγχο και αν χρειαστει, συμπηρωμα. :read :thumb :mrgreen :read :thumb :mrgreen

Λαδι βαλατε στο κυκλωμα :scratch :scratch , ή θα αναψει το κομπρεσερ χωρις λαδι :? :! :? :! :? :! :? :! :eek :eek
Μπορει να κολλαει απ' αυτο. Για δειτε το μηπως ειναι απο αυτο. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Ιούλ 2009, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Παιδια εχω κοιταξει τα παντα σε οτι αφορα φρεον, λαδι κομπρεσερ, (ο μαστορας που εβαλε φρεον εχει μηχανημα πολυ καλο που κανει μεχρι και ελεγχο διαρροών).
Εχω καταληξει σε δυο πραγματα:
α)αισθητηρας θερμοκρασιας καμπινας,ο οποίος ρυθμηζει την ταχύτητα του ανεμηστηρα και
β)αισθητηρας βαπορέτας ,ο οποίος αναλογα μετην επιλεγμένη θερμοκρασια κομπλάρει και ξεκομπλαρει το κομπρεσερ.
Μάλλον ειναι το δευτερο αφου η ταχυτητα του ανεμηστηρα αυξομειώνεται κανονικα αναλογα με την θερμοκρασια της καμπίνας.
Επισεις μια δοκιμή που εκανα ηταν να αποσυνδέσω τον αισθητίρα βαπορέτας απο τα καλώδια του την στιγμή που ήταν κομπαρισμένο το κομπρεσερ και σχεδόν αμέσως ξεκομπλάρισε το κομπρεσερ!
Το θέμα ειναι οτι δεν ξέρω ακόμη ποσο κοστίζει ο αισθητήρας βαπορέτας.
Αν ξερει κανείς ας βοηθήσει παιδιά γιατι η ζέστη αρχίζει να γίνεται ανυπόφορη!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2009, 00:44 
Άβαταρ μέλους
στειλε μου μια εικονα απο τον αισθητηρα της βαπορετας... να καταλαβω κ ισως μπορεσω να βοηθησω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιούλ 2009, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
vil έγραψε:
Παιδια εχω κοιταξει τα παντα σε οτι αφορα φρεον, λαδι κομπρεσερ, (ο μαστορας που εβαλε φρεον εχει μηχανημα πολυ καλο που κανει μεχρι και ελεγχο διαρροών).
Εχω καταληξει σε δυο πραγματα:
α)αισθητηρας θερμοκρασιας καμπινας,ο οποίος ρυθμηζει την ταχύτητα του ανεμηστηρα και
β)αισθητηρας βαπορέτας ,ο οποίος αναλογα μετην επιλεγμένη θερμοκρασια κομπλάρει και ξεκομπλαρει το κομπρεσερ.
Μάλλον ειναι το δευτερο αφου η ταχυτητα του ανεμηστηρα αυξομειώνεται κανονικα αναλογα με την θερμοκρασια της καμπίνας.
Επισεις μια δοκιμή που εκανα ηταν να αποσυνδέσω τον αισθητίρα βαπορέτας απο τα καλώδια του την στιγμή που ήταν κομπαρισμένο το κομπρεσερ και σχεδόν αμέσως ξεκομπλάρισε το κομπρεσερ!
Το θέμα ειναι οτι δεν ξέρω ακόμη ποσο κοστίζει ο αισθητήρας βαπορέτας.
Αν ξερει κανείς ας βοηθήσει παιδιά γιατι η ζέστη αρχίζει να γίνεται ανυπόφορη!!!


Βγαλε απο την φωλια του χωρις να τον αποσυνδεσης τον αισθητηρα βαπορετας και θα εισαι οκ.
Απλα το χειμωνα να εχεις το νου σου και να μην αφηνεις το AC (για ξεθωλωμα τζαμιων) πολυ ωρα γιατι πιανει παγο το στοιχειο.
Μην αλλαξεις αισθητηρα,Παλι το ιδιο θα σου κανει.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιούλ 2009, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
antonios σ'ευχαριστω,
θατο δοκιμασω το κολπακι και θα γραψω τα αποτελεσματα!
Παντος οσο το ψαχνω το θεμα βρισκο καινουργια πραγματα.Σε μια συζητηση που εκανα με εναν φιλο μηχανικο αυτοκινητων,ο οποιος στις αρχες του καλοκαιριου παρακολουθησε ενα σεμιναριο για air condition αυτοκινητων της VALEO,μου ειπε οτι το κομπρεσερ μπορει να ξεκομπλαρει απο υψηλη πιεση στο κυκλωμα,και η υψηλη πιεση να δημιουργειται λογο κακης λειτουργιας της "στραγγαλιστικης βαλβιδας" του κυκλωματος.Αυτη η βαλβιδα στα Xsara βρισκεται στο χωρο της μηχανης στο σημειο που τα σωληνακια του air condition μπαινουν μεσα στην καμπηνα!!!!
Δεν ξερω τη να πω!
Ειδωμεν!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με Air Contition
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Αύγ 2009, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Τελικα παιδια η λύση στο προβλημα μου ήταν πολύ απλή.Στο κυκλωμα του air condition ειχε πολύ φρέον,και αυτό γιατί το μηχάνημα με το οποιό ο μαστορας εβαλε φρέον δεν ειχε τα updates για το Xsara μετα το 2000.Για τα μοντελα πριν το 2000 το φρεον που πρεπει να εχει το κυκλωμα ειναι 975ml,ομως για μοντελα μετα το 2000 το φρεον που πρεπει να εχει το κυκλωμα ειναι μολις 600ml,και αυτο γιατι ειναι διαφορετικο το ψυγειο (δεν εχει χωριστα φιλτρο αφυγρασης,αλλα ειναι ενσοματωμενο στο ψυγειο),με αλλα λογια ειναι μικροτερο το ολο κυκλωμα.Το αποτελεσμα ηταν να αναπτυσεται μεγαλη πιεση στο κυκλωμα και ο εγκεφαλος να κοβει το κομπρεσερ απο υψηλη πιεση. Την λυση μου την εδωσε ενα συνεργειο το οποιο ασχοληται αποκλειστηκα με κλιματιστηκα αυτοκινητων και χωρις κοστος αφου με το μηχανημα εβγαλε 965 ml φρεον και εβαλε ξανα 600ml.
Τελος καλο ολα καλα!
Θελω παντος να ευχαριστησω ολους οσους ασχοληθικαν με το προβλημα μου και γενικα ολο το club!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: C4 DIESEL HDI
Απαντήσεις: 77
προβλημα με εμπρος υαλοκαθαριστηρες μκ1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: takzip1
Απαντήσεις: 3
Προβλημα βεντιλατερ a\c
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsarakias
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με την δέσμη των φώτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: temeteron1987
Απαντήσεις: 5
Προβλημα: Ασφαλειοθηκη/Μπαταρια/Φωτα/Υαλοκαθαριστηρες ;;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ