Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα με αξονες εμπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 12:05
από ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Μετα από ένα ατυχές γεγονός (σπασμένο κιβώτιο) και αντικατάστασή του με άλλο, το αυτοκίνητό μου (ΧSARA 1.816V) κουνιέται αριστερά δεξιά όταν πατάω βαθιά το γκάζι σε ίσιο ή οποιοδήποτε δρόμο, τρέμει και ακούγονται περιστροφικοί θόρυβοι περίεργοι. Ο μηχανικός που αντικατέστησε το κιβώτιο μου είπε να αλλάξω δεξί ημιαξόνιο, το πρόβλημα δεν λύθηκε και μετά αλλάξεμε και αριστερό, πάλι τα ίδια. Το φαινόμενο είναι πιο δυνατό στα λίγα χλμ 30-50, μπορεί να πάς με 150 και να μην υπάρχει. Επίσης στην 2α και 4η κουνιέται πολύ ο λεβιές ταχυτήτων, αλλά όχι τοσο στην 1η, 3η 5η.
Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία?
Λευτέρης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 12:56
από smpokos
λογικα στο κανει στις χαμηλες στροφες αυτο σωστα? περνα μια βολτα και απο τα νεα μελη να συστηθεις ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 14:22
από AleZ750
Από πού είσαι Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρισα; Πες μας από πού είσαι για να σε στείλουμε σε κάποιον να το δει, μπορεί να έχει στραβώσει κάποια ζάντα μπορεί να έχεις κομμένη βάση μηχανής πολλά μπορεί

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 14:43
από ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Eίμαι από Παλιό Φάληρο και μέχρι τώρα είχα Visa GT, AX Gti, και τώρα
Xsara 1.8 VTS Mod 98. Όντως το πρόβλημα υπάρχει πιο έντονο στις χαμηλές στροφές και αποκλείεται το ενδεχόμενο από ελαστικά, ζάντες και ότι αφορά τον τροχό. Εκείνα που σκέπτομαι είναι βάσεις (φωλιές ημιαξονίων), ρουλεμάν στήριξης δεξιού, ακόμη και κρεμαγιέρα (ρυθμίσεις). Δυστυχώς ο μηχανικός μου είναι δύστροπος και ασυνεννόητος και δεν μου λέει τι ακριβώς έκανε και δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Μόλις άλλαξε το κιβώτιο το αμάξι ήταν εντάξει εκτός από ένα θόρυβο δεξιά στο ημιαξόνιο και αυτό με πολλά χλμ στις ανοιχτές αριστερές. Αυτό έφυγε, αλλά δημιουργήθηκαν όλα τα αλλα που περιγράφω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 14:54
από kostas2123
ΛΕΥΤΕΡΗΣ έγραψε:
Eίμαι από Παλιό Φάληρο και μέχρι τώρα είχα Visa GT, AX Gti, και τώρα
Xsara 1.8 VTS Mod 98. Όντως το πρόβλημα υπάρχει πιο έντονο στις χαμηλές στροφές και αποκλείεται το ενδεχόμενο από ελαστικά, ζάντες και ότι αφορά τον τροχό. Εκείνα που σκέπτομαι είναι βάσεις (φωλιές ημιαξονίων), ρουλεμάν στήριξης δεξιού, ακόμη και κρεμαγιέρα (ρυθμίσεις). Δυστυχώς ο μηχανικός μου είναι δύστροπος και ασυνεννόητος και δεν μου λέει τι ακριβώς έκανε και δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Μόλις άλλαξε το κιβώτιο το αμάξι ήταν εντάξει εκτός από ένα θόρυβο δεξιά στο ημιαξόνιο και αυτό με πολλά χλμ στις ανοιχτές αριστερές. Αυτό έφυγε, αλλά δημιουργήθηκαν όλα τα αλλα που περιγράφω


Έλα ρε συμπολίτη :yhoo . Και εγώ Π.Φάληρο μένω. Που ακριβώς είσαι εσύ; Αν θες να σου πω να πας σε έναν πολύ καλό μηχανικό της Citroen στον Αγ. Δημήτριο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 15:22
από crazywolf
Το εχω και εγω το προβλημα αυτο σε saxo. Οφειλεται σε χτυπιμα στην ροδα...
Δεν μονιζω να ειναι ημμιαξονιο, αλλα μαλον εκει που πιανει η αναρτιση το ημιαξονιο (δεν ξερω πως λεγεται) σφιγει... με αποτελεσμα να εχει μεγαλητερη αντισταση στην μια πλευρα, και αρα να μεταδιδει περισοτερη δυναμη στην αλλη, με το γνωστο αποτελεσμα...
Παντος ουτε εγω το εχω λυσει ακομα... :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:22
από XSARA
Φίλε χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Αν ενδιαφέρεσαι κάνε μου ένα τηλέφωνο στο 6932708807 να σε πάω στον μηχανικό μου να το δούμε (χωρίς φυσικά να πληρώσεις τίποτα) και από και και πέρα βλέπεις τι θα κάνεις.
Πάντως, εγώ τον εμπιστεύομαι απόλυτα στο δικό μου xsara και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Δεν χάνεις τίποτε να έρθεις για έναν έλεγχο δωρεάν.
Φιλικά Γιάννης, Χαιδάρι.