Σελίδα 1 από 2

Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 15:19
από teo106 16v
καλημερα παιδες εχο ενα προβλημα με τιν ξαρα μου ειναι μοντελο 98 1.4 8v το αυτοκηνιτο κανει λες και εχει launch control στισ 3 χιλιαδες στροφεσ εχο αλλαξη πολλαπλασηαστι ματακη βολαν tps κεντρικο ρελε βαλβιδα ψηχρις εκηνησεις βαλβιδα θερμοκρασιας αερα μοτερ ρελαντι εχω μετρισι πειεση αντλιας βενζινης και κανη ακομα τα ιδια...ευτιχος που εχω ανταλακτικα απο ενα αλλο μεταχιρισμενο και δεν τα πληρονω που τα δοκιμαζω..αν καπιος ξερι κατι παρακαλω να μου το πει...

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:21
από billaras
Καθαρισμα πεταλουδας, ελεγχος ποτενσιομετρου πεταλουδας, και καθαρισμα ή αντικατασταση map sensor. Αναλογα και με την καταναλωση ή τα χιλιομετρα σου δες και για "λ" και καθαρισμα μπεκ βενζινης.
Φορας τα μαμα μπουζι;

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:37
από Blanc
Τι εννοεις οταν λες οτι κανει λες και εχει launch control στις 3.000 στροφες?

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:38
από billaras
Blanc Ange έγραψε:
Τι εννοεις οταν λες οτι κανει λες και εχει launch control στις 3.000 στροφες?

Εννοει να κοβει στιγμιαια και να δινει ξανα αποτομα μαλλον...... Κοψιματα γκαζιου.

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 21:41
από Blanc
Ας περιμενουμε να μας απαντησει ο ανθρωπος το τι εννοει με αυτο και ποια αισθηση του δινει!

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 08:23
από as002
καλημερα σε όλους,

παρομοιο προβλημα εχω και εγώ.
με xsara 1999 8V 1.6i coupe

ενω το μοτερ δουλευει ρολόι (ακουστικά τουλαχιστον και από κατανάλωση βενζίνης), ξαφνικά σβήνει, πολύ απότομα.
σαν να κόβεις το ρεύμα. ειδικά τις ημερες με θερμοκρασια 30+, το κάνει συχνα.
το πρωι πχ που εχει κατω απο 30 δεν το κανει. Συνήθως το κάνει εν στάσει μέσα στην κίνηση της πόλης. Χθες το έκανε και εν κινήσει με 80 χλμ (και μάλιστα με κρυο μοτερ αλλα θερμοκρασια περιβαλλοντος 35), και για 3-4 δευτερολεπτα δεν επαιρνε μπρος ουτε σκαστο, μάλλον επειδη δεν έστελνε ρεύμα.

Το πρόβλημα πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 2 έτη περίπου, ίδια εποχή. Είχα αλλάξει πολλαπλασιαστη και διορθώθηκε. Πέρσι τέτοια εποχή το ξαναέκανε πιο έντονα και ταυτόχρονα ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να δείχνει λανθασμένη ένδειξη (βέβαια αυτό αποδείχθηκε αργότερα), πάνω από 105 μέχρι και 120.

Από τοτε (ιουνιος 2009) έχω κάνει ρεκτιφιέ το μοτέρ, άλλαξα ψυγείο, όλες τις σχετικές φούσκες, μπιτρόλ ( ή κάπως έτσι) και το προβλημα ψιλοδιορθώθηκε (η λάθος ένδειξη πήγαινε μέχρι το 105). Όταν κρύωσε ο καιρός το πρόβλημα διορθώθηκε ακόμη περισσότερο, πήγαινε 105 μόνο στις ανηφόρες η στις μεγάλες ταχύτητες, και δεν έσβηνε καθόλου ξαφνικά.

Φέτος τον ιούνιο, με τις ζέστες άρχισε πάλι να σβήνει αραιά και, μέχρι που την παρασκευή 09/07 μου έσβησε δυο τρεις φορές. Πήγα στον ηλεκτρολόγο και άλλαξα δυναμό (έδινε μαξ. 7βολτ), μπαταρία (από το 2004) και ξανα πολλαπλασιαστή. Πάλι ψιλοδιορθώθηκε το πρόβλημα αλλά όχι εντελώς (είναι όπως γράφω στην αρχή).

το μόνο που δεν έχω αλλάξει ακόμη είναι τον εγκεφαλο κινητηρα.

Το γαμοτο της υπόθεσης είναι ότι μετά από όλες τις αλλαγές το μοτερ πάει πολύ καλά και ειναι πολύ οικονομικό στην καταναλωση (650 χλμ το γεμισμα, με τα μισά+ μέσα στην κίνηση της πόλης).

Όποιος έχει καμια ιδέα περί τινος πρόκειται παρακαλώ ας την πει μήπως και λύσουμε το πρόβλημα.

(.....έχω πάει σε τρεις ηλεκτρολόγους και τρεις μηχανικούς).

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 10:52
από sotoszx
Πέρα από τον εγκέφαλο, τρόμπα βενζίνης, μήπως είναι στα τελευταία της ή ακόμη τσέκαρε και τον διακόπτη της μίζας (κλειδαριά τιμονιού), στα πρώτα Xsara δεν κάνει καλή επαφή και είναι σαν να σβήνεις το αυτοκίνητο εν κινήσει γυρνώντας το κλειδί, αλλά όταν δουλεύει πάει φυσιολογικά και δεν μπορεί εύκολα να διαγνωσθεί.

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιούλ 2010, 18:12
από as002
θα τα κοιταξω, ευχαριστώ.

Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιούλ 2010, 07:13
από zxpanos
τσεκαρε αν εχει γενικο ρελε κατω απο τον εγκεφαλο ειναι ενας διπλος ρελες που εξηπηρετει αντλια και εγκεφαλο εχει παρατηριθει πολες φορες οτι ζεστενετε και σβινει το αμαξι.τωρα για την θερμοκρασια ισως να εχεις ενα θεμα με τα οργανα

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 18:35
από as002
σημερα το μεσημερι, εκανα ολη τη διαδρομη μεσα απο την πολη, χωρις να αναψω το κλιμα, και η θερμοκρασια εμεινε στα 90. :lol
βεβαια οταν εφτασα σπιτι ανοιξα τα φωτα, απο περιεργεια και ανεβηκε αποτομα 4-5 βαθμους :angry .
παντως η θερμοκρασια, ασχετα τι δειχνει ο δεικτης, ειναι μετρημενη 87-93 (με ενα ηλεκτρονικο θερμομετρο με μια κοκκινη ακτινα, το οποιο ο ηλεκτρολογος λεει οτι ειναι πολυ γκαραντι)

σημερα μου συστησαν εναν ηλεκτρολογο στην ζουμετικου 25, που ασχολειται με πεζο-σιτροεν. θα παω αυριο.

τουλαχιστον να σταματησει να κανει διακοπες το μοτερ.

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 19:10
από billaras
Πες μας αν βγαλεις ακρη. :thumb

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 07:02
από zxpanos
billaras έγραψε:
Πες μας αν βγαλεις ακρη. :thumb

:agree

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2010, 23:09
από as002
λοιπον 26/7 εννια το πρωι πηγα στον ηλεκτρολογο (αυθημερον απο χαλκιδικη, διοτι ειχε πολυ ουρα και δεν ειχε αλλη μερα)στην ζουμετικου 25, το εβαλε στο διαγνωστικο (κρυο...εγω επεμενα να το βαλει ζεστο με το κλιμα στο φουλ.τελος παντων) και μου λεει ο αισθητηρας λαμδα για πεταμα. ωραια λεω τον αλλαζουμε. στο μεταξυ του εχω πει ολο το στορι, και μου λεει οτι δεν εχουν σχεση το ενα με το αλλο...(η ενδειξη θερμοκρασιας με το σβησιμο μοτερ).μου λεει σε καμια ωρα θα ειναι ετοιμο οποτε παω σπιτι να κανω κατι αλλες δουλειες που ειχα.

περιεργος καθως ειμαι ανοιγω το ιντερνετ και ψαχνω τιμη για αισθητηρα λαμδα. το βρισκω 108 ευρω στην κωνσταντινουπολεως (150 μετρα απο τον ηλεκτρολογο). στις εντεκα πηγαινω παλι πισω, μου λεει ολα καλα, το άλλαξα, δεν βγαζει βλάβη, 155 ευρωπουλα κανει ο αισθητηρας λαμδα συν 30 ακροαστικα. ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Η ΤΡΙΧΑ. του λεω ο γειτονας τον εχει 108, μου λεει καλα δωσε 108 και ληγει το επεισοδιο.

παιρνω το αμαξι για δοκιμη. φουλ το κλιμα, ο δεικτης θερμοκρασιας παλι ανεβαινει, το αφηνω κανα πενταλεπτο εξω απο το μαγαζι του, τσουπ παλι σβηνει.

φερνει αλλο ακροαστικο, λεξια νομιζω εγραφε, το ξαναελεγχει μηδεν βλαβες.

Συμπερασμα
1. Ο ηλεκτρολογος αλλαζει μονο οτι βγαλει βλαβη το διαγνωστικο. δεν μπαινει στον κοπο να το ψαξει παραιτερω.
2. Παιρνει προμηθειες απο τον προμηθευτη του (όπως και ενας μηχανικος που ειχα στην μαρτιου)
3. καθαρο κερδος για δεκα λεπτα δουλεια, 30 ευρω και 47 απο το αννταλλακτικό, 77 ευρωπουλα και ανευ αποδειξεως.


στα δικα μας τωρα.
μετα απο δεκα μερες σκληρων δοκιμων στους κολοδρομους της χαλκιδικης, ανεβα κατεβα σε από μηδεν σε 700 μετρα υψομετρο, κατεληξα στα παρακατω.
1. Στανταρ η ενδειξη θερμοκρασιας ειναι λαθος. τοσες μερες δεν εχασε καθολου νερο.
2. αν δεν ανοιξω το κλιμα, η θερμοκρασια ανεβαινει, μονο 2-3 βαθμους, και το αμαξι κινειται χωρις προβλημα. η δοκιμη εγινε σε ανηφορα 15+ χλμ, μερα μεσημερι με 32 βαθμους.
3. αν ανοιξω το κλιμα σε ανηφορα, ή σε κινηση με πρωτη δευτερα, σε δεκα λεπτα εχει παει ο δεικτης 105 και σε δεκαπέντε σβηνει το μοτερ. αν ειμαι σε πολυ μεγαλη ανηφορα πρεπει να κλεισω το κλιμα να το αφησω να κρυωσει δυο τρια λεπτα, και μετα να φυγω. Μόνο μια φορα μεχρι τωρα εχει τυχει να σβησει το μοτερ με θερμοκρασια στους 90.
4. η καταναλωση καυσιμου με τον νεο αισθητηρα λαμδα ειναι τουλαχιστον ιδια, αν οχι χειροτερη. άρα τζαμπα τα 138 ευρω????????????


Τελευταια ελπίδα ειναι να ελέγξω το ρελέ που ειπε ο φιλος κατω από τον εγκεφαλο. (το ανεφερα στον ηλεκτρολογο, αλλα ειπαμε....... πρεπει να βγει στο λεξια. τελος.)

ΥΓ1 μηπως ξερει κανεις πως λεγεται ο συγκεκριμενος ρελες, για να ψαξω τιμη.
ΥΓ2 την αντλια βενζινης την μετρησε ενας μηχανικος και ειπε οτι η πίεση ειναι οκ.

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Αύγ 2010, 23:56
από billaras
Πρεπει να δεις τι χρωμα ειναι, ποσα "λαμακια" εχει απο κατω του και ποσα αμπερ ειναι. Τιποτε παραπανω. Αν εχεις διπλα βεντιλατερ εμπρος, τοτε ελεγχονται συνηθως απο 3 ρελαι.

Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Οκτ 2010, 19:10
από as002
τελικά το πρόβλημα ήταν ο αισθητήρας οξυγόνου

Το πήγα σε έναν μηχανικο στη Σινδο, ο οποίος το πηγε σε εναν ηλεκτρολόγο επισης στην Σινδο, και ενω εσβησε δυο φορες ενω δουλευε στο ρελαντι χωρις να ειξει βλαβη την τριτη εδειξε τον αισθητηρα οξυγονου. το ειχε στο ρελαντι περιπου μια ωρα.

για το θεμα της θερμοκρασιας επιβεβαιωσε οτι δεν υπαρχει προβλημα και μαλλον ειναι το ταμπλο προβληματικο.

υποψιαζομαι οτι ο αισθητηρας λαμδα που αλλαξα, στον καραγκιοζη στην ζουμετικου 25 ηταν καλος και οτι ηθελε να τα αλλαξει και τα δυο, γιατι στην αρχη μου ειπε οτι βγαζει βλαβη και ο αισθητηρας οξυγονου αλλα μαλλον ειναι απο τον αισθητηρα λαμδα και οτι αν αλλαχτει, δεν θα βγαζει καθολου βλαβη.

Τελος καλο ολα καλά.

Η ξαρα πεταει.