as002
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11 Δημοσιεύσεις: 18
|
map sensor Bosch 0261230034.
αυτο ειναι το εξαρτημα. απο οτι καταλαβα ρυθμιζει το μειγμα αερα.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 21:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Ο αισθητηρας οξυγονου ειναι ο αισθητηρας "λ". εχει δικιο ο billaras. Αισθητηρας m.a.p.= mass air pressure αν θυμαμαι καλα.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 22:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Οχι.Ειναι manifold absolute pressure.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 22:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
M.M έγραψε: Οχι.Ειναι manifold absolute pressure. Αυτο που ειπα παραπανω. Απολυτη πιεση εισαγωγης. Αλλα επειδη στην εισαγωγη με κλειστη πεταλουδα και την αναροφηση των ππιστονιων, επικρατει υποπιεση, μετρα την υποπιεση.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
as002
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2010, 18:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 19:11 Δημοσιεύσεις: 18
|
απο την ελληνικη βικιπεδια.....δεν καταλαβα γρι......
Αισθητήρας απόλυτης πίεσης Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Το σήμα του αισθητήρα απόλυτης πίεσης (MAP) χρησιμοποιείται για την μέτρηση του φορτίου του κινητήρα (σε συνάρτηση με τον αριθμό στροφών) και είναι βασικό για τον υπολογισμό της διάρκειας ψεκασμού. Ο αισθητήρας είναι συνδεδεμένος μέσω ενός σωλήνα υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής μετά την πεταλούδα γκαζιού.
Είναι ένας πιεζοηλεκτρικός αισθητήρας και αυτό σημαίνει ότι η αντίστασή του μεταβάλλεται όταν μεταβάλλεται η πίεση. Αποτελείται από ένα κύκλωμα ενίσχυσης του σήματος και ένα τσιπ πυριτίου, που επάνω του έχει 4 ηλεκτρικές αντιστάσεις συνδεδεμένες σε γέφυρα. Το τσιπ βρίσκεται μέσα σε ένα στεγανό θάλαμο που έχει μία πίεση αναφοράς (ατμοσφαιρική). Ο θάλαμος χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο ένα βρίσκεται το τσιπ (όπου επικρατεί ατμοσφαιρική πίεση) και στο άλλο μέρος έχουμε την πίεση που θέλουμε να μετρήσουμε, δηλαδή η πίεση της πολλαπλής εισαγωγής. Όταν μεταβάλλεται η πίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, η μεμβράνη πάνω στην οποία στηρίζεται το τσιπ κάμπτεται και αλλάζει η αντίστασή του. Επομένως αλλάζει και η τάση που διαβάζει η Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (Engine Control Unit / ΕCU), η οποία μεταφράζει την αλλαγή της τάσης σαν αλλαγή της πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής. Κατηγορίες: Όργανα μέτρησης | Τεχνολογία οχημάτων
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Οκτ 2010, 22:02 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Στους map sensor των PSA, υπαρχει και ο αισθητηρας υποπιεσης εισαγωγης, αλλα ακριβως απο την πισω του μερια (αυτην που βλεπουμε, εκκει που υπαρχει η βιδα στηριξης του) υπαρχει και ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης. Γι' αυτο και εχει και 3 πινακια στην φυσα του. Αν πιασει βρωμια εστω και ενας απο τους 2, μετρα αλαντι αλλων....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|