Σελίδα 1 από 1

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 13:48
από xsara vtr coupe-1.4
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ Κ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?ΚΟΣΤΟΣ?

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 14:11
από billaras
Απλα το πηγαινεις σε εναν μηχανικο που τον εμπιστευεσαι, βγαζεις καπακι-κεφαλη, αφαιρουνται ολα τα παρελκομενα της (εκκεντροφοροι, βαλβιδες, τσιμουχακια, τσιμουχακια βαλβιδων κτλ κτλ) την καθαριζεις εσωτερικα, πηγαινει για πλανισμα, καινουρια φλατζα, μονταρισμα, ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ στεγανωτικα-φλατζουλες-τσιμουχακια για να μην τα ξαναλυνεις αργοτερα, δεσιμο, καινουρια λαδια μηχανης και αντιπηκτικο στο ψυγειο, καθαρισμα κυκλωματος ψυξης (αφου εχει μεσα απομειναρια απο τα λαδια, ενα πραγμα μπεζ σαν μαγιονεζα.......) και πρεπει μετα απο καμια 1000-2000 χιλιομετρα ξανα αλλαγη λαδια μηχανης και νερα, για να ειναι πεντακαθαρα, αφου ολο και κατι θα εχει μεινει. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Υπολογισε 150-250 περιπου ευρω, αναλογα με το τι θα χρειαστει απο εργασια και υλικα. Γενικα δεν ειναι ακριβα τα "ανταλλακτικα" (υλικα). Ουτε το 1/3 - 1/4 του ολικου κοστους δεν εχουν.......

Βρηκες την αιτια που σου εκαψε φλατζα????? Θερμοστατης? Βαλβιδα βεντιλατερ? Το ιδιο το Βεντιλατερ? Καμμενη ασφαλεια? Κολλημενο εγκεφαλακι βεντιλατερ? Ρελες βεντιλατερ? :scratch :scratch :scratch :scratch

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 21:58
από zx lover
Σωστος ο Billaras αλλα θα σου προτεινα να αλλαξεις και το ψυγειο μαζι με ολα αυτα...Καμια φορα ψιλοφραζουν απο την ''μαγιονεζα'' που μενει μεσα οσο καλο καθαρισμα κι αν κανεις και παιζει να τσιμπαει λιγο θερμοκρασια μετα...Δεν ειναι η πιο φτηνη λυση αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο! Και οπως ειπε και ο Billaras ψαξε και βρες τον λογο που το ξεκινησε ολο αυτο! Κλασσικο θεμα σε ολα τα ΤU!

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 22:24
από NEKTARIOS C5
xsara vtr coupe-1.4 έγραψε:
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ Κ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ.ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?ΚΟΣΤΟΣ?

Στα ποσα χιλιομετρα σου το εκανε;;

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 23:55
από billaras
NEKTARIOS C5 έγραψε:
.....................Στα ποσα χιλιομετρα σου το εκανε;;


Α ναι, αυτο ηθελα να το ρωτησω και εγω.... :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen ...το εχω απορια...... :scratch :scratch :scratch :scratch

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 10:05
από xsara vtr coupe-1.4
ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΟ ΚΙΝΗΣΩ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΨΩΡΙΑΣΕ Η ΦΛΑΝΤΖΑ ΑΠΟ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ.(130.000.ΚΜ}.ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΦΛΑΤΖΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΩΡΑ ΕΧΑΣΕ ΡΟΠΗ-Κ-ΚΑΥΣΗΜΑ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ.ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 10:17
από zxpanos
θα σε παρακαλουσα να γραφεις με μικρα γιατι ετσι φενετε οτι φωναζεις.οτι σου ειπαν εινε σωστο εκτος του κοστους οκ εινε φθηνα αλα οχι και τσαμπα ψηγειο να αλαξεις και να αλαξεις και τις βιδες τις κυλινδροκεφαλης γιατι αλιως θα ξαναλινεις δεν εινε κατι περιεργο ουτε προτοτηπο σημβενει σε ολα τα tu εινε κατι σαν φησιολογικη φθορα ηπολογισε αλαγη ιμαντα εκκεντροφορου και ρολεμαν ψηγειο αντλια νερου θερμοστατη βαλβιδα βεντηλατερ φλατζα καυσεος τσιμουχακι εκκεντροφορυ εισαγωγης τσιμουχακια βαλβιδων πλανισμα και φρεζαρισμα βαλβιδων γιατι εχεις πολα χλμ και εινε τζετ!κοστος περιπου 600 ευρεος νομιζω,αν γινεις και club member εχεις και αρκετα μεγαλες εκπτωσεις σε σηνεργεια και ανταλακτικα απο σηνεργατες μας

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 10:21
από billaras
zxpanos έγραψε:
θα σε παρακαλουσα να γραφεις με μικρα γιατι ετσι φενετε οτι φωναζεις.οτι σου ειπαν εινε σωστο εκτος του κοστους οκ εινε φθηνα αλα οχι και τσαμπα ψηγειο να αλαξεις και να αλαξεις και τις βιδες τις κυλινδροκεφαλης γιατι αλιως θα ξαναλινεις δεν εινε κατι περιεργο ουτε προτοτηπο σημβενει σε ολα τα tu εινε κατι σαν φησιολογικη φθορα ηπολογισε αλαγη ιμαντα εκκεντροφορου και ρολεμαν ψηγειο αντλια νερου θερμοστατη βαλβιδα βεντηλατερ φλατζα καυσεος τσιμουχακι εκκεντροφορυ εισαγωγης τσιμουχακια βαλβιδων πλανισμα και φρεζαρισμα βαλβιδων γιατι εχεις πολα χλμ και εινε τζετ!κοστος περιπου 600 ευρεος νομιζω,αν γινεις και club member εχεις και αρκετα μεγαλες εκπτωσεις σε σηνεργεια και ανταλακτικα απο σηνεργατες μας


:agree :agree :thumb :thumb

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:12
από as002
γεια χαρα σε ολους, νεος στο φορουμ.
xsara I, 1.6 coupe, 1998b, 90 ψωροαλογα νομιζω...

το εχω αγορασει το 2004 αυγουστο, 5000 ευρω, ψιλορημαγμενο

ουτε σερβις ηξερα, ουτε εγγυηση, ουτε τιποτα .......

μεχρι στιγμης περα απο τα νορμαλ, δεν εχει βγαλει τπτ περιεργο.

Το Μάιο, στα 192.000 αλλαξα φλαντζα κεφαλής.

Τα προβλήματα ξεκινησαν απο το Μαρτιο. Δεν ανέβαζε θερμοκρασια. πάνω από 60-65 βαθμους με τιποτα.

Παω στον μηχανικο μου (σιτροενακιας) μου λεει μην ανησυχεις ολα καλα. Εν τω μεταξυ τις μερες που ειχε πολυ κρυο, οταν το εβαζα μπρος το πρωι εκανε εναν θορυβο σαν να το κοπανας με σφυρι.

Παω σε δεύτερο μηχανικο (οχι σιτροενακιας), του εξηγω και μου αλλαζει θερμοστατη. Αποτελεσμα μηδεν.

Πάω σε τρίτο (ουτε αυτος σιτροενακιας), του εξηγώ και μου αλλαζει φουσκα. Από 60-65 που ήταν μέγιστο, πέον δεν κατεβαινει με τιποτα απο τα 100. Ο θορυβος σταματαει.

Εν τω μεταξυ στις ανηφορες η θερμοκρασια 100 χαλαρα και οσο περναει ο καιρος (αρχες Μαϊου) χτυπαει και 120, σε κανενα μποτιλιαρισμα. οπως ειναι φυσικο το ψυγειο σιγα σιγα ψιλοαδειαζει.

παω σε τεταρτο μηχανικο (2ος σιτροενακιας στη γειτονια) ο οποίος με στελνει σε εναν ηλεκτρολογο παραδιπλα, επισης σιτροενακιας. Με την ευκαιρια του λεω να μου κανει σερβις το AC, ειχα τρια χρονια, και να μου απενεργοποιησει τους αερόσακους (ειχε σκασει ο του συνοδηγου απο μονος του, με το συνοδηγο μεσα).
Του εξηγω επισης για την θερμοκρασια, βλεπει το ψυγειο μισοαδειο, το γεμιζει, αυτο ειναι λεει με υφος, και μαλλον ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας θερμοκασιας (οτι δλδ η θερμοκρασια ειναι 90 και αυτο δειχνει 120.....)...ολα καλα μου λεει.......εφυγες. Του ξαναεξηγω εγω, χαμπαρι αυτός. Φευγω.

Εν τω μεταξυ, δυο μερες μετα, περιπου μεσα Μαΐου, ανεβαινω τον περιφερειακο από καλοχωρι, ειμαι περιπου στο νοσοκομειο Παπαγεωργιου, με θερμοκρασια 120+++++, καργα μποτιλιαρισμα, ληγμενη οδικη βοηθεια και βριζω τον ηλεκτρολογο. Τελικα δεν εμεινα.........., καταφερα εφτασα στον μηχανικο, του λεω ποσο μακακας ειναι ο ηλεκτρολογος που με εστειλες κλπ. ανοιγει το ψυγειο, το νερο καφεμαυρο, ψιλιπηχτο, και λιγδιασμενο.

Μου λεει φλαντζα κεφαλης θελει.
Πόσο ρωταω?
150 εγω, 120 ρεκτιφιε, 120 ανταλλακτικα, σουμα 390.
Θα στρωσει το αμαξι 100% ρωταω?
1000% μην ανησυχεις. φερτο δευτερα πρωι μου λεει (ηταν παρασκευη). εν τω μεταξυ βγαζει εντελως τον θερμοστατη.


Δευτερα 08:00 το παω στο μαστορα. Τριτη 15:30 παω να παραλάβω. Ενταξει μου λεει αλλα παλι ανεβαζει θερμοκρασια άμα ζοριστεί, στο 105 (γραμμη αναμεσα 90-120).Παμε επιτοπου στον ηλεκτρολογο (το μακακα) το ξαναβλεπει, εχει πειστει πλεον οτι ο αισθητηρας θερμοκρασια δουλευει κανονικα, σκυβει απο κατω και αλλαζει το μπιτρολ (ή καπως ετσι το ειπε, απο οτι καταλαβα ειναι αυτο που ανοιγοκλεινει τα βεντιλατερ του ψυγειου). Δεν ανοιγε την δευτερη σκαλα λεει πάλι με υφος... του δινω εικοσι ευρω (εβαλε μεταχειρισμενο) και παω με τον μηχανικο για δοκιμη.

Υπάρχει βελτίωση σαφώς αλλά όχι όπως πρωτα. δλδ. 90 βαθμούς σταθερα και μονο σε στροφες του κερατά (παλιος δρομος Γιάννενα - Ηγουμενιτσα, με σαράντα κελσίου, και φουλ AC πήγαινε στο 93).

Τώρα ανεβαίνει μόνο σε μποτιλιάρισμα περ. 100 αλλά μετά αμεσως πάει 90.
Εθνική με 150 χλμ πάει 96-97

Σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση και πάνω από 4-5 χλμ μήκος, υπάρχει ακόμη πρόβλημα, δεν ανεβαίνει πάνω από 102-103 αλλά μέχρι να πιάσω ευθεία ή να χαμηλώσω το AC δεν κατεβαίνει. Επίσης το νερό στο ψυγείο δεν κατεβαίνει.



Οποιος δεν βαρέθηκε να το διαβάσει όλο και έχει άποψη περί του θέματος (να κατεβάσουμε την ρημάδα την θερμοκρασία στα κανονικά) ας πει μία γνώμη

thnx.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:41
από billaras
Αγορι απλα εμπλεξες με μλκες μηχανικαρες, που τελικα δεν ειχαν ιδεα και την περισσοτερη δουλεια που σου προσφεραν ειναι να σε ταλαιπορουν.......... :confused :confused :sad :sad

Στην 2η σκαλα μπορει να μην μπαινει απο ρελαι (relay), γιατι εχει 2-3 που ελεγχουν το ανοιγοκλεισιμο των ταχυτητων. Το Bitron ειναι το "εγκεφαλακι" των βεντιλατερ (δλδ μια ηλεκτρονικη πλακετα) η οποια ελεγχει τις ταχυτητες και το ποτε πρεπει να μπει καθεμια (90-100 η 1η και 100+ η 2η) και ελεγχει και τις ταχυτητες και το ανοιγοκλεισιμο τους κατα την λειτουργια του AC. Ψαξε το και σε αλλους, μηπως και πετυχεις τον καταλληλο.....

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 08:07
από xsara vtr coupe-1.4
σωστος ο παιχτης ετσι ειναι....posting.php?mode=reply&f=57&t=6003&sid=71531d604c5b86a990e92f74b6598568#

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΛΑΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2009, 08:17
από xsara vtr coupe-1.4
μαστορα αλλαξα φλατζα ψυγειο ολα κομπλε 350.ευρω αλλα δεν φωρτονει αμεσως απο πριν σαν να το κραταει κατι γιατι ??