Σελίδα 42 από 44

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 16:06
από johnis
Λοιπόν. Το Xsara άρχισε να κάνει ένα θόρυβο σαν τακάκι που χαιδεύει περιοδικά τη δισκόπλακα. (δεν είναι αυτό απλά λέω πως μοιάζει). Πολύ ήπιος θόρυβος που ακούγεται μόνο όταν δεν έχει κουμπωμένη ταχύτητα. Δηλαδή σε επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις με φρένο ή χωρίς δεν τον κάνει. Σταματημένος στο ρελαντί το κάνει. Μπορεί να παρομοιαστεί και με μπουρμουλήθρες. Αν βγώ έξω δεν ακούγεται, μόνο μέσα στην καμπίνα. Τι μπορεί να είναι ρε γμτ?

Επίσης τώρα που άλλαξα ψυγείο άρχισε να τρέχει παραφλού από εκεί που έτρεχε παλιά. Ο πατέρας δεν είναι διατεθειμένος να το φτιάξει. (Μου είπε οτι του είχαν πει πως θέλει κατέβασμα το μοτέρ και πλάνισμα. ) Τη δουλειά αυτή την είχε ξανακάνει και από τότε άρχισαν τα προβλήματα γιατί δεν την έκαναν καλά. Από τότε έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη. Του λέω να πάει στον Παυλίδη και δε θέλει (προς το παρόν) παρόλο που δεν έχει κανέναν άλλο να πάει. Ακούει και τι τραβάνε οι συνάδελφοι του με τα δικά τους αυτοκίνητα οπότε είναι τρελά επιφυλακτικιός με τα συνεργεία. Του είχαν πάρει και πολλά λεφτά τότε οπότε λέει καλύτερα να το πετάξω αν είναι να δώσω την αξία του αυτοκινήτου για να φτιαχτεί. Ξέρουμε πόσο περίπου κυμαίνεται μια τέτοια δουλειά? Αν θυμάμαι καλά μου είχε πει οτι στο εξουσιοδοτημένο που του το καναν σκ@τα του είχαν πάρει ενα 700άρι.

Δεν μπερδεύει νερά δεν χάνει καθόλου λάδια, απλά δακρύζει παραφλού καθαρό.

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 16:48
από nonos
Κατεβα Πατρα με τη xsara τωρα να σου πει τι και πως ο Karapeper. Για φλατζα πανω απο 300αρι δε πιστευω να σου παρει.
Απο αυτα που γραφεις δε βγαζω συμπερασμα. Μονο οτι δακρυζει μαλλον απο το κλασσικο σημειο των 1.6 16v οποτε και πας για φλατζα.

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 17:20
από johnis
Τώρα που έχουμε προόδους μέσα στο Νοέμβρη δεν είναι η κατάλληλη περίοδος για τέτοια κίνηση. Επίσης εκείνος δεν έχει χρόνο λόγω δουλειάς οπότε είναι πολύ αναβλητικός. Άσε που δε θέλει να χρησιμοποιεί το C4 γιατί του φαίνεται ογκώδες, δεν το ξέρει, φοβάται μη το χτυπήσει. Φλάτζα έχει ξανακάνει είναι το 700άρι που είπα. Αλλά την έκαναν χάλια με αποτέλεσμα να μη φτιαχτεί. Άλλος μηχανικός του είπε άστο έτσι δεν αξίζει, απλά συμπλήρωνε. Και έχει μείνει εκεί. Τώρα το 300άρι είναι πολύ πιο εύπεπτη τιμή αλλά δεν ξέρω πώς θα το πάρει. Δακρύζει πάνω από το φίλτρο λαδιού, στον κορμό. Και γύρω από τη "βάση" που είναι ο θερμοστάτης είδα παραφλού(εκεί που κουμπώνει στον κορμό).

Αν σταματήσει να κινείται το Xsara(που έχει ήδη μειωμένη χρήση λόγω ΜΜΜ), ή θα πάρει το C4 o πατέρας ή θα παρουμε 2ο αμάξι. Σε περίπτωση που πάρουμε 2ο, εκεί είναι το θέμα μου, μη βρεθούμε με κάτι χειρότερο από το Xsara. :laugh Γι αυτό θέλω να συνεχίσει να κινείται. Να μείνω εγώ χωρίς το C4 δε με πειράζει και τόοσο πολύ. Πιο πολύ θα με πείραζε να γεμίσει χτυπήματα από τους κανίβαλους στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

Για τους άλλους ήχους είναι σαν κάτι να "χαρχαλάει", να είναι κάποιο "τελειωμένο" ρουλεμάν σε κάποια τροχαλία του ιμάντα? κάτι τέτοιο. Μπορεί τέτοιο χαρχαλητό να είναι από τη σύμπλεξη? Γιατί το κάνει μόνο οταν ΔΕΝ έχω κουμπωμένη ταχύτητα.
Μακάρι να είναι κάτι που μπορεί να περιμένει λίγα χλμ ακόμα ωστε να μπεί "αναγκαστικά" εντός προγράμματος σερβις και να μη πάθει τίποτα πιο σοβαρό, γιατί με τα απρόοπτα δεν τα πάει καλά ο πατέρας.
Αν είναι σε προγραμματισμένο σερβις μπορεί πχ. να δώσει ένα 1000άρικο. Αν κάτσει κάτι απρόοπτο δυσκολεύεται να το χωνέψει. Δεν ξέρω τι έχει πραγματικά. :D
Όταν μέσα σε μια βδομάδα αποφάσισε να δώσει τα 20+ για το C4 δεν το πίστευα, νόμιζα οτι τρολλάρει.
Αυτό με τη φλάτζα το ξέρει χρόνια και δεν το φτιάχνει, τα 300 για τα Pilot Sport 3 τα έδωσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν μπορώ να ψυχολογήσω τις αντιδράσεις. :angr

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 18:48
από Πράκτορας
Καλυτερα να σε αφησει παρα να μην μπορεσεις να στριψεις ή να φρεναρεις σωστα. Κατι ξετει ο φαδερ.

Επισης, αν γινει σωστη φλατζοδουλεια, το ξεχνας για αλλα 300-500Κ.

Προσωπικα θα το συγιριζα κ θα το κρατουσα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 19:12
από johnis
Δεν εγινε καθόλου καλή φλατζοδουλειά. Όπως δεν έγιναν σωστά και άλλες εργασίες. Γι αυτο και έχουμε κάποια θέματα τώρα.

Και εγώ θα το συγύριζα μέχρι αηδίας και θα το κρατούσα. Γιατί έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστο. Και αν δεν αμελούσε ο πατέρας την τρομπα βενζίνης εν γνώση του, δεν θα είχε ανέβει ποτέ σε οδική!!!
Αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω με τα λεφτά άλλων, μόνο να επηρεάσω την τελική απόφαση άλλοτε λίγο και άλλοτε πολύ. :thumb

Ελπίζω τελικά να το σκεφτεί και να το φτιάξει. Αλλιώς αν είναι να πρέπει να αλλαχτεί, αφενός έχω συναισθηματικό δέσιμο και αφετέρου θα πρέπει να σκεφτώ πολύ σοβαρά τι θα το αντικαταστήσει. :hmm

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 08:20
από xantiamanolis
για το θεμα θορυβου....
βαλε το αμαξι μπροστα ρελαντι απλα πατα συμπλεκτη χωρις ταχυτητα αν το κανει ειναι ρουλεμαν δισκο πλατο αυτο παει σετ
δες μετα τις ρουλεμαν σε τροχαλιες εξωτερικου ιμαντα αν ειναι οκ τοτε πρεπει καποια στιγμη να δεις τενωτηρα ιμαντα χρονισμου μονο αν μεγαλωσει ο θορυβος να το δεις...πες του μπαμπα σου οτι και να πεταξει το ξαρα μονο για καινουργιο οκ αλλα για αλλο μτχνο που το 1000 θα φυγει σε μια μερα για μαζεματα δε λεει...μαζευτετο και κρατηστετο αν πραγματικα το χρειαζεστε...

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 14:45
από johnis
Μανώλη ούτε μέσα στο μοτέρ μου να ήσουν. :no1
Το μυρίστηκες από μακρυά.

Χωρίς να έχω δεί το σχόλιό σου πήρα το αμάξι για βόλτα χθές. Όταν παίζω μέσα-έξω το συμπλέκτη αλλάζει το χαρχαλητό. Έβαλα και τον κολλητό μηχανικό να το ακούσει και αυτός το ίδιο υποψιάστηκε. Βέβαια υπάρχει και δεύτερο χαρχαλητό που το κάνει καιρό και είναι όντως από κάποιο ρουλεμάν που γυρίζει με τον ιμαντα.
Ευτυχώς που είναι αυτό γιατί το σέτ συμπλέκτη αυτό αφενός έχει 80.000 χιλιόμετρα (λίγα) αφετέρου ήταν ΑΘΛΙΟ εξαρχής. Ενώ είχα πεντάλ βούτυρο λίγο πιο σκληρό από το υδραυλικό του C4 Μόλις μπήκε αυτό το σετ το πεντάλ σκλύρηνε και αφήνει απότομα. Για να μη πω οτι σε "γρήγορη" εκκίνηση πατινάρει 3-4 δευτερόλεπτα.

Ο πατέρας δεν έχει πάρει ποτέ τίποτα μεταχειρισμένο. Ότι πράγμα λέει εννοεί για καινούργιο. :thumb

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 15:00
από johnis
Υ.γ: Σε 2000 χιλιόμετρα έχει σέρβις, υπάρχει κίνδυνος αν περιμένει μέχρι τότε?

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 15:56
από Reizakos
Αμα πατιναρει καντο τωρα αν μπορεις. Ειδικα αν ειναι κανεις 2.000 εντος πολης και τον ζορισεις κι αλλο. Γνωμη μου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 16:21
από johnis
Πατινάρει όταν κάνεις εκκίνηση με 5500 στροφές :D
Δηλαδή αφηνεις το συμπλεκτη απότομα το αμαξι ξεκιναει χαλαρά και το μοτερ αντι να ριξει στροφες ανεβάζει. Μετα απο 2-3 δευτερολεπτα και αφου αφησα γκαζι, κουμπωσε τελειως.
Αυτο για δοκιμη το εκανα, δεν κανω κοντρες στα φαναρια. Μονο για να δω αυτη τη συμπεριφορα.

Επίσης πατινάρει σε εκκίνηση με 3-4 άτομα και έντονη ανηφόρα. Έτσι καταλαβα πρωτη φορα οτι πατιναρει, και μετα δοκιμασα τη γρηγορη εκκινηση.

Σε νορμάλ συνθήκες δεν πατινάρει καθόλου. Απλά νομίζω οτι δεν θα έπρεπε να πατινάρει ούτε στις παραπάνω '' ειδικές'' περιπτώσεις, γι'αυτό ειπα οτι πατινάρει. Δε ξερω αν εχω δίκιο ως προς αυτο.

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 16:27
από vpafi
Δεν θα έχεις θέμα να το κάνεις στα 2000 χλμ.
Μια σαφή ένδειξη πατιναρισματος είναι άνοιγμα 2ας μέχρι ψηλά και άμεσος κουμπωμα 3ης και γκάζι. Το στροφομετρο δεν θα πρέπει να σου κάνει κοιλιά αν είναι όλα οκ. Αν πατηναρει θα το καταλάβεις.

Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 16:33
από johnis
Οπως έχω πει παλιοτερα 1η και 2α μπαινουν με μικρη δυσκολια.(άλλο θέμα που πρεπει να ψαχτει) Οι υπολοιπες μπαίνουν βούτυρο.

Οπότε αυτό που λές το έχω κάνει πολλές φορές. 2α σε 3η μπαινει σχεδόν καρφωτά. Σαν DSG (οταν δουλευει). Δεν πατινάρει καθόλου εκεί. Είμαι σίγουρος. Το έχω κάνει μπόλικες φορές. :thumb

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:56
από vil
βαλε το 4 απο σταση και προσπαθησε να ξεκινησεις χωρις πολλες στροφες...θα πρεπει να σβησει κανονικα αν αρχισει να ανεβαζει στροφες και αργα-αργα ξεκιναει τοτε το θελει το σετακι της!!!

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 20:14
από Tzakos
Βάλε το 5 σε ευθεία,τράβα χειρόφρενο και προσπάθησε να ξεκινήσεις.
Αν σβήσει,είσαι ο.κ,αν δεν σβήσει και ανεβάσει στροφές,τον ήπιες.

Re: Βλαβες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2017, 18:54
από johnis
Σβήνει με τη μία. Και με 4η και με 5η.
Αλλά άν χαρχαλάει το ρουλεμάν, όταν ανοιχτεί το σασμάν δε θα πρέπει να αλλαχτεί και το σετ δισκοπλατό? Μαζί δεν πάνε αυτά?