Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 10:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
εχω μια απορια σχετικα με το χαμηλωμα του xsara.
εχω τοποθετησει bilstein κιτρινα με ελατηρια eibach 3,5ποντα και αντιστοιχο χαμηλωμα των ραβδων στρεψης πισω.
επειδη κανω δρομολογιο βραχατι - σαλαμινα τακτικα με πεντε ατομα(ζωη να εχουμε ζυγηζουμε πανω απο 90 κιλα εκαστος τις τιμουμε τις ταβερνες) αποφασισα να σηκωσω τις ραβδους στρεψεις 1,5cm oποτε εχω 3,5cm χαμηλωμα μπροστα 2cm χαμηλωμα πισω.
το εκανα γιατι εβλεπα πως καθετε το βαρος ασυμετρα πισω παροτι εχω κιτρινα χοντρομπουκαλα αμορτισερ.
μηπως τωρα το κεντρο βαρους ερθει προς τα μπρος και γινει καπως υποστροφικο το αυτοκινητο;
η μηπως γινει πιο υπερστροφικο οταν αφηνεις το γκαζει αφου ελαφρενει καπως η ουρα;
ειναι σημαντικη διαφορα ο 1,5cm;
περιμενω γνωμες και αν πρεπει να το επαναφερω στο ισιο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Το πιο σωστο ειναι να βαλεις πιο χοντρες ραβδους πισω με το ιδιο χαμηλωμα εμπρος πισω διοτι οπως λες κανεις πολλα km φορτωμενος.
Παντως τωρα σιγουρα εχεις πιο υπερστροφικο στησιμο οταν εισαι αδειος.Απο την αλλη ποιος κηνηγαει τα ορια με 5 ατομα μεσα?

* Σε ειδα σημερα κατι εκανες με τους υαλοκαθαριστηρες του C3,σου κορναρα αλλα δεν με πηρες χαμπαρι!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
antonios16v έγραψε:
Το πιο σωστο ειναι να βαλεις πιο χοντρες ραβδους πισω με το ιδιο χαμηλωμα εμπρος πισω διοτι οπως λες κανεις πολλα km φορτωμενος.
Παντως τωρα σιγουρα εχεις πιο υπερστροφικο στησιμο οταν εισαι αδειος.Απο την αλλη ποιος κηνηγαει τα ορια με 5 ατομα μεσα?

* Σε ειδα σημερα κατι εκανες με τους υαλοκαθαριστηρες του C3,σου κορναρα αλλα δεν με πηρες χαμπαρι!!


ρε γαμωτο δεν σε ακουσα.αλλαζα τους υαλοκαθαριστηρες στης γυναικας το τουτου.
παρεπιπτωντος στη citroen χρεωνουν του οδηγου 29ευρω.
ενοειτε πηρα απο το εμποριο κατι valeo και εκανα τη δουλεια μου.
οι αντιπρωσωπειες θα πρεπει να βαλουν νερο στο κρασι τους ειδικα τωρα σε καιρους που ψαχνουμε τις τσεπες μας και πιανουμε το παπουτσι απο την αφραγκια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τωρα ατη την στιγμη εισαι στο χαμηλωμα που λαιει η citroen.αν κοιταξεις ομολογκασιον ακομα και απο το κιτ καρ η οποιο αλο αγωνηστικο γαλλικο με ραβδους σε υποχρεωνει να εχεις 1.5 ποντο διαφορα εμπρος πισω.το ηδιο χαμηλωμα ειναι ναι μεν ομορφο αλα αχρηστο και λαθος.αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.τωρα για τα χοντρομπουκαλα για πες μου σε παρακαλω τον κωδικο σου απο τα πισω αμορτισερ γιατι εγω που ρωτουσα παντου μου ειπαν οτι χοντρομπουκαλα βγαζει μονο εμπρος και οχι πισω.αν παλι θες να σκληρινεις πισω και να μην πεφτεις σε υψος οταν φορτονεσε μονο ραβδους βαλε 24 αλα μετα δεν θα οδηγιτε θα χοροπηδαει!η φθηνη λυση ακουει στο ονομα κονι αφου μπορεις να παρεις ενα ρυθμιζομενο αμορτισερ και να το σφιξεις ετσι ωστε να καθετε λιγοτερο πισω

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
zxpanos έγραψε:
τωρα ατη την στιγμη εισαι στο χαμηλωμα που λαιει η citroen.αν κοιταξεις ομολογκασιον ακομα και απο το κιτ καρ η οποιο αλο αγωνηστικο γαλλικο με ραβδους σε υποχρεωνει να εχεις 1.5 ποντο διαφορα εμπρος πισω.το ηδιο χαμηλωμα ειναι ναι μεν ομορφο αλα αχρηστο και λαθος.αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.τωρα για τα χοντρομπουκαλα για πες μου σε παρακαλω τον κωδικο σου απο τα πισω αμορτισερ γιατι εγω που ρωτουσα παντου μου ειπαν οτι χοντρομπουκαλα βγαζει μονο εμπρος και οχι πισω.αν παλι θες να σκληρινεις πισω και να μην πεφτεις σε υψος οταν φορτονεσε μονο ραβδους βαλε 24 αλα μετα δεν θα οδηγιτε θα χοροπηδαει!η φθηνη λυση ακουει στο ονομα κονι αφου μπορεις να παρεις ενα ρυθμιζομενο αμορτισερ και να το σφιξεις ετσι ωστε να καθετε λιγοτερο πισω

αυτη τη στιγμη ο κωδικος ειναι 6060 ειναι ο ιδιος στα πισω αμορτισερ και στο sport και στο sprint.τα εβαλα προσφατα.οταν το πρρωτοχαμηλωσα μου ειχαν τοποθετησει κιτρινα με κωδικο 2074 που συμφωνα με την ιστοσελιδα της bilstein ειναι για 306 αλλα οι καταλογοι στα ανταλλακτικαδικα τον εδιναν και για xsara αλλα δεν ειναι χοντρομπουκαλο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω που εχω φαει τον κοσμο για χοντρομπουκαλα πισω απλα δεν δινει σε κανενα πλεον,τωρα μετα τις διακοπες θα δω τι ειναι οι κωδικοι που λες γιατι εχω την εντηπωση οτι το μονο διαφορετικο που εδινε ηταν για τα station που ηταν μεγαλητερα σε διαδρομη και λιγο ποιο σκληρα!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
zxpanos έγραψε:
εγω που εχω φαει τον κοσμο για χοντρομπουκαλα πισω απλα δεν δινει σε κανενα πλεον,τωρα μετα τις διακοπες θα δω τι ειναι οι κωδικοι που λες γιατι εχω την εντηπωση οτι το μονο διαφορετικο που εδινε ηταν για τα station που ηταν μεγαλητερα σε διαδρομη και λιγο ποιο σκληρα!


http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0008575402223400018020&ROOT=1


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
zxpanos έγραψε:
αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.


Ρε εσυ ο ανθρωπος λεει οτι το ειχε χαμηλωσει 3.5 cm εμπρος πισω .Αρα η εργοστασιακη διαφορα του πατωματος απο το δρομο υπηρχε. Μετα το σηκωσε μονον πισω 1.5 cm και η εργοστασιακη διαφορα χαθηκε.Τωρα το πατωμα στεκετε πισω 3 cm πιο ψηλα απο οτι εμπρος (αδειο).Τα αμαξι τωρα οπως το εχει ειναι ακρως υπερστροφικο στο ασε.

Αλλο ειναι το προβλημα,με 3.5 cm χαμηλωμα και 5 ατομα στην καθε λακουβιτσα του δρομου η πισω αναρτηση τερματιζει και σου τρανταζει τα μυαλα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
antonios16v έγραψε:
zxpanos έγραψε:
αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.


Ρε εσυ ο ανθρωπος λεει οτι το ειχε χαμηλωσει 3.5 cm εμπρος πισω .Αρα η εργοστασιακη διαφορα του πατωματος απο το δρομο υπηρχε. Μετα το σηκωσε μονον πισω 1.5 cm και η εργοστασιακη διαφορα χαθηκε.Τωρα το πατωμα στεκετε πισω 3 cm πιο ψηλα απο οτι εμπρος (αδειο).Τα αμαξι τωρα οπως το εχει ειναι ακρως υπερστροφικο στο ασε.

Αλλο ειναι το προβλημα,με 3.5 cm χαμηλωμα και 5 ατομα στην καθε λακουβιτσα του δρομου η πισω αναρτηση τερματιζει και σου τρανταζει τα μυαλα.


αντωνη ετσι ειναι οπως τα λες.μεχρι τωρα που το δοκιμασα στην εθνικη μονος για 30 χλμ σε χαμηλη ταχυτητα εχει μια ανεπαισθητη ταλαντωση ενω σε τελικη ταχυτητα δεν παρατηρησα κατι ως αναφορα το στριψιμο δεν παρατηρησα κατι ιδιαιτερο ισως δεν το πιεσα πολυ αλλα εχω και ολοκαινουργια λαστιχα michelin pilot exalto2 που εχουν υψηλη προσφυση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Καλησπερα και απο μενα
πρεπει επιγωντος να παω για αμορτισερ και ελατηρια το Xsara γιατι αρχισε να μου θυμηζει λιγο βαρκα (225000χλμ με τα μανισια)!!!!!!
Αν μπορουσατε να μου προτινετε κατι για να το χαμηλωσω μια και θα τα αλλαξω,γιατι απο αναρτησεις δεν εχω ιδεα!!!!
ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
antonios16v έγραψε:
zxpanos έγραψε:
αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.


Ρε εσυ ο ανθρωπος λεει οτι το ειχε χαμηλωσει 3.5 cm εμπρος πισω .Αρα η εργοστασιακη διαφορα του πατωματος απο το δρομο υπηρχε. Μετα το σηκωσε μονον πισω 1.5 cm και η εργοστασιακη διαφορα χαθηκε.Τωρα το πατωμα στεκετε πισω 3 cm πιο ψηλα απο οτι εμπρος (αδειο).Τα αμαξι τωρα οπως το εχει ειναι ακρως υπερστροφικο στο ασε.

Αλλο ειναι το προβλημα,με 3.5 cm χαμηλωμα και 5 ατομα στην καθε λακουβιτσα του δρομου η πισω αναρτηση τερματιζει και σου τρανταζει τα μυαλα.

δεν γινετε αυτο που λες γιατι μετα απο το πολη 6 μηνες το 3.5 μπροστα γινετε 4.5-5 ποντους οποτε η εργοστασιακη διαφορα εξαφανιστικε!το οτι ταλαντονετε τωρα φτενε τα αμρτισερ και τπτ αλο!το λινκ που ανεβασες δεν ανηγει με τπτ,και για να σας φηγει η απορια μετριστε τα και δειτε τι λαιω

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
zxpanos έγραψε:
antonios16v έγραψε:
zxpanos έγραψε:
αν επισεις δεις και το εργοστασιακο υψος του θα δεις οτι ειναι διαφορα εμπρος πισω καπου 1.7 ποντους.οποτε μην απωρεις και μην χαλιεσε τωρα εισαι σωστα.


Ρε εσυ ο ανθρωπος λεει οτι το ειχε χαμηλωσει 3.5 cm εμπρος πισω .Αρα η εργοστασιακη διαφορα του πατωματος απο το δρομο υπηρχε. Μετα το σηκωσε μονον πισω 1.5 cm και η εργοστασιακη διαφορα χαθηκε.Τωρα το πατωμα στεκετε πισω 3 cm πιο ψηλα απο οτι εμπρος (αδειο).Τα αμαξι τωρα οπως το εχει ειναι ακρως υπερστροφικο στο ασε.

Αλλο ειναι το προβλημα,με 3.5 cm χαμηλωμα και 5 ατομα στην καθε λακουβιτσα του δρομου η πισω αναρτηση τερματιζει και σου τρανταζει τα μυαλα.

δεν γινετε αυτο που λες γιατι μετα απο το πολη 6 μηνες το 3.5 μπροστα γινετε 4.5-5 ποντους οποτε η εργοστασιακη διαφορα εξαφανιστικε!το οτι ταλαντονετε τωρα φτενε τα αμρτισερ και τπτ αλο!το λινκ που ανεβασες δεν ανηγει με τπτ,και για να σας φηγει η απορια μετριστε τα και δειτε τι λαιω

βαλε στο google bilstein.gr και κλικαρε στα προιοντα θα επιλεξεις το αυτοκινητο και τυπο κινητηρα και θα σε οδηγησει στο σωστο κωδικο .εγω τα αγορασα προσφατα στη σπυρου πατση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
vil έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα
πρεπει επιγωντος να παω για αμορτισερ και ελατηρια το Xsara γιατι αρχισε να μου θυμηζει λιγο βαρκα (225000χλμ με τα μανισια)!!!!!!
Αν μπορουσατε να μου προτινετε κατι για να το χαμηλωσω μια και θα τα αλλαξω,γιατι απο αναρτησεις δεν εχω ιδεα!!!!
ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αν δε θελεις να σκληρηνει πολυ βαλε τα αμορτισερ του διλιτρου αξιοπρεπη και φθηνη σχετικα λυση.εγω εχω bilstein sprint με eibach ελατηρια εδεσε αρκετα το αυτοκινητο αλλα σκληρηνε η οδικη συμπεριφορα και στα φορτωματα στις χοντρες ανωμαλιες γλυφει στιγμαια το θολο. κανονικα οπως συστηνει και ο αντωνης οταν βαζεις sport αναρτηση τοποθετεις και πιο χοντρες ραβδους στρεψης πισω καθοτι αυτες παιζουν το ρολο του ελατηριου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
stelios έγραψε:
vil έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα
πρεπει επιγωντος να παω για αμορτισερ και ελατηρια το Xsara γιατι αρχισε να μου θυμηζει λιγο βαρκα (225000χλμ με τα μανισια)!!!!!!
Αν μπορουσατε να μου προτινετε κατι για να το χαμηλωσω μια και θα τα αλλαξω,γιατι απο αναρτησεις δεν εχω ιδεα!!!!
ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αν δε θελεις να σκληρηνει πολυ βαλε τα αμορτισερ του διλιτρου αξιοπρεπη και φθηνη σχετικα λυση.εγω εχω bilstein sprint με eibach ελατηρια εδεσε αρκετα το αυτοκινητο αλλα σκληρηνε η οδικη συμπεριφορα και στα φορτωματα στις χοντρες ανωμαλιες γλυφει στιγμαια το θολο. κανονικα οπως συστηνει και ο αντωνης οταν βαζεις sport αναρτηση τοποθετεις και πιο χοντρες ραβδους στρεψης πισω καθοτι αυτες παιζουν το ρολο του ελατηριου


Στελιο ευχαριστο για την πληροφοριση,
αλλα αν βαλω της διλιτρης τα αμορτισερ μπροστα ωστε να μην σκληρηνει πολυ (πραγμα που θελω),με τι ελατηρια για να χαμηλωσει καμια 3cm?

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ασυμετρο χαμηλωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
vil έγραψε:
stelios έγραψε:
vil έγραψε:
Καλησπερα και απο μενα
πρεπει επιγωντος να παω για αμορτισερ και ελατηρια το Xsara γιατι αρχισε να μου θυμηζει λιγο βαρκα (225000χλμ με τα μανισια)!!!!!!
Αν μπορουσατε να μου προτινετε κατι για να το χαμηλωσω μια και θα τα αλλαξω,γιατι απο αναρτησεις δεν εχω ιδεα!!!!
ευχαριστω εκ των πρωτερων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αν δε θελεις να σκληρηνει πολυ βαλε τα αμορτισερ του διλιτρου αξιοπρεπη και φθηνη σχετικα λυση.εγω εχω bilstein sprint με eibach ελατηρια εδεσε αρκετα το αυτοκινητο αλλα σκληρηνε η οδικη συμπεριφορα και στα φορτωματα στις χοντρες ανωμαλιες γλυφει στιγμαια το θολο. κανονικα οπως συστηνει και ο αντωνης οταν βαζεις sport αναρτηση τοποθετεις και πιο χοντρες ραβδους στρεψης πισω καθοτι αυτες παιζουν το ρολο του ελατηριου


Στελιο ευχαριστο για την πληροφοριση,
αλλα αν βαλω της διλιτρης τα αμορτισερ μπροστα ωστε να μην σκληρηνει πολυ (πραγμα που θελω),με τι ελατηρια για να χαμηλωσει καμια 3cm?

ειτε eibach ειτε Η&R ειναι εξισου καλα και τα δυο . παντως σε αυτα τα χιλιομετρα επρεπε να εχεις αλλαξει ηδη τρεις φορες αμορτισερ .ειδικα τα πισω γινονται σωβρακο σε αυτο το αυτοκινητο .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Χαμήλωμα καπάκι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 15
Χαμήλωμα C3 στους 3.5
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: kostas21pgr
Απαντήσεις: 13
Χαμήλωμα αυτοκινήτου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Χαμήλωμα C4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 188
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια