Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:41 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 20:08 
Άβαταρ μέλους
έχω χρόνια πρόβλημα στροφών κινητήρα στο ρελαντί.
στην εκκίνηση άσχετα εάν είναι κρύα η μηχανή η ζεστή, σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, οι στροφές είναι 800 περίπου.
επανέρχομαι στο θέμα διότι δεν έχει δοθεί λύσει στο πρόβλημα από Citroen
η πρόταση από τεχνικούς για διόρθωση του προβλήματος είναι ότι αρχίζουμε να αλλάζουμε εξαρτήματα και όπου κάτσει.
μήπως έχει αντιμετώπιση κάποιος σχετικό πρόβλημα ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
βαλβιδα ψυχρης εκινησης

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
PANOURAMIX έγραψε:
βαλβιδα ψυχρης εκινησης


Πολυ πιθανο. Νομιζω οτι ειναι πανω στην γωνια του θερμοστατη, εκει που κανει 90 μοιρες ο σωληνας του νερου που παει για το ψυγειο.

Πηγαινε το σε εναν ηλεκτρολογο να στο βαλει πανω στο μηχανημα για τον εγκεφαλο (π.χ. ενα PC), και δες τι θερμοκρασια διαβαζει η βαλβιδα ψυχρης εκκινησης. Αν διαβαζει παρα πολυ κρυο (π.χ. αν αφαιρεσεις την φυσα της βαλβιδας, ο εγκεφαλος βλεπει κατι σαν safe-mode για να παραμεινει σε λειτουργια του μοτερ και δειχνει -18oC αν θυμαμαι καλα) τοτε ανεβαζει ψηλα το ρελαντι. Αν διαβαζει "ζεστο νερο" οταν βαζεις μπροστα και ειναι κρυο το αυτοκινητο, μπορει να δυσκολευτει αν παρει μπροστα.

Γενικα δειτε τι βλεπει ο εγγεφαλος. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Βαλβιδα ψυχρης και μοτερακι ρελαντι...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2009, 16:15
Δημοσιεύσεις: 59
Εικόνες: 0
φιλε συντηρηση στο μοτερακη ρελαντι σε ηλεκτρολογο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 17:49 
Άβαταρ μέλους
μήπως ξέρης κανείς που βρίσκετε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης
αυτή που αναφέρθηκε (billaras ) είναι για μέτρηση θερμοκρασίας και για βεντηλατέρ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
vagelis έγραψε:
μήπως ξέρης κανείς που βρίσκετε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης
αυτή που αναφέρθηκε (billaras ) είναι για μέτρηση θερμοκρασίας και για βεντηλατέρ


ΟΙ βαλβιδες ψυχρης εκκινησης εχουν καταργηθει εδω και χρονια.
Αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου λεγετε και βρισκετε κοντα στον θερμοστατη
(μπλε φισακι).
Απο εκει ο εγκεφαλος βλεπει την θερμοκρασια νερου και ελενχει στροφες κινητηρα, μειγματα,ενδεικτικο οργανο,βεντιλατερ.
Επισης αυτο το μοτερ δεν εχει μοτερακι ρελαντι αλλα σερβοκινητηρα κινησης της πεταλουδας.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 09:49 
Άβαταρ μέλους
άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα του antonios16v
ο αισθητήρας με το μπλε φισάκι (Θέρμο-αντίσταση) τα κάνει όλα....
οκ τον αλλάζω έτσι και αλλιώς και τα ξαναλέμε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2015, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Φεβ 2015, 15:23
Δημοσιεύσεις: 21
Εικόνες: 0
εμενα εχει προβλημα στο ρελαντι αυξομειωνεται ειδικα οταν ζεσταθει πολυ το αμαξι..........και το κανει πιο εμφανες στο υγραεριο και λιγοτερο στην βεντζινη.....να θελω και γω βαλβιδα ψυχρης......citroen c4 1400 εχω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2015, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Chris10kom έγραψε:
εμενα εχει προβλημα στο ρελαντι αυξομειωνεται ειδικα οταν ζεσταθει πολυ το αμαξι..........και το κανει πιο εμφανες στο υγραεριο και λιγοτερο στην βεντζινη.....να θελω και γω βαλβιδα ψυχρης......citroen c4 1400 εχω


Γιατι δεν κάνεις έναν προσεκτικό καθαρισμό της πεταλούδας στο χέρι, μετά προσαρμογή με το Lexia και βλέπεις....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2015, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
το ρελαντι στην βενζινα και μονο οταν δουλευεις βενζινα ειναι σταθερο?
1.αν ναι πρεπει απο εκει να ξεκινησεις διοτι το παραμικρο σκαμπανεβασμα στροφων επηρεαζει στο 10παλσιο το αεριο
2.αν στην βενζινα δουλευει ενατξει τοτε μαλλον θα πρεπει να ξανακοιταξεις πιθανον την τοποθετηση στα τσουτσουνια στην εισαγωγη.....
Chris10kom το συγκεκριμενο τοπικ ειναι για xsara......για ρριξε μια ματια στα τοπικ για C4

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2015, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Chris10kom έγραψε:
εμενα εχει προβλημα στο ρελαντι αυξομειωνεται ειδικα οταν ζεσταθει πολυ το αμαξι..........και το κανει πιο εμφανες στο υγραεριο και λιγοτερο στην βεντζινη.....να θελω και γω βαλβιδα ψυχρης......citroen c4 1400 εχω


Tο ότι εμφάνισε αυτό το θέμα το αμάξι "κάποιου", με γενιά τεχνολογίας που δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το δικό σου αυτοκίνητο......μήπως έχει σχέση;

Εσύ ΔΕΝ έχεις βαλβίδα ξεχωριστή που διαβάζει το όργανο, ξεχωριστή για τα βεντιλατέρ και ξεχωριστή για τον εγκέφαλο.
Μία μόνο και τα κάνει όλα.

Το ίδιο πρόβλημα που έχει ένα αμάξι 10 χρονών διαφορά με το δικό σου, μπορεί να μην έχει καμία σχέση....
Εσύ παίρνεις το ίδιο φάρμακο και βήχεις, που πήρε οποιοσδήποτε άλλος που έβηχε; :rtfm

Η αυξομείωση των στροφών σου ίσως είναι αποό την ηλεκτρική πεταλούδα του γκαζιού, ίσως εκτός από καθάρισμα θέλει και προγραμματισμό, ίσως και ένα καθάρισμα και ο map sensor. Και μετά βλέπεις. Μπορεί να φτάιει ακόμα και η χαμηλή τάση της μπαταρίας, αν είναι αρκετά παλιά...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Φεβ 2015, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Φεβ 2015, 15:23
Δημοσιεύσεις: 21
Εικόνες: 0
δλδ καθαρισμο πεταλουδας χρειαζομαι........το θεμα ειναι οτι αν δεν ειχα υγραεριο δεν θα ειχα καταλαβει καν στην βεντζινα αυτο το προβλημα διοτι ειναι απειροελαχιστο......παντως το αμαξι απο οταν εβαλα υγραεριο εκαψε φλατζα μηχανης τρομπα νερου και θερμοστατη....το θεμα με μενα ειναι οτι εχω παει σε 3 μαστορους και κανενας δεν βρισκει που ειναι το προβλημα.......ο μαστορας που παω για σερβις με στελνει σε αυτον που μ βαλε υγραεριο και αντιστροφα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 01:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Chris10kom ti σχεση εχει η φλαντζα μηχανης τρομπα νερου και θερμοστατης με το υγραεριο?
είναι σαν να μου λες ότι εβαλες 100αρα βενζινα racing και σε επιασε λαστιχο.....
σου αναφερω λοιπον τα εξης και σου επαναλαμβάνω καποια ετσι ώστε να λυσεις το πρόβλημα σου:
πρόβλημα στροφων στην βενζινα = 10πλασιο πιο αισθητο στο υγραεριο...αρα λυνεις στο πρόβλημα στροφων που εχεις στην βενζινα...εφόσον εισε οκ από εκει μετα κοιτας το πρόβλημα στο αεριο που μπορει να προερχετε;
1.απο μεγαλα μπεκ...
2.πλουσιο μιγμα στο ρελαντί...
3.λανθασμενη τοποθετηση ακροφυσιων στην πολλαλπλη εισαγωγης
4.μεγαλη αποσταση στα σωληνάκια από τα ακροφυσια μεχρι τις ηλεκτροβανες του αεριου η τα μπεκ υγραερίου τυπου βενζίνας
5.μεγαλη θερμοκρασια αεριου που ξεπερναει τους 60-65 βαθμούς όταν η θερμοκρασια του πνευμονα πιανει τους 75+ βαθμούς αρα κινηση μεσα στην πολη που σημαινει ότι πιθανον η ληψη νερου στον πνευμονα δεν εχει γινει σωστα....
6. και τελος δεν εχει γινει σωστη δουλεια κατά την επισκευή όταν εκαψες φλαντζα....
κανε για αρχη αρχικοποιση πεταλούδας κλπ κλπ και μετα δες τα υπολοιπα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στροφές Κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Έτσι όπως τα λές πρέπει να ξανακάνει την εγκατάσταση απο την αρχή χα χα :D

Να πω όμως οτι έχεις δίκιο και πρέπει να τα κοιτάξει όλα αυτά

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Τρέμουλο σε χαμηλές στροφές κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: giorgosxsara
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ