Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Νοέμ 2016, 19:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
για ψαξτο λιγο....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Νοέμ 2016, 21:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
gregxsara έγραψε: Όταν το βγάλω Μανώλη θα δω... Πάντως όταν το πήρα δεν έβρισκε... Λες η γυναικα να κανει ταρζανιες; χαχαχα Λες να οδηγεί μύτη τακούνι.....; From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Νοέμ 2016, 21:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
Τακούνι σίγουρα χαχαχα
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιαν 2017, 16:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Θα ήθελα την άποψη σας για ένα μηχανικό θέμα που με απασχολεί από χτες.
Χτες λοιπόν έκανα ένα -προγραμματισμένο- ταξίδι αστραπή στο Μόναχο. Το αυτοκίνητο δεν είχε βγει αυτοκινητόδρομο από το καλοκαίρι που γύρισα από τις διακοπές.
Στο δρόμο παρατήρησα ότι ο δεικτης θερμοκρασίας νερού δεν έμενε σταθερός. Ανέβαινε στους 90 και μετά σταδιακά έπεφτε μέχρι λίγο πάνω από τους 75. Αυτό γινόταν σε όλη τη διαδρομή (κανα δίωρο ας πουμε).
Στο γυρισμό συνέβαινε πάλι το ίδιο αλλά αυτή τη φορά ο δείκτης έπαιζε λιγότερο (δηλ δεν κατέβαινε τόσο χαμηλά όπως πριν).
Το ίδιο μου έκανε και το καλοκαίρι όταν ξεκίνησα για Ελλάδα αλλα σύντομα είχε σταθεροποιηθεί.
Εντός πολης ο χρόνος κίνησης είναι τόσο μικρός που ναι μεν φροντίζω να ζεσταινεται αλλα λίγο οι χαμηλές ταχύτητες λίγο το σταματα-ξεκίνα η ψύξη είναι εκ των πραγμάτων πιο δύσκολη.
Αυτό που με ανυσηχησε περισσότερο είναι ότι ψάχνοντας λίγο χτες είδα μια δημοσίευση να λέει ότι το παίξιμο της θερμοκρασίας μπορεί να οδηγήσει σε ρωγμές του κορμού. Από τη μια έχω από κάπου -δηλ από κάποια φλάτζα- μια μικρή διαροή λαδιου (που απ'ότι καταλαβα γίνεται μόνο όσο δουλευει κρύο το μοτέρ) η οποία δεν αποκλείεται να οφείλεται εκεί, από την άλλη η πτώση θερμοκρασίας φαίνεται (στα δικά μου μάτια) μικρή για να μιλάμε για διαφορές στις συστολές των μετάλων (κάτω από 15 βαθμούς σύμφωνα με το δεικτη).
Έχουν βάση όλα αυτά?
Το καλοκαίρι άλλαξα υγρά ψύξης αλλά ξέχασα να ζητήσω και αλλαγή του θερμοστάτη. Καλού-κακού χτες παράγγειλα έναν για να τον αλλάξω τις επόμενες μέρες. Με την ελπίδα ότι δεν θα χυθει (πολύ) ψυκτικο γιατι δεν σκοπεύω να το αδειάσω.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιαν 2017, 16:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι, πρόκειται για έναν θερμοστάτη ο οποίος μένει λίγο ανοιχτός.
Άλλαξέ τον, και θα δεις ότι θα διορθωθεί το θέμα σου! Κορμός δεν νομίζω ότι ραγίζει για 15 βαθμούς. Αλλά αν είναι παγωμένο και το τρέχεις σαν τρελό το αμάξι, τότε προφανώς υπάρχει πρόβλημα. Καθώς δεν φτάνει ποτέ του (λάδια-υγρά ψύξης-μέταλλα) στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.
Παρόμοια αντιμετώπιση είχα και γω πριν από έναν μήνα που άλλαξα θερμοστάτη. Αν σκεφτείς ότι πήγαινα ταξίδι με 160 χαω και σταματούσα και έπιανα και τα δύο κολάρα και είχαν θερμοκρασία της τάξης του "χλιαρού", τότε όντως υπήρχε πρόβλημα.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιαν 2017, 20:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Δεν το πατάω ποτέ κρύο. 1-2 λεπτά ρελαντί και μετά ήρεμη οδήγηση μέχρι να πιάσει θερμοκρασίες. Χτες πριν το ταξίδι εκανα και μια γύρα το τετράγωνο για να ζεσταθεί.
Αυριο-μεθαύριο έρχεται ο θερμοστάτης, το σάββατο θα πάω να αγοράσω κι ένα μπουκάλι αντιψυκτικό Motul (αν κατάλαβα καλά αρκει να είναι του ίδιου χρώματος) για να συμπληρώσω και μετά αλλαγή και βλέπουμε.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιαν 2017, 21:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Παγωμένο παραπάνω, εννοούσα πχ. να έχεις ανοιχτό θερμοστάτη και να τρέχεις με θερμοκρασία 30-40-50 βαθμούς, όπως έκανα εγώ, μέχρι να καταλάβω ότι έχω χαλασμένο θερμοστάτη.
Γενικά, θα προτιμούσα, ότι υπάρχει μέσα στο κύκλωμα ψύξης, να συμπληρωθεί το ίδιο ακριβώς προϊόν. Εγώ χρησιμοποιώ το οργανικό παραφλού της Yacco και όταν άλλαξα, με αυτό συμπλήρωσα ξανά. Ευτυχώς είχα ένα 2λιτρο στην αποθήκη. Ένα λίτρο χρειάστηκα με την εξαέρωση, μέχρι να μπει σε λειτουργία το βεντιλατέρ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2017, 19:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
εκτος απο θερμοστατη που καλιστα μπορεις να μετρησεις την θερμοκρασια με ψηφιακο θερμομετρο σε διαφορα σημεια πχ κολλαρα θερμοστατη ψυγειο μπολ κινητηρα και να δεις την συμπεριφορα του δες και την βαλβιδα που ειναι υπευθυνη για την ενδειξη στο καντραν..
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2017, 20:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Ωχ μη μου βάζεις δύσκολα! Δεν έχω ιδέα τι είναι και που είναι αυτό! Σήμερα πήρα 1.5λτ αντιψυκτικό για να συμπληρώσω γιατί η στάθμη είναι στο μιν. Ίσως και λίγο πιο κάτω. Αύριο θα έχω και τον θερμοστάτη στα χέρια. Το θεμα είναι να έχω και όρεξη να τον βάλω γιατί παρά την ηλιοφάνεια οι θερμοκρασίες παραμένουν κάτω από το μηδέν... Αργότερα όταν ζεστάνει ο καιρός ίσως αδειάσω όλο το σύστημα και βάλω σωστό επώνυμο υγρό.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2017, 20:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Όχι ίσως, να το κάνεις αυτό με το επώνυμο υγρό.
Μην το κάνεις με τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες εκτός και αν έχεις κανέναν κλειστό χώρο. Για να γίνει σωστή εξαέρωση, πρέπει να ανοίξει ο καινούριος θερμοστάτης, να ζεσταθεί καλά και να ανάψει βεντιλατέρ. Με θερμοκρασίες υπό του μηδενός πρέπει να περιμένεις αρκετά να πιάσει 95+ βαθμούς!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2017, 20:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Ναι αυτός είναι ένας λόγος να μην το κάνω τώρα. Ο πιο σημαντικός βέβαια είναι ότι.....κρυώνω! Αλλά γενικά υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες που πρέπει να γίνουν, κάποιες προγραμματισμένες κατα τις αρχές Μαρτίου όπως αλλαγή λαδιών και μπουζί και κάποιες πιο....πιασοκώλικες όπως ένας θόρυβος που ακούω εδώ και καιρό από εμπρός και που ελπίζω να ειναι ρουλεμάν και όχι κανα κιβώτιο/διαφορικό. Εκτός και αν ο θόρυβος μείνει στάσιμος για μερικα χιλιάδες χλμ και το φτιάξω Ελλάδα μαζί με την μικρή διαροή λαδιου που έχει. Γεροντικές ασθένειες....
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλαβες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2017, 21:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αλλαξε θερμοστατη αρχικα και βαλε παραφλου οτι εχεις και βαλτο να δουλεψει με κλειστο καπω και παρακολουθας την θερμοκρασια στον δεικτη πρεπει οταν ανεβει στα ορια του βεντιλατερ να παρουν μπροστα οι ανεμιστηρες οποτε εισε οκ....κανε και μια καλη εξαερωση και θα εισε οκ...ας εχει εξω και -5 θα κανει 5 λεπτα παραπανω να σηκωσει θερμκρασια...αν ξερεις οτι εισε κομπλε απο θερμοστατη και υγρα απλα παρακολουθας τον δεικτη να μην υπερβει τα ορια λειτουργιας....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: jojo
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|