Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 22 Νοέμ 2017, 08:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Ιαν 2010, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 05 Νοέμ 2009, 23:11
Δημοσιεύσεις: 45
καλημερα παιδες εχο ενα προβλημα με τιν ξαρα μου ειναι μοντελο 98 1.4 8v το αυτοκηνιτο κανει λες και εχει launch control στισ 3 χιλιαδες στροφεσ εχο αλλαξη πολλαπλασηαστι ματακη βολαν tps κεντρικο ρελε βαλβιδα ψηχρις εκηνησεις βαλβιδα θερμοκρασιας αερα μοτερ ρελαντι εχω μετρισι πειεση αντλιας βενζινης και κανη ακομα τα ιδια...ευτιχος που εχω ανταλακτικα απο ενα αλλο μεταχιρισμενο και δεν τα πληρονω που τα δοκιμαζω..αν καπιος ξερι κατι παρακαλω να μου το πει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 15116
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καθαρισμα πεταλουδας, ελεγχος ποτενσιομετρου πεταλουδας, και καθαρισμα ή αντικατασταση map sensor. Αναλογα και με την καταναλωση ή τα χιλιομετρα σου δες και για "λ" και καθαρισμα μπεκ βενζινης.
Φορας τα μαμα μπουζι;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 13:48
Δημοσιεύσεις: 14331
Τοποθεσία: ZX
Εικόνες: 3
Τι εννοεις οταν λες οτι κανει λες και εχει launch control στις 3.000 στροφες?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4 avantage


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 15116
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Τι εννοεις οταν λες οτι κανει λες και εχει launch control στις 3.000 στροφες?

Εννοει να κοβει στιγμιαια και να δινει ξανα αποτομα μαλλον...... Κοψιματα γκαζιου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιουν 2010, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 13:48
Δημοσιεύσεις: 14331
Τοποθεσία: ZX
Εικόνες: 3
Ας περιμενουμε να μας απαντησει ο ανθρωπος το τι εννοει με αυτο και ποια αισθηση του δινει!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4 avantage


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:11
Δημοσιεύσεις: 12
καλημερα σε όλους,

παρομοιο προβλημα εχω και εγώ.
με xsara 1999 8V 1.6i coupe

ενω το μοτερ δουλευει ρολόι (ακουστικά τουλαχιστον και από κατανάλωση βενζίνης), ξαφνικά σβήνει, πολύ απότομα.
σαν να κόβεις το ρεύμα. ειδικά τις ημερες με θερμοκρασια 30+, το κάνει συχνα.
το πρωι πχ που εχει κατω απο 30 δεν το κανει. Συνήθως το κάνει εν στάσει μέσα στην κίνηση της πόλης. Χθες το έκανε και εν κινήσει με 80 χλμ (και μάλιστα με κρυο μοτερ αλλα θερμοκρασια περιβαλλοντος 35), και για 3-4 δευτερολεπτα δεν επαιρνε μπρος ουτε σκαστο, μάλλον επειδη δεν έστελνε ρεύμα.

Το πρόβλημα πρωτοπαρουσιάστηκε πριν από 2 έτη περίπου, ίδια εποχή. Είχα αλλάξει πολλαπλασιαστη και διορθώθηκε. Πέρσι τέτοια εποχή το ξαναέκανε πιο έντονα και ταυτόχρονα ο δείκτης θερμοκρασίας άρχισε να δείχνει λανθασμένη ένδειξη (βέβαια αυτό αποδείχθηκε αργότερα), πάνω από 105 μέχρι και 120.

Από τοτε (ιουνιος 2009) έχω κάνει ρεκτιφιέ το μοτέρ, άλλαξα ψυγείο, όλες τις σχετικές φούσκες, μπιτρόλ ( ή κάπως έτσι) και το προβλημα ψιλοδιορθώθηκε (η λάθος ένδειξη πήγαινε μέχρι το 105). Όταν κρύωσε ο καιρός το πρόβλημα διορθώθηκε ακόμη περισσότερο, πήγαινε 105 μόνο στις ανηφόρες η στις μεγάλες ταχύτητες, και δεν έσβηνε καθόλου ξαφνικά.

Φέτος τον ιούνιο, με τις ζέστες άρχισε πάλι να σβήνει αραιά και, μέχρι που την παρασκευή 09/07 μου έσβησε δυο τρεις φορές. Πήγα στον ηλεκτρολόγο και άλλαξα δυναμό (έδινε μαξ. 7βολτ), μπαταρία (από το 2004) και ξανα πολλαπλασιαστή. Πάλι ψιλοδιορθώθηκε το πρόβλημα αλλά όχι εντελώς (είναι όπως γράφω στην αρχή).

το μόνο που δεν έχω αλλάξει ακόμη είναι τον εγκεφαλο κινητηρα.

Το γαμοτο της υπόθεσης είναι ότι μετά από όλες τις αλλαγές το μοτερ πάει πολύ καλά και ειναι πολύ οικονομικό στην καταναλωση (650 χλμ το γεμισμα, με τα μισά+ μέσα στην κίνηση της πόλης).

Όποιος έχει καμια ιδέα περί τινος πρόκειται παρακαλώ ας την πει μήπως και λύσουμε το πρόβλημα.

(.....έχω πάει σε τρεις ηλεκτρολόγους και τρεις μηχανικούς).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 20:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Πέρα από τον εγκέφαλο, τρόμπα βενζίνης, μήπως είναι στα τελευταία της ή ακόμη τσέκαρε και τον διακόπτη της μίζας (κλειδαριά τιμονιού), στα πρώτα Xsara δεν κάνει καλή επαφή και είναι σαν να σβήνεις το αυτοκίνητο εν κινήσει γυρνώντας το κλειδί, αλλά όταν δουλεύει πάει φυσιολογικά και δεν μπορεί εύκολα να διαγνωσθεί.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε sotoszx για την δημοσίευση του/της: as002
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιούλ 2010, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:11
Δημοσιεύσεις: 12
θα τα κοιταξω, ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΛΕΚΤΡΗΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΞΑΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιούλ 2010, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8019
Τοποθεσία: αθηνα
τσεκαρε αν εχει γενικο ρελε κατω απο τον εγκεφαλο ειναι ενας διπλος ρελες που εξηπηρετει αντλια και εγκεφαλο εχει παρατηριθει πολες φορες οτι ζεστενετε και σβινει το αμαξι.τωρα για την θερμοκρασια ισως να εχεις ενα θεμα με τα οργανα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: as002
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:11
Δημοσιεύσεις: 12
σημερα το μεσημερι, εκανα ολη τη διαδρομη μεσα απο την πολη, χωρις να αναψω το κλιμα, και η θερμοκρασια εμεινε στα 90. :lol
βεβαια οταν εφτασα σπιτι ανοιξα τα φωτα, απο περιεργεια και ανεβηκε αποτομα 4-5 βαθμους :angry .
παντως η θερμοκρασια, ασχετα τι δειχνει ο δεικτης, ειναι μετρημενη 87-93 (με ενα ηλεκτρονικο θερμομετρο με μια κοκκινη ακτινα, το οποιο ο ηλεκτρολογος λεει οτι ειναι πολυ γκαραντι)

σημερα μου συστησαν εναν ηλεκτρολογο στην ζουμετικου 25, που ασχολειται με πεζο-σιτροεν. θα παω αυριο.

τουλαχιστον να σταματησει να κανει διακοπες το μοτερ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιούλ 2010, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 15116
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πες μας αν βγαλεις ακρη. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8019
Τοποθεσία: αθηνα
billaras έγραψε:
Πες μας αν βγαλεις ακρη. :thumb

:agree

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 00:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:11
Δημοσιεύσεις: 12
λοιπον 26/7 εννια το πρωι πηγα στον ηλεκτρολογο (αυθημερον απο χαλκιδικη, διοτι ειχε πολυ ουρα και δεν ειχε αλλη μερα)στην ζουμετικου 25, το εβαλε στο διαγνωστικο (κρυο...εγω επεμενα να το βαλει ζεστο με το κλιμα στο φουλ.τελος παντων) και μου λεει ο αισθητηρας λαμδα για πεταμα. ωραια λεω τον αλλαζουμε. στο μεταξυ του εχω πει ολο το στορι, και μου λεει οτι δεν εχουν σχεση το ενα με το αλλο...(η ενδειξη θερμοκρασιας με το σβησιμο μοτερ).μου λεει σε καμια ωρα θα ειναι ετοιμο οποτε παω σπιτι να κανω κατι αλλες δουλειες που ειχα.

περιεργος καθως ειμαι ανοιγω το ιντερνετ και ψαχνω τιμη για αισθητηρα λαμδα. το βρισκω 108 ευρω στην κωνσταντινουπολεως (150 μετρα απο τον ηλεκτρολογο). στις εντεκα πηγαινω παλι πισω, μου λεει ολα καλα, το άλλαξα, δεν βγαζει βλάβη, 155 ευρωπουλα κανει ο αισθητηρας λαμδα συν 30 ακροαστικα. ΜΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Η ΤΡΙΧΑ. του λεω ο γειτονας τον εχει 108, μου λεει καλα δωσε 108 και ληγει το επεισοδιο.

παιρνω το αμαξι για δοκιμη. φουλ το κλιμα, ο δεικτης θερμοκρασιας παλι ανεβαινει, το αφηνω κανα πενταλεπτο εξω απο το μαγαζι του, τσουπ παλι σβηνει.

φερνει αλλο ακροαστικο, λεξια νομιζω εγραφε, το ξαναελεγχει μηδεν βλαβες.

Συμπερασμα
1. Ο ηλεκτρολογος αλλαζει μονο οτι βγαλει βλαβη το διαγνωστικο. δεν μπαινει στον κοπο να το ψαξει παραιτερω.
2. Παιρνει προμηθειες απο τον προμηθευτη του (όπως και ενας μηχανικος που ειχα στην μαρτιου)
3. καθαρο κερδος για δεκα λεπτα δουλεια, 30 ευρω και 47 απο το αννταλλακτικό, 77 ευρωπουλα και ανευ αποδειξεως.


στα δικα μας τωρα.
μετα απο δεκα μερες σκληρων δοκιμων στους κολοδρομους της χαλκιδικης, ανεβα κατεβα σε από μηδεν σε 700 μετρα υψομετρο, κατεληξα στα παρακατω.
1. Στανταρ η ενδειξη θερμοκρασιας ειναι λαθος. τοσες μερες δεν εχασε καθολου νερο.
2. αν δεν ανοιξω το κλιμα, η θερμοκρασια ανεβαινει, μονο 2-3 βαθμους, και το αμαξι κινειται χωρις προβλημα. η δοκιμη εγινε σε ανηφορα 15+ χλμ, μερα μεσημερι με 32 βαθμους.
3. αν ανοιξω το κλιμα σε ανηφορα, ή σε κινηση με πρωτη δευτερα, σε δεκα λεπτα εχει παει ο δεικτης 105 και σε δεκαπέντε σβηνει το μοτερ. αν ειμαι σε πολυ μεγαλη ανηφορα πρεπει να κλεισω το κλιμα να το αφησω να κρυωσει δυο τρια λεπτα, και μετα να φυγω. Μόνο μια φορα μεχρι τωρα εχει τυχει να σβησει το μοτερ με θερμοκρασια στους 90.
4. η καταναλωση καυσιμου με τον νεο αισθητηρα λαμδα ειναι τουλαχιστον ιδια, αν οχι χειροτερη. άρα τζαμπα τα 138 ευρω????????????


Τελευταια ελπίδα ειναι να ελέγξω το ρελέ που ειπε ο φιλος κατω από τον εγκεφαλο. (το ανεφερα στον ηλεκτρολογο, αλλα ειπαμε....... πρεπει να βγει στο λεξια. τελος.)

ΥΓ1 μηπως ξερει κανεις πως λεγεται ο συγκεκριμενος ρελες, για να ψαξω τιμη.
ΥΓ2 την αντλια βενζινης την μετρησε ενας μηχανικος και ειπε οτι η πίεση ειναι οκ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Αύγ 2010, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 15116
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πρεπει να δεις τι χρωμα ειναι, ποσα "λαμακια" εχει απο κατω του και ποσα αμπερ ειναι. Τιποτε παραπανω. Αν εχεις διπλα βεντιλατερ εμπρος, τοτε ελεγχονται συνηθως απο 3 ρελαι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρικό Πρόβλημα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Οκτ 2010, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2009, 20:11
Δημοσιεύσεις: 12
τελικά το πρόβλημα ήταν ο αισθητήρας οξυγόνου

Το πήγα σε έναν μηχανικο στη Σινδο, ο οποίος το πηγε σε εναν ηλεκτρολόγο επισης στην Σινδο, και ενω εσβησε δυο φορες ενω δουλευε στο ρελαντι χωρις να ειξει βλαβη την τριτη εδειξε τον αισθητηρα οξυγονου. το ειχε στο ρελαντι περιπου μια ωρα.

για το θεμα της θερμοκρασιας επιβεβαιωσε οτι δεν υπαρχει προβλημα και μαλλον ειναι το ταμπλο προβληματικο.

υποψιαζομαι οτι ο αισθητηρας λαμδα που αλλαξα, στον καραγκιοζη στην ζουμετικου 25 ηταν καλος και οτι ηθελε να τα αλλαξει και τα δυο, γιατι στην αρχη μου ειπε οτι βγαζει βλαβη και ο αισθητηρας οξυγονου αλλα μαλλον ειναι απο τον αισθητηρα λαμδα και οτι αν αλλαχτει, δεν θα βγαζει καθολου βλαβη.

Τελος καλο ολα καλά.

Η ξαρα πεταει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: vasilisc5
Απαντήσεις: 49
Πρόβλημα με χειρόφρενο ; Πάντως Άγιο είχαμε
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nik0laus
Απαντήσεις: 36
Πρόβλημα με τον συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα με φλατζα ή απλά βρώμικο ψυγείο;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: aragio
Απαντήσεις: 34
Πρόβλημα με Θερμοκρασία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 62
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron