Συναδελφε αρχικα καλωσορισες στο club μας.
Οπως εχεις αναφερει στο τοπικ
viewtopic.php?f=57&t=6198 (αν και απαγορευεται το διπλο posting, προσεχε με τους κανονες, μην εχεις προβληματα με τους administrators
) πηγες στε καποιο συνεργειο Citroen και οταν το βαλατε στον ελεγχο του εγκεφαλου σας εβγαλε τα εξης σφαλματα:
Σφαλμα-μπεκ ψεκασμου
Σφαλμα-αισθητηρας "λ".
Συνηθως ενας εγκεφαλος οταν καποιο (συνηθως ηλεκτρικο) εξαρτημα εχει σοβαρο σφαλμα ή δυσλειτουργια, βγαζει σφαλματα και αλλου.
Λες οτι αντικατεστησες τον "λ" με καινουριο. Εβαλες μαρκα (π.χ. Bosch), ή ιμιτασιον?? Γιατι παιζει αρκετο ρολο αυτο.....
Αν εφταιγε ο "λ", θα το εβλεπες και στα καυσαερια, επειδη θα σου εβγαζε πολλα οξυγονα, λογω του οτι δεν θα μετρουσε σωστα, δεν θα διορθωνε το μιγμα και θα σου πηγαινε το μιγμα σταθερα σχεδον στο φτωχο μιγμα, και οχι να το ρυθμιζει δυναμικα που λεμε, συνεχως. Εισαι σιγουρος οτι αυτο εφταιγε????
Ποσα χιλιομετρα εχεις?? Μηπως οοοοοολα αυτα τα σφαλματα στα βγαζει λογω ακαθαρσιων πανω στο σωμα της πεταλουδας και στα μπεκ, απο φυσιολογικη βρωμια που συσσορευεται απο τν χρηση???? Συνηιως το ενα σφαλμα παει αλυσιδωτα με αλλο, και γι αυτο σου βγαζει αρκετα.
Σφαλμα πεταλουδα-ποτενσιομετρο σου εβγαλε??? Αν ναι, τοτε θελει καθαρισμα η πεταλουδα (το σωμα της δλδ) και αν εχεις πανω απο 100000 καλο ειναι να καθαρισεις και τα μπεκ της βενζινης (ισως γι αυτο σου βαζει το σφαλμα και σε αυτα).
Εχεις τον τελευταιο καιρο υψηλη (σχετικα, δλδ περισσοτερη απο παλαιοτερα) καταναλωση, και ισως πτωση δυναμης στο αυτοκινητο????
Οσο για το τσεκ, για να μενει αναμμενο, τοτε δεν βρηκατε το "λαθος" ή δεν βρηκατε ολο το "λαθος". Παντως αν αφαιρεσεις τον ΘΕΤΙΚΟ πολο του αυτοκινητου για κανα λεπτο, κανει reset, και ξανακανει τσεκ στα περιφερειακα του απο την αρχη, οταν βαλεις μπροστα το αυτοκινητο. Αν το "λαθος" παραμεινει στο αυτοκινητο, τοτε θα το ξαναβρει, και θα ξανααναψει το τσεκ. Αρα πρεπει να το ψαξεις καλυτερα.