Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 20:52 
Άβαταρ μέλους
xara 1600 exclusive
αγορά 2000 και έως σήμερα 45.000χιλ.

1. από τις πρώτες μέρες θόρυβος κατά διαστήματα κάτω από το ταμπλό.
πιθανός μοτέρ κλαπέτου αέρα , ακόμα έτσι το έχω.
2. εκφόρτιση μπαταρίας εάν ήταν σε ακινησία πάνω από 4 ημέρες.
διαρροή συναγερμού, μετά από 3 αλλαγές μπαταρίας το εντόπισα μόνος μου και
αποσύνδεσα συναγερμό.
3. εξάτμιση αλλαγή στα 5 χρόνια
4. χρώμα , δράμα, ευαίσθητο στις κουτουλιές.
5. μηχανισμός τζαμιού παραθύρου οδηγού, στα 5 χρόνια τα έπαιξε
προσωπική επισκευή και βλέπουμε.
6. εξωτερικό χερούλι πόρτας οδηγού, κάποια στιγμή μου έμεινε στο χέρι.
προσωπική επισκευή και βλέπουμε.
7. χρόνιο πρόβλημα στροφών στο ρελαντί
το ψάχνω και λύσει δεν βρίσκω.
8. τελευταία έχω πρόβλημα νερού ψύξης μηχανής, κάπου είχε διαρροή.
το ψάχνω ( εκκίνηση βεντηλατέρ ψυγείου στους 96 βαθμούς το βρίσκω υπερβολικό)
9. ρετάρισμα στις χαμηλές στροφές, και θόρυβος από πιράκια.
είδα σχετική βελτίωση με σουπερ αμόλυβδη, και βλέπουμε.
10. υποστήριξη συνεργείου αντιπροσωπίας, τεχνική κατάρτιση,
με άριστα το 10 βαθμολογώ 5


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Αύγ 2009, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για τα ρεταρισματα, την απωλεια νερου, το ανεβασμα της θερμοκρασιας λειτουργιας στους 96, ενω πρεπει στους 89 :! :! , πειρακια κτλ, μηπως εχει καψει φλατζα????

Εχεις αλλαξει ποτε νερα στο κυκλωμα ψυξης???? Παιζουν πολυ σημαντικο ρολο, ακομα και στην λειτουργια των αιοσθητηρων θερμοκρασιας, την θερμοκρασια που ανοιγει το βεντιλατερ, τα πειρακια (ισως λογω υψηλής θερμοκρασιας λειτουργιας :thumb ), και την βαλβιδα ψυχρης εκκινησης. Δες αν εχουν αλλαξει χρωμα (συνηθως αποκτουν και ασχημη οσμη, αν ειναι παλια.....)

Οσο για τα παιχνιδια στο ρελαντι, στα εκανε απο την αρχη, ή οταν εφτασε κοντα στα 20000 χιλιομετρα??? Δες σε τι κατασταση καθαριοτητας ειναι η πεταλουδα γκαζιου σου, και το μοτερακι του ρελαντι που ειναι πανω σε αυτην. Ρεταρισματα και κομπιασματα, πειρακια, αυξηση καταναλωσης κτλ ειναι και απο αυτο. :thumb :thumb

Βαλε χερι και εσυ, μην περιμενεις μονο τους μηχανικους. Οι περισσοτεροι βαριουνται :jaw :jaw :angry :angry

Ή αλλαξε συνεργειο :thumb :thumb . Πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο ή σε ενα καλο συνεργειο της γειτονιας. :thumb :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
vagelis έγραψε:
4. χρώμα , δράμα, ευαίσθητο στις κουτουλιές.

Παλευεις με το αμαξι και του σκας κουτουλιες...? :lol

Μαλλον κουτσουλιες εννοεις κι εχεις δικιο αν δεν το κερωνεις κανα 2 φορες το χρονο τα περιττωματα αφηνουν σημαδια...Τωρα για την θερμοκρασια και την απωλεια παραφλου εχω μια ασχημη υποψια...Κοιτα μηπως χανει απο την αντλια και εισαι για αλλαγη...Που σημαινει οτι αναγκαστικα θα αλλαξεις και τον ιμαντα κτλ και πας στην 500αρα ανετα...Αλλιως κοιτα για φλαντζα ,θα το καταλαβεις απο την ''μαγιονεζα" που πιανει το δοχειο του ψυγειου ή αν βλεπεις να ανεβαζει μπουρμπουλιθρες το παραφλου σου με το μοτερ σε λειτουργια...Οσο για τον γρυλλο του παραθυρου σε νιωθω...Κλασσικη μαλακια ολων των Xsara ! Κι ο δικος μου για αλλαγη ειναι! Καλο κουραγιο, μαλλον εχεις πεσει σε monday car...Και τις Δευτερες οι Γαλλοι ειναι δραμα,δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους! :lol

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:08 
Άβαταρ μέλους
billaras λες 86 βαθμούς εκκίνηση βεντηλατέρ από που το συμπεραίνεις ?
η εκκίνηση βεντηλατέρ είναι 96 βαθμούς σύμφωνα με την εταιρία και τα διαγνωστικά τους.
άσχετα που το βρίσκω υπερβολικό και προχώρησα σε σχετική βελτίωση
viewtopic.php?f=63&t=6127


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασικα ποιο μοτερ εχεις???? Το 1,6 8v ή 16V????
Για το 1,6 8v ειναι στους 88-89oC. Για το 1,6 16ν δεν θυμαμαι, θα ρωτησω.

Παντως νομιζω οτι 96 οC ειναι υπερβολικα μεγαλη θερμοκρασια, και το κυκλωμα ψυξης και ταλαιπορειται απο αυτην (και οτι αλλο ειναι κοντα ή ερχεται σε επαφη) και αποκτα και πολυ μεγαλη πιεση στο νερο (λογω των πολλων ατμων που παραγονται), γι αυτο η ταπα του ψυγειου εχει μεγαλη πιεση για ανοιγμα αναγκης.

Οταν λες στα διαγνωστικα, τι εννοεις???? Η εταιρια δινει αυτην την θερμοκρασια για εκκινηση, ή αυτην δινει ο εγκεφαλος στο διαγνωστικο, την ωρα που ανοιγουν τα βεντιλατερ????

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 20:26 
Άβαταρ μέλους
citroen xsara exclusive 1600cc 5/πορτο 16v
αυτή τη θερμοκρασία έχει ως αποδεκτή το διαγνωστικό σύστημα της citroen
σε οτιδήποτε απόκλιση βγάζει βλάβη, άλλωστε μου το υπε και ο (αρχιμάστορας)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2009, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
billaras έγραψε:
Βασικα ποιο μοτερ εχεις???? Το 1,6 8v ή 16V????
Για το 1,6 8v ειναι στους 88-89oC. Για το 1,6 16ν δεν θυμαμαι, θα ρωτησω.

Παντως νομιζω οτι 96 οC ειναι υπερβολικα μεγαλη θερμοκρασια, και το κυκλωμα ψυξης και ταλαιπορειται απο αυτην (και οτι αλλο ειναι κοντα ή ερχεται σε επαφη) και αποκτα και πολυ μεγαλη πιεση στο νερο (λογω των πολλων ατμων που παραγονται), γι αυτο η ταπα του ψυγειου εχει μεγαλη πιεση για ανοιγμα αναγκης.

Οταν λες στα διαγνωστικα, τι εννοεις???? Η εταιρια δινει αυτην την θερμοκρασια για εκκινηση, ή αυτην δινει ο εγκεφαλος στο διαγνωστικο, την ωρα που ανοιγουν τα βεντιλατερ????


89 βαθμους εχουν θερμοστατη σχεδον ολα τα citroen.Οποτε ειναι αδυνατον να ξεκιναει
το βετιλατερ στος 89.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Αύγ 2009, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εμενα στο Xantia εχει θερμοστατη στους 89oC και ανοιγει βεντιλατερ (με βαση την ενδειξη του οργανου του πινακα) στους 90oC.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Σεπ 2009, 19:18 
Άβαταρ μέλους
για όσους ψάχνονται .....
κάποιες διευθύνσεις με τεχνικές πληροφορίες, και σχέδια για Citroen

http://www.persiantuning.net/fileupload ... 436712.pdf
http://www.scribd.com/doc/18690590/Pres ... Citroen-EN
http://www.scribd.com/doc/12108028/BOSCHM744ME744EOBD
http://www.scribd.com/doc/6338026/AL4-Transmission
http://www.scribd.com/doc/2602841/Xsara ... Principles


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2010, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πολύ ωραία τα link που παραθέτεις συνάδελφε, και μόλις διάβασα εκείνο που γράφει για
τη λειτουργεία της ECU στα συστήματα ΜΕ 7.4.4 κλπ.
θα'θελα να ρωτήσω όμως εμείς με τα Ξαρά 1,6 16V exclusive έχουμε κάποιο απ' αυτά τα συστήματα?
Εγώ υποψιάζομαι πως τα μοτέρ αυτά έχουν περισσότερο σχέση με το ΜΕ 7.4.4.
Ξέρει κανείς να μας πει?

Επίσης, κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα.
Ο κινητήρας δουλεύει σταθερά στους 95 βαθμούς στο τωρινό το Ξαρά που έχω
που είναι 1,6 16V exclusive του 02, ενώ σε άλλο Ξαρά, επίσης exclusive 1.6 16V του 03 που είχα οδηγήσει για αρκετό καιρό
η θερμοκρασία θυμάμαι πολύ καλά πως δεν ξεπερνούσε ποτε μα ποτέ ττη γραμμή των 90 βαθμών
και μάλιστα θυμάμαι πως ήταν μονίμως λίγο πιο κάτω απο τους 90, υπό οποιεσδήπτε συνθήκες χειμώνα - καλοκαίρι.
Εμένα δε χάνει νερά, δεν έχω διαρροές πουθενά (απ'όσο μπορεσα να δω κι εγώ και ο μηχανικός)
και το φουρφούρι παίρνει μπρος στους 95 βαθμούς, δουλεύει για ένα - δυο δευτερόλεπτα στο χαμηλό
και μετά για καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα στο δυνατό κι αυτό ειν'όλο, και η θερμοκρασία δε πεφτει κάτω απο τους 95.
Ο ανεμιστήρας δηλαδή δουλεύει συνολικά περι τα 15 - 20 δευτερολεπτα και μόνο όταν η θερμοκρασία φτάσει στους 95 βαθμούς.
Είναι φυσιολογικό αυτό? δε με αρέσει καθόλου. Θα το πάω φυσικά για ένα καθάρισμα
αλλά μπας και πρέπει να κοιτάξει ο μάστορας και το βεντιλατέρ?

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2010, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Μην τρελενεστε ωρε,τη 93 τη 95.

α)Τα οργανα των αυτοκινητων δεν ειναι εργαστηριακα.
β)Ολα τα καινουργια αμαξια δουλευουν ψηλα (οπελ αστρα Η 100 βαθμους)
γ)Σημασια εχει που δουλευει το βεντιλατερ.
δ)Για αυτο το λογω παρα πολλα νεα αυτοκινητα δεν εχουν δεικτη θερμορασιας.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιαν 2010, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
εμ εδώ σε θέλω μάστορα....εγώ θυμάμαι πολύ καλά ως δεν περνούσε ποτέ τη γραμμούλα των 90.

Α 'ξήγα το μου αυτό....

καλά....ένα καθάρισμα το κύκλωμα θα γίνει όπωσδήποτε....και βλέπουμε.

:scratch :scratch :scratch

Α....για το μοτερ ξέρει κανεις να μας πει ποια έκδοση είναι?
Το "ΜΕ 7.4.4" ή το "Μ 7.4.4"??

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιαν 2010, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
χχχχμμμμ.....μετά απο μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησα πως δεν έχω ντίζα για το γκάζι αλλά
αντιθέτως στο σημειο της πεταλούδας υπάρχει μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν της έκδοσης ΜΕ 7.4.4
άρα το 1,6 16V των τελευταίων Ξαρά είναι με ηλεκτρικό γκάζι και το σύστημα της Bosch "ΜΕ 7.4.4"
Ωραίο κολπάκι.....

Αλλά θέλω να ρωτήσω.....μήπως ξέρει κανείς να μας πει αν το θέμα της θερμοκρασίας
εχει να κάνει με μια απλή ρύθμιση της ECU???

Λόγω που σ'αυτούς τους κινητήρες (TU5JP4) ο εγκέφαλος ελέγχει τον κινητήρα σε όλα τα
σημεία του, ακόμα και την ψύξη, (με το muliplex κλπ) μπας και υπάρχει περίπτωση με μια απλή ρύθμιση
στο διαγνωστικό να μπορούμε να του πούμε να δουλεύει τον ανεμιστήρα στους 89 βαθμούς
(αντί για 95) και να διατηρεί τη θερμοκρασία εκει γύρω?

_________________
Keep the shiny side up


Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Τρί 26 Ιαν 2010, 14:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Zach8 στις Τρί 26 Ιαν 2010, 14:45.
Αιτία: έγραψα μπούρδα...θα το ενσωματόσω στο προηγούμενο μήνημα
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: xara 1600 exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιαν 2010, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Zach8 έγραψε:
χχχχμμμμ.....μετά απο μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησα πως δεν έχω ντίζα για το γκάζι αλλά
αντιθέτως στο σημειο της πεταλούδας υπάρχει μηχανισμός παρόμοιος με αυτόν της έκδοσης ΜΕ 7.4.4
άρα το 1,6 16V των τελευταίων Ξαρά είναι με ηλεκτρικό γκάζι και το σύστημα της Bosch "ΜΕ 7.4.4"
Ωραίο κολπάκι.....

Αλλά θέλω να ρωτήσω.....μήπως ξέρει κανείς να μας πει αν το θέμα της θερμοκρασίας
εχει να κάνει με μια απλή ρύθμιση της ECU???

Λόγω που σ'αυτούς τους κινητήρες (TU5JP4) ο εγκέφαλος ελέγχει τον κινητήρα σε όλα τα
σημεία του, ακόμα και την ψύξη, (με το muliplex κλπ) μπας και υπάρχει περίπτωση με μια απλή ρύθμιση
στο διαγνωστικό να μπορούμε να του πούμε να δουλεύει τον ανεμιστήρα στους 89 βαθμούς
(αντί για 95) και να διατηρεί τη θερμοκρασία εκει γύρω?


Να δουλευει το βεντιλατερ στους 89??? Γιατι??? Υποθερμικο θες να ναι το αμαξι??? :mrgreen
Αφου 90 βαθμοι ειναι το φυσιολογικο να δουλευει και σε περιοδο καυσωνα κτλ κτλ μολις παει κοντα 93-94-95 καπου εκει να πιανει και το βεντιλατερ!!!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ποδιά κινητήρα σε exclusive
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
C4 Exclusive 1.6 16v
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 34
Εγχειρίδιο χρήσης xsara II 1.6 exclusive
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
μοτερ απο xara 2.0 σε c2
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
ΦΡΕΝΑ ΣΕ XSARA 1600 16V
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: karras.th50
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια