Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 03:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Οκτ 2010, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ο αισθητηρας οξυγονου ειναι ο αισθητηρας "λ".

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
map sensor Bosch 0261230034.

αυτο ειναι το εξαρτημα. απο οτι καταλαβα ρυθμιζει το μειγμα αερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι, δεν ειναι αυτο που το ρυθμιζει ή το μετρα. Μετρα την υποπιεση της εισαγωγης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Ο αισθητηρας οξυγονου ειναι ο αισθητηρας "λ".

:agree
εχει δικιο ο billaras.
Αισθητηρας m.a.p.= mass air pressure αν θυμαμαι καλα.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Οχι.Ειναι manifold absolute pressure.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
M.M έγραψε:
Οχι.Ειναι manifold absolute pressure.

:agree Αυτο που ειπα παραπανω. Απολυτη πιεση εισαγωγης. Αλλα επειδη στην εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα και την αναροφηση των ππιστονιων, επικρατει υποπιεση, μετρα την υποπιεση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
vacum. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Οκτ 2010, 05:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
Οχι.Ειναι manifold absolute pressure.


Ναι εχετε δικιο μπερδευτικα με τον m.a.f.
Αλλοστε το λεει καθαρα και εδω:
http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2010, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11
Δημοσιεύσεις: 18
απο την ελληνικη βικιπεδια.....δεν καταλαβα γρι......

Αισθητήρας απόλυτης πίεσης
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Το σήμα του αισθητήρα απόλυτης πίεσης (MAP) χρησιμοποιείται για την μέτρηση του φορτίου του κινητήρα (σε συνάρτηση με τον αριθμό στροφών) και είναι βασικό για τον υπολογισμό της διάρκειας ψεκασμού. Ο αισθητήρας είναι συνδεδεμένος μέσω ενός σωλήνα υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής μετά την πεταλούδα γκαζιού.

Είναι ένας πιεζοηλεκτρικός αισθητήρας και αυτό σημαίνει ότι η αντίστασή του μεταβάλλεται όταν μεταβάλλεται η πίεση. Αποτελείται από ένα κύκλωμα ενίσχυσης του σήματος και ένα τσιπ πυριτίου, που επάνω του έχει 4 ηλεκτρικές αντιστάσεις συνδεδεμένες σε γέφυρα. Το τσιπ βρίσκεται μέσα σε ένα στεγανό θάλαμο που έχει μία πίεση αναφοράς (ατμοσφαιρική). Ο θάλαμος χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο ένα βρίσκεται το τσιπ (όπου επικρατεί ατμοσφαιρική πίεση) και στο άλλο μέρος έχουμε την πίεση που θέλουμε να μετρήσουμε, δηλαδή η πίεση της πολλαπλής εισαγωγής. Όταν μεταβάλλεται η πίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, η μεμβράνη πάνω στην οποία στηρίζεται το τσιπ κάμπτεται και αλλάζει η αντίστασή του. Επομένως αλλάζει και η τάση που διαβάζει η Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (Engine Control Unit / ΕCU), η οποία μεταφράζει την αλλαγή της τάσης σαν αλλαγή της πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής.
Κατηγορίες: Όργανα μέτρησης | Τεχνολογία οχημάτων


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2010, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Στους map sensor των PSA, υπαρχει και ο αισθητηρας υποπιεσης εισαγωγης, αλλα ακριβως απο την πισω του μερια (αυτην που βλεπουμε, εκκει που υπαρχει η βιδα στηριξης του) υπαρχει και ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης. Γι' αυτο και εχει και 3 πινακια στην φυσα του. Αν πιασει βρωμια εστω και ενας απο τους 2, μετρα αλαντι αλλων....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

πρόβλημα??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: vaps
Απαντήσεις: 11
Πρόβλημα με ντίζα παραθύρου.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: alejandros1967
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με C4
Δ. Συζήτηση: Web Site - Forum - Club
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ZX πρόβλημα - Μυρίζει βενζίνη
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: hreloaded
Απαντήσεις: 20
Πρόβλημα στο πλύσιμο προβολέων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ