Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 18:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
συγκεντρωσα καποια απο τα προβληματα που εχουν αναφερθει για κατα καιρους για xsara
o Antonios 16v εχει αναφερει:
Τσιμουχα αριστερου παραθυρου (εγγυηση)
Οδηγοι αριστερου καθισματος (εγγυηση)
Αισθητηρας βαπορετας (εγγυηση)
Φλοτερ βενζινης (εγγυηση)
Τσιμουμα αριστ.ιμιαξονιου (εγγυηση)
Μεσαιο καζανακι (εγγυηση)
Πειρακια (εγγυηση)
Βαση κινητηρα πανω (10ευρω εμποριου)
Βαση κινητηρα κατω (6ευρω εμποριου)
Τσιμουχα δεξιου ιμιαξονιου (12ευρω γνησια)
Ρουλεμαν τροχαλιας αιρ κοντισιον(10ευρω εμποριου.Η αντιπροσωποια δινει το κομπρεσερ ολοκληρο!!!!)
Διακοπτης αλαρμ (12ευρω γνησιος)
Γρυλος παραθυρου (επισκευη απο εμενα αρπα κολα)
Αισθητηρας μαπ (50ευρω γνησιος.Καηκε την ωρα που φτιαχναμε προγραμμα πανω στο δυναμομετρο απο backfire απο λαθος αβανς και τον πληρωσα απο την τσεπη μου!
Το πιο κουφο που μου εχει συμβει ειναι οτι μου λασκαρε η κεντρικη βιδα κατω απο τον αεροσακο στο τιμονι!Μου ετυχε στο δρομο στην μεση του πουθενα και ευτυχως που ειχα εργαλεια μαζι μου.
Καταρχην εχω μια XSARA VTS 1.6 του 2002,απο την πρωτη ωρα ο κινητηρας κτυπουσε πυρακια με βενζινη 98οκτ ενω σταματουσε με 100οκτ.Στην αντιπροσωποια μου περασαν νεο προγραμμα αλλα το φαινομενο επεμενε.Ετσι μετα απο εντονη αντιπαραθεση μαζι τους στα πλαισια της εγγυησης μου κρατησαν το αμαξι 2 ημερες και οταν το παρελαβα μου ειπαν ΄ολα οκ και σου βγαλαμε και το καπακι για να ελενξουμε τα πιστονια για τυνχον προβλημα γιατι το φαινομενο ηταν εντονο,αλλα ηταν ενταξει΄! Το προβλημα μου ειχε λυθει δεν ακουγοταν τιποτα!Αργοτερα εκανα βελτιωση Α΄σταδιου (σκουπα,προγραμμα,εξαγωγη saxo,διχαλο,καταλυτης)Στην δυναμομετρηση που ακολουθησε εβγαλε 114 αλογα κ 14,6 κιλα ροπη,δηλαδη χαθηκαν 8 αλογα κ 1 κιλο ροπη!(στροφαλο)Απογοητευμενος παω για Β σταδιο (εκεντροφορους,γραναζια,συμπιεση,ροικη,νεο προγραμμα).Στο συνεργειο διαπιστωσαμε οτι οι κυριοι αντιπροσωπια μου ειχαν βαλει φλατζα απο saxo ριχνοντας την συμπιεση απο 11 στο 10 για να μην βαραει πυρακια!Τελος παντων στην νεα δυναμομετρηση εβγαλε 135 αλογα κ 16,8 κιλα ροπη.Μαγκες αυτο ηταν το παθημα μου για αυτο το νου σας!
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
o Prem εχει αναφερει:
1) Πρόβλημα με τη φύσα του αερόσακου, κάτω από το κάθισμα του οδηγού. (εντός εγγύησης) (2000Κm)
2) Αλλαγή του αριστερού πολυδιακόπτη (φλας, φώτα, κόρνα). Άναβε μόνο του το φλας όποτε ήθελε (κινδύνευα να φάω ξύλο). Εκτός εγγύησης, κόστος 80€. (18000Km)
3) Μικρή διαρροή φρέον από το σημείο του θερμοστάτη (γνωστό πρόβλημα το 1.6 16V στα πρώτα κομμάτια). Δεν μου πήρε λεφτά ο μηχανικός μου για την εργασία που έκανε. (21500Km)
4) Μικρή διαρροή φρέον από τη φλάτζα (επίσης γνωστό πρόβλημα του ίδιου κινητήρα στα πρώτα κομμάτια). Έγινε αλλαγή φλάτζας και πλανάρισμα το καπάκι. Έδωσα 350€ μαζί με service (λάδια, φίλτρα, μπουζί και καθαρισμό injection). (28500Km).
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
o Steppenwolf εχει αναφερει:
Bαλτε και κλειδαρια πισω πορτας..... (ανοιγοκλεινε μονη της) ετυχε σ εμενα και σε φιλο...
XSARA VTR II, μου διελυσε για δευτερη φορα τον αριστερο γρυλο του παραθυρου
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
o d7 εχει αναφερει:
1.Μικρή διαρροή φρέον από τη φλάτζα (επίσης γνωστό πρόβλημα του ίδιου κινητήρα στα πρώτα κομμάτια). Έγινε αλλαγή φλάτζας και πλανάρισμα το καπάκι.
2.Αλλαγή του αριστερού πολυδιακόπτη (φλας, φώτα, κόρνα).
3.Τσιμουμα αριστ.ιμιαξονιου.
4.Γρυλος παραθυρου Χ2 (κατεβαινει πολυ αργα μετα τη μεση).
5.Αισθητηρας Λ (καηκε στην εγκατασταση χταποδιου-καταλυτη).
6.Φθορα στο λαστιχο που ειναι πανω απο το καπο.Το κομματι του συνοδηγου μερια.
7.Εσπασε το "δοντακι" απο το καπακι που ειναι οι ασφαλειες στα ποδια του οδηγου.
8.Πανω απο 10 κλιπσακια απο τις μπροστα ταπετσαριες.
9.Ενα απο τη πισω δεξια.
10.Καμμενη λαμπα εμπρος αριστερα.
11.Ρουλεμαν τροχαλιας αιρ κοντισιον
12.Ψαλιδι οδηγου (το μονο εντος εγγυησης)
13.Διακοπτης παραθυρων συνοδηγου
14.Τριζει και το καθισμα του οδηγου και δε ξερω τι ειναι.
Υ.Γ.Ξεχασαν να αλλαξουν και τη κλειδαρια στο ντουλαπακι τοτε με την αλλαγη του μοτερ και δε κλειδωνει.
Ενα αλλο προβληματακι που παρατηρησα εδω και μια βδομαδα ειναι οτι το αμαξι εχασε σε τελικη.Φτανει μεχρι τα 195 και δεν ανεβαινει.2 φορες που μπορεσα να το ανοιξω σε στανταρ δρομο παντα δε μπορεσα να το ξεπερασω πριν με κοψει καποιος γερος που οδηγαει BMW750 ΜΕ 50 ΧΛΜ ΤΕΡΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ και νομιζει οτι τα φωτα που του αναβουν απο πισω ειναι τα ουφο. Πριν καιρο και χωρις αλλαγες στο μηχανοστασιο επιανε το μωρο μου 210.Λετε να ειναι βρωμικο φιλτρο αερα η να φταει η πολυ καθαρη ελληνικη βεζινη?Τωρα τελευταια βαζω SHELL RACING ενω παλια εβαζα απλη.Σε ρεπριζ ειμαι κανονικα οπως το παλιο καλο καιρο.
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
αυτα εχω εγω αν βρειτε και αλλα δημοσιευστε τα
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω.
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 00:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
kostas2123 έγραψε: Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω.
Ευτιχος....
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
kostas2123 έγραψε: Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω.
Να πεις δόξα τω Θεώ και να συνεχίσεις να τη χαίρεσαι.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
kostas2123 έγραψε: Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω.
Εμ,αν δεν το ζοριζεις το εργαλειο, τι να παθει
_________________
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
antonios16v έγραψε: kostas2123 έγραψε: Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω. Εμ,αν δεν το ζοριζεις το εργαλειο, τι να παθει
Φίλε Αντώνη έχει φάει τόσο σκίσιμο που θα αν είχε στόμα θα με έβριζε παρόλαυτά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα .
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
Someone
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 17:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36 Δημοσιεύσεις: 5915 Τοποθεσία: Π.Φαληρο
|
kostas2123 έγραψε: antonios16v έγραψε: kostas2123 έγραψε: Ρε παιδιά εμένα είναι του 2003 και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Τι να πω. Εμ,αν δεν το ζοριζεις το εργαλειο, τι να παθει Φίλε Αντώνη έχει φάει τόσο σκίσιμο που θα αν είχε στόμα θα με έβριζε παρόλαυτά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα .
φτυστε το ρε να μην το ματιασετε!!!!!
φτου φτου φτου
ετσι να ειναι παντα κωστα
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
|
|
|
|
|
jn
|
Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα με airbag Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Σεπ 2006, 16:05 |
|
|
Σε Xsara 1.6-110hp/2001 ανάβει συχνά το λαμπάκι του airbag οδηγού.
Παλιότερα αν κούναγα το κάθισμα ή το τιμόνι έσβηνε. Τωρα πια μένει συνέχεια αναμένο. Στα διάφορα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα και μη) εχουν δοκιμάσει διάφορα (να κολλήσουν τις επαφές του airbag στο κάθισμα κτλ) χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Καμιά ιδέα;
|
|
|
|
|
XSARA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 11:23 |
|
|
Το δικό μου XsaraII το πήρα Φλεβάρη του 2003. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα κατά καιρούς ήταν:
Πρώτη εβδομάδα: Έσταζε από κάτω βενζίνη με κίνδυνο να πάει στις δισκόπλακες και να πάρει φωτιά. Αντιμετωπίστηκε στην αντιπροσωπεία με ένα απλό σφίξιμο σε ένα σωληνάκι της αντλίας βενζίνης.
Πρώτος μήνας: Ακουγόταν ένας χαρακτηριστικός κτύπος όταν έπεφτε σε λακούβα κάπου στη μέση και προς τα πίσω καθίσματα. Λύθηκε κι αυτό χωρίς όμως να μου πούνε τι ήταν. Κάτι αόριστες απαντήσεις ότι δεν είχαν σφικτεί οι βίδες από το εργοστάσιο.
Αλλαγή ρουλεμάν συμπλέκτη στα 40.000 χλμ. Μαζί με αυτό αλλάχτηκαν και δίσκος πλατό αφού ανοίχτηκε που ανοίχτηκε.
Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντοτήρα εκκεντροφόρου - έκανε θόρυβο.
Αλλαγή ανλτίας βενζίνης. Με άφησε στο δρόμο.
Κομμένη πολλαπλή εξαγωγής - Κατασροφή και αισθητήρα λάμδα.
Χαλασμένο map αισθητήρα οξυγόνου με αποτέλεσμα να κάνει διακοπές. Αλλάχτηκαν όλα αυτά.
Τώρα, αφού ηρέμησα απ΄όλα τα παραπάνω, το μόνο πρόβλημα που έχω είναι κάποιες αρρυθμίες στο ρελάντί και αδυναμία εκκίνησης με την πρώτη (κάνει σαν μπουκωμένο και θέλει ξερογκαζιά). Τέλος, παρατηρώ τώρα τελευταία σαν να έχει χάσει λίγο από την δύναμή του τόσο στη ρεπρίζ όσο και στην τελική του. Λές και μουλαρώνει όταν πατάω το γκάζι.
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ 2006, 13:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
XSARA έγραψε: Το δικό μου XsaraII το πήρα Φλεβάρη του 2003. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα κατά καιρούς ήταν:
Πρώτη εβδομάδα: Έσταζε από κάτω βενζίνη με κίνδυνο να πάει στις δισκόπλακες και να πάρει φωτιά. Αντιμετωπίστηκε στην αντιπροσωπεία με ένα απλό σφίξιμο σε ένα σωληνάκι της αντλίας βενζίνης.
Πρώτος μήνας: Ακουγόταν ένας χαρακτηριστικός κτύπος όταν έπεφτε σε λακούβα κάπου στη μέση και προς τα πίσω καθίσματα. Λύθηκε κι αυτό χωρίς όμως να μου πούνε τι ήταν. Κάτι αόριστες απαντήσεις ότι δεν είχαν σφικτεί οι βίδες από το εργοστάσιο.
Αλλαγή ρουλεμάν συμπλέκτη στα 40.000 χλμ. Μαζί με αυτό αλλάχτηκαν και δίσκος πλατό αφού ανοίχτηκε που ανοίχτηκε.
Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και τεντοτήρα εκκεντροφόρου - έκανε θόρυβο.
Αλλαγή ανλτίας βενζίνης. Με άφησε στο δρόμο.
Κομμένη πολλαπλή εξαγωγής - Κατασροφή και αισθητήρα λάμδα.
Χαλασμένο map αισθητήρα οξυγόνου με αποτέλεσμα να κάνει διακοπές. Αλλάχτηκαν όλα αυτά.
Τώρα, αφού ηρέμησα απ΄όλα τα παραπάνω, το μόνο πρόβλημα που έχω είναι κάποιες αρρυθμίες στο ρελάντί και αδυναμία εκκίνησης με την πρώτη (κάνει σαν μπουκωμένο και θέλει ξερογκαζιά). Τέλος, παρατηρώ τώρα τελευταία σαν να έχει χάσει λίγο από την δύναμή του τόσο στη ρεπρίζ όσο και στην τελική του. Λές και μουλαρώνει όταν πατάω το γκάζι.
Το δικό μου είναι τον Οκτώβριο του 2003 και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως μάλλον το δικό σου είναι προβληματικό γιατί τόσα προβλήματα από τόσο νωρίς δεν είναι λογικό
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
xsaravts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 08:37 |
|
|
Το δικό μου είναι 9ος 2003.
1. Άλλαξα το ποτενσιομετρο γκαζιού στον χρόνο (εγγύηση)
2. Τον πρώτο καιρό έκανε ένα θόρυβο όταν έπεφτε σε λακούβα, πίσω και δεξιά... τελικά στα πλαίσια της εγγύησης κατέβηκε το ρεζερβουαρ και διαπιστώθηκε ότι δεν είχε βιδωθεί ένας σύνδεσμος. Μονταρίστηκε ξανά και όλα ΟΚ.
3. Στις 48.000χλμ, ράγισε η πολλαπλή εξαγωγής, αλλάχτηκε με μεταχειρισμένη 50€ η πολλαπλή και 60€ εργατικά σύνολο 110€.
Κανένα άλλο πρόβλημα μέχρι στιγμής ...... έχω 52.000χλμ.
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 17:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
xsaravts έγραψε: 2. Τον πρώτο καιρό έκανε ένα θόρυβο όταν έπεφτε σε λακούβα, πίσω και δεξιά... τελικά στα πλαίσια της εγγύησης κατέβηκε το ρεζερβουαρ και διαπιστώθηκε ότι δεν είχε βιδωθεί ένας σύνδεσμος. Μονταρίστηκε ξανά και όλα ΟΚ.
Αυτον τον θορυβο (μαλλον) τον εκανε και εμενα καπου καπου και με ταλαιπωρισε κανα εξαμηνο γιατι δεν μπορουσα να καταλαβω απο που προερχετε,μου επεζε το κρυφτουλι
Τελικα παρατηρησα μετα απο καιρο οτι το χτυπημα το εκανε οταν το ρεζεβουαρ ηταν σχεδον αδειο ενω περνουσα απο ανωμαλειες του δρομου ,και ετσι οδηγηθηκα σε αυτο.
Το προβλημα ηταν μια καθετη μεταλικη βεργα στηριξεις του ρεζεβουαρ που απο την μια της πλευρα ακουμπαει σε μια οριζοντια βεργα και στο σημειο επαφης ταλαντωνε και προκαλουσε μεταλικο θορυβο.
Ετσι περασα ενα κοματι λαστιχο στην βεργα την καθετη στο σημειο που εφαπτετε με τη αλλη και ο θορυβος εξαφανιστικε.
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|