Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 05:33 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:04 
Άβαταρ μέλους
Το αυτοκινητο το ειχα παει στη citroen επειδη ειχε αναψει το check engine και μου ειχαν πει οτι θελει αλλαγη ο αισθητηρας λαμδα.Πηγα σε ενα δικο μου μηχανικο και τον αλλαξα.Το λαμπακι ομως δεν εσβησε ποτε.Τι γινεται;Αποθηκευει τη βλαβη και πρεπει να παω στη citroen να μου τη σβησουν;Αν ξερει καποιος ας βοηθησει.Ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:welc Συναδελφε αρχικα καλωσορισες στο club μας.

Οπως εχεις αναφερει στο τοπικ viewtopic.php?f=57&t=6198 (αν και απαγορευεται το διπλο posting, προσεχε με τους κανονες, μην εχεις προβληματα με τους administrators :! ) πηγες στε καποιο συνεργειο Citroen και οταν το βαλατε στον ελεγχο του εγκεφαλου σας εβγαλε τα εξης σφαλματα:
Σφαλμα-μπεκ ψεκασμου
Σφαλμα-αισθητηρας "λ".

Συνηθως ενας εγκεφαλος οταν καποιο (συνηθως ηλεκτρικο) εξαρτημα εχει σοβαρο σφαλμα ή δυσλειτουργια, βγαζει σφαλματα και αλλου.

Λες οτι αντικατεστησες τον "λ" με καινουριο. Εβαλες μαρκα (π.χ. Bosch), ή ιμιτασιον?? Γιατι παιζει αρκετο ρολο αυτο.....
Αν εφταιγε ο "λ", θα το εβλεπες και στα καυσαερια, επειδη θα σου εβγαζε πολλα οξυγονα, λογω του οτι δεν θα μετρουσε σωστα, δεν θα διορθωνε το μιγμα και θα σου πηγαινε το μιγμα σταθερα σχεδον στο φτωχο μιγμα, και οχι να το ρυθμιζει δυναμικα που λεμε, συνεχως. Εισαι σιγουρος οτι αυτο εφταιγε????

Ποσα χιλιομετρα εχεις?? Μηπως οοοοοολα αυτα τα σφαλματα στα βγαζει λογω ακαθαρσιων πανω στο σωμα της πεταλουδας και στα μπεκ, απο φυσιολογικη βρωμια που συσσορευεται απο τν χρηση???? Συνηιως το ενα σφαλμα παει αλυσιδωτα με αλλο, και γι αυτο σου βγαζει αρκετα.

Σφαλμα πεταλουδα-ποτενσιομετρο σου εβγαλε??? Αν ναι, τοτε θελει καθαρισμα η πεταλουδα (το σωμα της δλδ) και αν εχεις πανω απο 100000 καλο ειναι να καθαρισεις και τα μπεκ της βενζινης (ισως γι αυτο σου βαζει το σφαλμα και σε αυτα).

Εχεις τον τελευταιο καιρο υψηλη (σχετικα, δλδ περισσοτερη απο παλαιοτερα) καταναλωση, και ισως πτωση δυναμης στο αυτοκινητο????

Οσο για το τσεκ, για να μενει αναμμενο, τοτε δεν βρηκατε το "λαθος" ή δεν βρηκατε ολο το "λαθος". Παντως αν αφαιρεσεις τον ΘΕΤΙΚΟ πολο του αυτοκινητου για κανα λεπτο, κανει reset, και ξανακανει τσεκ στα περιφερειακα του απο την αρχη, οταν βαλεις μπροστα το αυτοκινητο. Αν το "λαθος" παραμεινει στο αυτοκινητο, τοτε θα το ξαναβρει, και θα ξανααναψει το τσεκ. Αρα πρεπει να το ψαξεις καλυτερα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:43 
Άβαταρ μέλους
Μου ειπαν απο τη citroen οτι επρεπε να αλλαξω τον λαμδα και να κανω καθαρισμο στα μπεκ...ο μηχανικος ο δικος μου εβαλε τον λαμδα τον αυθεντικο και μου καθαρισε και τα μπεκ.Τώρα δεν ξερω τι εχει γίνει...θα το ψαξω λιγο καλυτερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δες και την πεταλουδα, αν ειναι καθαρη, αλλιως καθαρησε την (εστω και αν εχει λιγο "στρωμα" σκονης-βρωμιας κ.τ.λ). Μετα βγαλε ακι τον πολο, και αν το ξαναβρει θελει ακι αλλου ψαξιμο.
Δεν ειπες ποσα χιλιομετρα εχεις στο οχημα, και τι μοτερ φοραει.

(για καλο και για κακο, σβησε την αλλη δημοσιευση, και προσθεσε-τροποποιησε ο,τι λειπει σε αυτην, σε σχεση με την αλλη)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 00:05 
Άβαταρ μέλους
Εχω το 1.4 με 107000 χιλιομετρα.Απ'οτι ειδα σε καποια αλλη δημοσιευση μαλλον χρειαζεται να συνδεθει με υπολογιστη για να σβηστει η βλαβη γιατι αποθηκευεται.Αν δεν ισχυει αυτο,τοτε πρεπει να παω να δω τι πρεπει να κανω.Παντως αυτα που μου ειχαν πει απο τη citroen τα εκανα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 00:23 
Άβαταρ μέλους
Να σε ρωτησω και κατι αλλο...μου ειπε ο μηχανικος μου οτι αισθητηρες λ υπαρχουν 2...ποιος εχει σχεση με τον καταλυτη;ο πανω η ο κατω;Εγω αλλαξα τον πανω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2009, 08:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Να σου πω.......Στα οχηματα με 2 "λ", ο ενας ειναι πριν τον καταλυτη, και ο αλλος ακριβως μετα απο αυτον. Ο πρωτος "προρυθμιζει" το μιγμα, και ο δευτερος αν δει μικροδιαφορα ξαναρυθμιζει το μιγμα ο εγγεφαλος.
Αν τωρα εχει προβλημα ο καταλυτης, ενω ο 1ος εχει μετρησει για να ρυθμισει το μιγμα, ο 2ος λογω της μη λειτουργιας του καταλυτη, βρισκει ουσιες σε υπερβολικα ποσα, και αναβει τσεκ. Αλλα (συνηθως) αν εφταιγε ο 2ος, δεν θα εγραφε σφαλμα-αισθητηρας "λ", αλλα καταλυτης.

Για περισσοτερα θα ρωτησω και θα σου απαντησω αργοτερα.......

Μετρησε παντως το αυτοκινητο για να δειτε τα καυσαερια του. Δεν εχει κανενα κοστος. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μετά το C4(MY 2006), τί ?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: armenistis1980
Απαντήσεις: 167
Check Engine se Xantia 2.0 Turbo Activa
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: sv1gfu
Απαντήσεις: 7
C3 1.4 HDi - Engine Fault Repair needed
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: korcari
Απαντήσεις: 30
Δεν παιρνει μπρος μετα απο λακουβα - Saxo VTS '3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ